♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |Verassing 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |Verrassing 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |Verassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|Jongen 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 7 Jongens | 1 Meisje | 3 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Eindelijk! Na dat het 16.17 was en ik het benauwd kreeg dat straks de telefoniste lekker weekend ging houden zónder mij gebelt te hebben met de uitslag heb ik gebelt met een omweg naar het telefoonnummer van het ziekenhuis en me laten doorverbinden met de afdeling prenatale diagnostiek. En nee de uitslag was er nog niet en ze zou NU gaan bellen naar Groningen. Om 16.25 werd ik terug gebelt met jawel eindelijk de meer dan lang verwachtte uitslag! Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat ons kindje trisomie 13/18 of 21 zou hebben. Ik ben meer dan boos geweest, woedend dat het zo lang moest duren en kon daardoor helemaal niet blij reageren met de uitslag...maar ik ga dat nu proberen achter me te laten en te gaan genieten, eindelijk...met tranen over mijn wangen en hoofdpijn van de spanning... Eindelijk! Na 23 dagen in onzekerheid, wat een kwalijke zaak!
Lieve Swimming, wat een mooie echo en wat leuk ook een jongen! Net als de rest tot nu toe. Geniet ervan!
Wat ben ik blij dat je eindelijk wat te horen hebt gekregen en wat een goede uitslag!! Nu lekker gaan genieten en dit hele gedoe achter je laten.. Maar wat een gekloot van dat ziekenhuis!!
Jeetje disi wat een weken waren dit voor jou.. Logisch dat je nu eerst even moet bijkomen en alle spanning eruit moet! En daarna heerlijk genieten gaan..!!!!
Disi ik snap je boosheid en woede meid. Groot gelijk heb je. Maar wat een goede uitslag heb je gekregen meid. Er zal nj een grote lat van je schouders vallen. Bedankt voor de felicitaties iedereen ik leef op een blauwe wolk!
Geweldig nieuws, Disi! Nu allen stress even vergeten en lekker genieten van je zwangerschap!! Ik hoop dat je vannacht heerlijk slaapt en morgen hoofdpijnloos wakker wordt. Heel fijn weekend, dat hebben jullie verdiend! Knuffel x
Ohhhh Disi ein-de-lijk! En HOERA!!! Misschien dit weekend het goede nieuws vieren? Dat je eindelijk kunt genieten en niet meer in onzekerheid leeft!
Disi heb je het nog laten weten dat hoe je in spanning zat en boos was? Ik vind dit echt een kwalijke zaak. Ga je er nog iets mee doen? Vertrouwen is zo wel weg lijkt me. Maar ik ben blij goed nieuws over je wonder te horen. Ik hoop dat je er snel van kunt genieten!
Ach lieve zwangere moedertjes Wat schrijven jullie toch heerlijk, Het lijkt soms wel zo'n zwanger magazine. Die blijde berichten over de ontdekking dat het een zoon of dochter is @disi, wow na zo'n lange tijd eindelijk antwoord. Ik snap dat die andere emoties je in de weg zitten. Maar dat zakt vast wel weer af, en dan voel je zeker de blijheid over dit positieve nieuws. Echt heel fijn dat er geen kans is op enige trisomie! @geslachtsbepalingen, wat veel jongens!! Al 7! En nog maar 1 meisje. Oh ik ben zo benieuwd wat wij krijgen!! We hebben nog nul niks nada gekocht, Wil na 17 juli ook graag wel iets kopen @huilen, nee, ik heb geen huilbuien. Maar ik snap wel dat t soms zomaar kan komen. Hormoontjes hormoontjes @klussen, we zijn begonnen met onze nieuwe kamer. Echt leuk, weer een verandering in huis, nesteldrang. Maar eerst slapen, ben moe moe! Beeb draait er stevig op los. Soms voel ik t hele lijfje over de kop gaan, Echt bijzonder weer. Ik ga chillen. Oh en ik blijf graag op de lijst hoor
Gadver disi, wat ondeskundig! Dat je er nog niet met een bom of iets naar toe bent gegaan. Belachelijk eigenlijk dat dit nog steeds gebeurt. Ben supersupersuper blij voor jullie dat de uitslag goed is!!!!!!! Sharjohn super dat je klaar bent nu ik dit type als het goed is helemaal!! HBZ ik heb dat ook bij mij zijn dat de banden. Ik heb het al vanaf het begin. Gaat door tot in mn liezen. Blaasontsteking wat goed helpt is appelsap, dat is het meest zure drinken. Ik drink er nu nog meer van en heb nog geen blaasontsteking gehad, terwijl ik die redelijk vaak had. Mooi 26mei!! Swimming leuk een jongen!!!! Wat duidelijk zeg! Bij ons begon het gisteren door een vriendin ook te kriebelen, zij wil het zo graag weten zodat zij gericht kan shoppen, en ja hoor daar gaan we weer #twijfeltwijfeltwijfel #ikwilhetnietweten wordt maar weer opnieuw opgeroepen Gister bij de vk geweest, hartje klonk weer zoooooo mooi (ben nog weer verliefder) bm ligt net onder de navel (ja luckymartine is normaal, met 20 weken moet de bm onder de navel liggen werd mij gister verteld), dat ik nog niet ben aangekomen dat maakt niet uit, liever zo dan teveel zei de vk. Bloeddruk 100/50 (normaal zit ik op de 105/60) dus voor mij normaal, heb er ook geen klachten van gelukkig. volgende afspraak vk 21-07 geslacht blijft een verrasing
Fijn dat de uitslag toch goed blijkt Disi! Min controle bij vk was ook goed. Bm was al mooi bolletje en heb ook voor 't eerst hartje gehoord. Ze zei 'het kan even duren voor we het gevonden hebben dus dan moet je niet..oh, behalve bij deze baby'. Je hoorde het echt meteen stevig bonkebonken zodra het apparaatje mijn buik raakte
Dien, lekker nog geen kilootje erbij Picasso, mooi he dat gebonkebonk, snap heel goed dat niels geuseveld daar n mooi nummer op kon maken... Disi wat ben ik blij voor je, maar gatver zeg, misselijk hoe ze dit zo hebben kunnen laten gebeuren.. En hier een druk mannetje zoals we allemaal al dachten Ben zoooooo blij!!!!! Ook n filmpje in 4D erbij. Dat haddn we niet gevraagd. Service vd zaak ofzo bij mij mag dus ook n jongen in de lijst wordn gezet
Mooie echo judith. Prachtige jongen en handig voor de mensen onder ons die moeilijk een echo aflezen dat er tekst bij staat Vet gaaf weer een jongen!!! Over 6 weekjes komt ons kamertje al
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |Verassing 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |Verrassing 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |Verassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |Jongen 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 8 Jongens | 1 Meisje | 6 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Hahaa te gek weer een jongen! Van harte Judithvl, duidelijker kon de echo niet zijn. Yes!! Heb zojuist een buikfoto gemaakt. Iedereen die ik geregeld zie weet het inmiddels, en nu ben ik ook op het punt dat ik denk: ik kon het niet veel langer geheimhouden.