Mooi Hbz, mutsy 4 rider single spoke (met leren handgreep als ik het goed zie ) grappig om te zien dat ze gewoon nog steeds hetzelfde zijn/lijken. Alleen andere bekleding
En grappig dat er toch veel voor de mutsy gaan! Ik keek ook voor de bugaboo ivm gewicht en inklappen, maar die wagenbak vind ik klein en de hele wagen eigenlijk, als ik nu alles vergelijk met de mutsy. Wij houden van iets grover Dect telefoon@ Wij hebben een siemens met babyfoonfunctie. Ideaal. Had het vorige model ook. De telefoon staat niet naast het bed, ik zet m altijd bij de slaapkamerdeuren. De tel schakelt door naar mn mobiel na aanhoudend geluid van 15 sec. Ideaal. Zo kan ik zelf inschatten of ik mn boodschappen nog kan afrekenen of al nr huis moet, en weet dat ik altijd bereikbaar ben. Zolang ze nog in overvloed verkocht worden, en niet verboden zijn, geloof ik het eigenlijk allemaal wel voor wat t is. En wij hebben zoutlampen; deze zuiveren de ' schadelijke ionen' die vrijkomen door apparatuur
9 juli afspraak vk [/COLOR Goedemorgen dames, Mooi al die buik fotos Nog een weekje studie dan week vol met examen (laatste) grote examen wat bestaat uit 7 onderdelen mijn kinderwagen al gekocht bugaboo frog in zandkleur met zwart bruin maxicosi gekocht heel veel kleding al alleen nog geem kast om het in op te bergen Wiegje al gekocht voor de eerste paar weken.. maanden.. zie het wel hoelang Binnenkort maar is kijken voor meubeltjes en kijken hoe we de kamer willen wij wachten met geslachtsbepaling denk ik tot 20 weken al vind ik dit nog wel erg lang 18 juli pas de echo van de week voor het eerst hartje gehoord vk zei nou die beweegt veel elke keer als ze ukkie had zwom ie weg al voel ik hier heel weinig tot niets van Nog wat van hier doen we een bevalling in ziekenhuis met waarschijnlijk een kraamhotel van paar dagen achter aan aangezien we dan continu dingen kunnen vragen gister samen met ml een collega van hem geholpen met verhuizen als bedankje 3zakken koekjes uit eeigen bakkerij mee gekregen ♡ verser kan haast niet man lief en ik betalen dan voor een kilo koekjes normaal gesproken 4 euro
Mooie luiertas Hbz! En kan voor ongen en meisje allebei, super handig! Ik heb ook twee nachten wakkergelegen met verstopte neus/loopneus en toen was ik het zat. Heb bij de apotheek neusspray gekocht die mag bij zwangerschap. Is in principe wel voor hooikoorts, dat heb ik zelf gediagnosticeerd (heb elk jaar rond deze tijd veel last van neus en ogen). Werkt prima, dus misschien idee?
Ps: HBZ; ben jaloers op jouw 'extra' boodschappenmandje onder de wagen !! Sharjohn; toitoitoi vlgnde wk en voor nu succes met leren!!!
Even kort vanaf m'n werk. @judith, zoutlampen?... Ik ben heel nieuwsgierig Heb je meer info of kan ik de gewoon googelen?
Ja hij is idd voor beiden. We willen niet weten wat het wordt, dus handig... Ik heb net ook neussprsy gehaald, zoutoplossing. Eerder had ik ook altijd hooikoorts, maar daar was ik vanaf tot ik zwanger werd. Ik ben nogal allergisch voor veel dingen. Heb het gevoel dat dit nu allemaal veel erger is. Ben dus bang dat het bij mijn zwangerschap hoort....
Ik heb er ook veel meer last van dan andere jaren. Op mijn neusspray staat ''bij hooikoorts en vergelijkbare allergische reacties''. Was bij de apotheek twee verstuivertjes voor 5 nogwat en helpt goed, zit ook meer in dan alleen zoutoplossing. Als je last blijft houden zou ik het proberen als ik jou was. Het is Sandoz neusspray met natriumcromoglicaat. Hier vandaag 14 weken, even een fotootje: Bekijk bijlage 401712
Eleonorah, als je " zoutlamp" googled kom je al veel info tegen. Heb m ooit gekregen van iemand om n btje mn huis te zuiveren en ik vind het erg mooi licht afgeven Hbz, ml wilde het mandje zodat jij meer boodschappen kan halen?! Hihihi! Ik ben hier woest aan t opruimen. Weer een doos met kleding nr zolder wat ik toch de komende mndn niet ga passen
Hbz leuke wagen heerlijk hoor Mutsy. Dus dat is omdat het gewoon een hele goede wagen is hoeven ze alleen de kleur te veranderen Judithvl boodschappen doen, durf je dat? Ik denk al tijd te veel wat als... Durf dat echt niet hoor. Haha goed bezig in huis SharJhon altijd lekker koekjes Suc6 dan met je examen, daarna klaar? Picasso leuke foto!
