Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Lavina, fijn dat je weer terug bent!

Xlns ik vind die taart echt een leuk idee!! Ga t doorgeven aan mn sch.zusje, die weet het vlgnde wk wat t gaat worden

Vandaag weer de maandag-off-day. Tis de enige dag elke wk weer, datik nog steeds spuug en beroerd ben. Lig nu op bed, even bijkomen..

Wij waren gister nr de autocross. Ik voelde de kleine goed, terwijl ik normaal echt wel ergens rustig moet zitten:)
    En idd tijdens de wk wedstrijd ook. Kind schrikt zich rot met zon moeder die in ene begint te brullen !!
    Helaas ook erachter dat de bekkenbodemspieren slapjes zijn... na het harde juichen kon ik voor n droge broek :) oeps!

2. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Succes sharjohn!!
    Ml hier voelt ook nog niks hoor aan de buitenkant..duurt denk ik nog paar weekjes.

Veel plezier vandaag gaab en Picasso!! Ben benieuwd!

Idd pipelina is al tijdje stil...

Oeh vervelend Judith toch op maandag nog last..
    Enne dat wordt dus trainen ;) :p!!

Fijne dag!!
    Zal even de wekelijkse boodschappen in huis gaan halen...

3. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Ahh toch nog een meisje. Leuk xlns!!

Veel plezier meiden met echo vandaag!! Benieuwd of er zich nog meer jongen melden of dat de meisje nu in opstand komen hihi

Wij gaan zo verf halen voor de babykamer :D

Morgen weer even naar meneertje zijn hartje luisteren bij de Vk ☺

Heb volgens mij gister voor het eerst de baby gevoeld, soort plopjes
    Maar toen ik me er op ging consentreren hield het op.

Sterkte met je off day vandaag Judith, ik was vanmorgen ook weer ineens misselijk

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Balen van die offday Judith!

Ben nu onderweg naar Zwolle, spannend! Sinds gisteren steeds pijnlijke steken, denk bandenpijn maar zal toch wel gerustgesteld zijn als ik weer een kloppend hartje zie/hoor.

5. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Klig al uren mooi mak op bed :)
    Picasso, wat ga je in zwolle doen wat spannend is?( ben niet nieuwschierig hoor..)of zit daar je vk?

Stefjuh, welke kleur word de kamer?

6. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Veel plezier Picasso en gaab! Ik ben heel benieuwd! Ik denk Picasso meisje en gaab jongen :D

7. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Spugen gaat hier goed moet ik zeggen Judith! Maar ik heb dan ook nog de halve dosering emasefene... Nu afwachten hoe het straks helemaal zonder gaat.

8. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    ik heb een hele andere vraag meiden...

hoe zitten jullie qua gewicht? Ik blijf dat aankomen maar een ingewikkelde zaak vinden (ben normaal eigenlijk altijd gefocust op afvallen, dus dit is heel tegenstrijdig voor me, haha)
    ik stond vanmorgen op de weegschaal en die gaf +4kg aan bij 18 weken... nu vind ik dat weer veel, wilde eigenlijk echt niet meer dan 12 kg aankomen dit keer... en ik maak me nu zorgen of dat wel gaat lukken, aangezien je pas in de laatste weken echt veel gaat aankomen volgens mij?

Vorige keer was ik +16kg en ben bevallen op 36 weken, moet je nagaan als ik tot 40 weken was gegaan?

Iemand een idee? (of een suggestie van hoe ik dit kan loslaten, hahaha)

sorry voor dit ego-berichtje!

9. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik ben nog niet eerder zwanger geweest, maar ik wil het liefst ook zo min mogelijk aankomen. Ik denk nu zo: als ik met het eetpatroon dat ik normaal aanhoud zonder zwanger te zijn niet aankom (en dat doe ik niet), en ik zou er nu wel mee aankomen, dan is het dus de baby. Dus: zo veel mogelijk blijven eten en bewegen zoals je altijd deed, en als je echt honger hebt iets gezonds nemen zoals een cracker/appel/noem het maar op.

10. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Yehes, wij doen mee met de meerderheid. Hier een 3dtje van onze zoon:
    Bekijk bijlage 404108

Foto ligt op zn kant. Baby heeft handje voor gezicht.

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik ben tot nu (moet deze week nog wegen, maar vorige week) 3 kilo aangekomen..
    Dit is ook mijn eerste zwangerschap dus heb ook geen idee..
    Maar denk wel een beetje zoals gingerale zegt..
    en je lichaam veranderd gewoonweg deze en komende maanden.
    Ik hoop dat je het wat los kan laten..! Misschien iig een goed gevoel hebben bij voldoende beweging en gezond eten.. En de rest voor nu accepteren dat je lichaam het nodig heeft voor de kleine en jezelf..

Haha!!! Gefeliciteerd Picasso!!!! :D super
    Heb je een beetje uitleg bij de echo? Zie het niet zo goed :)

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hihi, ja, foto is op zn kant gekomen. Baby staat er helrmsal op, opgetrokken beentjes en hsndje voor gezichtje.

13. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Gefeliciteerd, Picasso!! Ik geef je even een knipoog voor de naam ;)

14. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ik ben 3,5 kilo zwaarder dan 18 weken geleden. Ik ben een brok ellende als het om gewicht gaat (ik ben een jojokoningin), dus ik vind het eigenlijk wel knap van mezelf ;)
    Ik maak me er niet zo heel druk om, geniet en eet met mate :)

15. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Voel je je intussen beter, Judith?

16. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Disi, wanneer MOET je vd emesafene af??

Picasso welkom bij de mannen:D ik zag gelukkig hoe de echo in elkaar stak...dat is nog wel eens lastig..een echo van een ander..

Martine, ik voel me nu beter. Nu doe ik nog steeds niks hoor, zit nu op de bank ipv in bed:)
    Eten koken ging niet, dus vl deed dat heel lief samen met dochter.

Weetje, ik accepteer dat maandag gewoon een zware dag is, steeds weer. Ik neem t voor lief als het hierbij blijft.
    Ik heb hele lieve zelfstandige kinderen die aan mama kunnen zien dat t echt niet lkkr gaat, dus dan zijn ze erg zorgzaam en houden ze rekening met me...dat is ontzettend fijn!

17. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gelukkig maar Judith..!! Dat is zeker fijn..!
    Zou helemaal mooi zijn als die ene dag ook nog beter gaat worden..!!

18. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    ik ben nog niets aangekomen,
    eet zelfs meer dan normaal maar wel gezonde dingen,
    dus een extra bruin broodje, fruit of groentes en drink meer water.

19. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Yesss Picasso! Ik moest ook meteen denken aan DE naam, al weet ik natuurlijk niet welke dat is, ik herinner me nog wel dat je zei dat je hoopte op een jongetje omdat je zo'n originele naam hebt. Dat komt dus helemaal goed nu! Enne Luckymartine en jij kennen elkaar toch niet in real life, dus ik zou zeggen: twee jongens met zo'n mooie naam die bijna dezelfde geboortedatum hebben, dat is ooit (in een verre toekomst) alleen maar heel leuk voor allebei.

@Judithvl gek zeg, dat je elke maandag zo'n baaldag hebt. Ik hoop wel voor je dat dit niet de hele zwangerschap zo blijft!

20. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Hihi, ja lief dat jullie meeleven, maar ja, als je bednkt dat ik in mn laatste zw.schap 11 dagen NIET had overgegeven, dan is dit voor mij al zo'n verbetering.
    Ach, de ene heeft geen zin in maandag omdat ie moet werken, ik hb geen zin in maandag omdat ik weet dat ik moet spugen;)
    Probeer t maar positief te houden, kan het toch niet veranderen..:)

Deel Deze Pagina