Welkom terug krulletje!! Wow je voelde beeb al snel, wauw! Ik heb nog geen nesteldrang, al zou dat soms best even handig zijn Das shit gingerale.. Knapt hij al wat op? Hoop voor je dat hij de namen ook mooi vindt.. Spannend.. Ik kan me niet zolang stilhouden..! Wat leuk stefjuhhhh! Ga je straks foto's plaatsen? Welkom ikke! Gezellig! Leuk een meisje! Is idd goed voor onze lijst Hopelijk heb je nu wat beter geslapen Judith? Fijne vakantie pipelina!!! Gefeliciteerd een meisje!! super! Heerlijk genieten daar in france! Oeh vervelend Lenaroos.. Dan idd wel fijn als je beeb regelmatig voelt voor de geruststelling! Oh ja elionorah! Volgens mij zitten die echt overheerlijk ja! Thanx Hou vol disi!!! Wilhetnietweten De laatste loodjes Ellie! Leuk hè 26 mei! Ik vond het daarna ook heel snel steeds duidelijker en sterker worden! Hier weinig nieuws.. Lekker rustig aan.. Lekker dat het wat afgekoeld is..! Fijne dag!
Zo dames ik heb er in mijn vakantie af en toe voor gezeten (door als ik WiFi had screenshots te maken waardoor ik als ik geen verbinding had kon lezen en reageren die ik als concept opsloeg op me telefoon ) dus ik zou zeggen leun achter over en lees haha Let op mijn reactie kan van een post zijn die 3 weken terug is geplaatst. Sommige dingen zullen ook achterhaalt zijn sorry, maar geen zin om nu mijn reacties helemaal door te lezen en weer opnieuw aan te passen, jullie doen het er maar mee (denk ook niet dat er uberhaupt iemand zo achterlijk zal zijn als ik om reacties van 3 weken te plaatsen :S)..... Je kan het ook verslaafd aan zp noemen haha....... Me84 dank je wel ik geniet enorm van de vakantie! Knap dat je het tot het eind geheim wilt houden ik ben daar veel te nieuwsgierig voor haha. Leuke kinderwagen en Musty is heerlijk! Heb hem nu mee naar Italië en is echt ideaal. (Dan wel de igo maar weinig verschil in comfort) Dat was ik wij hebben die kamer de Madeira dus ik kan je zeggen erg mooie kamer wij krijgen hem eind juli begin augustus thuis. Pendels zijn ook gewoon erg leuk om te doen hihi (naja laten doen natuurlijk) Is ook heerlijk genieten 30 graden. Goed dat je je baas hebt gemaild, hopelijk kan je snel minder werken. Doe rustig aan meis. Leuke spullen heb je gekocht trouwens. Fijn dat je baas er geen probleem van maakt ook al voel je je niet ziek is het wel goed om rust te nemen, er wordt in jou buik wel een mini mensje gemaakt die zich moet ontwikkelen en moet groeien en pakt jou voedingsstoffen en enegrie die hij/zij nodig heeft. Wow magische moment zn plopje zien ik weet dat bij de eerste ik daar echt uren naar kon kijken (die ging vaak ook flink te keer haha) en zelfs aan het eind als mijn hele buik heen en weer ging (echt een golf slag bad) vond ik prachtig (en soms wat pijnlijk haha) *jarloers* heerlijk dat je beepje zo goed voelt en ook ziet! *kan niet wachten kan niet wachten....ben te ongeduldig!* @stoppen met roken, goed bezig dames! Trots op jullie ik ben al 10 jaar gestopt maar alsnog soms zin in een sigaret helaas blijf je dat dus houden maar het is de kunst om tegen je zelf bijven zeggen. DienB leuke buikfoto's. Lastig he een naam verzinnen! Ik vind het ook erg moeilijk dus wacht maar tot ik het geslacht weet hoef ik maar 1 naam te verzinnen. Koelstra buggy is erg fijn die hebben wij nu ook kan lekker plat. Welke kleur hebben jullie? Vakantie is heerlijk kom alleen niet echt tot rust helaas.... Wat een wereld man haha, heeft hij een naam gevonden? Heerlijk dat je morgen vakantie hebt ga je nog op vakantie? Cursus moet ook niet mag hihi il heb bij de eerste twee cursussen gedaan, maar was er helaas echt 1 te veel.... alleen maar herhalling van het andere en dat was ik snel echt zat. Terwijl er in de omschrijving het over kwam als twee totaal verschillende cursussen Lekker zo even naar de kaper te zkijn geweest Picasso wat betreft gewicht toe name, mij is altijd vertelt dat je moet rekenen vanaf je begin gewicht ookal ben je eerst afgevallen dat stukje telt dus niet. Stel je bent eerst -5 kilo en daarna kom je 6 kilo aan dan is