Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Die spulletjes maken me zo blij. Nu ik dit zie en lees, wil ik ook een snoozebaby wikkeldeken. <3

Me84, knap dat je het bespreekbaar gaat maken op je werk. Ik zou daar erg tegen opzien en het misschien zelfs niet durven. Heel goed dus!! Want dit kan zo ook niet. Heb jij niks aan en heeft je werkgever niks aan.

2. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Hier ook alvast aan het shoppen geslagen... Veel te leuk allemaal! Overal tussen de uitverkoop snuffelen. Nextdirect ziet er ook erggggg leuk uit! Daar ga ik vast ook nog wel wat dingetjes bestellen.

Bijgevoegde bestanden:

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Binnenkort ga ik weer naar de stad. Ff shoppen voor ons ventje. Ik begin hem nu meerdere keren te voelen over dag en niet meer alleen s avonds op bed maar ook tijdens werk. Zo bijzonder. Kan niet wachten tot hij harder gaat schoppen en groter wordt.

Mooie wikkel deken kwam er voorbij zeg. Aantrekkelijk.

4. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Wat een leuke site!!!!

He bah me84 het zit niet mee met de moeheid!

Wat een mooie en lekkere warme wikkeldeken!
    Oh wat fijn als je zo handig bent. Zo kun je alles naar je eigen smaak maken!!!!
    Mijn moeder maakt heel veel. Helaas heb ik geen tijd om er handig in te worden dit jaar (zal hierna wel niet heel veel beter worden).
    Misschien moet ik ook maar eens kijken naar zo'n wikkeldeken die ook in de mc kan :D

Weet niet of ik het van de week al gezegd heb maar heb ook een pakje zelf gekocht (wij hadden al veel kleertjes gekregen, maar nog niet zelf gekocht. Bij de H&M met een coala <3. Zoals het er nu uitziet wordt dat het ziekenhuis pakje :D

Fijne dag allemaal

x

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ff ego berichtje, heb niet echt puf op iedereen te reageren. Veel afspraken en extra dienst als receptioniste vandaag en al twee dagen geen floradix (vergeten mee te nemen naar mn ouders) dus ben even vet moe.. Vanavond nog ergens in mn woonplaats voor 1eu een shirtje halen met 'sssst, pappa en ik kijken voetbal' verrassing voor mn man :)

6. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    xlns, wat een leuke dingen heb je gekocht! Vooral mint met roze vind ik echt geweldig.

Het valt me vies tegen wat ze voor jongens hebben. Ik houd wel een beetje van die Scandinavische kleding (leuke printjes!).
    Ik ben van plan om ook een aantal dingen zelf te gaan maken. Alleen moet ik wel ergens de tijd vinden. Ben op dit moment echt te druk met mijn werk. Jammer!

Wij hebben maandagavond de baby voor het eerst aan de buitenkant gevoeld! Zo bijzonder... Vond het super leuk dat mijn man hem ook gevoeld heeft. Vanmorgen was ik al om zes uur wakker en de baby ook... hopelijk slaap hij in de toekomst wat langer uit ;)

7. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Echt superleuk, xlns. Heel mooie dingetjes heb je al. Is dat allemaal voor het eerste jaar van de baby? Ik merk dat ik tot nu toe vooral denk in rompertjes, maar je kunt je kind natuurlijk niet alleen daarmee kleden. ;)

Meg, jammer zeg dat het zo tegenvalt voor jongetjes. Toen ik in Amerika was heb ik voor beide geslachten heel veel leuke dingen gezien. Bij de grotere winkels in Nederland zullen ze ook wel een goed assortiment hebben toch? Waar ben je tot nu toe geweest om te kijken?

8. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    A'doorn
    Wat een super leuke kleertjes xlns, klein spul blijft schattig :D

Wat leuk meg samen de baby voelen :D Ik kan niet wachten ;)

x

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik zag een foto met leuke meisjeskleding :-D

En wow dat sommige de baby al zo goed voelen ook vanuit buiten, gaaf!!
    Ik voel nog niets maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus kan wel even duren.

Ik heb net bij de Hema een wieglaken, wiegdeken, monddoekjes, 2 pyjama's en een rompertje gekocht :))

10. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    Bij de Wibra hier hebben ze rompers & slaapzakken met 25% korting, dus ik heb net ff geshopt :D
    2 slaapzakken in grijs/wit gestreept met bovenstuk wit en daarop een konijn :)
    en vond in het uitverkooprek nog een grijs/blauw broekje en een knalrood vestje, leuk !!

nu koop ik maar ff niks meer vd beeb, wil alleen nog 2 broekjes erbij maar die kom ik vast wel ergens tegen tzt.
    eerst maar eens het kamertje in orde maken en dan kijken wat ik precies heb allemaal.

heb sinds 3 dagen dat mijn avondeten steeds weer omhoog komt, soms zelfs tot wanneer iik naar bed ga, zo vies!
    neem een paar lepels yoghurt en dan zakt het wel wat
    maar fijn is anders..

11. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Net een geweldige site gevonden waar je babykleertjes kan laten bedrukken :D
    Rompertjes en mutsjes besteld met naam erop als geboorte pakje, ik ben verliefd.
    Rompertjes in maat 44 en 50/56 besteld, voor het geval ze groot vallen of dat het een klein beebje is.
    En een broekje en sokjes in bijpassende kleur of als setje.

www.rainbowbasics.com

Maar goed verstoppen als het binnenkomt dat niemand het nog ziet ivm naam.

