One of à kind ik ben erg benieuwd. Maakt mij trouwens niey eens uit wat het wordt. Zolang het maar gezond is. Bolletjes van vandaag:
Gefeliciteerd dames, leuk dat jullie het weten! Ik wil het nu ook weten, hahaha! Nog 2 weekjes.. Gaab wat grappig ik las jou berichtje en ik heb precies dezelfde theorie. 3 meiden mijn omgeving hebben een jongetje dus verwacht nu veel meisjes.. maar agh wat maakt het uit beide is geweldig en inderdaad gezondheid is het belangrijkste
Picasso, mooie foto zo met je buikje Luckymartine wauw ook een jongen! En Meg wat een knapperd vindt het nu al een schatje, mooie foto! Ik begin door jullie ook nieuwsgierig te worden haha maar neeee wil het niet weten... Maandag met de jongste naar de kinderarts, hij groeit volgens het cb niet hard genoeg (vanaf zijn 6e maand is ie onder de lijn gezakt en gebleven) en nu willen ze glutenallergie uitsluiten. Misschien dus bloedprikken brrr hopelijk gaat dat lukken. Zelf denk ik trouwens niet dat hij dat heeft hoor en dat ie gewoon tenger is, maar wil het zelf nu ook wel uit laten sluiten...
Elionorah dank je, ik heb de puf vaak niet maar ben dan al bezig Het was veel, vandaag weer bijna niks Wij hebben natuurlijk ook al heel veel wel hebben we een kamer gekocht. Verder wacht ik tot de 20 weken echo want dan kan ik roze of blauw kopen. Al hoef ik met blauw niet veel te kopen haha Gaab leuke theorie ik hoop dat je gelijk hebt Hihi dan heb ik van beide1 Swimming me zoontje is weer bijna beter nu alleen die pukkels nog weg, wat ziet dat er uit zeg die waterpokken. Weer een leuke foto. Vond jou elke keer zo grappig staan haha.... Heb je geen camera naar je toe op je telefoon, dat doe ik namelijk Luckymartine ik wil deze keer proberen onze ouders en zus bij me thuis te hebben dan vertellen we het met een taart, wilde ik afgelopen keer al maar dat lukte niet dus heb ik iedereen na de echo gebelt. En daarna op fb geknalt! Ik hoop dat ik nu wel me taart mag maken haha. Jeej een zoon leuk hoor gefeliciteerd.... Gaab daar gaat je theorie hahahah..... DienB knap hoor, ik ben veeeeeel te nieuwsgierig dus wil het mega graag weten haha. Swimming ik wil ook gericht shoppen! Kan niet wachten. Me84 zo droom ik dat ik beval van een meisje en we nog geen naam hebben, dus je snapt mijn namen stress Ellie gaaf naar Guus! Picasso leuke boekjes. Meg zodra je gaat kopen wordt het echter al veel gekocht? Duidelijke en mooie foto's zeg! Roja fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik wil het ook weten! Helaas waarschijnlijk echt wachten tot na mijn vakantie en dan ben ik dus al 18 weken dus we wachten dan denk ik tot 20 weken Misschien krijg ik de vk vrijdag zo ver hihihihihihihihihij mooie verassing voor me man
Volgens mij volgt hij gewoon zijn eigen lijntje daarom zie ik ook gewoon een klein tenger mannetje en niet wat anders. Maar ja dit was de 2e keer dat cbarts erover begon en op mijn antwoord dat hij gewoon klein en tenger is kreeg ik het antwoord dat er een glutenallergie achter kan zitten...tsja dat wil je niet voor je kind dus dan maar uitsluiten
Meh, even ego, ik kan baarmoeder niet goed voelen. Nouja, denk wel dat ik m voel maar dat zit al weken op dezelfde plek en heb niet het gevoel dat ie groter wordt. Zit op één lijn met heupbotten. En nu ben ik dus een btje bang dat het niet goed zit. Moet toch groeien? Ben nu bijna 14 weken...
Ik heb ook niet het idee dat ik iets voel.. Heb ik vorige keer eigenlijk ook niet gedaan. Maar dat groeit echt wel hoor! Geen paniek!