dat dus +1. Maar wellicht heb je het al met je veeloskundige besproken Mijn vk rade mij ivm mijn gewicht max 10 kilo aan te komen en dat is me gelukt met maar 4 kilo haha. lief dank je miste jullie ook heel erg, maar mocht van ml niet op zp maar ik heb stiekem even printscreens gemaakt (lees 300 foto's dus....) dus kan ik wel mee lezen alleen zien jullie mijn reactie heel laat Grappig Jasmijn las ik hier in een tijdschrift en zei tegen ml wat vind je daarvan..... hij hmmm ja leuk (zo reageerde hij ook de eerste keer op Thomas haha) maar nu moet ik dan nog een naam hebben die erbij past. Wil namelijk 3 namen (ja heb weer wat bedacht bij me zoon en ik wil dan weer dat het bij alle kinderen gelijk loopt, weet nog niet wat ik me op me hals haal haha) 2e of 3e naam wordt namelijk Annechien dat staar al vast die naam veranderd niet, is van me overleden oma waar ik heel close mee was. Balen zeg van die auto op de bruiloft, was het verder wel een leuke bruiloft? Bij mij groeide me cup 1 maat, maar dat is voor iedereen heel erg verschillend ik had een gewone voedingbh en vond dat prima zitten. Gefeliciteerd ook een jongen leuk een 3D echo Wat een leuk idee om het zo te vertellen haha. Leuke kleertjes heb je gekocht! Dat kan idd een harde buik zijn, even extra rust nemen Weer een bruiloft pfff hoeveel heb je er? Doe je vaak zingen? Wat een leuke lieve pooh lamp! Wahahaha het is als of ik me zelf en me man hoor tijdens het voetbal! Ik heb ook altijd comentaar soms moet me man lachen dat vind hij me comentaar leuk maar meestal vind hij het irritant..... gelukkig had ik hier in Italië een mede man die ook comentaar gaf en een beetje het zelfde zoals ik hihi. Hij in de pauze kan jij ook zo moeilijk rustig kijken whahahahahah. Doe lekker rustig aan meid, de baby laten groeien kost genoeg energie Stefjuh een jongen wat leuk gefeliciteerd. En mintgroen erg leuk veel plezier met ideeën opdoen Denk aan je zelf en aan babyboy, echt rustiger aan doen hoor. Leuke babykamer. Wij hebbeb dat campingbedje ook en kan je zeggen ideaal! Zeker dat je in het begin je kleintje gewoon hoog kan leggen. Wel tip doe er een los matrasje in (die kan je er bij kopen erg handig). Leuke spullen heb je gekocht! Wij zijn net terug van vakantie maar ik denk dat voor de 20 weken echo de kamer staat. Dan alleen de aan kleding nog maar die wil ik of roze of blauw dus moet wachten tot na de 20 weken echo. Swimming ik wil niet een thema in de kamer, maar zal wel met kleur blauw of roze werken qua speelgoed heeft mijn zoon bijvoorbeeld veel van Woezel en Pip. Lekker weekje met ml gehad? Hihi weer die leuke ovenbuikfoto stom dat ze zo doen over een echo.... twee streepjes is meisje toch..... spannend! Hihi toch niet een jongen! Gefeliciteerd leuk Oei dat is schikken, gelukkig kan het weinig kwaad als je op je kont valt Maar ik weet er alles van dat je schikt heb ik ook gehad toen ik 25 weken was pffff schok me kapot! Maar nu een gezonde zoon Geweldig je buik foto, kan niet wachten het geschommel straks te filmen me zoon ging altijd als een idioot te keer in mijn buik Ook lekker al een heel eind met de kamer heerlijk Lekker gevoel he bijna op de helft! Kunnen we gaan aftellen Lekker dat getrappel! Wil ik ook En helemaal top een gratis campingbedje is nooit weg natuurlijk. Leuke kleertjes ik wil ook shoppen whaaaaaa (sorry moest er even uit) Judithvl helemaal met je eens dat de slankevormen van de foto geknipt moeten worden haha Ik zag je jurk langskomen leuk ik heb ook drie normale jurken gekocht twee hier in Italië van die strapless jurken met strepen 1 groen ander blauw zit heerlijk. Leuk zo met de babykamer bezig zijn, kan in dat opzicht ook niet wachten om thuis te zijn en te gaan schilderen! En dan wachten op de meubels haha. Helaas kan ik pas bellen als ik weer terug ben voor eventueel een pretecho maar ja hoef dan ook nog maar twee weken te wachten op de 20 weken echo..... twijfel..... Ik hou ook niet van verassingen krijgen maar wel geven hihi. Wij hebben ook een boxkleed van woezel en pip zo