Hoi allemaam. Ook alles weer even bijgelezen. Was een heel werk Ik heb ook zitten kijken naar zw-cursussen maar vind ze ook best duur. Ik heb nogal last van obstipatie dus denk dat ik ga zwemmen. Schijnt goed te zijn Ik weet niet of ik de baby voel. Lijkt wel of ik af en toe heel iets voel.. Wel steken rechts in mijn buik, maar dat komt denk ik meer doordat ik weer eens te veel doe.... Qua eten probeer ik ook zo gezond mogelijk te eten. Van een vette hap raak ik ook misselijk. Ik ben trouwens verslaafd aan mentos fruit!! Ik ben ook eindelijk klaar bij MVM. Ben blij dat ik het gedaan heb, maar was ook blij toen ik mijn laatste plasje deponeerde Ik ben al wel wat aangekomen, maar ben ook gestopt met roken. Weet dus niet wat ik waar bij mag rekenen. Ik ben al 6! kilo aangekomen. Reken zeker wel 3 kilo voor het stoppen met roken, of is dit onzin? Disi: Wat vervelend dat je nog langer moet wachten. Spannend ook. Mamainthefuture: fijne vakantie in Italie. Goed weekend allemaal. Ik moet weer eens werken.....
@hbz, Ohh... stoppen met roken kan ook bij mij verklaren waarom ik zo snel een aantal kilo's ben aangekomen. Had er helemaal niet meer aan gedacht. Hoe bevalt jou een rookvrij leven? @disi Wat rot voor je dat je nog langer moet wachten. Grrr... bijna onmenselijk! @vakantie Ohh ben super jaloers op de vakantie gangers!! Geniet ervan!!
Haha! Ja dat rottige roken. Volgens mij mag je daar best een paar kilo's voor rekenen. De meeste komen wel 5 kilo aan . Het bevalt mij tot nu toe goed. Jou? Eigenlijk helemaal geen moeite mee. Behalve met een feestje, maar dan lust ik ook wel graag een alcoholische versnapering haha!
Ik heb met momenten toch echt nog wel zin in een sigaret..! Gelukkig duren die momenten niet heel lang..! Maar al met al valt het mij ook best mee, had het niet roken zwaarder verwacht..!
@me84 en hbz, ik ben ook gestopt met roken op de dag dat ik positief testte. De eerste 3 maanden ging easy, maar nu heb ik af en toe wel zin in een sigaret. Heel veel zin eigenlijk, om te ontstressen of omdat t een sfeervol iets is ( in m'n hoofd dan he haha) Maar ik doe t niet hoor! En ik wil t liefst ook nooit meer gaan roken. Dus ik hoop ook dat t went om niet meer te roken. Ben al eerder 6 jaar gestopt geweest, dus moet lukken. Ik ben denk ik 4kg aangekomen. En als ik in de BMI meter kijk voor zwangere vrouwen is t precies op schema fijn!
Ik ben ook weer gestopt met roken en er gaat geen dag voorbij dat ik er geen trek in heb! Vorige keer ging het me zo makkelijk af, maar nu pfff.. Misschien had ik toch maar niet meer moeten beginnen toen ik bevallen was hahaha
@aankomen er zal vast iets bijgekomen zijn, maar mijn weegschaal is mijn grote vriend niet meer. @roken nooit gedaan. Sport nu 3x per week. Aan sporten ben ik verslaafd. Alleen sinds deze week een aangepast programma en dat is voor mij heel erg wennen. @vandaag gaan we een begin maken met de babykamer. Raampjes schuren en muren witten @baarmoeder die groeit goed. Sinds vannacht weer van die groei pijntjes. @iedereen hoe is het met jullie en gaan jullie nog wat doen dit weekend?