Wat een leuke wikkeldeken zag ik voorbij komen!!
    Zeker lekker voor in december in de maxicosy.

Ik moet voorlopig ook echt even stoppen met kopen tot het kamertje af is.

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Wauw meg wat super!
    Kan ook echt niet wachten totdat ml de beeb kan voelen..

Ik voel uk nu ook dagelijks en ook weleens onder werktijd :) heerlijk gevoel!! Ook echt al stuk duidelijker dan week geleden.

Wat een lieve mooie kleertjes xlns!

Leuke site stefjuhhhh, leuk idee en de prijs valt me ook mee!

Dat is vervelend zonnebloem.. Hopelijk gaat dat snel weer over..
    Zal als ik tijd en energie heb ook even struinen bij de wibra!

Heb heel veel spullen gekregen, maar staat nu even bij ouders opgeslagen..wanneer het kamertje er is alles goed uitzoeken en plekje geven en daarna nog even mooi gericht shoppen..maar dat duurt nog tot eind aug..;)

Vanmorgen bij mijn baas geweest..
    Wordt doorgestuurd naar bedrijfsarts en hoogst waarschijnlijk dan eerst even 1 of 2 dagen minder werken....
    Vond wel lastig en voelt nog steeds niet helemaal oké, maar zoals nu gaat het ook niet..maarja voel me niet echt ziek hè dus daarachter ik dan weer wat moeite mee....maar hij begrijpt het gelukkig wel en doet niet moeilijk..

13. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Zodra je zegt dat je zo oververmoeid bent door je zwangerschap krijg je meteen gelijk van de bedrijfsarts. Komt echt goed!

Ik ben vandaag aan het shoppen geslagen en na 3 uur slenteren echt bek af! Wordt wat als ik volgende week 40+ uur moet werken :$ zelfs mn heupen en bekken doen helemaal pijn. Ik baal er echt van

14. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    A'doorn
    De wibra heeft super leuke dingen helemaal voor baby's!!

Niks aan dat je eten omhoog komt, wist niet dat yoghurt kon werken. Mocht ik er last van krijgen dan ga ik lekker aan de yoghurt

Fijn me84 dat je baas zo reageert. Het is zaak dat je aan jezelf en de beeb denkt. Zwangerschap is geen ziekte maar je kunt je er wel ziek van voelen.

Luckymartine succes en sterkte met de heupen en rug! Wel leuk geslaagd?

x

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    DienB zijn er nu de babyweken bij Wibra?
    Paar keer per jaar hebben ze dat en dan super voordelig hydrofiel luiers, monddoekjes, lakens, moltons, hoeslakens, slaapzakken, eigen alles aan textiel wat je nodig hebt.
    En belangrijk!! Goede kwaliteit want gebruik bijvoorbeeld de hoeslakens nog steeds en mijn meisje word al weer 3 ;)

16. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Yoghurt of pepermuntje... Maar je mag ook gaviscon en rennies. Helpt ook.

Bij mij breekt t allemaal n btje op. Vooral de gebroken nachten door de onrustige benen. Ik kom simpelweg 2a3 uur slaap tekort hierdoor. En dat leek goed te gaan, maar ben erg emotioneel en vandaag eind vd voor t eerst zoooo moe, dat ik bij terugkomst uit de supermarkt alleen maar kon strompelen...en tranen in mn ogen... Hopelijk voel ik me morgen weer wat energieker :(

Ik heb inmiddels via mp een pakket 50-56 gekocht. Heel veel leuke setjes.
    En gister 4 blouses gekocht in die maat. Ook via mp, en in n 2e hands winkeltje leuke schoentjes en een mutsje voor bijna noppes. image.jpg

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden,

Vanmiddag 4 treden naar beneden gegleden. Voor de zekerheid gebeld en wilde me zien. Uitgebreid gekeken naar de kleine en alles was goed. Hij was lekker aan het drinken.

Ik zelf heb nergens lat van behalve een pijnlijke bil. Bij bloedverlies of krampen moet ik bellen.

Ben weer gerust gesteld en de kleine voel ik volop :):):)

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wat gaaf dat jullie de baby allebei al voelen (Meg zei dat toch?)!

Balen van je pijn Luckymartine!

Ik ben eindelijk weer thuis na werk en heen en weer gereis. Net nog met man naar adresje via Fb geweest en voor 14,50 achttien dingetjes gekocht. Wel voornamelijk maat 62/68 dus ik mag nog een keer tweedehands shoppen voor mast 50 :-D
    Bekijk bijlage 404566

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat voelt iedereen al vroeg zijn kindje! Leuk hoor.

Fijn dag je gelijk langs kon Swimming.. Weet je in ieder geval zeker dat er niets aan de hand is!

Wat een leuke kleertjes komen er al voorbij! Ik moet nog even 2 dagen wachten tot ik weet wat het word. En dan kan ik of weer heel veel gaan kopen of even kijken wat er nog bij kan haha. Zou ik als het een jongen word alles weer opnieuw moeten wassen? Het heeft al die tijd gewoon in de kast gelegen.

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Kan nooit kwaad een keer extra wassen. Ruimte het ook weer fris.

Deel Deze Pagina