leuk moest en zou ik hebben en in een zwak moment van manlief heb ik die gekocht gefeliciteerd met babyboy Je zoon weet gelijk dat hij zijn moeder niet aan de zijlijn wil met voetballen Hihi dat wordt inderdaad trainen. Balen dat je je even zo voelt is niet leuk. Hopelijk heb je snel weer energie. Leuk setje kleren heb je gekocht Wat enorm irritant van je benen! Vriendin van mij heeft het in haar zwangerschap juist met dr armen gehad en bij haar hielp het om heel strak in te binden.. (helaas in de zomer dan wel weer warm) maar wellicht helpen steun kousen/banden je? (Als je dat al niet heb geprobeerd want je hebt al meer geprobeerd ) Kwestie van wachten tot jij kan beginnen aan de baby kamer! Leuk dat je het helemaal weet. Wat fijn zn draagzak. Twijfel twijfel.... heb al een draagzak en knoopdoek haha. En idd dekentjes is een must ik gebruik het nu nog als we weg zijn voor mijn zoon heerlijk. (Hij is 13 maanden). Heel knap dat je alleen naar fe rechtbank bent gegaan. Idd je kan het! En wij als vrouwen staan in gedachten allemaal achter jou in de rechtbank meis. Goed dat de rechtbank het ziet en er wat mee doet/heeft gezegd. Nu hopen dat jeugdzord het ook meer oppakt. Pffff twee kindjes verliezen ook zo moeilijk zo denk je er twee te krijgen en zo helemaal niks. (Al is 1 verliezen net zo moeilijk natuurlijk). Is het lang geleden dat ze ze heeft verloren? Ivm de glans in haar ogen? Idd goed rust nemen, maar kan natuurlijk goed zijn dat de stress even er een beetje uit komt. Ik haf bij de eerste harde buiken nadat zoonlief mega druk was geweest in mijn buik en dat al heeeeel vroeg in de zwangerschap. Vooral in de ochtend (lag snachts lekker te draaien maar werd ee gelukkig niet wakker van en trappen/slaan deed hij op de dag dat voelde ik wel haha) En merkte van de week weer zn hard bolletje in de ochtend haha. Gelukkig hoef je niet lang te wachten tot de echo Ik zou dan ook niet kunnen liggen of moet echt omvallen.
Roja leuk ook een jongen! Gefeliciteerd. Zeker onduidelijke echo, maar als ik de echo op mijn telefoon vergroot zie ik toch wel duidelijk een jongen hoor. Bij twijfel en onzekerheid altijd bellen met de vk is mij gezegd! Fijn dat je het hartje hebt gehoord toch weer een fijne bevestiging. Kan me voorstellen dat dat een heftige avond is geweest, maar mooi van die vriendin dat ze er zo sterk in staat en het jullie gund en dan ook met spulletjes aankomt Hbz leuke stikkers voor in de kamer zeg wij kunnen dat helaas niet doen, onze muren zijn gestukd... maar we schilderen er wel een tekst op in of roze of blauw (zal van de kamer van mijn zoon straks een foto plaatsen als ik het nog onthou haha, anders er ff naar vragen) Onder je ribben zal nog niet de baby zijn die ligt volgens mij echt nog veel lager. Mooie buik foto! Wat sneu voor die vriendin en een week in spanning zitten voor de volgende echo Sterkte voor je vriendin is niet makkelijk wees maar extra lief voor dr. Heerlijk zn man en heerlijk dat de kamer al klaar is, moet zeggen dat als we niet op vakantie waren de kamer hier ook al klaar was haha. Doen het liever gelijk ipv uitstellen. Af is af Heerlijk meid dat de 20 weken echo goed is! Jullie kindje dacht jullie willen het niet weten jullie willen het niet weten ik heb het heeeeel erg gehad aan het begin ook in combie met bloedverlies... maar ik drink nu echt heeeeeel veel vocht en gaat het gelulkig beter. Ook drink ik nu eerder veel water ipv ander drinken helpt ook wel gister ivm auto rijden minder gedronken (anders moeten we constant stoppen heb ik een hekel aan) maar merk dat nu helaas wel al in de ontlasting dus vandaag weer veel drinken. 