Wat betreft gewicht, zit ik nog steeds hetzelfde als voor de zwangerschap. Momenteel zo'n 4,5 kg onder ideale gewichtstoename, nou ik zie wel. Ik heb ook aan zwemmen gedacht, eerst de opleiding afronden, dan heb ik weer tijd. Ik ben dit weekend heerlijk vrij, dus maar ff huishoudelijk Vanmiddag komt een vriendin. Gezellig met zn 3tjes eten. Verder niet zoveel bijzonders. Morgen rijden mn vader en hussie mee met concours d'elegance rally mee, dus moet wel ff kijken natuurlijk
Wat leuk beginnen met de babykamer swimming! Wij gaan denk ik straks maar weer even kijken bij prenatal en babydump en hopelijk knopen doorhakken Dat verschil is wel te zien in een paar weken dienb! Leuk om dat elke week bij te houden en het verschil te zien hè! En niet meer beginnen met roken..gaat ons lukken! Gewoon na de bevalling doorgaan zoals we nu doen! Gewoon niet 1 opsteken Ik heb die BMI meter ook even opgezocht elionorah! Grappig.. Er wordt nog 10 kilo bij geschat..haha apart idee dat dat er nog bij komt.. Werkze hbz! Fijne dag allemaal! Vandaag 16 weken
Ik heb ook even wat research gedaan naar normale gewichtstoename tijdens zwangerschap. Bij de grafiek van mamma apps kom ik nog boven de honderd uit 103 ofzo, dus iets van 14kg erbij. Maar toen ik verder zocht op bmi en zwangerschap kreeg ik een tabel met ideale gewichtstoename per bmi categorie en daar stond dat ik gezien mijn hoge bmi beter niet meer dan 6kg kon aankomen in totaal! Ik ben tot nu toe net zoveel aangekomen als afgevallen maar moet denk ik wel btje op gaan letten. Heb vrijdag afspraak bij vk dus zal er dan eens naar vragen..
Wat tof Steffjuh!! Nou idd wat een jongens... Ligt het aan de maand? Als ik naar de Japanse kalender kijk moet ik een meisje krijgen, maar wij doen geen geslachtsbepaling dus zal het pas weten rond 1 december
Gefeliciteerd stefjuhhhh !!! Super leuk!! Alleen nog maar jongens hier..! Wij gaan het ook pas in december weten..! Wij hebben net de mutsy evo licht grijs gekocht!!!! Blij blij!!!!
Joepie Stefjuh wat leuk een jongen Swimming, leuk om te beginnen met de babykamer! Doe je wel rustig aan met je bandenpijn Me84 leuk leuk hoeveel levertijd zit er op? Nog meer gekocht bij babydump of prenatal? Picasso inderdaad de vraag even aan de vk voorleggen. Zij kan je daar vast goed over informeren (kan iemand hier en link neerzetten van die BMI site? Wil ook wel eens kijken wat er bij mij uitkomt) DienB, mooi buukske! Jij slanke den @Aankomen, ik zit nu op 65,7 kg en dat is -0,8 kg van mijn start gewicht. Overgeven gebeurt niet zovaak meer gelukkig, alleen vanmorgen ging het weer mis... Verder kan ik even niet terug lezen dus hou het even hierbij... Ik ga slapen
Whaaa hoe kan dat nou niet in het bericht zijn gekomen..!? We hebben ook een babykamer gekocht!! Ben helemaal hyper ervan! Alles wordt eind augustus geleverd..! Ivm vakantie die week zijn we thuis vond ik wel makkelijk.. Geen idee of het ook eerder had gekund.. Alles bij de babydump gescoord.. Waren mooie aanbiedingen vond ik ( en die zullen er vast altijd zijn ) met mooie gratis dingen erbij. Iemand heeft ook die babykamer ook en al een x hier neergezet..! De madeira. Ledikant 60 x 120 - Commode - Hanglegkast Madeira | Basic Babykamers | Baby-Dump Maar jemig wat fijn gevoel zeg! Wordt het nog weer echter van ofzo! Nu nog 10 weken wachten tot het geleverd wordt... Mocht van mij nu al wel En hier de link naar de kinderwagen die we besteld hebben: Mutsy Evo Grey Zwart Frame | Mutsy Evo + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Stefjuhhhh gefeliciteerd!!!! Super leuk zo'n ventje . Kun je aan de slag met de kamer Me 84 mooie wagen en mooie kamer, lekker van genieten, voor je het weet is het augustus en hebben we allemaal een mooie buik x
Leuk stefjuh, gefeliciteerd! Wordt het vast nog 'echter' van of niet? Ben echt aan het aftellen tot onze pretecho. Sorry, Disi, linkje is lastig oo mobiel. Ik had gegoogled op bmi meter zwangerschap en daar tabel gevonden met aan de ene kant bmi.categorieën. (ik zit bijv in >30) en daarnaast hoeveeje ongeveer mag/moet aankomen (ik dus 6kg). Een persoonlijke grafiek met gewichtstoename per week kun je maken op een site 'msmma apps' volgens mij. Maar daar gaan ze dus uit van gemiddelde toename van iets van 14kg (en dat is voor mij denk ik veel teveel) Hier af en toe pijnlijke steken bij hoesten of rekken (wij hebben alleen een herenfiets dus moet met been over zadel), verder wel prima..