Wauw wat een mooie duidelijke echo's meg!! Mooi buikje swimming! Hopelijk is er niets aan de hand met je zoontje disi! Haha mamainthefuture ja dan heb je wel even stress als je nog geen naam hebt Ik heb dat ook Picasso.. voel ook steeds en voel niet iets duidelijk wat de bm zou moeten zijn.. Erg irritant! Voel geen harde rand ofzo zoals ik het overal lees.. Als ik buk voelt het dan wel weer of er iets zit.. Gister was een vriendin bij me.. Zij is 10 weken verder.. En zij zei zit niet zo in je buik te porren, je buik groeit ja wel dus zit heus wel goed.. Maar je raad het al, nu maak ik me weer druk dat ik misschien te hard in mijn buik loop te porren ... ( al druk ik echt niet hard) Pfff nog 1 week en dan gelukkig weer hartje luisteren.. En we moeten er op vertrouwen dat alles goed zit Picasso! Onzeker soms allemaal hè.. Wil elke week wel een controle Fijne vaderdag voor degenen die het vieren! Wij volgend jaar pas hier thuis
Picasso & me84, Ik voel het als ik op m'n rug op bed ga liggen en mijn benen optrek. Dan voel ik een bult. Zonder harde randen meer een ballonnetje. Volgens mij voelen vrouwen die naar voren dragen het eerder... Ik weet zeker dat de VK het direct bij jullie kan voelen. Zij weet natuurlijk wat ze moet voelen. En anders even maandag bellen. Beter even laten controleren dan in de stress zitten! En er in prikken kan echt geen kwaad. Voor een echo hebben ze hard in m'n buik geduwd om de baby goed te laten liggen. Toen zag je hem deinen in het vruchtwater. Eigenlijk wel grappig!!
Mooie echo's en buikfoto! Nee ik weet het weer even heel zeker ik wil het niet weten. Ga het ook bij de 20 weken echo zeggen, maar je weet natuurlijk nooit wat je gaat zien Wanneer je rustig drukt vanaf je heupbot naar het midden toe en je voelt een rand, is dat je baarmoeder. Bij mij is dat gevoelig, alsof mijn lichaam zegt doe dat maar niet. Bij de vk voelt het hetzelfde, dus dat is idd de baarmoeder. Mijn buik staat naar voren toe, heb aan de zijkant van de buik niks, maar echt in het midden. Als je je zorgen maakt, moet je echt de vk bellen, dan kan ze je geruststellen. 2 jongens.... daar gaat de theorie van hussie hij zegt in de buurt worden alleen maar meisjes geboren dus het moet een jongen zijn, maar als hier jongens blijven komen gaat zijn theorie niet op Hij denkt dat het in een soort evenwicht moet zijn. We gaan het allemaal wel zien. x
Ik draag mijn buik ook naar voren en voel ook een ballon boven mijn schaambot. Ik voel de randen van mijn bm daarboven. Fijne vaderdag allemaal. Yess vandaag 14 weken
Ik open de mama&zo app en ook daar staat dat nu iedereen de bm moet kunnen voelen.. Ik weer plat liggen... Nou ik word nu er nu gewoon echt chagrijnig van want ik voel niets wat lijkt op een rubberen bal of ballon lijkt.. Voel ook geen randen.. Ik ben er klaar mee bah.. Frustrerend...
Hihi swimming, die ovendeur weer Ik voel mn baarmoeder ook niet. Nog nooit gevoeld eigenlijk, ook niet bij de andere zw.schappen , maar de vk heb vd week wel gevoeld, dus ik maak me er niet druk om.. Je zou aan de vk kunnen vragen hoe je het zelf zou kunnen voelen( dat ze t even voordoet) Gister n mutsy gekocht via MP. Wist precies welke ik wilde, en welke kleur; petrol , btje tussen blauw en groen in. N jahoor, daar stond ie! helemaal blij! Parasollletje, regenkap, zitje, winterzak ,pompje alles zit er bij
Ik voel mn bm ook niet, buik is alleen harder dan normaal (heb niet echt een slanke buik). Vk zegt dat ze het bij zichzelf ook moeilijk vond om te voelen. Maak je geen zorgen, je kan er over een tijdje echt niet meer omheen Mooie kinderwagen! Ik ga ook voor een Mutsy denk ik. Die zijn nog een beetje betaalbaar. De kinderwagen van Lief! vind ik ook te schattig, maar die rijdt heel raar en is heel klein.
Dat is ook zo! mijn momentje is weer over. Mooie kinderwagen Judith! Welk model is dit? Helemaal top via mp.. Ik kan er nog niet echt iets naar mijn zin vinden..( kleur of model) Mijn oog is ook gevallen op een mutsy.. De evo..! Volgend weekend maar even shoppen denk ik