Ik kom me ook melden hier!! Ik ben 2 december uitgerekend volgens mijn berekeningen Het is ons tweede kindje. Ons zoontje is nu 18 maanden. Ik zat me ook al af te vragen wanneer ik de vk en mvm ga bellen.. ik durf nog niet zo goed haha Ga sowieso morgen nog weer een keer testen ik wil hem graag nog wat donkerder ook voordat we het mijn ouders en schoonouders gaan vertellen. Nu nog even een leuke manier bedenken hoe. Jullie nog leuke ideeën? Ik hoop dat deze lijst snel voller wordt!
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december 5 december 6 december 7 december 8 december 9 december 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december 5 december 6 december 7 december 8 december 9 december 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
kom net van de huisarts en die zij dat ik 4+2 ben vandaag dus mijn uitgerekende datum word op 1 december gezet. (denk omdat ik onregelmatig was dat die datum na de echo wel weer veranderd)
Wat is het hier nog rustig Hebben jullie het al aan je (schoon)ouders verteld? Ik denk dat wij het morgen gaan doen. Heb vanmiddag een tshirt gemaakt voor ons zoontje. Op de voorkant met textielstift BROTHER en daar onder een balkje met loading en van die "loading" blokjes snappie? Haha en op de achterkant staat completed in december 2014 ik ben heeel benieuwd of ze het direct zien en snappen Ik ga morgenochtend eerst nog een keer testen en misschien ga ik toch ook nog wel een cb wekenindicator halen al riep ik laatst van niet omdat ik dat zonde van mijn geld vind maar daarmee word het op de een of andere manier wel wat echter haha... Ik zie het morgen wel...
Lief zo'n shirtje! Wij hebben het aan mijn ouders verteld en mn zusje en een vriendin. De rest wachten we nog mee want ik ben eigenlijk nog niet eens echt over mn miskraam heen... Ik denk de rest van de familie over een week en pas na de 13e week de rest ofzo. We zien wel Morgen ga ik ook een cb digital doen, omdat ik het woordje wil zien staan. Morgen maar foto uploaden, snne? Veel plezier alvast met vertellen!
Ja zeker ga ik morgen weer een foto spammen! jij ook? wij willen het eerst ook alleen aan ouders en schoonouders vertellen en dan even kijken ik denk mijn zusje en haar vriend ook alvast daar hebben we gewoon super leuk en veel contact mee en de rest van de zussen 2 van hem 1 van mij nog heel even wachten denk ik... En de rest sowieso pas na de eerste echo als alles goed lijkt.
Hoe reageerde ze bij jou? Ook wel een beetje dubbel na een mk of niet? Ik ben best een beetje zenuwachtig hoor om het te gaan vertellen hihi heb het idee dat beide moeders wel al wat in de gaten hebben... Terwijl ik wel steeds riep dat ik echt nog geen tweede wilde enzo.... Vooral mijn moeder voelt dat heel goed aan.
Leuk he, het vertellen? Als ik morgen een duidelijkere streep heb vertel ik het mn moeder ook meten. We hebben net gesport en ik had echt zo'n moeite met mijn mond houden haha. Snne, leuk zo'n shirt! Wel je test showen he? Ik ga lekker slapen ben echt kapot. Trusten meiden.
Hoi zwangere (aanstaande) moeders Ik had op de zwangerschaps club een december topic geopend, omdat ie er nog niet was. Maar hier dus al een topic. Hier even een foto van m'n test, van vanmiddag. Deze is wel duidelijk toch?. Hier nu ook hoofdpijntjes, rugpijntjes en buikpijntjes. Valt allemaal wel mee, maar ik lig wel lekker met een kruik in bed. ML heb ik inmiddels ook de test kunnen laten zien. Hij geloofde zijn ogen bijna niet. Het voelt ook zo dubbel na de mk. Zou het dit keer wel goed gaan? Wanneer zal ik met de Verlsk contact opnemen? Ik weet m'n nod niet precies. Wil iemand me op 1 december zetten? Elionorah, 32 jaar, 3e kindje Uploaden jullie ook je testen? Das zo leuk om te zien. Pfff ik ben moe. Ga nu lekker slapen. X
Ik vind een club ook wel een fijn idee die kunnen we dan besloten zetten toch? Ben niet zo'n fan van meelezers... Je weet nooit of je ze hebt Ik ga denk ik me vandaag aanmelden bij de verloskundige en mvm. Gaan jullie je ook aanmelden bij mvm? Heb het de eerste keer ook gedaan. Kleine moeite Ik ga zo mn bed uit en testen ik zal dan ook even een foto uploaden natuurlijk!! Ik hoop dat hij weer wat donkerder is dan gisteren dan heb ik er wel vertrouwen in om het vandaag aan (schoon) ouders te vertellen en aan te melden bij de vk. Dat moet je bij ons trouwens online doen dus hief eerst niet te bellen. Volgens mij word je dan vaak dezelfde dag nog terug gebelt.
Ja, wel anders als de eerste keer want dat zou mijn moeder haar eerste kleinkind worden. Dit wordt dan alsnog de eerste maar ik zag meteen dat ze het weer helemaal geweldig vond! En ze kon het ook niet aanvoelen omdat ik haar 2 weken niet had gezien. Mijn zusje en vriendin reageerden ook weer helemaal verrast. Ik wil de vk eigenlijk pas iets later bellen omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Ik weet dat dat onzin is, want misgaan kan het altijd. Maar ik wil het nog niet weten zegmaar. Moeilijk verhaal haha
Hier de foto.. de bovenste is van 25/3 middelste 26/3 en onderste van zonet. Hij is wel weer iets donkerder dan gister. Denken jullie dat ik ook al wel een cb kan doen of zou het daar toch nog net wat te groeg voor zijn?
Wauw mooi!! Zo eentje wil ik ook! Haha moet straks eerst nog een gaan halen. Nog anderhalf uur voordat de winkel open gaat heb mijn ochtendurune even bewaard daarmee moet het straks nog wel lukken toch? Het duurt echt lang trouwens met die kv2v5 testen het lijntje is nu nog weer wat donkerder!
Je kunt echt wel met cb testen nu hoor! Die hormonen zitten al in je lijf, anders zou je niet zo'n mooi streepje hebben! Hup, rennen naar die winkel!