Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Nee dat is ook zo, maar het is zoveel haha. Heb ik eventueel weer wat te doen in mijn verlof..

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Veel? Dan ben ik benieuwd naar de inhoud van de kast?

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha zal als ik straks thuis ben eens een foto van de binnenkant maken..

4. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Schrikken swimming! Gelukkig zit je kleintje diep opgeborgen ;)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    In het begin dacht ik zal wel meevallen, maar een vriendin bracht me aan het twijfelen. Ben gaan bellen en kon gelijk komen.

Nu trappelt de kleine volop.

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Gelukkig valt het vaak ook mee Swimming, maar een extra check voor de zekerheid kan nooit kwaad.

Nou hier is de inhoud van de kast en dan nog een commode met al het beddengoed en alle hydrofiel doeken enz.. Of het veel is weet ik niet, maar heb besloten om alles maar weer te wassen. Die kamer is al een half jaar niet open geweest dus ff alles weer fris maken kan sowieso geen kwaad.

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mooi gevulde kleding kast meid :):):)

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    En heb zo het vermoeden dat er nog veel meer bij gaat komen! :D

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wanneer heb jij de geslachtsbepaling? En mogen wij het weten???

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb hem vrijdag! Nog een paar daagjes wachten.. En iedereen mag het weten!

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @judith, slecht slapen en restless legs is echt heel vervelend.
    Ik heb het eerder ook gehad. En wat mij hielp was dat ik niet meer op m'n rug ging liggen. Op de bank en in bed,
    Op een of andere manier voelde ik dat het verband hield met elkaar. Heel gek misschien.
    Maar t was net alsof er een zenuw bekneld raakte als ik op m'n rug lag.
    En dat ik daardoor die tintelende restless legs kreeg.
    Ik lig nu dus altijd op m'n zij of buik.
    Ook m'n mindset speelt mee met het in slaap vallen.
    Moet echt m'n hoofd leeg hebben en chill zijn.
    Sterkte in ieder geval!!

12. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ellie wat heb je veel!!!!
    Maar dit is natuurlijk nog allemaal van je andere zoon.
    Weet je al of er nu in je buik zoon of dochter groeit :)
    Ik ben echt een emo mens, vraag me af hoe het voelt om dan zo het kamertje in te stappen en alle spullen en kleertjes te zien???
    Weer een jongen zou wel handig zijn als ik de kast bekijk, zul je zien krijg je nu een meisje hihi :)

Ik hoop niet dat dit bericht hard overkomt ofzo, want das niet mijn bedoeling.

Dames in twijfel!! Wikkeldeken en slaapzak van puckababy of snoozebaby??? Wat me aanspreekt bij puckababy de deken is ook voor binnenshuis en zit aan de binnenkant een band voor om de buik extra warmte, hopelijk minder kans op krampjes!!!
    Maar van snoozebaby vind ik de prijs leuker :p

13. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ow nee hoor komt helemaal niet hard over.. Morgenochtend weet ik hopelijk wat het gaat worden! Een jongen zou erg handig, maar vooral goedkoop zijn! Ik denk ook dat als het nu een meisje zou zijn ik daar heel erg aan zou moeten wennen. In het begin had ik er echt heel veel moeite mee om alle spullen dan te zien. Die deur van het kamertje is dan ook heel lang dicht gebleven. Nu vind ik het vooral weer een hele rare gedachte dat als alles wel goed was gegaan ik nu een kindje van 6 maanden oud zou hebben.

Kan je niet helpen met die wikkeldeken. Ken de merken volgens mij niet.

14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@ellie dat is ook niet te bevatten dat Cem 6 mnd zou zijn :(
    Ik denk dat het goed is om de kleertjes weer te wassen. Weer even alles door je handen te laten gaan maar ook heel moeilijk lijkt me.
    maar wie weet krijg je nu een dochter.

15. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    wauw, iedereen is al goed bezig met shoppen!
    Ik heb echt serieus nog niks gekocht, haha! kom er helemaal niet aan toe, zeker niet nu ik even een grote deadline op mn werk heb gekregen... bah!
    Maar... na de 20 weken echo ga ik ook eens shoppen, even weer een beetje "bewust zwanger zijn". Nu gaat het er vooral bij, omdat ik weinig tijd heb erbij stil te staan...