26mei ik heb heel veel last van mijn linkerlies had ik bij de eerste ook, ging pas weg na mijn bevalling (wel gelijk) komt van een spier die over je buik naar je linkerlies loopt... helaas niks aan te doen wel mega vervelend Gemeen naar je moeder toe, maar ow zo leuk! Gniffel gniffel Leuke buikfoto Jeeeej een meisje! Hehe eindelijk een meisje hier Leuke echo foto's *smelt* Hier is de kamer al leeg voor we op vakantie gingen nu alleen nog schilderen en dan wachten op de meubels eind juli Kijk eens bij babydump of V&D die hebben wat stoerdere meisjes kleren maar wel weer echt meisje (snap je um) en ook lief blauw enzo Ik vond het voor mij zoon toen der tijd heeeeeel moeilijk ik wilde niet baby baby maar stoerder echt amper te vinden of allemaal dure merken en dat vind ik in de kleinste maatjes ezn beetje zonde van je geld..... kan nu niet wachten tot hij in maat 92 zit dan heeft hij een overhemd van mcgregor die papa ook heeft Mooie buik foto!en jeetje wat een bult hihi de mijne komt ook steeds meer op vooral in de ochtend als ik lig Mooi behang! Meis wat betreft je gewicht, probeer het van je af te zetten. Ik ken iemand die elke zwangerschap 20 kilo af viel.... ja na nummer 2 werd haar toch af geraden om een 3e te nemen en niet voor het kind hoor maar voor haar zelf. Ondank dat zei afviel waren haar kinderen erg gezond en goed op gewicht en zeker niet te vroeg geboren. Ik ben in mijn eerste zwangerschap aan het eind van de rit maar 4 kilo aangekomen en dat kwam eigenlijk er pas aan na week 25 of zelfs meer richting 30. Klinkt als een leuke cursus! En idd altijd leuk mama's to be ontmoeten.... Zn cursus zoek ik denk ik nu ook maar dan met meer na druk op de beweging. Gewoon lekker in beweging blijven, maar in tussen wel met mama's to be kunnen praten en ervaring uit wisselen Lekker dat de stedentrip geregeld is wordt straks idd anders maar komt zeker goed Lentekind vervelend van je duizelingen maar idd beter laag dan hoog bloeddruk wij hebben ook veel van de eerste alleen als het een meisje is kan ik flink shoppen haha Lentekind mooie buik foto! Ik wil nu al wel verlof Probeer je niet te focussen op het wel of niet aankomen. De eerste twee zwangerschap heb ik me aan het begin gewogen tussendoor en aan het eind ik was maar 4 kilo aan gekomen en aan het eind dus helemaal niet extra zoals veel zeggen. Ik kreeg juist geen hap door me keel en at amper me maag zat veel te veel in de knel. Ik ga dat in bad eens proberen. Lenaroos haha die opmerking in mijn buik zit ook een piemeltje geweldig! Gefeliciteerd met je boy! Lastig hoor namen, weet jullie smaak niet maar ymre of joas iets? Ik weet niet veel van bijbelse namen zeg ik eerlijk, maar dit zijn namen van kinderen van gelovigen mense in de straat Vervelend van het bloed verlies maar kan heel goed van de placenta komen als die voor de uitgang ligt al is het een klein beetje. Gelukkig gaat het met babyboy goed Wij vertellen het aan iedereen zodra we het weten, ik kan dat toch niet stil houden en verspreek me vanzelf een keer. Balen van dat bloed, maar fijn dat je de kleine voelt. Ellie86 hier denkt iedereen nu ook een meid aangezien me zwangerschap anders is dan bij mijn zoon! Jij weet het vandaag als het goed is al. (Is 4-7 nu ik dit tik namelijk). Ow wat vevelend van dat hartje eerst niet vinden maar gelukkig daarna een goede echo! Jammer dat je echt op vandaag (4-7) moet wachten en dat hij het niet kon zien.... Wel een kameroliefant met een mooi buik haha, leuke buik foto. Als je de gesprekken nu nie nodig hebt is dat alleen maar een goed teken dus dan moet je zeker geen afspraak maken en idd als het toch wel nodig blijkt te zijn kan je altijd nog bellen Wow als jij een jongen krijgt heeft hij in elk geval genoeg kleding jeetje! Maar kan me wel voorstellen dat het dubbel is. Ook als het een jongen is en hij wel deze kleertjes aan heeft kunnen hebben en cem niet. Maar ook wel weer mooi dat de spulletjes dan juist wel gebruikt gaan worden... (aaarrrggg waarom heb ik nu geen wifi dan weet ik het aangezien het nu een dag later is dus het vast wel op zp staat ) Eindelijk heb ik het kunnen lezen (8-7) je krijgt weer een jongen! Gefeliciteerd nu lekker alle spulletjes wassen en maar een beetje nieuw kopen, scheelt enorm in de portemonnee voor jullie en 20 foto's mee! Wow gaaf! @meiden die het geslacht niet willen weten knap knap knap! Echt hoor ik ben veeeeel te nieuwsgierig en kan dat gewoon niet haha respect