Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Bloem1988 dat is niet leuk nee! Wel zie je dan meteen een mooie echo.
    Armpjes en beentjes. Maar liever zie je al eerder een hartje he...

heb je anders een andere vk ?
    Of weet even bellen dat je onzeker bent over het termijn?

2. Bloem1988

Bloem1988 Actief lid

21 apr 2012
    125
    13
    18
    Ja dat klopt! Woon in een dorp dus geen keuze helaas:) heb wel een intake op 30 april dus ga proberen om dan een echo bij elkaar te praten!

3. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    voor het overzicht ( 24 jaar, 1e kindje ) wacht op reactie huisarts

4. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo de lijst heb ik even gewijzigd:D (niet weer een heel nieuw bericht met de lijst dus heb m alleen ff aangepast.

ik heb nu echt zo'n aanwezig gevoel in me onderbuik en net even erge ongi-pijn-achtige krampen. volgens mij zijn me darmen weer een stukje opgeschoven:p gelijk naar de wc gerend omdat ik eerst dacht dat ik ging bloeden maar gelukkig niks;)

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

En ik ben 28 jaar!!

die krampen zijn normaal hoor! Goed zelfs! Dat betekend dat je baarmoeder groeit!

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    oeps ook ik ben vergeten mijn leeftijd door te geven: 27 jaar.

Ga maandag pas vk bellen en mvm regelen. Ben zo benieuwt wanneer ik mag. :)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jawel? Ik wilde graag 2-3 of 3+ zien op de cb maar doe het maar niet. Heb maandag de echo ook.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijne is ook zo!:)

9. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje zeg WAT veel (niet verwachtte) dingen die je niet mag eten/drinken tijdens zwangerschap zeg.

dropjes maar een paar per dag en ik hou zoveel van drop!
    en kaneel niet teveel/ basilicum niet te veel , toch wel alledaagse dingen die je dan niet of minder mag

zoals salami dat mag ook niet:(
    ergens las ik ook dat geitenkaas/geitenmelk niet mag, en ik vind dat ook al zo lekker:(

maar voor als iemand geïnteresseerd is in wat je niet/minder moet eten tijdens de zwangerschap vind ik dit wel een goede site (zie de link onderaan mijn bericht)

staat ook welke vitamine wel belangrijk zijn enzo:) en de vitamine A die je niet (te veel) mag gaat niet over de vruchtensap vitamine A maar de vitamine A uit vleeswaren.

nu plak ik toch maar een briefje op de koelkast met alledaagse dingen die ik even moet laten staan anders vergeet ik het!

https://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/zwanger/eten-en-drinken-tijdens-de-zwangerschap.aspx

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Veel he? Het verbaaste mij ook al.

11. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Ik slik vitamines voor zwangeren. ( zat eerst al maanden aan de folium) Dan weet iig dat dat goed gedoseerd is.
    Er komt steeds weer wat nieuws bij want dat bascilicum en kaneel is weer ' nieuw' voor mij... Alles waar ' te ' voor staat is niet goed.
    Eerst mocht je geen alcohol, nu is de discussie dat n wijntje goed zou zijn...aaaah:$
    Ik hunkerde zo naar biefstuk, dat ik met 37 wkn een enorme biefstuk at...( en n halve ananas) en savonds begonnen de weeen, dus dat ga ik nu weer doen ;)

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo Dames!

Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!

Mag ik me bij jullie toevoegen?

Ik heb vandaag positief getest na een icsi cryo terugplaatsing van twee embryo´s ben volgens de calculator 13 December uitgerekend mijn test was wel erg duidelijk dus wie weet zijn het er wel twee....

Vind het nog erg spannend want het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan.
    We hebben al een zoon van twee jaar.

Liefs Char

13. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem

Welkom, wat leuk ik testen gister dik positief. Erg spannend dat het er misschien wel twee kunnen zijn...

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Welkom Char:)

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hahaha maar dat kan nog echt niet van de baby zijn hoor;)
    Dat zijn je darmen, al vind ik dat ook erg vroeg! De baby zelf is misschien een halve cm groot.

16. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dat had ik gisteren ook gelezen.....voor mij is het alweer 8 jaar terug en het wordt met het jaar gekker!

Ik houd nergens rekening mee, alleen zachte kaas, rauw vlees en voorverpakte vis voor de rest doe ik gewoon normaal eten.

Ook op zijn tijd een donker biertje dat was vroeger goed voor de opbouw van je borstvoeding zeiden ze, en nu wordt het pontificaal verboden...daarom gewoon leven waar je bij goed voelt en veel drank en roken is natuurlijk nooit goed!

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vind de lijst op het voedingscentrum ook erg lang. Zo kun je haast niks meer :p

18. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nee joh gewoon gezond leven en dan komt het allemaal goed!
    Heb jij al kwaaltjes?

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

Trouwens ik zie in je banner dat je een mk hebt gehad lees ik dat goed dan? Met hoeveel weken?

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben moe en heb mega honger de hele dag. Mijn borsten zijn erg gevoelig en af en toe wat misselijk. Maar dan echt te verwaarlozen nog, vooral als ik sochtends wakker word met honger.

Ik heb inderdaad een miskraam gehad, met zeven weken heb ik gehoord dat mijn baarmoeder leeg was. Alleen mijn hcg was heel hoog dus ze vermoedde een bbz. Er was in mijn eileiders niks te vinden goddank, dus ik moest nogmaals bloedprikken en toen was het hcg gedaald. Wat er nu precies gebeurd weet niemand zeker, maar de gynaecoloog vermoedde dat het vruchtje mijn buikholte in is gegaan. Daarom heb ik maandag al een echo, om te kijken of het wel in mijn baarmoeder zit.

Deel Deze Pagina