@gaab: ik ben meer fan van snoozebaby dan puckababy. Ik heb van puckababy zo'n inbakerding te leen gehad, maar vond dat vrij ingewikkeld en ook er niet heel fijn uitzien bij de kleine. Die wikkeldeken van snoozebaby is uiteraard niet om in te bakeren, maar ik heb hem echt heel heel heeeel veel gebruikt, dus ja, die zou ik je aanraden nu. Maar het is echt persoonlijk, mijn schoonzus zwoor bijvoorbeeld bij puckababy...

@Ellie: mooi al die spulletjes nog zo in de kast! Gek idee ja dat je nu een 6 maanden oude baby zou hebben gehad... ik vind het heel knap dat je toch weer de kamer in gaat, en ook veel respect voor je huidige zwangerschap! ben benieuwd wat het geslacht zal zijn, morgen weet je het!!!

ik ga weer snel verder werken... het wil alleen niet zo hard lukken, sinds gisteravond knallende koppijn (goh, zou het iets met elkaar te maken hebben? hahahaha) Nou ja, als de deadline voorbij is ga ik eventjes chillen!

16. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw wat leuk om al die kleertjes al te zien. Heb ook al wel wat dingetjes gekocht, maar allemaal unisex!

Op dat iedereen de baby al zo goed voelt. Ik voel hem af en toe vegen, verder nog niet zoveel.

Verder niet zoveel nieuws. Heftig weekje achter de rug. Gisteren heeft mijn vriendinnetje een echo gehad en zoals we al dachten klopte het hartje niet meer. Zo verdrietig!!! Ga er nu vooral veel voor haar zijn.

Maandag weer naar de vk en volgende week do 20 weken echo! Geniet lekker van de zon!!! :)

17. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Oh wat erg, hbz :( veel sterkte ermee. Het is zo moeilijk.

Ellie, echt een mooie kast met kleertjes! Ik zou het lekker allemaal wassen als je weer een jongetje krijgt. Superknap hoe je erover schrijft en dat je de kamer in bent gegaan. Het moet er natuurlijk een keer van komen, maar ik krijg steeds een soort van kippenvel als ik erover nadenk. Zul je zien, krijg je een meisje ;) wie weet krijg je daarna ooit weer een jongen, ja toch?! Blijf positief :)

Wij hebben zometeen om 16.00u de SEO, 20wekenecho. Bij onze praktijk doen ze het het liefst tussen de 18e en 19e week. Ik schijt in m'n broek, want vorige week was m'n bloeddruk te hoog en als ik iets haat dan is het bloeddruk meten (en nagels trekken, maar dat is nu niet aan de orde, nooit gehad ook, haha).

Dus meisjes, wens me succes! Ik laat het vanavond weten!

18. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Gaab27 ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat nu is bij de wibra. Ik was er ongeveer 3week geleden en heb daar voor heel weinig hydrofiele washandjes en een aankleedkussenhoes gehaald.
    Ik zal het in de gaten houden.

Judithvl wat leuk die kleertjes!!! Je hebt groot gelijk, ze hebben het in het begin misschien 2/3 weekjes aan.

Swimming wat spannend zeg! Bah moet je niet te vaak doen ;)

Leuk geshopt picasso91

Geen idee ellie86 of dat nog een x gewassen moet worden. Leuke kleertjes zo te zien :D
    Wat knap van je hoe je er nu instaat! Heel veel respect!

Idd gaab de prijs van puckababy is niet echt leuk :(

Dus toch hbz... heel veel sterkte zou wel dubbel zijn. Maar vergeet niet dat je wel blij mag zijn met je eigen zwangerschap!

Luckymartine veel succes! Hoop dat alles goed is!!

x

19. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Zag ff snel op de site dat er wel baby korting is met boxpakjes en slaapzakken enzo. Geen idee wat voor korting ze nog meer hebben.

x

20. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Wow mooi gevulde kledingkast Ellie..ben ook heel benieuwd of er nu een jongen of meisje in je buik zit.

Ik ken nu alleen maar snoozebaby gaab..maar hij is wel echt overheerlijk zacht en werd me aangeraden in vriendenkring.

Denk je wel om jezelf lentekind?! Kalm aan hè!

Heftig hbz :(..

Oehhh spannend luckymartine!!!
    De eerste 20weken echo..!
    Laat je gauw weten hoe het is?

Ik ga even relaxen....

Deel Deze Pagina