Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ah balen judith!! Jammer dat er niet echt iets lijkt te helpen :(
    Zou stress een mogelijke oorzaak kunnen zijn?
    Dat had ik vorige zwangerschap veel, en toen dus ook meer last van restless legs...
    Ik probeer mee te denken, en weet hoe frustrerend die benen kunnen zijn! Slapeloze nachten en energie beperking overdag.
    Sterkte!

2. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Balen de restless legs. Had ik ook vaak last van voor de zwangerschap. Nu gelukkig niet. Wel vaak kramp.

Mooie scheve buik foto. Dacht al dat die van mij raar was. Bij mij is het rechts 's ochtens dikker dan links. Waarom? Geen idee hihi

Ook al veel dames hier die de kleine voelen. Hier nog niet. Wel veel rommelende darmen. Dat zou de kleine kunnen zijn maar ik wacht nog op een 'echt' schopje :p

Hier mijn buik van nu :)
    Bekijk bijlage 405012

3. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Tis wanhopig, niks te vinden tegen de beentjes. Zie nu al tegen de nacht op. Voorheen keek ik er naar uit om te gaan slapen..
    Lief dat jullie meedenken..
    Stress is weer zon ding wat hier idd ook niet echt bevordelijk is....
    Maar, 11 jr terug had ik geen stress, en was het ook n ramp tijdns de zw,schap.
    Tis n fam.kwaal. Maar normaal , als ik niet zwanger ben,is het wel te doen, en heb ik het niet zo erg dat ik er wakker van word..
    Ben nu bij accupunctuur op internet aan het kijken of dat wat doet...

26mei, kan je je piercing inhouden tot het eind?

Pfffff wat n hitte ... Word zoiezo een klef nachtje ! Succes of slaap lkkr ;)

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Piercing inhouden, geen idee? Hoor veel horor verhalen over zwangerschappiercings (blijven haken etc) Denk dat ik hem gewoon uit doen als het te strak wordt. Ben er niet echt aan gehecht. Draag hem meer als gewoonte :p

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @26mei: mooi buikje.
    Dikker op rechts, kan komen doordat de baarmoeder wat meer naar rechts 'hangt'. Hij omvat nog niet de gehele buikholte.
    Ik heb precies t zelfde. Voel de baarmoeder ook vooral wat meer naar rechts hangen

Oh ik ben moe, t is laat. Ik ga gauw slapen

Oh EN, ik denk dat ik de perfecte meisjes namen heb gevonden.
    Passen prachtig bij de oudte twee kinderen.
    Nu afwachten of t een meisje is haha

6. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Haha had ik ook niet durven dromen hoor dat hussie met deze namen aan kwam :D

Nog een beetje geslapen met de benen?? Lijkt me vreselijk, hoop dat accapunctuur wat kan doen!

De rest nog geslapen met de warmte?

Heb je niet van die silliconen piercings voor de navel? Die blijven toch niet steken?

Ik let er 's ochtends eigenlijk niet op hoe mn buik staat :s zou ik morgen eens gaan doen.

x

7. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oh wat vervelend Judith...:( hoop ook echt dat je iets vind wat je er gauw vanaf helpt..!!

Mooie foto 26mei!!

Oeh spannend dus elionorah!! Ben benieuwd!
    Je zou zeggen met zoveel jongens hier al, moeten er haast alleen nog maar meisjes bij komen ;)

Super leuk dienb!!
    Ik ga ml ook even aan het werk zetten haha!
    Al heeft ie al wel een leuke jongensnaam genoemd..;)

Slapen viel me niks tegen gelukkig met de warmte..!!

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Naaaaahhhh wat wij net meemaken:D:D:D!!!

Ik voelde beeb best duidelijk bewegen en keek dus ook steeds naar mijn buik..
    Ml keek ook en opeens pok pok zagen we mijn buik bewegen :$:$:$
    2x achter elkaar ging stukje buik omhoog <3!!! Beetje rechtsonder de navel..
    Wauwwieeeeeeeeeeee:D mijn dag kan niet meer stuk!
    Dit had ik echt nog niet verwacht..!
    En ook nog eens 18 weken vandaag!

Sorry ego berichtje maar wilde dit graag met jullie delen :)

9. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wauw, wat geniaal Me84!!!

Ik werd net ook wakker met een scheve buik maar kreeg het niet heel duidelijk op de foto. Links is dikker en harder. Heb ook lang op linker zij geslapen of kan dat er niets mee te maken hebben?
    Bekijk bijlage 405061

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik werd vanmorgen ook zo wakker nadat ik op me rechter zij had geslapen. Gekke bedoeling he. Dwarsliggers :):):)

11. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    He Judith!

Ik lees van je benen en ik herken het heel goed. Voordat ik zwanger was had ik er heel veel last van. Ik ben toen gaan letten op wat ik at. Zo at ik bijna geen brood meer (dit beperkte ik tot af en toe een boterham in het weekend) en ik eet geen aardappelen meer. Daarnaast eten we niet meer uit pakjes. Ik heb een erg goed kok thuis en die kookt met allemaal verse ingredienten. Sinds ik dit ben gaan doen had ik geen last meer van mijn onrustige benen.

Nu ik zwanger ben, ben ik wel weer brood gaan eten omdat ik het gewoon heel erg lekker vind. Ik merk, als ik weer teveel E-nummers eet, dus niet let op verse dingen eten, ik weer meer last krijg van mijn benen. Daarnaast slik ik ook extra Calciumtabletten. En of het nou helpt of niet, ik heb ook een nagelvijl onder mijn matras liggen. Heeft een vriendin van mij ooit gehoord op haar zwangerschapsgym....

