Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Jep hier nog een bol buikje op de bank voetbal kijken :)
    Vandaag weer de halve dag geklust.
    Net klaar met verven en vloertje leggen. Pfff wat een werk!

Mooi behang 26mei!!

2. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    hier geen voetbal, vinden we beide niets aan.

vanmiddag met ma ff naar wibra geweest nog
    vond er nog 1 spuperleuke romper bij met bosdiertjes (egels etc)
    wit met grijs/rood/groen etc kan voor beide dus.

en bij xenos witte lantaarn met sterren gekocht voor op babykamer in de vensterbank.

3. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hier ook een bol buikje in oranje shirt voor de buis. Maar vind dat er nog slordig gespeeld wordt. Irritante scheids ook, fluit niet voor overtredingen op onze jongens en fluit wel steeds net als oranje aan de bal is. Ziet dan overtredingen die er niet zijn. Moet me echt een btje inhouden want ml vindt het heel irritant als ik veel commentaar geef (maar dat vind ik juist leuk om te doen, daarom probeert hij zich dan weer niet te ergeren, hihi)

4. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Hier ook voor de buis!

Leuk dat jullie al zo met de kamertjes bezig zijn! Hier blijft de babykamer gewoon ongeveer zoals hij is.

Judith wat vervelend (understatement) van je benen. Gelukkig ken ik het niet, hooguit wat kramp in de benen later in de zwangerschap. Ik hoop voor jou dat je iets vindt wat er wel tegen helpt want dit is ook niks zo!

Vanmorgen met mijn kleine mannetje bij de huisartsenpost geweest... Ondanks dat hij ingeënt is heeft ie de bof :( dikke opgezette wang die hem zet dieet maar gelukkig geen koorts.

Ik ga verder kijken!

5. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Disi, sterkte met je mannetje... Gossie, de bof...

Ik denk dat er veel mensen zeeeeer gestresst op de bank zitten! Die bal gaat er niet in:x

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Meh, dat duurde lang en was weer veeeeeel te spannend! Nu in bed, maar niet echt slaperig. Morgen half 9 opstaan voor de kerk dus wordt kort nachtje..

Disi, heb je ook contact met vk gehad of weet je al dat de bof niet gevaarlijk ik voor zwangerschap?

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dat was me een kort nachtje. Nu eventjes werken en dan de hele middag relaxen.

Vandaag 17weken!!! Ik moet zeggen dat de weken voorbij vliegen.

Jullie nog plannen vandaag?

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    hier geen voetbal gekeken tijdens het volkslied al in slaap gevallen, maar goed mijn wekker ging vanochtend ook alweer om 6 uur.
    ik merk wel dat ik behoefte heb aan vakantie, of gewoon een dagje NIKS ben kapot!!!

9. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Wat een wedstrijd zeg!! Pfffff was zenuwslopend, maar we zijn weer door!!!:D

Leuk picasso, pooh is een lief thema.

Mooi judith, lijkt me echt een super mooi als het af is.

Super mooi 26mei.

Lekker elionorah schiet dus al op, super.

Wat een verschil in smaken en kamers!! Ben straks super benieuwd wil natuurlijk wel foto's zien :D

Leuk zonnebloem, mooi zo'n lampje erbij! En die rompertjes wat leuk he!!

Disi de bof, wat sneu voor hem :( gelukkig kan het geen kwaad!

De weken vliegen idd voorbij, gaat soms bijna te snel ;)

Werkse gaab, ja idd vakantie, dat lijkt mij ook fijn.

Ik heb vanmiddag/vanavond mijn moeder nog voor kleuren en knippen omdat het aankomende week erg lastig gaat worden met onze diensten en zij zaterdag haar 50 jarig feest geeft. Misschien maak ik het wel oranje ;)

x

10. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou jeetje.. Ik vond het echt rete-spannend. Volgens mij had de beeb daar vannacht een beetje last van, die was, als ik het niet heb gedroomd, erg onrustig vannacht.

Morgen weer naar de vk. Zoveel zin om het hartje weer te horen. Zijn er nog meer mensen die deze week weer moeten of die een geslachtsbepalening / 20 weken echo hebben? Donderdag hebben wij de 20 weken echo.

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn man heeft de kleine ook gevoeld. Die was aan het draaien of iets precies onder zijn hand. Zo speciaal en bijzonder.

12. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Wow wat gaaf en wat vroeg ook! Hier nog geen activiteit te voelen of zien aan de buitenkant.

@Hbz gaat snel zeg, de 20 wekenecho alweer!

