Aahhh weer een schattig jongetje! Gefeliciteerd Picasso Ben stiekem erg nieuwsgierig naar de originele naam. En de taart vond ik echt prachtig. Als er ooit een volgende keer komt dan wil ik dat ook @judith, ik zal de pillen nog gebruiken als het zonder minder goed gaat. Het is niet schadelijk voor de baby. En als je je voedsel binnen kan houden lijkt me juist beter voor jullie! @gewicht, Ik ben de afgelopen week wel weer een kilo aangekomen! Schok me rot! Mijn buik begint ook wel echt dik te worden maar vind het erg veel. Mijn moeder had tijdens haar zwangerschappen last van suiker dus ze moeten mij maar goed in de gaten houden Begon met 57 en vanmorgen was ik bijna 64. Snap niet hoe dit kan. Normaal gesproken kom ik heel moeilijk een kilo aan. Er is dus altijd baas boven baas ;P
Hihi, nee, we kennen elkaar niet! Daarom extra leuk dat we dezelfde naam in gedachte hebben! Zo bijzonder! Laat je maar verwennen door je lieve kindjes en man! Rustig aan.
Nog een jongen erbij word zowat een heel elftal hier haha tevens wil ik jullie melden dat alle bewijsstukken voldoende zijn ingeleverd en ik me bijna officieel geslaagd mag noemen moet noh door de examencommissie heen maar er is bij ons nog zelden wat on geldig verklaard dus mag er van uitgaan dat ik geslaagd ben en dat zonder een bijstelling happyhappy en nu kapot moe dus duik lekker me bedje in
@sharjohn gefeliciteerd! Top!! @picasso wat leuk!! Een zoontje!! Leuke echo ook! Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd naar de naam van jullie zoontje en die van LuckyMartine!! Ons zoontje krijgt ook een naam die niet vaak voorkomt. Ik zal eens kijken of er een boekje van is hihi @gaab hoe was jouw echo? Wij kregen vandaag een onverwachte echo. Ik kreeg vanmiddag bloedverlies en had de vk gebeld. Daarom een echo. Ze konden niet zien waar het bloedverlies vandaan kwam. De placenta ligt voor. Maar een deeltje aan de uitgang. Dat zou wel een oorzaak kunnen zijn. Bij de 20wk zal de placenta w.s volledig aan 1 kant liggen. Hopelijk niet aan de uitgang. babyboy maakte het goed. Volgens de vk was hij erg trots op zn piemeltje, want hij liet hem steeds zien. Ik ben weer gerustgesteld. Hopelijk blijft het bloed nu weg!! We gaan bijna op vakantie en dan gaan we wat jongenskleertjes kopen. Zonder bekenden tegen te komen. Want we willen het geheim houden als dat lukt. gaan jullie het vertellen aan iedereen wat het geslacht is?
Hahaha nog een jongen erbij!! Super leuk.. Word toch wel een echte jongensgroep.. Ik zeg 2 elftallen haha Lenaroos wat fijn dat alles weer goed is. Je schrikt dan toch! Ik ga wel aan iedereen vertellen wat het word. Kunnen ze weer gericht voor me gaan shoppen!
Gefeliciteerd sharjohn! Goed gedaan! Whaha gaab!! Gefeliciteerd! Het is idd bijna niet te geloven.. Jeetje wat een jongens! Heel bijzonder! Heb je ook nog een mooie foto? Oeh das schrikken Lenaroos.. Gelukkig is alles goed!! En hopen dat bloedverlies weg blijft..!! Vraagt ook iedereen dat bijna meteen aan jullie!? Krijg elke keer heeeel snel de vraag.. " weten jullie ook wat het wordt? Of willen jullie dat ook weten?" En dan zijn ook velen geschokt als we zeggen dat we dat niet willen weten en verrassing houden.
Gefeliciteerd SharJohn! super zeg en Gaab ook een jonge, hoe is het mogenlijk.. Wat eng ja Lenaroos, gelukkig was het allemaal goed hopenlijk krijg je het niet weer ! @Me84 ja die vraag krijgen wij ook steeds..