Ik hoop dat je wat met mijn tips kan. Want niets is vervelender dan die verekte restless legs!

12. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mijn man is trouwens erg veel bezig met alles omtrent de baby. Hij vraagt zelfs of we samen naar de prenatal zullen gaan. Ik was er nog niet zoveel mee bezig, maar door hem is de babykamer al af :) Nu ben ik daar erg blij mee.

Ik blijf nog steeds de veegjes voelen en idd erg rommelende darmen. Maandag weer naar de VK, hopelijk horen we dan het hartje weer. Donderdag de 20 weken echo, ook daar ben ik erg benieuwd naar. Vind het zelfs spannend!!

Op dit moment ben ik weer aan het werk. Nog 2,5 uur en dan ben ik alweer vrij. Kan ik mij rustig voorbereiden op de wedstrijd van vanavond. Spannend! Gaan jullie ook allemaal kijken?

Luckymartine: Wat balen dat je niet zo kan genieten van je zwangerschap. Moet je nu binnenkort weer beginnen met werken of kan je dat nog even uitstellen?

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes omtrent mijn vriendin. Ze zijn gisteren bij de gyn geweest en moeten nu kiezen welke 'behandeling' ze willen. Volgende week moeten ze weer terug....

Mooie foto's allemaal al. Ik kan mijn buik nu ook echt niet meer verbergen ook al wil ik dat graag voor de patienten waarmee ik werk. Op mijn werk draag ik dus behoorlijk wijde kleren...

Komen er deze week ook weer geslachtsbepalingen?

Goed weekend allemaal!

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga zeker de wedstrijd kijken maar ga eerste werken van 19.30-22.00uur.

Vandaag is ml de babykamer aan het schilderen. Alles nog 1x. Volgende week de muren witten en dan is de kamer af. Dan kunnen we door naar het volgende project.

14. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Leuk me84!!! Heerlijk zo samen genieten!

Wat snel al zeg de kamers! Wij moeten nog een week werken en gaan wij aan de slag...:D als de kamer af is de meubels bestellen en dan inrichten :D

x

15. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Onze babykamer.. Ik heb op MP een ledikantje gekocht, moet nog even matrasje bij. Conmode heb ik nog niet. Ga tot oktober ofzo proberen Hemnes ladenkast via Mp te kopen en anders halen we m nieuw. Verder zijn er pkanken op de kamer voor beddengoed if kleertjes enzo. Kamer is wit, we doen de kleur in de aankleding.
    Gisteren via een weggeefhoek op Facebook gratis dit lampje gehaald. Miss doen we wel poehthema, dat ik ook nog schilderijtjes of posters regel.

Bekijk bijlage 405093

16. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Picaso, ik kan t zien aan je buik hihi

Leuk he ME84! Ik dacht vanmorgen weeer dat vl het zou kunnen voelen..maar nee...hij slaakte een diepe zucht:(

Ik ga zeker wat met de tips doen! Ik wil alles proberen!!! Niet nog meer pillen, slik er elke dag 6 en dat zijn niet van die kleintjes;)

Nou eet ik niet veel brood, denk 2 p.dag. Totaal geen trek in ;)

Leuk dat iedereen zo lkkr bezig is met namen, spulletjes en kamertjes!
    Wij kunnen niks aan het kamertje doen, omdat daar nu nog de keuken staat :D maar er hoeft in principe nog 1 wand te worden geplaatst en te worden gesaust. De planken aan de wand ( raamkant) zijn oud / klassiek groen ( heeeel lang nr gezocht) en de rechte wand word dan heeeeeel licht groen, bijna tegen wit aan, maar als de witte meubels er tegen aan staan, moet je net dat verschil zien. Dus kweet precies hoe het moet gaan worden:p

Werkze nog even swimming

17. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat leuk die active mannen. De mijne nog niet echt. Al is hij wel erg bezig met zorgen voor 'zijn meisjes'. Nu kwam hij gister wel met een naam. Eerst was ik even uit het veld geslagen, omdat ik dacht dat we DE naam hadden. Maar nu krijg ik die naam van hem niet meer uit mijn hoofd :) Nu dus twee namen staan. Misschien kiezen we daar pas tussen als we haar gezien hebben.

Gister ook het foto behang uitgekozen voor de kamer. Deze komt op één muur. Eén andere muur wordt een kleur uit het fotobehang. Rest wit (incl. meubeltjes) Zo leuk om nu concrete plannen te hebben. Hopelijk snel tijd om te beginnen met strippen van de logeerkamer/babykamer.

Bekijk bijlage 405124

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Mooi 26mei!

19. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Leuke en mooie buiken allemaal en Me84 wat een gaaf moment! Ik kan niet wachten tot de baby bij mij ook te zien is van de buitenkant. Nu moet mijn man het nog doen met mijn verhalen van "ja nu voel ik 'm!!" en dat vindt hij al leuk, maar het zou nog veel leuker zijn als hij het kan zien/voelen.

Met de babykamer willen wij wachten tot na 17 juli omdat we dan het geslacht van de baby weten. Ik heb van een vriendin een lijst gekregen met wat je allemaal nodig hebt. Pff wat moet je veel kopen! Ik ga wel proberen het binnen de perken te houden en eerst eens te zien wat ik wel/niet nodig heb, want het kost allemaal al genoeg.

Gaaf behang 26mei!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Zo ik ben thuis. Lig op de bank met punt thee en een oranje tompouce. Ik zeg klaar voor voetbal!

Jullie?

Deel Deze Pagina