Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Even een vraagje: ik denk elke keer dat ik wat voel maar als ik dan kijk zie ik alleen maar me hartslag in me buik. Gaat echt helemaal op en neer als ik naar me buik kijk.
    Hebben andere dit ook?

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @stef dat heb ik ook dat me buik beweegt door me hartslag. Gister dacht ik de baby gevoeld te hebben. Voelde 2 lichte duwtjes van binnen uit naar buiten toe en toen was het weg. Ben benieuwd of dat zich gaat herhalen.

3. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Uhm dit is de mutsy urban 4 rider ( of zoiets;)

Kans is groot dat dat je kleintje was die je voelde!!!!

Die hartslag in mn buik dat je t kan zien, heb ik ook als ik niet zwanger ben;)

4. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Ja waarschijnlijk lette ik er toen niet op hihi.
    Is de eerste dus weet niet wat ik moet voelen.

Laatst bij een vriendin haar baby voelen schoppen, zij is 27 weken zwanger.

Kan niet wachten tot ik het ook zo duidelijk kan voelen

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi bij het CB is er altijd wel wat, ach testen kan nooit kwaad maar ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt, volgens mij moeten ze dan van meer dingen last hebben dan alleen dat..... Maar ach als het getest is weet je in elk geval dat dat het niet is ;)

Picasso ik denk ook dat ik hem voel maar voor mijn gevoel groeit hij niet, terwijl ik laatst bij de vk was en die zei dat de baarmoeder mooi gegroeid is hahah denk dat wij de groei nog niet goed kunnen voelen. Moet je denk ik ervaren in zijn en vaker gevoeld hebben.

Me84 ja suf he haha. En steeds meer mensen om me heen zeggen ook dat ze denken dat het een meisje is. HELP hahaha.
    (Hoeveel maanden nog tot december ;))

DienB zou wel eerlijk zijn he als de verdeling beetje gelijk is ;)

Swimming leuk hé de 14 weken :) ow wat kijk ik uit naar de 20 weken dan kan je gaan aftellen haha.

Judith leuke wagen :)

mijn vk heeft het bij de eerst voor gedaan met mijn handen is ze gaan voelen en zei ze dit is je bm daarvoor kon ik hem ook nooit vinden haha ;)

Stefjuh ik zie ook mijn hartslag in mijn buik zwanger maar ook niet zwanger haha.

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ja idd nu op naar de 20 weken en daarna kunnen we aftellen.

7. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige die bm niet goed voelt. Had nog even dat plaatje opgezocht en ter hoogte van heup klopt eigenlijk wel met veertien weken. Ik zie mijn hartslag ook kloppen bij buik maar heb ik idd ook als ik niet zwanger ben.

Hoe zit het bij jullie met de kilo's? Ik was eerste keer dat ik wist dat ik zwanger was en woog 89 of iets meer geloof ik. Zakte eerst steeds wat tot de 87 en vanochtend was ik weer 88.5. Hopelijk kom ik nu nog niet teveel aan want ben al veel te zwaar...

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik ben toen ik net wist dat ik weer zwanger was 1,5 kilo afgevallen en daar ben ik op blijven hangen. Kom niets aan maar val ook niet verder af. Heb nog genoeg reserves dus hoop dat ik deze zwangerschap weinig aankom. Vorige keer was ik nu al 3 kg aangekomen en uiteindelijk zijn dat er 15 geworden. Van die 15 was ik er nog maar 2 kwijt:$ dus hoop het zo beperkt mogelijk te houden haha

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nemen jullie een wiegje op de kamer of niet?

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik had hem nog niet maar ben nu wel van plan om er een te gaan kopen. Lijkt me toch een stuk makkelijker als hij/zij de eerste maanden naast me slaapt.

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Nee, de kinderwagen heeft een mooie reiswieg die we op het bureau naast ons bed zetten. Daarna gaat de baby in een ledikantje op zijn eigen kamer slapen.

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik ga het gewoon vragen volgende x als ik weer bij de vk kom..
    Afgesproken met mezelf niet meer te gaan lopen voelen steeds en er vanuit gaan dat alles goed is:)

Ik woog aan het begin van de zwangerschap 67 kilo.. Vanmorgen woog ik 70,5 kilo.. Dus het loopt wel door..! Geen idee wat normaal is voor deze termijn..

Ik zie ook mijn hartslag op mijn buik..
    En stiekem denk ik zo nu en dan ook wat te voelen..
    Een hele lichte streling achtig.. Af en toe kietelt het..Is ook heel kort steeds..
    Wanneer ik er erg in heb en op concentreer is het alweer voorbij..
    Ik kan ook niet wachten tot het echt overduidelijk is!
    Ja jemig hé straks alweer aftellen... Dat is apart!!

