haha nou inderdaad me84! Lijkt echt op een jongensmaand hihi. Maar disi wat is het voor gerommel (netjes uitgedrukt) in het ziekenhuis over die uitslag joh!!! Moet toch niet kunnen grrr.
Whaaaaaa Lenaroos dat meen je niet!!!! Gefeliciteerd!!!! Hoe is het mogelijk hahahahaha!!! Heel bijzonder dit!!!! Ik moet nu echt op bed want morgen ben ik weer een dweil.... Slaap lekker!
moest even flink bijlezen, was een paar dagen achter maar ik zie nu dat er allemaal Jongens komen, Leuk Wij hebben over ruim 3 wkn de 20 wkn echo en dan weten we het ook, (ik vertel het niet) Ben heel benieuwd, wij vinden geen enkele jongensnaam echt leuk en hebben al heel lang een meisjesnaam die we super vinden ook zegt iedereen in de omgeving dat we een dochter krijgen.. We zullen zien
Oh wat grappig zoveel jongens achter elkaar! Klopt het dat we nu op 6 boys zitten al?! Ik zit zelf ook gelijk te denken en te dromen dat wij dan een meisje krijgen Hihi. Ik ben benieuwd. @disi. Heel erg shit dat dit zo loopt. Ik wou dat t anders was voor je. Sterkte en hou je hoofd rustig he. Schop schop. De kleine schopt er lekker op los. Vanavond nog even op verzoek van dochter naar t hartje geluisterd Heerlijk om dat weer te horen. Ook gelijk even t hartje van dochter laten horen. Haar ogen werden twee keer zo groot toen ze t hoorde bij zichzelf. En die grijns op haar gezicht, prachtig. Haar hartje klopt ook! Hihi Slaap lekker dames
Ooooooh Lenaroos ik zie het al, jij hebt dat mooie (whoehahahhaa) piemeltje in je buik sorry sorry sorry was niet mijn bedoeling om te vergeten, komt van al het jongensgeluk hier...ik heb toch niet bij iemand anders per ongeluk een jongen bedacht die er nog niet is ontdekt???
Haha Disi we gaan ervan uit dat het allemaal jongens zijn tot het tegendeel bewezen is! Ontzettend naar trouwens van die voortslepende onzekerheid. Pff nog weer drie dagen wachten. Sterkte!!
Heel gek: als ik me hand op me buik leg voel ik inwendig wat bewegen. Echt een heel gek gevoel zeg. Kan niet wacht tot de lichte schopjes/bewegingtjes straks duidelijke schoppen worden.
Wow wat een boel jongens daar gaat mijn meisjes theorie Ik heb aanstaande maandag om 19.00 uur de geslachtechooooo!!!!! Ga samen met de oma's en het word op dvd opgenomen dan kan vriendlief en dochterlief er thuis naar kijken :-D Dsi wat een ellende dat het zolang duurt die uitslag, slechte zaak!!! Lucky volgens mij? Rust lekker uit joh lastig he vermoeidheid
Noujaaaaa, wat n jongens!!!! ( of zullen er een paar verborgen meisjes tussen zitten Ik zal eens aan mn sch.zusje vragen die zit ook in een dec.forum. Kijken of misschien daar alle meiden in de maak zijn haha!
Wow wat veel boys in de maak hier nog geen idee wat het word probeer tot 20 weken echo te wachte die heb ik pas 18 juli pff duurt lang wel al van alles weer gekregen wipstoeltje van nijntje doos met kleding tas vol met speelgoed binnenkort de box halen en dan alles wat bij mij staat over versjouwen naar vl zen huis is de bedoeling nog dat ik bij hem intrek Tijdje weg geweest vna forum Paar dagen maar de Hoeveel heid Pagina's die ik moet terug lezen haha niet normaal maaar wel gezellig ik zal komende week ook niet veel online zijn begin vanmiddag met mijn laatste examen als ik deze goed haal ben ik klaar Na een studie van 5 jaar (half jaar vertraging gehad) Zo ma is me tas pakken mag boeken erbij houden maar moet dan wel vandaag in het lokaal liggen tewijfel of ik een kussen mee zou nemen zitten op houten stoelen awh moet er nou al niet aan denken dat ik 9uur op die stoel moet zitten van de week kont heeft al niet zoveel zitvlees en ja sinds de zwangerschap kan ik er ook niet al te lang op Itten maar zal nu wel moeten iemand een idee hoe ik dit op zou kunnne lossen examinatoren weten van mijn zwangerschap af dus help!
Heel veel succes met je examen sharjohn! Je hebt toch een zwangerschapsverklaring gekregen van de vk denk ik? Ik zou die gewoon meenemen voor.mensen die naar het kussen vragen..komt vast goed hoor! Ik voel de baby elke ochtend om 5u, maar vanochtend even niet. Toch wel vervelend. Hopelijk laat ie zsm weer est voelen.
Succes met je examen meid en gewoon dag kussen meenemen. Mag je 9uur over 1 examen doen? Hier liggen we nog lekker in bed
8 werkprocessen waaronder gesprekken, huisstijl maken , mediauitingen , websites archief 2 dagen van 5 uur 2 dagen van 9 uur krijg ik de tijd
Controle was weer helemaal goed! We hebben voor het eerst het kloppende hartje gehoord, het lukte dit keer meteen en het klonk geweldig lief. Onze volgende afspraak bij de verloskundige is op 21 juli.
Succes, Sharjohn!! Picasso, ik voel hem ook dan weer wel en dan weer niet. Geeft niet, het zijn nu al eigenwijsjes het wordt vanzelf steeds duidelijker.
Oh ik ben echt een doos haha...heb de vrouw van de echo een bericht gedaan of ze 100% zeker weet dat ze het goed gezien heeft...wilde schilderen, maar de kwast komt maar niet op de kozijnen.. Ben benieuwd... Raar hoe je ineens zo kan twijfelen.. Zal wel komen omdat ik mij heel anders voel
Roja beter zekere voor het onzekkere een van mijn laatste voor ik het examen ga dankjewel iedereen ga me best doen samen met ukkie ( die beweegt de hele dag volgens mij al een beetje )
Succes SharJohn! En roja ik vind je geen doos hoor, ik zou het ook zeker willen weten voordat die hele kamer blauw is en je straks toch een meisje krijgt...!