voor jullie Luckymartine ik hoop dat het rusten bij jou werkt? Bij mij namelijk totaal niet, ben nu 2 weken in Italië en nog steeds helemaal kapot! Slaap me een slag in de ronde voor mijn gevoel... Wel heel fijn dat je baas jou de tijd geeft, zie het de mijne niet doen pak je rust. Hopelijk is het bij 20 weken over anders wordt het een erg lange weg naar december voor me haha. Nu in mijn vakantie groeit me buik ook erg komt door de rust Balen je hoge bloeddruk dus nog meer stil zitten meid. Geweldig leuk die speen, wil wel een foto als hij hem in heeft straks Mooie mutsy Igo heerlijke wagen Fijn dat de echo goed was zover ze kon kijken, maar volgende week dus nog een keer de 20 weken echo? Balen hoor meid dat je je zo voelt, maar snap goed dat je daardoor niet goed kan genieten en herken het ook wel een beetje. Ik dacht heerlijk op vakantie lekker genieten van baby etc maar helaas ben kapot en misselijk en nog steeds bang dat er iets fout gaat dus echt genieten durf ik niet ben bang dat dat allemaal mede door de mk is die ik in januari heb gehad..... blij als ik maandag weer naar de vk ga en het hartje kan horen, ga ook vragen of ik vaker langs mag komen om het hartje te horen zodat ik me (hopelijk) zekerder ga worden.
Disi lees jou stukjes weer dat je het nog niet weet etc en kan gewoon weer boos worden grrrr! Bedankt trouwens voor je pb Jij denkt bij iedereen een meisje dus als jij nou eens in jongens denkt misschien krijgen we dan meisjes haha. De dag dat jij naar Emmen bent geweest ben ik hier naar de dierentuin geweest. Erg leuk maar was bekaf daarna! Enne mooie buik. Gefeliciteerd met de A zwemdiploma van je dochter. Is ook leuk met de kamers bezig zijn geniet er van Goed dat je het heb gemeld bij de vk zo ben je het zelf ook meer kwijt. Ik vraag me soms ook af waarom ik niks voel of heeeeel weinig maar bedenk me dan gelijk dat ik idd maar 17 weken ben dus het nog niet zo gek is. Fijn dat veder alles bij de controle goed was Wat voor kleur tapijt ligt daar dan? Ik ga proberen dat balans te brengen *denkt aan meisje zen meisje hmmm meisje* haha. Lekker dat de kids vakantie hebben! Geniet er van Arm mannetje met de bof, dacht dat je het niet kon krijgen als je geent was maar toch wel blijkbaar Ik ben er weer om 22.30 was ik thuis dus eerst voetbal gekeken in bed en daarna gelijk geslapen En idd 3e trots op de mannen! Meg fijn dat je het bedje op mp hebt kunnen vinden en toch een stuk goedkoper ook erg fijn! Lekker hoor yoga, heerlijk ontspannen. Tip ga al een keer eerder zwemmen, ik ging pas voor het eerst zwemmen met 31 weken en vond dat helemaal niks haha. Nu ben ik al een aantal keer met me zoontje gaan zwemmen en de afgelopen 3 weken natuurlijk elke dag maar vind het nu heerlijk. 20 weken echo is ook spannend Xlns wat leuk dat je zoontje zo bij de echo werd betrokken geweldig! Hoe oud is hij? Mijn zoon (13 maanden) knuffelt me buik heel graag en geeft me buik kusjes en dan vraag ik is dat voor je broertje of zusje zegt hij ja (geen idee of hij echt me vraag snapt haha). Wij gaan zn taart zelf maken waarschijnlijk..... wilde dat al bij de eerste maar toen kon niemand.... dus nu hopen dat de mensen wel kunnen...... en anders dus weer niet haha Mooie taart Mooie wagen. Ja meisje nummer 2 in de groep jeeeej gefeliciteerd Erg leuke kleertjes die je hebt gekocht mijk ervaring is dat je in maat 62 of groter veel krijgt dus koop daar niet te veel van wij gingen vorig jaar op vakantie (weer Italië waar we nu ook zitten ) en had voor mijn zoon voor 21 dagen elke dag iets anders om aan te doen, zoveel had ik in maat 62. Familievdlaan leuk een babyboy nummer hoeveel ookalweer in dit clubje haha! Gefeliciteerd. Heerlijk dat de 20 weken echo goed was fijn gevoel. Zonnebloem vertel je ook hier niks Leuk van alles krijgen ik heb nog helemaal niks gehad en met moeite mocht ik in Italië een paar sokjes kopen..... hoop zo op een meid dan MOET ik spullen kopen en hoop ik ook meer te krijgen, zal bij een jongen ook minder zijn aangezien ik daar alles al voor