@lavina, ik weet nog niet wat t is Je hebt er 'Jongetje' bij gezet... Kan je t weer in onbekend zetten? Bedankt
Jaaa eindelijk weer een meisje haha leuk Xlns, geniet van de voorpret! Lavina fijn dat je er weer bent haha
Wat leuk weer een meisje erbij!! Echt die voetbal is niet goed voor mijn hart! Wat een spanning zeg!! Maar we zijn doooooooooooooooooor!!!
Wat leuk, xlns! Een meisje! En wat leuk voor je schoonmoeder inderdaad. Bij ons hebben we ook alleen maar jongens van zijn kant, die moeten nog even geduld hebben dus. Welkom terug, Lavina! En bedankt voor de lijst! WE GAAN DOOR! HUP HOLLAND! Ben zo blij, want manlief is dan ook extra gelukkig, haha!
Vandaag 16 weken. Ik begin de kleine boef sinds vandaag meerdere malen te voelen. Schuiven langs de wand en lichte duwtjes. Op de warme hand van ml reageert ons ventje ook. Op mijn hand niet. Ml vindt het geweldig alleen voelt hij 'nog ' niks.
Mooie buik Lavina! En idd dat voetbal... Tè slecht voor mijn bloeddruk, man, man! Maar wel blij nu natuurlijk Numaar proberen eens goed te slapen (laatste nachten waren helaas kort en/of versnipperd door veel wakker zijn).. ben benieuwd of dat een btje lukt zo de dag voor de geslachtsbepaling. Morgen pas om half vijf, argh! Wel zooo veel zinin
Lavina iel een teek, de hond had er laatst 1tje iel.... xlns gefeliciteerd een meisje!! Spannend meiden voor jullie morgen!! Veel plezier!!! Super lavina fijn dat je het leuk hebt gehad, mooie buik al!! Nou dit was ff illegaal x
Gefeliciteerd xlns!!! Super leuk een meisje! Geweldig swimming! Heerlijk van genieten Mooie buik lavina Spannend nog 2 geslachtsbepalingen morgen!! Leuk!! Dienb ben je illegaal onder werktijd bezig? Wowww wat een spanning zeg dat voetbal.. Baby was ook flink aan het bewegen We keken in de kroeg op groot scherm..en het geluid stond erg hard en het gejuich natuurlijk ook . Zal de baby dat horen vroeg ik mij nu af? Had het idee van wel omdat ik het meer/langer voelde dan anders. Of kwam dat door mijn eigen adrenaline?! Nu net gedoucht en zo lekker op bed..ml ligt al een tijdje Knock out. Zal van de week ook eens weer een foto maken.. Slaap lekker dames
whaah nog een meisje. Gefeliciteerd!! Ga morgen ff alles terug lezen. Nu dood op. Avondje musical geweest met (schoon)zussen. Kon m'n ogen amper open houden hahah. truste.
Welkom terug Lavina Leuk nog een meisje erbij :-D ik ben stiekem echt een meisjes mama ik vind het heerlijk om te freubelen, alles roze, jurkjes, tasjes, strikje hahahahahaha Maar vanavond 19.00 uur weten we het hopelijk!!! Picasso hoelaat mag jij? Ow ja mijn controles: 17 juli en 24 juli 20 weken echo. Ik ben niet goed met de codes en in rood zetten sorry. Oooooo ja dat wilde ik nog vertellen voetbal ontzettend spannend en zo blij voor Nederland MAAR ik heb gehuild met de Mexicanen mee hahahaha Mijn vriend en moeder waren aan het juichen en ik barste in snikken uit hahahaha, ze doen allemaal hun best
Morgen dames veel plezier met geslachtsbepaling echo's ik nog 19 dagen wachten hier ook voetbal gekeken bij een collega van vriendlief Om 12 uur weet ik of ik geslaagd ben of niet spanning en zenuwen komen weer boven pff ga weer lekke rworden straks met ukkie die voel ik dan meer dan anders ergens wel goed da ik ukkie voel maar echt schoppen doe die nog niet vriendlief merkt nog helemaal niets met hand ;(
Goede morgen allemaal, Ik ben weer aan het werk. Een week niet gefietst en is nu wel zwaar. Vanmiddag pak ik mooi de auto. Spannend weer 2 geslachtsbepalingen. Gaan jullie het ons ook vertellen?
Onze geslachtsbepalingsecho is om 16.30u pas, meh.. Nu nog de dag doorkomen. Moet ook op zoek naar commode want schoonzus kan haar hemnes kast toch wel goed gebruiken, tegenvallertje dus. Mja, nu maar weer op jacht en anders alsnog 100eu spenderen aan de hemnes bij ikea, die blijf ik mooi en praktisch vinden. Fijne dag, ik laat vanavond wat weten over geslachtsbepaling!
weer een meisje, leuk xlns! en echt een leuke manier om dat zo aan te pakken! en nog 2 geslachtsbepalingen vandaag, ik ben benieuwd! sharjohn: jij succes vandaag, laat je weten of je geslaagd bent? lavina: welcome back! meteen de lijst een update gegeven, goed bezig! en een mooi buikje al! Ik mis pippelina trouwens hier, ze is al een tijdje stil nu? fijne dag vandaag allemaal!!
Gefeliciteerd xlns! Lijkt me zo'n spannend moment om die taart aan te snijden en dan... ja hoor, roze! Lavina, welkom terug! Je hebt de lijst inderdaad top bijgewerkt meteen weer. Vervelend van die teek zeg, en vooral dat je antibiotica kreeg die je eigenlijk beter niet kon nemen. Maar gelukkig is het verder allemaal goed gegaan en je buikje ziet er heel mooi uit. Picasso en Gaab, veel plezier vandaag bij jullie echo's!