Hier... ik ben echt heel erg moe. Ik kan de hele dag wel slapen, lijkt het. Hebben meer mensen dat? Ik denk dat het ook komt door gisteravond hoor, de voetbalwedstrijd die tot zo laat duurde. Maar ik merk het de laatste weken wel meer. Echt weinig puf.

13. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Hbz geniet er maar lkkr van morgen!

Swimming das speciaal!!! Wat een mazzelpik zeg;)

Gingerale, ik herken t. Dacht eerst dat dat bij de 1e 3 mndn hoorde maar toen had ik er juist geen last van.
    Maar je lichaam moet nu echt wat mee dragen, je moet voor 2 eten ( niet al te letterlijk)en drinken en als je dat niet doet voel jeje niet energiek.
    Ik kom ook een paar uur slaap te kort en dan ook nog dit broeierige weer...pfffff dan is zwanger zijn echt even doorbikkelen:)

Ik heb vanm een lodger draagdoek gekocht via MP. Een blauwe uitvoering:D
    Ideeal, want deze kan ook in de maxi cosi. De kleine hoeft er dus niet uit als ie lkkr ligt te slapen. En zoiezo vind ik dat je standaard een fleece dekentje in t baby uitzet lijstje moet hebben...voor in de wagen, toe te dekken in de box, in de maxicosi, mee te nemen op visite om ff op de bank te leggen, te laten slapen...en noem t maar op. En zooooo lkkr warm....

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Weet niet het ermee te maken heeft maar ik heb niet zoveel buikvet. Zo'n bijzonder moment :D:D:D

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Super gaaf swimming :)

Dit word denk ik het eerste pakje :-D

Ik moet leren maar mijn hersens slaan niks op bleh

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      1
  16. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Sorry als ik niet overal op reageer...
    Ben kapot vandaag..
    Moest en zou natuurlijk voetbal afkijken.. Was ook te spannend!!!
    Maar daar ben ik vandaag de dupe van.. Jemig ik heb echt totaal geen energie vandaag.
    Dus ik herken het zeker gingerale!

En zijn de haren van je moeder mooi oranje geworden dienb?! ;):p

Zag ook een hele leuke lamp voorbij komen!

Super swimming!!! Zooo bijzonder!

Beterschap met je zoontje disi!

Vandaag zagen we mijn buik weer bewegen toen de kleine bewoog smelt smelt..!!!
    Maar zodra er een hand op de buik gaat houd de kleine zich stil ;)

Veel plezier morgen hbz!

Heb je een foto Judith van die draagdoek?

Leuk pakje gaab!!

Fijne avond allemaal!

17. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik ook heel erg moe gisteren laat geworden van de voetbal en dochter vroeg wakker en bezig geweest met de babykamer.

Vanavond lekker op tijd naar bed en morgen om 08.40 uur de 20 weken echo. Zin om meer dat de baby boy te gaan kijken.

Sorry dat ik niet altijd reageer maar lees altijd wel mee

18. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Gingerale ja hoor hier ook...pfff ik was helemaal op vandaag heb vanmorgen en vanmiddag op de bank liggen slapen. Gisteravond de verlenging niet gezien, mijn zus en zwager zaten hier te kijken en ik ben in slaap geknikkerd... Toen de penalty's genomen werden werd ik weer wakker :)
    Maar verder valt het -sinds ik de floradix, bleeegh- gebruik wel mee wat betreft moeheid.

Wat leuk Swimming! Lekker van genieten samen! Ook hier niet veel buikvet maar wel goeie buikspieren en ik denk eerder dat het bij mij daaraan ligt dat ik beeb nog niet voel.

Judith een lodger van fleece? Ik heb er ook 1, een meisjes variant maar weet nog niet of -als het een meisje is- ik die ga gebruiken...misschien ga ik zelf nog iets maken van een lukte tricot met een zacht warm stofje ertegenaan...

Gaab, stoer!!!

Me84 nu al ondeugend die baby van jullie haha neemt jullie nu al in de maling ;)

Familievdlaan lekker op tijd morgen, veel plezier!

19. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Hier ook kapot vandaag.
    Lig al lekker in bed!

Ik denk elke keer wel dat ik me kleine vent voel van binnen maar weet het niet zeker, als ik me consenteer is het weg.

Ik wil denk ook zelf een soort deken/doek gaan maken voor in de maxicosy, want die iemand laatst noemde was wel super gaaf maar ook wel iets boven mijn budget!

Vanmorgen op de babydump site een campingbedje besteld, die je in hoogte kan verstellen :D

Trusten meiden!

20. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    #4240 26mei, 6 jul 2014
    Laatst bewerkt: 6 jul 2014

Deel Deze Pagina