heb.... (echt alleen dat is de reden hoor verder is een jongen hier natuurlijk ook mega welkom wil niet over komen alsof ik perse een meisje wil dat is niet zo) Tip als je gaat kijken naar een kinderwagen, doe in de winkel net alsof je een baby in de wagen legt dan weet je ook of de bak hoog genoeg is. Enne wat is lang mijn man is 1.82 en vond de mutdy igo erg fijn aan hoogte. Balen zeg dat je avond eten omhoog komt, wel weer fijn dat yoghurt helpt. Ik moet zeggen dat ik weer maag zuur krijg en misselijk ven de laatste tijd kan ook minder eten op een dag. Leuk de kinderwagen gekocht Heerlijk die plopjes En mijn bm zit idd ook terhoogte van mijn navel. Elionorah geweldig die reactie van je dochter op het horen van haar eigen hartje en gelukkig maar dat die ook klopt leuk het aan de buitenkant voelen bij de eerste had ik dat bij 18 a 19 weken heerlijk zn broek! Met dat spul voor het slapen gaan heb ik geen ervaring. (sorry naam alweer kwijt) Sharjoh suc6 met je examen fijn als dat klaar is! Kan je lekker met andere dingen bezig zijn Jeetje wat een lange zit voor een examen pfff ik zou je kussen mee nemen kan je tussen door ff slapen Fijn dat de eerste cijfers goed zijn ik hoop de rest ook. Gefeliciteerd met het halen van je examen, zal een erg lekker gevoel geven! Gingerale fijn dat alles goed was bij de vk Dat hebben wij ook gedaan met die lijstjes en uit eindelijk is het Thomas geworden die op geen 1 lijstje stond wahahah! Mooie buik foto! Doe niet te veel meid je hebt straks echt geen zin om 3 avonden in de week van huis te moeten zijn omdat je naar een curssus moet. Daarbij ook niet de energie En werk komt goed hoor, na je zwangerschapsverlof heb je een opstart periode nodig die voor veel moeilijk is sommige weer niet maar daarna ga je weer op oud nivo verder hoor er groeit een mini mensje in je daar gaat nu je energie zn gedachte heen laat dat toe en geniet er van Actie is er eigenlijk elke maand heeeel soms op een andere kamer maar komt dan over twee weken ofzo weer rerug en anders aan personeel vragen. Ik ga altijd in Utrecht en ze zijn daar erg hulpzaam! Gaab dan heb je nog even rustig de tijd om na te denken over de kamer heeft je dochter een grote kamer? (Puur voor mijn beelvorming hoor, ik fisualiseer graag) Wow heb je dus echt 9 maanden moeten wachten bij je dochter? Konden ze het op geen 1 echo zien? Pfffff killing! Nog dank je, heb heerlijk genoten. Haha ik zei wel gelijk dat is wel zuur hoor zo verliezen.... 45 min lang voor staan en door gaan eigenlijk en dan bam en nog een bam in 6 min tijd ga je zo ineens niet meer door..... Maar ik stond te springen hier met zoonlief op mijn arm Gefeliciteerd ook een zoon Ik ben meer van snoozebaby idd ook ivm met de prijs maar vind het er vaak ook leuker uit zien. Mijn man heeft het er nog helemaal niet over en kijkt nergens naar, maar was bij mijn zoon ook tot de 20 weken echo en we wisten dat we een zoon kregen. Ook heb ik hem alleen op pad gestuurd en gezegd dat hij een setje voor zijn zoon moest kopen dat heeft wel geholpen hihi daarna kwam hij meer los. Wat een erg leuk pakje! Zijn heerlijk die pakjes. Ik herken het zeker ik heb ook nog 0 gehad voor deze zwangerschap wel heeft me vader gezegd dat ik het zelfde budget krijg voor iets groot voor de kleine als bij de eerste dus daar kopen we de babyfoon van Balen joh van je bekken is echt niet fijn ik krijg er helaas ook al behoorlijk last van maar met genoeg rust pakken gaat het gelukkig wel goed. Maar nu na een reis van 12 uur in de auto voel ik het wel heel erg. Dus vandaag wat rustiger aan doen. Sem gefeliciteerd ook een jongen Lavina fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad, hier ook weinig wifi alleen in restaurantjes en daar ga je niet de hele tijd met je telefoon zitten natuurlijk Fijn dat de antibiotica geen kwaad kan voor de baby En die teek wilde denk ik melk haha! Maar waar heb jij liggen rollen dat die teek daar is beland? Mooie buikfoto Ow meid wat naar van je moeder hele dikke knuffel! Ondanks dat je weet dat ze jou zal