Is bij mij de eerste keer allemaal goed gekomen hoor! Ik was ook steeds bezig met dingen opzoeken en kon me slecht op mijn werk concentreren. Dat gaat nu de tweede zwangerschap een stuk beter (waarschijnlijk ook doordat de druk op mijn werk is toegenomen) en is destijds na de eerste helemaal goed gekomen! Ik was aan het eind van mijn verlof ook echt weer toe aan werk, had ontzettend veel zin om weer te beginnen en ik heb het nooit moeilijk of zwaar gevonden om het te combineren. Er zullen vast dames met hele andere verhalen zijn, dat kan ik me ook voorstellen, maar mensen zoals ik zijn er ook genoeg Hopelijk helpt het je om je minder zorgen te maken!
Ook hier kwam het goed hoor. Ik werd huisvrouw,maar Toen mn jongste 3 jr was gingen we scheiden, ik moest gaan werken; 32 uur per week, inc weeknd& koopzondagen. Dit hield ik vol, tot 1,5 jr terug. Toen moest mn lichaam' leren ' te relaxen ipv alleen maar te werkenen nu werk ik alleen onder schooltijd. Ook mn geheugen werd weer beter. Maar verwacht dat dat niet meteen na de geboorte zo is. En het mooie is, waar je je nu druk om maakt, ben je straks niet meer mee bezig, dan gaat alles gewoon zoals het gaat Zometeen weer nr de vk. Controle
Dag lieve dames, Leuk ja we zijn bijna allemaal op de helft, wat vliegt de tijd! Ik heb deze week vrij van mijn werk ben er helemaal doorheen maar volgens mij had ik dat al verteld.......vergeetachtig Kom net van de ha en ja hoor hier al bekkenproblemen nu al :-s Erg lastig en pijnlijk, dus naar fysio voor oefeningen. Ik wil ook graag een cursus doen en ven aan het kijken, wil eentje die gericht is op bewegingen.
vanmorgen werd ik wakker en ging even op mn rug liggen, voel ik ineens allemaal plopjes in mn buik, Wauw waar zit de bovenkant vd baarmoeder nu ongeveer, weet iemand dat? ik heb het gevoel dat die thv de navel zit. verder heb ik Erg last van dit warme weer, slechter slapen en overdag vermoeider, heel vervelend maar niets aan te doen.
Ow gaab...das minder.... Nu al.... Ik vertelde net aan de vk dat ik gister zo'n trekkende pijn aan de onderkant vd buik had. Alsof mn broek te strak zat. En dat het keihard was, die hele rand. Ik dacht miss aan bandenpijn, maar nee, dit was n harde buik okeej, bijzonder dat ik geheugenverlies heb en dit echt niet herkende dus moet een btje rustig aan doen. Ook omdat ik bij mn jongste met 24 weken een baarmoeder had die half verstreken was, dus moest toen ook na talloze harde buiken heel veel rust houden. Iiteindelijk duurde die zw,schap gewoon 39 wkn. Gelukkig! Ik doe al rustig aan omdat ik al 3 dgn beroerd ben en 2 ochtenden weer alles eruit spuug. Maar goed, de rechtzaak en spullen in pakken van 2 kindjes die op kamp gingen, en meteen hun kamers uitgemest, zal niet veel goeds hebben gedaan Voelde de kleine daarintegen niet, de laatste dagen, dus ik was net erg opgelucht om het hartje te horen!! Oja, de 20 wkn echo is geannuleerd bij t echocentrum omdat ik naar het zh moet. Mn oudste heeft n hartafwijking dus krijg ik een iets andere echo. Ik wacht nog op n datum
Zonnebloem, hij zit bij mij precies naast mn navel rechts( van bovenaf, ik lag) ze deed t voor, en toen voelde ik idd verschil, een hard randjenaast mn navel
Me84 ik heb je berichtje gisteren verkeerd gelezen :S hoop dat je lekker hebt genoten van je vrije dag. Gingerale dingen loslaten tijdens de zwangerschap lijkt idd veel moeilijker, malen daarentegen gaat veeeeeeel beter, helaas. Lekker 26mei paar daagjes weg, heerlijk, praag schijnt erg mooi te zijn. Leuk stefjuhhh en fijn dat het kamertje zo snel gaat, heerlijk. Judithvl hoe was het om het hartje weer te horen <3 Baarmoeder zit nu ongeveer thv de navel Jakkes gaab nu al last van bekken, hoop voor je dat fysio wat kan betekenen en dat je je straks beter voelt. Judithvl weer zo misselijk. Wat fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen, hoop dat alles goed is met jullie uk. Ik ben vanmorgen heerlijk naar de kapper geweest en net pas weer terug, ga van paars naar blond dus duurt wat langer. Maar heerlijk om niks te moeten doen x
Hooooi! Ik kom even goed nieuws vertellen. We komen net terug uit het ziekenhuis en hebben de 20 weken echo gehad. Alles was goed en we lopen mooi op schema. Het kindje wilde niets prijs geven. Hij lag met zijn billen naar ons toe. Zelfs als we het geslacht zouden willen weten, kon hij het niet helemaal met zekerheid zien. Sorry voor dat arrogante berichtje maar ik ben even helemaal in de wolken!!! Heb helaas niet echt mooie foto's omdat hij/zij niet stil wilde liggen...
