Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Bijna aan de beurt luckymartine!! Spannend!!

Ik heb nu al een paar x gedroomd dat het een jongen is... En toch zoek en kijk ik steeds naar meisjesnamen:( ..
    Wil het soms wel echt weten maar daarna dan ook weer niet.. Ben echt bang dat ik spijt krijg om niet tot de geboorte te wachten of het jongen of meisje is..
    En als we dan toch te nieuwsgierig zijn, dan houden wij het tussen ons 2..

Idd elionorah, bijzonder dat nu iedereen in het 2e trimester zit! :)

Gaver dienb.. Das idd om misselijk van te worden..!
    Mooi dat je opa zo trots is!

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Leuk 2de naam van de opa :)
    Onze dochter heeft als 2de naam van mijn zusje is de enige officiële tante en wat was ze trots!!
    Mijn zusje noemt de baby Gideon want die denkt ook al dat het een jongen is.
    Kan niet wachten tot de geslachtsbepaling en ik vertel het aan iedereen :))

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Uhmm ik moet toch echt nog een weekje wachten tot ik in het 2de trimester zit! :D

Ik wil ook zo graag weten wat het word! Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat het weer een jongen is. En als we weten wat het word mag de hele wereld het weten. Ik krijg graag cadeaus die gericht voor een jongen of meisje zijn. :D

Ik heb voor nu verder ook nog niets gekocht.. Voor een jongen heb ik natuurlijk alles al en blijkt het toch een meisje te zijn dan ga ik weer helemaal los haha.

DienB ik voel me ook heel erg zeker over deze zwangerschap. Juist door de vele controles en doordat ik weet dat ik ingeleid ga worden. Ik werd juist onzeker door alle verhalen hier. Daarom hield ik ook even wat meer afstand.

Zo ik heb gisteren genoten van het voetbal! Echt een geweldige wedstrijd. Nu maar hopen dat ze woensdag ook hun best gaan doen, want dan sta ik bij Guus Meeuwis. Misschien hou ik het lange staan dan nog een beetje vol haha

4. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Super fijn voor je ellie86!!!! Ben echt blij voor je x

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wat wordt er weer lekker gekletst!
    Ga nu niet uitgebreid reageren, heb hele mooie nieuwe mobiel maar typen vind ik nog moeilijk :prettige

Ben heeeel benieuwd luckymartine!

Zelf net bij boekenverkoop van de bieb twee lieve knisperboekjes en een bad boekje gekocht.
    Bekijk bijlage 401288

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Picasso leuke foto zo met die boekjes en je ronde buikie erbij:):):)

7. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Wij schreeuwen het ook van de daken als we weten of het jongen of meisje is. Zijn beide ouders en mijn beide ouders (allemaal gescheiden) gaan mee dus die weten dan ook gelijk wat hun eerste kleinkind voorn geslacht heeft :D

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik werd wakker met de gedachte 'er zit een jongen in m'n buik'. Kan het stiekem nog steeds niet geloven. Vandaag gaan we maar even de stad in om wat leuke dingen te kopen. Dan zal het vast wat echter worden :)
    En wij hebben het al aan iedereen verteld. Vind het niet een belangrijk ding om er een verrassing van te maken.

@luckymartine,
    Je weet het nu al!! Ben zo benieuwd :D

9. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    HET IS EEN JONGEN!

Zooooo leuk om het te weten! Echt een heerlijk gevoel! Alles is tot nu toe goed, 10 vingertjes en 10 teentjes. Hij was al op z'n duimpje aan het zuigen en aan het drinken van het vruchtwater, zoo lief! Ik kan er niet over ophouden, we zijn helemaal verliefd 😍
    M'n moeder was mee (dit is haar eerste kleinkind) en die ging helemaal stuk ook. Zo schattig! We hebben gelijk een minispijkerbroekje en blauw truitje gekocht bij de Hema :D

Meiden die twijfelen voor de geslachtsbepaling; ik zou het gewoon doen, haha! Maar je moet het zelf weten!

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat leuk Meg en Martine!!!
    Gefeliciteerd met jullie zonen :)
    Hebbenjullie nog mooie foto's??

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Super leuk luckymartine!!!

Al 2 jongens in deze lijst! Ik ben heel benieuwd bij de rest..!

Leuke foto Picasso met je mooie buikje!

Aahh jullie maken me nu niet echt standvastiger haha :D

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    jaaa, foto's! Oeh, die dikke twee weken wachten beginnen nu wel lang te duren. Ben zoooooo benieuwd wat wij krijgen.

Succes Me, mijn geduld is nu al ongeveer op...

13. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat leuk nog een jongen op de lijst!
    Ben benieuwd wat het bij de rest gaat worden. Vanaf hoeveel weken kunnen ze het ongeveer zien? Ik heb volgende week woensdag weer een echo maar dan ben ik nog maar 14,5 week... Te vroeg zeker?

14. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ik ben nu 15w5d en ik zag het echt heel duidelijk. Volgens mij kan het met 14,5 weken ook wel. Gewoon vragen, ja toch? En anders een weekje wachten en €50,- wegbrengen :) hadden wij er wel voor over!

15. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ja vragen ga ik het zeker en anders wacht ik een paar weekjes tot ik weer een echo heb. Ik krijg zoveel echo's dan ga ik niet tussendoor nog ergens anders heen.

16. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Jaaah! Wat leuk! Nog een jongetje :) gefeliciteerd!!
    Bij ons was het ook erg duidelijk te zien dus denk dat wij ook al veel eerder hadden kunnen komen. Bij ons was een kort consult €30 en we hebben drie foto's gekregen.
    Zal er twee toevoegen. De derde is niet zo spannend ;)

Wie volgt????!! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,2 KB
      Weergaven:
      2
  17. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    En de tweede :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      4
  18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @meg wauw wat een mooie duidelijke echo. En duidelijk een jongen.

Ik blijf alle echo's bijzonder vinden!

19. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Wat leuk al twee jongens op de lijst!Hier weer een beetje actiever, echt ontzettend moe geweest,maar nu wil ik echt weer intensief mee gaan lezen en reageren!
    Wij hebben volgende week de geslachtsbepaling, ben echt zo benieuwd, al zegt mijn gevoel een jongen...

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Swimming ben benieuwd wat het bij jou word, al gok ik ook op een jongen hihi.

Deel Deze Pagina