begrijpen dat je minder kan doen nu voor haar is dat voor jou wel heel moeilijk hopelijk kunnen ze het nu wel helemaal weg halen. Maar herken het wel hoor ik denk vaak eerst aan andere en dan pas aan me zelf, is een gewoonte van me. Hopelijk kunnen je oom en tante helpen. Mocht je behoefte hebben om er over te praten mag je me ook een pb sturen hoor, ik snap dat je niet allees hier neer wil/kan zetten. Maarre vertel je het hier wel? Jongen of meisje? Lianneke jeeeej een meisje! Gefeliciteerd! Anne86 leuk ook een meid. En reageren is ook lastig hier maar laat gewoon af en toe wat horen dan weten we dat je er nog bent en alles nog goed gaat Krulletje fijn dat je je nu weer beter voelt. En heerlijk naar Rome. En idd weer in Italië is beter te doen dan hier Succes met lezen haha. Enne met je nesteldrang mag je rustig hier heen komen hoor als je thuis erdoorheen bent Ikke gefeliciteerd en welkom, zet je gegevens even in het rood dan kan je op de lijst gezet worden.. En leuk een meid, gefeliciteerd! Pipelina fijne vakantie geniet er van! En wat leuk een meid gefeliciteerd, wel zo eerlijk verdeeld nu thuis ; ) @bandenpijn/groeipijn heb er erg veel last van helaas. Merk dat me buik erg groeit maar merk ook dat me bekken iets te soepel zijn, niet handig met al die bergen hier haha @alle babyboy's kunnen makkelijk een voetbalelftal beginnen hier haha
@nu over me zelf Alles gaat goed, heb gelukkig niet heel erg overdreven last gehad van me bekken en dat terwijl we toch best veel hebben gelopen en berg op berg af dus trots op me zelf Wel ben ik helaas echt mega moe dat is gewoon niet leuk, ik weet ook niet echt hoe ik dat ga doen straks met werken maarja we zien wel hoe dat loopt. Misschien voel ik beepje al maar kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen want let ik er op dan stopt het dus ga misschien vandaag ook even proberen om in een warm bad te gaan haha. Wel merk ik gewoon erg onzeker te zijn en ga ook vragen of ik vaker het hartje mag luisteren als ik maandag bij de vk ben.... Merk dat dit echt heel erg komt door me mk in januari weet dat de kans nihil is dat het nu allemaal nog fout gaat, maar kan het helaas niet heel goed los laten. Heb ook een paar niet leuke dromen gehad (zal details besparen hier), weet dat het komt door de angst en dat ik dat in mijn dromen versterk maar toch! Reis van 12 uur in de auto was ook wel zwaar voor me bekken en me rug, dus probeer nu rust te gaan houden, maar moet ook vakantie zooi ruimen en ik wil dat altijd gelijk weg hebben, kan er niet tegen als dat blijft liggen. Gelukkig gaat hubbie het meeste doen zodat ik rust kan houden en gtst kan terug kijken
Idd MITF , ongelovelijk dat je op iedereen reageert had je een kladblok bij nodig zeker? Hihi! Ik onthou wel alles, maar niet meer wie het gepost heeft Mn benen inbinden is nog een optie, en anders ga ik kijken of accupunctuur wat kan doen. Gister tot 2200 huilend rondgelopen, en vl probeerde te masseren, koudwaterbadje, natte doeken om mn benen gedaan...zo lief maar niets hielp...uiteindelijk zooooo moe, en na een paracetamol in slaap gevallen.. 20 weken echo op 16 juli vervalt op de lijst Fijne zondag allemaal!
pff vroeg me bed uit.. 7 uur op vriend lief ging met vrienden en de kids van hun naar ballorig maar we moesten eerst nog even van amersfoort terug naar rotterdam ben nou al weer moe hhm zou dat te maken hebben met voetbal kijken van gistern? hier ga alles lekker gistern voor het eerst plopjes naar buiten gevoeld.. alleen vriendlief was elke keer te laat.. van de week bij de VK geweest ging goed baarmoeder was al aardig groot zelfs al rechts en links boven me navel voelde ze de baarmoeder zitten.. 18 juli 20 weken echo | 6 aug controle VK
Dank jullie dames! Ik reageer ook per stukje als ik iets lees anders weet ik de namen ook niet meer hoor Judith ik hoop dat het gaat helpen het inbinden want kan me voorstellen dat het echt helemaal niks is SharJonh ik ben ook kapot na de reis en het voetbal.... Enne even heen en weer pffff.... Veel plezier bij balorig!
