Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Elionorah
    Wauw, wat gaaf!! Ik snap dat je super blij bent!
    Nu al aan de buitenkant voelen is natuurlijk super tof :D
    Ik voel af en toe iets lichts aan de binnenkant... gekietel. Maar zodra ik me erg op focus lijkt het weer weg te zijn. Nog even geduld hebben ;)

@Judith
    Hahaha met de namen van je man zal ik ook niet akkoord gaan :) Pfff... een leuke naam vinden zal wel lastig gaan worden :p

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Bedankt voor de lijst Disi!

Jeeeej, namen bedenken vind ik leuk!

DienB, Meisjesnamen... Wbt friese namen vind ik Femke leuk.. en Anke. Verder, niet fries: Annemijn, Hannelore, Jasmijn, Roos, Merel, Amber, Lize, Celine, Sarah, Marieke

Lenroos, bijbelse jongensnamen: Ezra, Nathan, Lukas, Daniel, David, Joël,
    Of afgeleid van bijbelse namen: Joshua/Jos (van Jozua), Jesse (van Jesaja), Mark (van markus)

3. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hè bah luckymartine! Wat vervelend zeg. Ben ook wel moe maar als ik op tijd naar bed ga heb ik gelukkig een prima dag.

Disi: wat een belachelijk ziekenhuis... Kunnen ze niet iets doen? Leef echt met je mee!

Top me84, altijd weer fijn als alles goed is!

Xlns: wat een super leuk idee. Gaan jullie de taart met z'n drietjes aansnijden of met de hele familie?

Famvdlaan: wat leuk! Gefeliciteerd!!!

Een meisjesnaam had ik al heel snel en gelukkig vind ml hem ook mooi. Jongensnaam was wel wat moeilijker maar ook daar zijn we al uit :).
    Ik voel af en toe wel wat borrelen maar echte schopjes nog niet. Tijdens het eten krijg ik wel ineens last, net onder mijn ribben bijv, denk dat dat de baby ook wel eens kan zijn....

Sharjohn: succes!!!!

Roja: top! Schilderse :)

Gingerale: lief hè zo'n snel en kloppend hartje! Tranen springen dan alweer in mijn ogen.... Wat betreft de namen; Wij zijn gewoon internet afgestruind, maar ook luisterend naar de omgeving. Voor een jongen vond ik Joep errrrrrug leuk, maar helaas vind ml dat niets....

Genieten elionorah!!

4. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Thanks, Disi! Netjes weer. En wat komen er veel geslachtsbepalingen aan!

Roja, wat superleuk!! Ik kan niet wachten om het zo goed te kunnen voelen.

Judith, ik geef je groot gelijk, gewoon doorduwen jouw namen ;)

26 mei, fijn dat alles goed gaat! Is alweer 1 maand verder dan 26 mei! Gaat snel he? Genieten nu!! Hier komt 7 juli voor ons ook al snel. Heel gek gevoel.

Sharjohn, succes weer!

Ik ben heerlijk thuis aan het relaxen. Ik merk nu dat ik het zo nodig heb! En mn buik begint nu echt te groeien, super!
    Morgen weer het hartje luisteren en volgende week de 20wekenecho. Bij onze praktijk doen ze dat met 18/19 weken zodat er meer tijd is om te handelen als het niet goed is. Maar daar gaan we niet vanuit. En mocht het zo zijn dan is het ook welkom.

5. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    @hbz, gelukkig maar! Ik moet echt 10 minuten bijkomen op bed na het douchen. En ik werk 30 minuten rijden van huis en zelfs achter het stuur werd het gevaarlijk.. Gister heb ik het huis stofgezogen (gestofzuigd, of hoe je het ook noemt) en ik heb meteen daarna een uur geslapen! Zo raar! Normaal ben ik een harde werker en ga ik gewoon door, maar ik lijk wel een ouwe taart van 75 jaar, haha! Ik hoop dat het gauw over is, de vk zegt dat het zo rond de 20 weken beter wordt.

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Nou 20 weken echo staat geplant op 31-07. Ben dan 21 weken.

Net even door gebelt aan mijn moeder. Die begon enorm te mopperen. Ze vind het te lang duren hahah. We hebben de familie niet verteld van de echo morgen. Vl lag dubbel van het lachen naast me en ik met stakke gezicht zeggen dat ik het ook jammer vind dat het zo lang duurt en dat we nu wel denken aan een pretecho/geslachtsbepaling voor die tijd en dat ik volgende week ga rondkijken hahah. Best gemeen maar zo leuk :p

Ja raar al dat 26 mei al weer een maand geleden is. Tijd gaat zo snel. Moet zeggen dat ik na die datum er een stuk minder mee bezig ben. Hopelijk werkt dat ook zo voor jou LuchyMartine.

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dat gaat dan nog lastig worden Judith! Moet zeggen dat ik de namen die jij hebt bedacht wel stukken leuker vind dan die van je vriend.

26mei wat kan jij je moeder voor de gek houden haha. En wat gaat de tijd snel he! Wel fijn dat je er nu een stuk minder mee bezig bent. Zit nu te bedenken dat het over 4 dagen gewoon alweer een half jaar geleden is dat Cem is geboren.. Tijd gaat echt snel!!

