Mooie taart. Spannend! Veel plezier morgen met aansnijden! Hahaha weer een jongen. Fantastisch! Gefeliciteerd. Begin me nu wel wat alleenig te voelen
Judithvl gefeliciteerd een jongen!! Super joh. Mooie buik gingerale!! Kun je idd niet meer verborgen houden Hoop dat je dit x niet gefrustreerd ben gaab27! Stefjuhhhh het is idd soms te veel, heel herkenbaar en dan fiets ik nog niet eens naar mijn werk :S al is dat maar 8 minuutjes #schaamschaam Me84 we houden vol! Is idd lastig met de blauwe en roze wolken om ons heen!! #ikwilhetnietweten xlns wat een mooie taart, krijg zin in zoetigheid (terwijl ik altijd van het hartige was). Mooie wagen luckymartine, zo te zien zijn daar heerlijke kilometers mee te maken. Ook een mooie kilometermaak wagen xlns! Sem25 gefeliciteerd!! Leuk een bink!! Ben benieuwd straks naar de kinder/babykamer foto's. Hier zijn de dagdiensten ook beter vol te houden, meer personeel waardoor de dingen beter te verdelen zijn. Maar goed zolang het gaat gaat het denk ik dan maar (dat werkt voor mij, wil hier niemand mee veroordelen x) x
Gelukkig kunnen ruilen dus heb vanmiddag gewerkt ipv vanavond. Hier vandaag de 2 kledingkasten die in de babykamer stonden verkocht en zijn al opgehaald, vanavond word de zonnebank opgehaald en dan alleen me droger nog verplaatsen naar de badkamer en dan is het kamertje leeg!! Jeeeeewj mii is blij Kan ik binnenkort me ook gaan uitleven in de babykamer als de woningbouw is geweest. Bekijk bijlage 403772 Dit is ons kamertje, kroontje staat ook op het bedje
Stefjuhh leuk kamertje meid. 26mei wie weet komen er vanaf nu meiden bij. Gaab erg he dat huilen om niks? We hebben er bijna allemaal last van.
Leuk kamertje! Gleeeeeee :-D Hier nog niet echt huilbuien gehad, maar ben ook een of twee weekjes minder ver dan de meesten hier..
Wat gaaf die taart! Spannend en leuk om het zo te doen!! Laat je morgen de beste binnenkant zien ? En judith en Sem gefeliciteerd met jullie zoontjes! Leuk!!! Ik hoor al veel over babyvoelen! Leuk! Ik voel helaas nog niets. Maar we hebben sinds vandaag wel ineens de naam!! Zo word het ineens heel echt!! ♡
Sorry dames van uit Italië is het totaal niet bij te houden jullie gaan echt veel te snel! ik probeer als ik thuis ben wel weer bij te komen...... Disi ik hoop dat jij allang de uitslag hebt, kan je me die misschien in een pb sturen? En als er nog belangrijke andere meldingen zijn geweest zou iemand mij die dan ook in pb kunnen sturen? Dank jullie geniet meiden doe ik ook in Italië met 30 graden
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |Verassing 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |Verrassing 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |Verassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |Jongen ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |Jongen 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |Jongen 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 9 Jongens | 1 Meisje | 6 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Zo is dat dienb!! We houden vol !!! Inmiddels wel gestopt met huilen toch gaab?! Lekker laten gaan..!!! Wat een leuke meubels stefjuhhhh! Wat leuk Lenaroos!! Geniet van je vakantie mamainthefuture! Heerlijk 30 graden..!! Jaloers! Ja zul je zien disi, straks alleen nog maar meiden..! Ik ben benieuwd!! Hier nog steeds weinig energie.. En ook wij kwamen vandaag op een naam die we beide erg leuk vinden..! Staat nog niet vast maar wel bovenaan het lijstje momenteel
26 mei je bent uiteindelijk vast niet de enige! Maar voorlopig wel... Sem, van harte met jullie jongetje! En xlns wat een leuke, mooie taart. Ik ben echt heel benieuwd wat er in de binnenkant zit. Jullie geslachtsbepalingen helpen mij door de weken heen voordat ik het zelf weet, haha! Keep 'em coming dus!
Mamainthefu.....fijne vakantie heerlijk 30 graden, genieten joh En ik zag een mooie kamer voorbij komen, leuk met kroontjes! Ik ga weer verder met slapen morgen weer een dagdienst!