@MITF: wat bedoel je met : Vertel je hier ook niks ?? wat moet ik verder vertellen? het loopt gewoon lekker hier en zou niet weten wat ik moet vertellen..
uitgerekend 4 december, een meisje | 16 juli 20 weken echo (guo) | 12 augustus controle gynaecoloog Zo goed? Ben hier nog niet zo goed in haha.
Wauw mamainthefuture !!welkom thuis ! Geweldig dat je zoveel screenshots hebt gemaakt haha! Heb je nog even vrij of moet je aankomende week alweer aan het werk? En jij ook om jezelf en de baby denken hè!! Ongeacht of je baas het er nou mee eens is ja of nee..! Toe geven aan je moe zijn..!! Wat kl*ten Judith.. Hopelijk vind je er snel iets tegen.. Dit is zo geen doen ja.. Haha sharjohn ml is hier ook regelmatig te laat met kijken..! Helemaal goed ikke!!! Hier net even een stukje gelopen.. Nou poeh is ook wel weer mooi geweest voor vandaag... Thuis maar beetje was draaien etc en lekker kalm aan doen..!
@Me84 Het lijkt vandaag al wat beter te gaan gelukkig, maar we doen wel rustig aan gewoon nog thuis. Het is tenslotte ook weekend. @mamainthefuture WELKOM TERUG! Haha. Wat rottig dat je je zo onzeker voelt over je zwangerschap. Ik hoop dat de vk iets voor je kan doen. Vaker hartje luisteren betekent vaker op controle, en zoals ik het begrijp hebben ze daar hele schema's voor (tot zoveel weken om de 4 weken, dan om de 2 weken, dan elke week, etc.). Maar misschien kan het toch wel, dat zou heel fijn zijn! @Ellie SEO is de reguliere echo en een GUO staat voor geavanceerd ultrageluidsonderzoek. Die krijg je als er een medische indicatie voor is. Bij ons is dat een aangeboren afwijking van mijn man. Iets waar hij nu geen last meer van heeft, maar het is wel erfelijk. Daarom doen ze extra uitgebreid onderzoek. Maar de dingen die ze onderzoeken zijn in principe wel hetzelfde als bij de SEO, dus vandaar dat het naar mijn idee weinig verschil maakt.
Gloeiende gloeiende hele lap tekst getypt druk op verzenden en weg is het Laatste tijd zo vaak met zp en meestal kopieer ik maar vergeten dit keer. Zo maar weer opnieuw, ga nu eerst maar de lijsten bijwerken haha
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Verrassing 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing ♥ - Ikke31 | ?? jaar | ?e kindje | Meisje 5 december ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje 9 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje 11 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 13 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Jongen 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen Totaal aantal zwangere dames: 31 | 12 Jongens | 6 Meisjes | 6 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 14 juli - Judithvl | GUO (gespecialiseerde echo) 15 juli - Stefjuhhhh | 20 weken echo - Lavina | 20 weken echo - Meg | controle verloskundige 16 juli - DienB | 20 weken echo - Meg | 20 weken echo - Ikke31 | GUO (gespecialiseerde echo) 17 juli - Elionorah | 20 weken echo - GingerAle | 20 weken echo - Zonnebloem22 | 20 weken echo - Lentekind85 | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 19 juli - Anne86 | 20 weken echo 21 juli - Me84 | 20 weken echo - Disi | GUO (gespecialiseerde echo) - Gingerale | afspraak verloskundige - DienB | afspraak verloskundige - Krulletje | 20 weken echo 22 juli - Lentekind85 | controle verloskundige - Me84 | afspraak verloskundige 23 juli - Ellie86 | controle/echo gynaecoloog 24 juli - DaThi10 | 20 weken echo 25 juli - Roja | 20 weken echo - Lenaroos | 20 weken echo 28 juli - Picasso91 | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo 30 juli - Swimming | GUO (gespecialiseerde echo) en controle gynaecoloog - Disi | controle verloskundige 31 juli - 26mei | 20 weken echo 4 augustus - Hbz | afspraak verloskundige 5 augustus - Lavina | afspraak verloskundige - Anne86 | afspraak verloskundige 6 augustus - SharJohn | controle verloskundige 11 augustus - Familievdlaan | controle verpleegkundige 12 augustus - Ikke31 | afspraak verloskundige 14 augustus - Ellie86 | 20 weken echo en controle gynaecoloog 10 september - Ellie86 | controle/echo gynaecoloog