Wat leuk! Weer twee jongens erbij... Ongelofelijk zoveel jongens hier hahaha! Leuke foto van je man. Ik kwam vandaag een shirtje tegen met 'daddy's little girl' erop. Ben ik meteen even bij mn man gaan langs brengen. Verder zijn we gisteravond even samen gaan shoppen, een roze gestreept maillotje, een spijkerjurkje en roze vestje... Zoooooo schattig!
Weer twee jongens. Fantastisch. Gefeliciteerd dames!! Hier zijn gister de buurvrouw en een overbuurvrouw bevallen van allebei meisjes. Echt leuk. Onze meid heeft i.i.g. dan leeftijdsgenootjes/meisjes in de buurt. Wij gaan het geslacht trouwens vandag vertellen aan schoonouders. Schoonmoeder gaat het super vinden. Ze hebben namelijk alleen kleinzonen. Leuk hé xlns shoppen voor een meid. Wel lastig om iest niet rose/kantjes te vinden haha. Is niet echt mijn smaak. Maar komt wel goed.
Shoppen voor meisjes...zucht....dat is oneindig!!! Zulke leuke dingen! Gaab ook welkom bij de mannenclub! Oja, je kindje voelen; ze kon bij mij verklaren dat ik m zo goed vole omdat mn placenta er achter ligt (en dit kindje erg druk / beweeglijk is) als je placenta ervoor ligt...duurt het ecpven of voel je t minder Bij ons weet iedereen het dat er een jongen komt. De foto die ik voor jullie heb gemaakt, heb ik ook aan de rest laten zien
ahh weer 2 jongens, wat een goed nieuws gaab en picasso! Het worden inderdaad 2 elftallen in deze club denk ik zo, hihi! Ook leuk om zo een foto op fb te zetten picasso! @judith: echt balen dat de maandagen zo zwaar zijn voor je... maar wel fijn om te horen dat je goed ondersteund wordt door vriend en kinderen. Hoop wel dat het toch nog over gaat voor je hoor! @sharjohn: alvast gefeliciteerd, goed gedaan! @gewicht: jullie hebben gelijk ja, gewoon normaal eten en bewegen en dan kan er weinig mis gaan... ik ga het nu proberen los te laten... haha! nog meer geslachtsbepalingen vandaag? heb de lijst niet goed in mijn hoofd...
Haha ja illegaal onder werktijd 26mei welke musical?? Leuk picasso een jongen!! Nou judithvl spugen is ook hard werken voor je lijf hoor Maar gadver niks aan dat je dat nog steeds hebt!!!! Sharjohn super meid!!! Hang de tas maar vast buiten Gaab leuk een jongen, dat wou je toch?? (geheugen is niet zo al te best sorry :S) Lenaroos jakkes zeg dat bloedverlies, maak je je meteen weer zorgen, maar fijn dat je een echo kreeg, weer heerlijk je babyboy zien!! Ja klopt me84, krijg nu al de opmerkingen "oh maar je kijkt toch wel op de echt, want je bent veel te nieuwsgierig". Nou nee dus nu kijk ik helemaal niet meer Leuke foto picasso! Lijkt me heel moeilijk disi bevallen/weeen en je tante die overlijdt, heel dubbel. Ik voelde het gisteren in de auto heel duidelijk, er was fijn file rondom arnhem. Ik kon geen gas geven dus gaf biebs gas in mijn buik. Wow wat ben ik dan in de wolken Nog een drukke dag vandaag en dan morgen wat meer rust #toeaanrust x
wat een geweldige website! echt super leuke spullen allemaal Zodra ik weet wat het geslacht is ga ik ook los denk ik
Echt leuke dingetjes op die site!! Pfff, ik zit al de hele ochtend te wachten op de kinderwagen hopelijk komt ie gauw!
Dat is zeker een leuke site..! Zelfs voor unisex ! Ik heb ook een impulsieve aankoop gedaan.. Maar ben der wel heel blij mee.. Wat is ie ook heerlijk zacht.! Zal foto's toevoegen.. Inmiddels de kinderwagen binnen hoop ik luckymartine? Hier weer echt doodmoe..en moet nog tot vrijdag.. Baas weer gemaild dat ik over mijn grenzen ga en snel een gesprek wil ipv volgende week pas.. Ik moet gewoon even wat minder werken want dit wil echt niet zo.. Kan wel janken...
Oh denk alsjeblieft aan jezelf, me84! Ik heb het te lang door laten sudderen en werd op een gegeven moment een beetje hysterisch omdat ik ook niet wist wat ik ermee moest. Ik zit inmiddels 1,5 week thuis en ben nog steeds gesloopt als ik iets doe (zoals de nieuwe kinderwagen in elkaar zetten ja hij is binnen) dus doe rustig aan! Maar ik kom wel heerlijk tot rust. Dat is een inbakerdoek, toch? Lijkt me nu zelfs lekker. Heb je die niet ook voor volwassenen? Hahaha
Ja ga ik nu ook zeker doen luckymartine..!! Ja tis een wikkeldeken ( weet niet of dat hetzelfde is?), maar volgens mij heerlijk voor straks in december. De kinderwagen al in elkaar?! Hoe reageerden je schoonouders 26mei?
Nee deze is van snoozebaby. Zal vast niet heel lang meer duren voordat de herfstcollectie in de winkels ligt!
Leuke wikkeldeken voor in de maxicosi toch aan de openingen te zien bovenin?? Mijn vriend zegt net echt leuk dat we het weten nu kunnen we al vanalles kopen! Bij ons dochtertje was de kledingkast tot de bevalling zo goed als leeg hihi
Me84: gaaf zeg die wikkeldoek! Ga ook even kijken op de site Goed dat je dat nu aangeef je dadelijk te ver doorgelopen hebt. Je gezondheid gaat voor, succes ermee.
Ja, kinderwagen zat vrij snel in elkaar. Eigenlijk kwestie van klikkerdeklak zegmaar Maar ik vind het matrasje zo hard! Hebben jullie dit ook gemerkt? Ik heb het ook als vraag gesteld in de topic 'babyuitzet'.
gave wikkeldeken Me84 ! Ik ga er zelf 2 maken, met rood badstof aan de binnenkant, 1 met buitenkant, postzakkenstof en 1 met beige stof met dieren uit het bos aan de buitenkant
@Me84: die snoozebaby wikkeldoek is fantastisch, daar ga je nog heel vaak blij mee zijn! Hebben wij echt super veel gebruikt, kan je idd in de maxicosi doen en dan hoeft het kleintje niet steeds weer een jas aan, want zo ligt hij/zij heerlijk warm! ik ga hem nu ook als kraamcadeau aan iemand geven, haha!