Wauw! Een paar dagen niet geweest en weer zoooooveel bij te lezen.... Kan helaas niet alles onthouden. Zag natuurlijk wel weer 3 jongens en ook nog een meisje! Gefeliciteerd allemaal. Ennuh sarajohn, jij ook gefeliciteerd.. Vast een hele opluchting! Mooie buikjes zag ik voorbij komen :d Lenaroos: wat zal dat schrikken zijn geweest, maar fijn dat alles goed was. Hier vandaag precies 18 weken. Wat gaat het snel. Volgens mij voel ik de baby af en toe 'vegen'. Ik moet eerlijk zeggen dat die geslachtsbepalingen het wel extra moeilijk maken om het niet te willen weten. Ben erg benieuwd of wij ook een mannetje kunnen toevoegen aan een elftal ..... Ik ga slapen. Vandaag door de primark geslenterd, ben kapot!!
Oeh, schrikken lenaroos! Fijn dat het meeviel en nu goed lijkt. Haha Gaab, gefeliciteerd! Wedden dat je ook een hele leuke jongensmoeder kunt zijn? Wij maken het idd bekend. Heb deze foto van mijn man op Facebook geplaatst met titel 'geslachtsbepalingsecho: it's a boy!' Bekijk bijlage 404196 (Argh, krijg m niet recht erop)
Gaab ook al! Yesyes! Van harte gefeliciteerd! Toffe foto, Picasso. Dat shirt Haha Lenaroos, dat hij de hele tijd zijn piemeltje liet zien. Moest hardop lachen om je bericht! Daar mag hij niet alleen trots op zijn, maar jullie ook.
Haha superleuk, Gaab! Gefeliciteerd! Ik zou ook echt niet kunnen wachten om het te weten als we ervoor hadden gekozen om het als verrassing te houden! (Moeilijke zin, maar volgens mij klopt ie) Grappig, Picasso! Mijn man heeft ook zo'n voetbalfoto gepost op fb Zou leuk zijn, Lenaroos! Haha, ik ben benieuwd.
Wat fijn Sharjohn, gefeliciteerd! Gaab en Picasso!!! Hoe krijgen jullie het voor elkaar hahaha nog 2 jongens erbij! Picasso ik zag de foto op fb voorbij komen, gaaf haha En gaab jij ook het nieuws op fb! Da's wel het leuke van het weten dat je het met anderen kunt delen! Hoewel...wij wisten het dus elke 3 keer nog maar hebben het nooit aan iemand verteld. Ja bij de oudste alleen aan mijn tante; ik wou dat zei het wist voor ze zou sterven dat het een jongen was èn hoe hij zou gaan heten... Ze stierf 2 dagen voor zijn geboorte (op haar sterfdag begonnen bij mij de weeën) Lenaroos, wat een schrik! Gelukkig alles goed met beeb!! Meestal als de placenta met een randje/stukje aan de uitgang ligt trekt dat door het groeien van de baarmoeder naarmate de zwangerschap vordert nog wel weg. Ik heb het 2 keer gehad, laatste keer extra echo rond de 30 weken omdat ie er toen wel aardig voor zat en om zeker te zijn dat ie ver genoeg weggetrokken was. En dat was zo Hbz ik vindt de geslachtsbepalingen ook wel verleidelijk zo hoor haha maar wij willen het echt echt écht niet weten.... Ik geniet gewoon extra van de geslachtbepalingen hier hihi Woensdag controle, zin om het hartje eindelijk weer eens te horen! Ik voel nog zo weinig en vaag en zeker nog geen schopjes...ik vraag me zelfs wel eens af of ik wel echt wat voel... Als ik jullie dan lees hoe en wat de meesten al voelen en dat dit voor mij toch de 4e keer is dan denk ik; "ik zou toch ook duidelijker wat moeten voelen inmiddels...?"