Bloem1988 dat is niet leuk nee! Wel zie je dan meteen een mooie echo. Armpjes en beentjes. Maar liever zie je al eerder een hartje he... heb je anders een andere vk ? Of weet even bellen dat je onzeker bent over het termijn?
Ja dat klopt! Woon in een dorp dus geen keuze helaas heb wel een intake op 30 april dus ga proberen om dan een echo bij elkaar te praten!
zo de lijst heb ik even gewijzigd (niet weer een heel nieuw bericht met de lijst dus heb m alleen ff aangepast. ik heb nu echt zo'n aanwezig gevoel in me onderbuik en net even erge ongi-pijn-achtige krampen. volgens mij zijn me darmen weer een stukje opgeschoven gelijk naar de wc gerend omdat ik eerst dacht dat ik ging bloeden maar gelukkig niks
En ik ben 28 jaar!! die krampen zijn normaal hoor! Goed zelfs! Dat betekend dat je baarmoeder groeit!
oeps ook ik ben vergeten mijn leeftijd door te geven: 27 jaar. Ga maandag pas vk bellen en mvm regelen. Ben zo benieuwt wanneer ik mag.
jeetje zeg WAT veel (niet verwachtte) dingen die je niet mag eten/drinken tijdens zwangerschap zeg. dropjes maar een paar per dag en ik hou zoveel van drop! en kaneel niet teveel/ basilicum niet te veel , toch wel alledaagse dingen die je dan niet of minder mag zoals salami dat mag ook niet ergens las ik ook dat geitenkaas/geitenmelk niet mag, en ik vind dat ook al zo lekker maar voor als iemand geïnteresseerd is in wat je niet/minder moet eten tijdens de zwangerschap vind ik dit wel een goede site (zie de link onderaan mijn bericht) staat ook welke vitamine wel belangrijk zijn enzo en de vitamine A die je niet (te veel) mag gaat niet over de vruchtensap vitamine A maar de vitamine A uit vleeswaren. nu plak ik toch maar een briefje op de koelkast met alledaagse dingen die ik even moet laten staan anders vergeet ik het! https://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/zwanger/eten-en-drinken-tijdens-de-zwangerschap.aspx
Ik slik vitamines voor zwangeren. ( zat eerst al maanden aan de folium) Dan weet iig dat dat goed gedoseerd is. Er komt steeds weer wat nieuws bij want dat bascilicum en kaneel is weer ' nieuw' voor mij... Alles waar ' te ' voor staat is niet goed. Eerst mocht je geen alcohol, nu is de discussie dat n wijntje goed zou zijn...aaaah Ik hunkerde zo naar biefstuk, dat ik met 37 wkn een enorme biefstuk at...( en n halve ananas) en savonds begonnen de weeen, dus dat ga ik nu weer doen
Hallo Dames! Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Mag ik me bij jullie toevoegen? Ik heb vandaag positief getest na een icsi cryo terugplaatsing van twee embryo´s ben volgens de calculator 13 December uitgerekend mijn test was wel erg duidelijk dus wie weet zijn het er wel twee.... Vind het nog erg spannend want het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. We hebben al een zoon van twee jaar. Liefs Char
Welkom, wat leuk ik testen gister dik positief. Erg spannend dat het er misschien wel twee kunnen zijn...
Hahaha maar dat kan nog echt niet van de baby zijn hoor Dat zijn je darmen, al vind ik dat ook erg vroeg! De baby zelf is misschien een halve cm groot.
Ja dat had ik gisteren ook gelezen.....voor mij is het alweer 8 jaar terug en het wordt met het jaar gekker! Ik houd nergens rekening mee, alleen zachte kaas, rauw vlees en voorverpakte vis voor de rest doe ik gewoon normaal eten. Ook op zijn tijd een donker biertje dat was vroeger goed voor de opbouw van je borstvoeding zeiden ze, en nu wordt het pontificaal verboden...daarom gewoon leven waar je bij goed voelt en veel drank en roken is natuurlijk nooit goed!
Ik ben moe en heb mega honger de hele dag. Mijn borsten zijn erg gevoelig en af en toe wat misselijk. Maar dan echt te verwaarlozen nog, vooral als ik sochtends wakker word met honger. Ik heb inderdaad een miskraam gehad, met zeven weken heb ik gehoord dat mijn baarmoeder leeg was. Alleen mijn hcg was heel hoog dus ze vermoedde een bbz. Er was in mijn eileiders niks te vinden goddank, dus ik moest nogmaals bloedprikken en toen was het hcg gedaald. Wat er nu precies gebeurd weet niemand zeker, maar de gynaecoloog vermoedde dat het vruchtje mijn buikholte in is gegaan. Daarom heb ik maandag al een echo, om te kijken of het wel in mijn baarmoeder zit.