Wij doen wel een wieg op de kamer!

13. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat mooi meiden dat jullie al wat voelen!
    Ik heb denk ik ook een paar keer iets gevoeld toen ik voorover bukte.

Ik voel mn BM wel goed. Ene keer duidelijker dan de andere keer. Soms hoger dan andere keer. Gek he.

bij de eerste voelde ik het zelf ook niet hoor.

Hier zijn de eerste harde buiken een feit..

bij Eva begon het met 15wk. Meerdere per dag. Dat is tot het eind zo gebleven dus het zal wel bij me passen.

20wk echo is 25 juli had ik dat al doorgegeven?

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Swimming ik neem een wieg op de kamer, dit is de familie wieg die ik hier een tijdje geleden heb geplaatst. Was er erg blij mee vooral met de nacht voeding ;)

Picasso ik heb me nu niet meer gewogen maar als ik naar me gezicht kijk denk ik dat ik wat kilo's kwijt ben, was ik in de eerste zwangerschap ook en ben maar 4 kilo aan gekomen in totaal :) dus daar gaan we weer voor haha.

Ellie ik hoop dat je nu minder kilo's aan komt Hihi ;)

Me84 goed idee ;) waarschijnlijk kan de vk je helpen met voelen ;)
    Aftellen is een heerlijk gevoel haha. Ik had bij de eerste ook echt ik wilde 12 weken zijn dan kan ik het iedereen vertellen, daarna wilde ik 20 weken zijn was ik op de helft en wist ik wat we kregen, daarna wilde ik de 24 halen want dan is je kindje levensvatbaar dan weer naar de 30 weken dan kom je dichter bij, toen was me doel 34 weken, daarna 36 dan mag je thuis bevallen (niet dat ik dat wilde maar toch) toen 37 weken want ik werd ingeleid hihihihihihihi zo leef je in je zwangerschap heel erg naar bepaalde weken (tenminste ik)

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Lenaroos vervelend van die harde buiken, maar als je dat bij de eerste ook zo vroeg had zal het idd wel bij jou horen.

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha dat hoop ik ook mamainthefuture! Anders word het helemaal zo dubbelop allemaal..

Ik had dat ook heel erg dat ik naar bepaalde weken toe leefde. Heb dat nu eigenlijk een stuk minder.. Ben blij dat ik de 12 weken door ben gekomen en wil dat ik nu gewoon 38 weken ben en eindelijk een levend kindje in mijn armen kan houden.

17. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Nou ellie, dat is je gegund!!! En daar moet je ook gewoon lkkr naar toe leven en je overtuigen dat het geluk ook voor jullie is weggelegd.

Hier komt de wieg ook naast t bed, net zo lang tot ik het zat ben, om van elk kreuntje en zuchtje wakker te schieten:) ben nogal n lichte slaper...:(
    Maar vond het voor de nachtvoedingen ideaal,zo dichtbij

18. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    #3558 Disi, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
    Het schijnt dat het zich ook alleen kan uiten in groei zonder allergische reactie, uitslag en rare ontlasting, wist ik ook niet.... Persoonlijk denk ik óók niet dat het dat is. Het gaat nu uitgesloten worden voor de cb arts ;) :D

Ellie86 inderdaad kan me indenken dat jij dat heel erg hebt dat je de weken wel voorbij kunt kijken! Maar er zal denk ik altijd een leeg plekje zijn... Je bent nooit "compleet" vreselijk moet dat zijn... Knuffel!

Lenaroos vervelend! Hier ook af en toe "strakke buik gevoel" heb ik niet eerder zo vroeg gehad.

Swimming onze wieg komt inderdaad naast ons bed, makkelijk met de bv. Ze hebben allemaal tot een maand of 6 naast ons geslapen :) toen begonnen ze "gevaarlijk" te worden in de wieg

Judith, mooie wagen! Hebben wij ook alleen dan in de college gold kleur :)

Ik zal me ook weer eens wegen en ook (speciaal voor Judith ;) ) mijn buikomtrek meten :D

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ellie kan me ook wel voorstellen dat het voor jou nu ook wat anders is ik gun het je ook zo dat je straks heerlijk kan genieten van je kraamtijd met een kleine in je armen. En dat je heerlijk kan mee "zeuren" over alle gebroken nachten en krampjes etc ;)

Disi dat wist ik ook niet, terwijl ik toch een aantal mensen ken die het hebben haha ;) maar die hebben geen groei of gewicht "achterstand" ;)

20. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Hier een foto van de harde buik. Verder heb ik niet veel buik. Maar met een harde buik meteen omhoog in een rare stand ;)

Best bijzonder hoor die baarmoeder.

(Ik verwijder de foto straks weer)

Deel Deze Pagina