hahaha. Die hormonen. Snap helemaal wat je bedoelt swimming De echo's 1e handje 2e profiel 3e voetje 4e profiel met handje bij haar hoofd. Bekijk bijlage 403427 Foto's waren nog een hele opgaven. Lag in kleermaker zit met beide handjes bij haar hoofd
Mooi 26mei De pijn die verschillend beschrijven is volgens mij wel degelijk bandenpijn. Hier ook!! En vooral bij draaiende bewegingen een felle steek. Hoort erbij de baarmoeder gaat groeien, daardoor kan je het ook in je rug gaan voelen.
Wat mooi 26 mei! Wat beweegt ze lief!! ♡ Zo klein nog en dat zulke mooie beelden! @swimming lekker laten gaan!
Heerlijk toch swimming! Ik had het gister ook, even lekker potje janken! Veel plezier bij de echo zo!! Ben benieuwd! Wauw mooie foto's 26mei!!! Super duidelijk! Judith ook veel plezier vanmiddag! Hier een dagje vrij en das maar goed ook.. Totaal geen energie meer..blegh.. Maar even lekker rustig aan doen vandaag..vooral niks moeten iig! Bandenpijn.. Af en toe links of rechtsonderin een steek of zeurende pijn, maar nog niet veel last van.. Borsten.. Ben blij dat ze een cupje groter zijn geworden Disi.. Word je vandaag weer gebeld?? Of ga je er zelf achteraan?? Hoop zo dat je vandaag goede uitslag krijgt!!!
Spannend Swimming!!!! Ik denk dat je een meisje krijgt. Hoe dan ook het is geweldig! En dan straks lekker verder huilen van geluk Plaats je een foto van je wonder straks?
Ja. swimming je mag bijna! Veel plezier roep ik hier van m'n hoge rose wolk De echo's zijn idd erg duidelijk. We zijn er ook erg blij mee. Zeker een aanrader dit echo bureau. (Bewonder in veenendaal)
Superleuk, 26mei!! Echt nu al een cutie Veel plezier, Swimming! Ik moet ook steeds huilen. Ikzelf vind het heel irritant omdat ik soms niet weet of het de hormonen zijn!? Het voelt iig heel vaag.. Ik heb ook bandenpijn, vooral bij het opstaan uit bed of van de bank. Ik voel het dan onder en soms ook boven steken en zeuren. Maarja, laat die buik maar lekker groeien! Verder vanavond het 4e bruiloftfeest deze maand. Op zich heb ik er wel zin in, maar weer de bob spelen begint me een beetje de keel uit te hangen intussen. Ohja! Bijna vergeten, gister weer het hartje gehoord. En bm groeit goed met 2+ onder de navel ofzo.. Is dat goed? Mn bloeddruk was wel wat hoog, dus ik moet nooogggg rrruussttiiggeerr aaaannnndooooooeeeeennnnnn..... Haha! Disi, ik hoop voor je dat je voor het weekend gerustgesteld kunt worden.
Hey meiden! Allerlei verhalen gelezen, ga proberen per onderwerp te reageren @Disi: ik vind het net als iedereen ook niet normaal hoe dit gaat... Zat zelf te denken of je niet je vk kan inschakelen? Soms helpt het wel om hulpverleners onder elkaar te laten bellen, die komen dan net iets verder en kunnen wat meer druk uitoefenen. Het lijkt me ook een onwaarschijnlijk verhaal dat het een computerstoring is (als dat zo zou zijn dan hadden ze zeker meer van dit soort gevallen moeten hebben) en mocht het nu wel zo zijn, dan is de communicatie naar jou toe echt onder de maat. Daar mag je zeker wat van zeggen en een klacht zou ook goed zijn, dan ben je niet vervelend, maar dan zorg je er wel voor dat dit binnen het ziekenhuis goed uitgezocht en opgepakt wordt... Soms hebben ze dat jammer genoeg wel nodig... @ 26 mei: hoeraaa een meisje, super leuk! en mooie echo foto's! @ borsten: ik ben denk ik alweer 2 cupmaten gegroeid en was bij de vorige zwangerschap ook zeker 3 maten gegroeid uiteindelijk... Heb trouwens nog wel voedingsbh's die voorgevormd zijn, die vind ik ook fijner en ze bestaan hoor! (het is natuurlijk prima om die "saaie" te dragen, maar je hebt ook echt leuke, bv bij het merk mamalicious kan ik me herinneren @ bandenpijn: volgens mij zijn alle beschrijvingen van buikpijn hier echt gerelateerd aan de banden... ook overigens een logische periode om er last van te hebben nu... Ik heb het inderdaad ook met hoesten, niezen en onverwachte bewegingen, op verschillende plaatsen. @ buiken: zag mooie voorbij komen! Die van mij is ook aan het groeien, maar weer even een fotootje gemaakt een paar dagen geleden. Heb gister echt schandalig veel positiekleding gekocht, heerlijk! Had nog wel van de vorige keer, maar merkte dat de buikbanden van de broeken ook al waren uitgelubberd, zo groot is mijn buik nog niet Mijn buik is trouwens ongeveer even groot als tijdens de eerste zwangerschap, dacht echt dat het nu veel sneller zou gaan, maar valt toch wel mee blijkbaar! Meer verhalen kan ik me niet meer herinneren Fijne dag allemaal!
Luckymartine, volgens mij is dat wel goed voor de baarmoeder. Bij mij kon de verloskundige afgelopen dinsdag hem ook al vrij hoog voelen (onder de navel). Ze zei: heel mooi, groeit goed! En dat is de bedoeling hè! In een boekje dat ik heb staat dat tot 18 weken de baby kleiner is dan de baarmoeder, maar daarna neemt hij de volledige ruimte in beslag.
Swimming; Whahhahah weeeer n jongen hier in t forum Alles goed met je knulletje? Wat dacht je trouwens zelf??
Met ons ventje is alles goed. Loopt 1 dag voor. Echt zo gaaf zo mooi zo van ons! Mmm foto is gedraaid. Pieleke steekt omhoog!!!