Mooie buikjes hoor!!! Lekker met de beentjes omhoog allemaal. Wij hebben net de stickers, op de muur, in de babykamer geplakt. Super blij mee!!!!
ik heb me net aangemeld voor kraamzorg en we hebben debabykamer gekocht op mp echt supermooi, zo blij mee !! ook kreeg ik van mn ega een supermooie luiertas en heb alweer een romper & sokjes gekregen, heb een curverbox vol gekregen kleertjes nu
Disi, jouw buikje groeit ook hard he! Leuk joh, iedereen die nu echt spulletjes aan het kopen/krijgen/verzamelen is! ik heb nog helemaal geen kleertjes, eerst maar even t geslacht afwachten! Meubels vd babykamer zijn allemaal gespoten, en morgen nr de opslag zodat het knap blijft
Bekijk bijlage 403235 Hier begint de buik ook echt te komen (foto in de avond) Zit trouwens ook in een gesloten steungroepje hier op zp. Maar daar ook alleen maar jongens. 1 iemand laat het een verrassing. Ben nu zo benieuwt of ik op beide lijsten een spelbreker blijk morgen of niet hahah
Hahah ellie, dan wel n mooie stralende kamerolifant 26mei, dat is al n duidelijk zwangersch.buikje hoor! Echt al n bolletje
Yess de buikfoto's worden steeds mooier! Ik begin het nu ook echt te zien. Zal binnenkort eens een foto maken. @swimming ik duim met je mee! @26mei spannend morgen, heel veel plezier!
pfff proberen te gaan slapen, hopelijk morgen (en dan hopelijk ook nog een beetje op tijd en niet aan het eind van de middag...) na 23 (!:x) dagen wachten eindelijk een verlossend telefoontje met positief nieuws....
Mooie buikfoto Hbz! Mooi zwanger hoor Judith Lekker dat je al zoveel geregeld hebt Zonnebloem! Spannend 26mei, hoe laat moet je? Veel plezier iig enneh, laat ons niet te lang in spanning hé? Mooi hoor Ellie! Ik hoop ook op een goede uitslag Disi.. hopelijk is het wachten snel voorbij! Succes nog SharJohn. Lukte het met dat kussen? Hier super brak Gisteren bruiloft van vriend van mijn man. We zijn alleen naar de kerkdienst en het feest geweest en natuurlijk was ik de BOB. Om een uur of elf had ik het echt wel gezien (eigenlijk al veeeel eerder want ik kende zo goed als niemand en zat me een breuk op de irritante houten kroegstoelen) en gingen we naar huis. Een andere vriend van mijn man was ook mee en hij had heenweg gereden. Hij had niet door dat de lampen van onze geleende auto aan stonden dus toen ik met die twee beschonken kerels de parkeerplaats op liep zag ik twee bijna gedoofde lichten en bleek de accu leeg :x: gelukkig was er een andere feestgast met startkabels en was het allemaal vrij snel opgelost. Toen nog een uur terugrijden en rond 00.15u lag ik eindelijk in bed. Mijn man sliep natuurlijk direct met z'n dronken kop en ik maar draaien en bedenken hope weinig ik nog kon slapen omdat de wekker om 7.15 zou gaan voor mijn werk (even ter info: gezien het feit dat ik nog geen kinderen heb en niet meer studeer en bijna alleen maar thuiswerk sta ik meestal rond 9u pas op). Zit nu dus zo brak als wat te snotteren achter de balie. Gelukkig is het vakantie en zijn er geen colleges e.d. dus ik surf wat op zp enzo.. vanmiddag miss maar even een dutje doen als ik weer thuis ben. Hihi, heel verhaal Fijne dag allemaal!
Hoe is het gegaan Sharjohn? Pittig zo te horen! Verven Roja!! Leuk, veel plezier. Ja ik vind beide schrijfstijlen leuk en de namen ook! Thanks ik denk dat we er wel uit gaan komen, maar mocht jullie nog wat te binnen schieten laat het me maar weten Jeetje Ellie wat schrikken! Super dat je gelijk een echo kreeg, volgens mmij wordt je tnt goed opgevangen in het ziekenhuis. Wat een mooie buiken! Zo leuk. Whoehaha een kamerolifant hoe kom je erop Sterkte Disi met wachten, ik denk aan je X Meiden met afspraken/echo's veel plezier, ik mag vanavond. Ga zo eerst naar de babydump een paar spulletjes kopen en krijgen x
Even een borstenberichtje Ik liep altijd rond met een C-cup BH, tot ik na wat extra kilootjes en een veel te volle D-cup toch maar naar de Hunkemöller ging en daar tot mijn verbazing een F-cup nodig bleek te hebben. (Ik ben trouwens gewend voorgevormde beugelBH's te dragen). Nu merk ik dat die perfect passende Hunkemöllerbh's toch al wel wat krapjes worden en ben ik een beetje op MP aan het rondneuzen voor grotere maten voedingsbh's (aangezien ik ook bv wil gaan geven). Nu is mijn vraag aan de ervaren zwangeren: - Hoeveel groter werden jullie borsten uiteindelijk? (1 of 2 cupmaten?) - zijn speciale voedingsbh's wel aan te raden? - Is het handiger om dan even geen voorgevormde/beugelbh te nemen of..? (ik zie nl bijna geen voorgevormde voedingsbh's..)
Dsi sterkte ik duim voor je Hahaha heerlijk het borstenbericht :-D ik droeg altijd cup E naar mijn zwangerschap werd het cup G Ik had gewoon simpele borstvoeding bh van de bonprix. DienB shopte!!! Heb je ook de bon uitgeprint voor de gratis doos? Zit een knuffel in, rompertje, speen, tuitbekers, bakjes met deksel en lepelsetje......handig hoor Ik las dat sommige al druk bezig zijn met de kamers, ons kleintje komt bij onze dochter slapen dus doen we nu nog niks. In onze zomervakantie opnieuw de kamer schilderen en aanpassen als dit een jongen word en dan eind september alle spullen plaatsen kan onze dochter ook wennen. Ik ben nog steeds moe en begin bandenpijn te krijgen vooral bij onverwachtse bewegingen, felle steek! Ik weet ff niet meer zo of er nog echo's ofzo staan gepland anders veel plezier
Picasso volgens mij zijn borstvoeding bh's zonder beugel, mijn borsten hingen er maar en beetje in niet charmant of mooi hihi