Xlns, mooie taart en ik ben benieuwd welke kleur er te voorschijn komt! Fototje MITF, je hebt pb! Geniet nog van je vakantie! Gingerale, mooi buikje al! Gaab, da's ook wel de reden waarom wij het steeds wisten, behalve dat we zo nieuwsgierig zijn ook al die neutrale kleertjes in de kast... Als je het weet kun je je verse beeb ook in heerlijk roze/blauw steken Wel zo leuk! Maar goed blauw heb ik en roze ook en neutraal ook dus daarvoor hoef ik het niet te willen weten... Ik heb alleen wat meer te wassen en zorg dat alles klaar hangt Stefjuhhh nog gelukt met je avonddienst kwijtraken? Kinderwagens zien er mooi uit Xlns en Luckymartine! Sem25 je jongen staat al in het lijstje maar gaaf zeg, ook een jongetje! Ellie is het nou al eens gelukt die afspraak te maken? (sorry ben het even kwijt maar dat ging telkens mis en heb gemist of je nu al wel of niet gesprek hebt gehad) Me84 mijn energielevel is ook nog zeer laag, ml noemt me zelfs weleens een zombie ik probeer me dan wel te verzetten ertegen maar dat lukt dan weer niet... Ik heb dat spul (floradix?) ook nog steeds niet gekocht, ga daar toch van de week maar voor op pad. Afgelopen maandag had ik het willen kopen maar toen zat de drogist dicht DienB en me84 we laten ons niet verleiden hoor! Al denk ik wel eens dat ik stiekem goed ga opletten met de 20 weken echo maar als ik het dan wel per ongeluk zou zien zou ik denk ik ook balen hahaha tis ook nooit goed... Vandaag heeft mijn meisje haar A diploma gehaald! Blij mee haha zijn we eindelijk van die zwemlessen af... Nouja nog niet helemaal want ze gaat nog voor B Ik ben gisteravond bezig geweest met het behang uitzoeken voor de jongste, hij gaat straks naar de logeerkamer boven zodat de babykamer weer vrij is. Fijn om daar nu mee bezig te kunnen Bedankt voor jullie steun de afgelopen 24 dagen, het van me afschrijven heeft toch als uitlaatklep gewerkt! Fijn weekend!
Wat een leuk idee die taart! Ziet er echt gaaf uit.. Ik had al een gat in de onderkant gemaakt om stiekem te kijken! Wat klinkt dat heerlijk MITF! Je maakt me jaloers met je 30 graden! @ huilen om niets: Ik merk dat ik dat steeds meer ga krijgen met dingen op tv. Echt vreselijk vind ik het want ik huil bijna nooit. Disi ik moet stiekem nog steeds een nieuwe afspraak maken. Op de een of andere manier stel ik het nu steeds uit, omdat ik er gewoon geen zin in heb. Voel me nu eindelijk weer een beetje mezelf worden en voel me gewoon goed en heb gewoon geen zij om het er nu over te hebben. Dat moment komt vast wel weer een keer en dan ga ik ze gelijk bellen. Ik werd steeds minder moe, maar deze week ben ik echt niet vooruit te branden.. Komt denk ik ook omdat ik deze week 4 voorschoolse diensten heb gedraaid en dus een stuk minder heb geslapen. Wat ik nu ruimschoots aan het inhalen ben! Disi wat goed van je dochter! Lijkt me echt vreselijk dat zwemlessen! Ging weleens mee als ik moest oppassen vroeger, die overvolle kleedkamers, warme zwembad en dat wachten.. Nee niets voor mij hahaha Wat fijn dat je nu van je zwangerschap kunt gaan genieten! En daar zijn we toch voor om elkaar te steunen! Ik heb er ook altijd veel aan om dingen van me af te schrijven of vertellen en dan het liefste aan mensen die verder van me af staan. Ik vind het zo knap dat sommigen niet willen weten wat het geslacht is. Ik ben daar echt veel te nieuwsgierig voor. Kan nu al niet wachten tot het vrijdag is. Heb de Chinese kalender maar eens bekeken en die zegt een meisje.. De pendels zijn 3 keer een jongen en 1 keer een meisje.. En ik was er zo heilig van overtuigd dat het weer een jongen zou zijn, maar begin nu toch steeds meer te twijfelen. Nog maar 6 dagen
Wordt het een jongen of meisje? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Psst, bovenstaande site heb ik nog bekeken voor ik gister op echo ging en er klopte vd bakerpraatjes 95% dat ik n jongen krijg! En de chinese kalender klopte
Haha ja de kalender klopte vorig jaar wel bij mij! En die lijst heb ik even doorgenomen en volgens mij kom ik dan wel redelijk 50/50 uit.
Haha ik word niks wijzer van die site.. Dan is het ook echt 50/50. Dat word toch gewoon afwachten.. Haha en idd proberen niet teveel te gaan opletten bij de 20 weken echo! Dat is nu ook echt aftellen, heerlijk en ook weer spannend!!! Gefeliciteerd disi! Leuk om heerlijk bezig te kunnen met de kinderkamer Enne no problem, daar zijn we voor ! Ben benieuwd xlns welke kleur de binnenkant van de taart heeft !!
Mooie kamer stefjuhhhh, lekker stoer! mamainthefuture heerlijk vakantie!! Geniet ervan! Hahah ja goed opletten met de 20 weken echo hahaha had ik mezelf ook al voorgenomen, maar ik had me ook voorgenomen om tegen de echoscopiste te zeggen dat ze maar moet zeggen als ze daar gaat "filmen" zodat ik weg kan kijken :S Disi gefelicteerd met je dochter!! helaas nog ff doorzetten xlns we hoeven hier niet te weten of de taart lekker was, maar de binnenkant De chinese kalender kan bij bij 2 kanten op, ik weet mn laatste od niet haha x