Ben net weer terug van de gyn en alles was weer goed. Hij ging luisteren naar het hartje maar kon niets vinden.. Kreeg gelijk weer een flashback naar toen, maar gelukkig op de echo een mooi kloppend hartje. Dit is dus de reden dat ik geen doppler heb dacht ik gelijk.
    Moest een uur langer wachten in het ziekenhuis want ze liepen heel erg uit. Hij kon niet zien wat het word en had ook geen tijd om daar lang naar te zoeken. Dus heb besloten om toch maar een geslachtsbepaling te laten doen.. Word te nieuwsgierig haha

Hier weer een rijtje afspraken:
    4 juli geslachtsbepaling
    23 juli controle/ echo Gyneacoloog
    14 augustus 20 weken echo + controle Gyneacoloog
    10 september controle/ echo Gyneacoloog

8. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Gelukkig ellie! Elke seconde lijkt dan wel uren te duren dat je geen hartje hoort he..bleh

Heerlijk he, dat nieuwsgierige naar het geslacht:) zonder dit forum had ik het wel volgehouden om te wachten maar vind het nu wel welletjes met afwachten haha!

Oja heb even aan sch.zusje nagevraagd of er bij haar in t dec.forum alle meiden misschien in de maak zijn en ja hoor, van de 4 gesl.bepalingen zijn er 3 meiden :D

Ik druk idd mijn voorkeur aan korte stoere namen door :cool:
    Wil t liefst ook nog het kleintje vernoemen, maar is geen must. In de jongensnaam wil ik iemand uit mijn fam vernoemen( daar zijn we nog niet over uit) en in de meisjes naam word iemand uit zijn fam vernoemd, daar zijn we dan weer wel al over uit:)

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    ff snel echo tussen het poetsen door:
    Vriendin heeft een mooie echo gehad. Ik zit nu gewoon te janken van blijdschap op de bank. Pff hormonen.
    Fijne dag allemaal!

10. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Super!! Gefeliciteerd :D lekker doorjanken, kan geen kwaad :)

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Wat geweldig elionorah !!! En wat vroeg ook! Geniet ervan!!

Mooi dat jullie al uit de namen zijn hbz!!
    Wij hebben beiden namen app op tel gezet en slaan de favorieten op.. Daarna gaan we vergelijken en discussiëren ;);)!
    Toch denk ik dat we er wel vrij snel uit gaan komen...denk ik;)!!

Goed dat je nu tijd voor jezelf hebt en er aan toe kan geven luckymartine!
    En volgende week de 20 weken echo al, super!!

Haha dat wordt een super verassing 26mei!!!
    En fijn dat je vriendin een goede echo had! Laat maar gaan die hormonen :)

Fijn dat alles goed is Ellie..niks aan idd als niet meteen vinden..
    Leuk al gauw geslachtsbepaling!

Grappig dat juist in dat andere forum meer meiden zijn.
    Succes Judith met de namen door drukken.. Komt vast wel goed ;)

Hier net nog een pendel gekregen... En 3 maal raden wat daar uit kwam..!!! Een jongen!!
    Nu dus 1x meisje en 1x jongen..
    Wacht nog op een pendel...
    Zegt natuurlijk niets, maar vind het wel grappig!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #3832 swimming, 25 jun 2014
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
    Jippie morgen controle. Gaan jullie duimen dat ze een echo doet en dat wij ook weten wat het wordt??? Mocht ze het niet bellen ga ik naar een echo bureau bellen om deze week toch een geslachtsbepaling te doen.:):):) kan niet wachten!

13. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ff weer een buikfoto :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      3
  14. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige

Ik zal heeeeeeeeel hard duimen!!!

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mooi buikje hbz :)

16. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Swimming,We gaan duimen!!! Ook gewoon aangeven dat je anders speciaal een echo moet aanvragen...miss helpt helpt het:)

Hbz,Mooi buikje hoor!

Dit is de maxidress die ik vorige wk heb gekocht;
    image.jpg

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mooi Judith en al en duidelijke buik :)

18. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Zo eindelijk op de bank. Dochterlief ligt in bed. Vanochtend is de ,muur geplaatst voor de babykamer. Morgen word de laatste afwerkingen gedaan en dan kan behangen en inrichten beginnen. Naar IKEA Enzo. Zoveel zin in!

19. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Elionorah wat fijn! Maakt het voor ml ook wat meer "echt" weer!

Sharjohn succes nog even!

Ellie86 ik kan me indenken dat dat voor jou helemaal angstaanjagend is als het hartje niet gevonden kan worden... Gelukkig met de echo alles in orde!

Spannend Swimming hopelijk willen ze een gokje wagen voor het geslacht, ik denk een meisje bij jou :)

Judithvl mooi! Staat leuk en lekker draagbaar!

@Namen al wel wat ideeën...

Pfff ben op, vandaag meegeweest op schoolreisje met mijn oudste naar de dierentuin Emmen. Een hele dag zo van 8.45 tot 17.00 met al die koters en dat gedrentel daar haha maar was wel erg leuk! Nu moeeeee

20. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Mijn buikje net ;)

Deel Deze Pagina