@Judith Dankjewel @MITF Ja daarna klaar Vandaag voor de rest last van me onderrug me knieen en pijn met lopen...
Hier ook een mutsy fan ik heb wel echt een oude versie van ons eerst kind nog maar heerlijke wagen en kan zeker nog een ronde mee! IK zag ook een super snoezige luiertas Ik ben deze week logeren bij mijn ouders ff lekker niks met mijn meisje en alleen maar leuke dingen doen. Morgen naar de babydump box en wieg bestellen..ZIN IN!!
De winkels en school zijn hier 2 min vandaan, lopend. Ik durf de babyfoon daar voor te gebruiken..anders kan ik voor mn gevoel echt niks meer met n baby erbij. En ik respecteer ieder zn gedachten erover, maar ik ben niet zo bang dat er in ene brand uitbreekt ofzoiets. Ik vind het wel heel erg als mensen hun kind in de auto achterlaten, het gebeurd nog steeds...
Judith misschien heb je het al gezegt maar wat voor een babyfoon hebben jullie. Wij zijn opzoek naar een echt goede die we mee kunnen nemen als we met de honden een rondje gaan lopen en de kleine op bed ligt. Als iemand anders ook een goede tip heeft hoor ik het natuurlijk ook graag. Mooie buik al piccaso! Zo leuk dat nu echt wat zichtbaar wordt vind ik. Echt grappig dat er zo veel voor een mutsy gaan. Wij zijn er ook echt blij mee. @ hier. vandaag voor het eerst de vraag gekregen of we wel blij met de zwangerschap zijn...um JA, anders vertel ik het niet met een smile van oor tot oor. Gister trouwens met vl naar ikea geweest. Opeens kwam hij met dit idee terwijl hij een week geleden er niks van af wou weten. Hij vind de Hemnes kast ook helemaal goed/mooi en hebben meteen een bijpassend bedje uitgezocht. Nog niks gekocht maar wel allen genoteerd. Makkelijke van de ikea dat we het later kunnen gaan halen als we het nodig hebben.
Dank voor de tip Picasso! Ik zal het onthouden. Haha judithvl. Ml wil minder gaan werken. Hij wordt huispapa dus het is wel voor hem zelf. Gaab: die luiertas heb ik bij de babydump vandaan! Ben er ook geweest vorige week. Leuk om daar rond te snuffelen.
26 mei, tis de gigaset c610 kijk maar eens via onderstaande link Gigaset C610 dect telefoon? Bestel nu bij wehkamp.nl Wij hebben m vorig jr besteld bij bol.com, een witte uitvoering
Even tussen de bedrijven door hier. @judith, ik heb gezocht naar wetenschappelijk onderzoek over de zoutlampen. Maar ik kan geen bevestiging vinden dat dit werkelijk de positieve ionen zuivert door negatieve ionen te verspreiden. Het wordt op internet eerder als een alternatieve kwakzalverij benoemd te worden... Jammer, want ik had het fijn gevonden als er een dergelijk natuur product bestond die wel de lucht zuiverde. Ik bedoel dit uiteraard niet als aanval of kritiek naar jou hoor Heb jij misschien nog een boeiend artikel over de zoutlampen?
Klikanders eens op deze zoutlampen of halietlampen produceren negatieve ionen tis net je wat wilt lezen denk ik en wat je gelooft Ik bedoelde te zeggen dat de lamp de lucht zou zuiveren, vooral van elektrische apparaten ( zoals een telefoon) dus ook de stralingen die schadelijk zouden zijn vd dect telefoon... (Bij ons staat de lamp als nachtlamp naast n wekker en 2 mobile telefoons op 1 kastje)
Sharjhon dat is niet fijn, doe je rustig aan Gaab leuk, veel plezier bij de babydump Judithvl was zeker geen veroordeling hoor, bij mij speelt de gedachten heel vaak om even heen en weer te gaan, maar durf niet. Het is sneller en makkelijker zonder kind. En als je een babyfoon op je telefoon hebt is het denk ik ook wel weer anders dat heb ik niet.... 26mei nou lekkere vraag ze jeetje. Waarom zou je er niet blij mee zijn dan?