Hbz, gefeliciteerd! Dat klinkt echt hartstikke leuk. Judithvl en Lentekind85, dank jullie wel voor de bemoedigende woorden. Het helpt me zeker. En ook een goede waarschuwing om rustig aan te doen! Ik had geen idee dat dat harde buiken waren, @Judithvl. Dat heb ik dus ook al gehad. Oei. Weet iemand van jullie hoe het zit met acties van de Baby-Dump? Ze hebben nu heel leuk op hun site staan dat allerlei acties lopen tot 13 juli (a.s. zondag). Zou het echt zo zijn dat je daarna bijvoorbeeld niet meer die box krijgt bij de babykamer? Of komen de acties wel weer terug? We willen denk ik sowieso komend weekend daarheen gaan. Eerste keer naar een echte babywinkel... ik ben benieuwd.
Zolang ik de babydump ken (m'n schoon ouders wonen ernaast) is die actie van gratis box bij kamertje, gratis maxi cosi en/of luiertas bij combi kinderwagen er. Maar dat geeft natuurlijk geen garantie.. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn commentaar Veel plezier met uitzoeken dit weekend!
Oeh bah gaab,bekkenproblemen.. Hopelijk kun je het wat onder controle houden..! Super leuk zonnebloem.! Volgens mij ook idd bij de navel nu. Rustig aan Judith.. Denk goed aan jezelf en beeb.. Hartje luisteren stelt toch altijd gerust hè! Das een mooie lange zit dienb!! Maar nu weer mooi blond? Enne geeft niet hoor heb heerlijk genoten van vrije dagen Super hbz! Gefeliciteerd!! Wij zijn laatst ook al maar de babydump geweest omdat ik zag dat de actie afliep... Maar ik heb zo'n idee dat er altijd wel mooie acties zijn daar.. Je kijkt vast je ogen uit gingerale Vandaag lekker rustig aan gedaan. Even naar het dorp gelopen voor wat boodschapjes om toch wat te bewegen.. Morgen werken en dan alweer weekend!! Heerlijk..!!
Even een sanitaire vraag... Zijn er meer mensen die last hebben van obstipatie? :x Ik heb er enorm veel last van, zelfs zo erg dat ik wel eens wat helderrood bloed verlies... Gelukkig nog geen aambeien te bekennen.. Iemand nog tips? Sorry voor het onsmakelijke onderwerp
@Hbz, wat vervelend! ik heb er geen last van maar begin 'smorgens ook met biogarde daardoor muesli + 1 volle el lijnzaad, verder vezelrijke voeding en Veel water drinken en 'savonds eet ik ook 1 volle el lijnzaad door een bakje yoghurt. Probeer dat lijnzaad eens, is goedkoop en helpt mij goed!
Tnx voor de tips Zonnebloem. Heb kilo's lijnzaad in de kast, zal ze weer eens tevoorschijn halen Leuke kleertjes Swimming!!
Hbz, oei obstipatie is erg vervelend. Ik had het ook best erg in de eerste drie maanden. Toen adviseerde iemand me Brinta te drinken in de ochtend. Dat ben ik gaan doen, volkoren ontbijt granen ofzo met melk, in een beker en 1.20 in de magnetron. En hup heb ik lekker m'n ontbijt Zo'n twee weken daarna (misschien al eerder) was ik van m'n obstipatie af. Ook ben ik gestopt met witbrood. @20-weken echo, wat heerlijk dat je die al gehad hebt! En alles was goed, alles gezien? Of ben je niet zo medisch? Ik vind t prachtig om te zien hoe alles er bij zo'n kleintje al op en aan zit. De bloedsomloop door het hartje bijvoorbeeld, zo gaaf! Ik moet nog 1 weekje geduld hebben. Oh ik heb zo'n zin in die echo!! Hoop zo dat alles goed is. @grootte bm. Ik had vanmiddag een harde buik toen ik op bed lag, en kon toen heel goed de bm rand voelen. Ik zit zo'n 3cm boven mn navel (3e kindje, lekker rekbare bm) Toch valt de dikte van m'n buik me erg mee. @kleding. Ik heb op de markt zo'n hippe wijde zomer broek gekocht, van dat dunne katoen. Sjonge wat zit dat lekker!! One size, dus kan en nog maanden aan Echt een aanrader. Ze verkopen ze ook bij de h&m voor 15 @melatonine. Ik kreeg de tip van iemand om melatonine te gebruiken om beter in te slapen. Maar las op internet ook weer veel afwijzende verhalen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik weet niet meer zo goed wat er verder geschreven is, sorry Fijne avond allemaal, lekker nog even buiten zitten.
leuke kleertjes Swimming! die donkerblauwe met Born in 2014 heb ik in het wit gekregen met zilverkleurige letter erop en bijpassende sokjes
Wat fijn hbz! Ik zou het niet weten gingerale. Leuk samen naar een babywinkel. Me84 hou dit vol, die rust!! Gelukkig hier geen last van hbz, bewegen en evt. brinta? Heeft mij wel geholpen toen ik daar een x last van had. Wat ook goed kan helpen een peer hadjevol pruimen. Leuk swimming, wat super stoer en schattig. Melatonine kan werken om lekker te slapen/in slaap te komen. De tabletjes die je bij de apotheek zonder recept kunt kopen, bevatten erg weinig. Voor een beetje resultaat moet je 20 tot 30 van die tabletjes slikken. Bij mij had het geen resultaat helaas. Volgende x wordt mijn haar weer blonder, ze wou geen blondeer op mn hoofd doen. Gister toen ik thuis kwam heerlijk de ontspanning ff doorgezet en ik voelde biebs echt goed Bijna vakantie, heerlijk nog 2 daagjes. x