gefeliciteerd swimming! ik maak er niet echt veel van, maar ik ben ook niet briljant in echo's beoordelen Hoe dan ook, een jongen is super leuk!!!
alweer een jongen, wat leuk Swimming ! hier sinds gister felle bandenpijn bij het opstaan zal wel komen doordat mijn buik nu eindelijk wat groeit
Gefeliciteerd ik ben klaar met de examens 2 van de 5 weet ik al en die zijn goed Nou hoor ik maandag de rest van me cijfers
Gefeliciteerd Swimming! Wat leuk weer een jongen! Word al een echte jongensclub zo.. Nog een weekje wachten dan hoop ik het eindelijk te weten. Wilde eerst gewoon wachten tot de 20 weken echo maar ik word echt te nieuwsgierig van jullie hahaha. Nu maar duimen dat de rest ook zo goed is SharJohn!
Wat goed sharjohn!! Moet zeggen dat ik wel extra nieuwsgierig wordt wat er nu in mijn buik zit nu met al die geslachtsbepalingen hier Maar ik houd me in...
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |Verrassing 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|Jongen 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 7 Jongens | 1 Meisje | 3 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Jeeh Swimming, een zoon!! Dat kon ook natuurlijk niet anders in deze groep Volgens mij had one of a kind gewoon gelijk @lijst, Bezig geweest met opschonen: Ik heb bloem verwijderd... omdat ze zich heeft afgemeld. Lil klets in een andere groep mee omdat ze hier geen aansluiting vond. Zijn er nog meer mensen die van de lijst afkunnen?
Geen idee, zie wel namen die me eigenlijk weinig zeggen of al heel lang hier niet iets heb zien plaatsen.. Maar wie weet lezen ze nog wel mee!? Bij mij mag verrassingachter mijn naam
Ja, het lijkt wel een steedskleiner groepje te worden zo, he? Jammer, maar het is soms zo druk dat ik genoeg te lezen heb! Me84, het is zoooo leuk om te weten plaag plaag! Thanks voor de lijst, meg! Ziet er steeds vollen en kleurrijker uit zo. Sharjohn, fijn dat je klaar bent! Deze snorspeen heeft ml gekocht voor de kleine man, cool he? Iedereen ligt in een scheur als hij hem straks in heeft :-D
Wat aller <>$¥%##&@)(' k*t!!!! Wat slecht!!!!! :x:x:x:x:x Word er echt boos van... Dit kunnen ze niet maken..!!!!!!
Blijven bellen disi!!! Desnoods andere nummers daar of Groningen bellen...!!! Zullen ze zeker zo ff het weekend in gaan.. Stelletje malloten daar zeg!!! En een hele dikke vette klacht indienen!!!
Ah wat een mooie echo's 26 mei! Tof Swimming. Weer een jongetje bij de club. Mooie echo ook Goed bezig Sharjohn. Dan moet de rest toch ook wel goed zijn? Leuke speen luckymartine! Te grappig. Ach Disi. Wat een belachelijk iets is het ook. Ik zou zoooooo kwaad zijn, maar helaas heb je daar niets aan. Heb je het idd al via je vk geprobeerd?? Bij mij mag er ook verassing achter mijn naam