Wij hebben het ook aan iedereen verteld. Ik vind het geslacht niet zo'n spannende verrassing. Jongen of een meisje... wat maakt het uit. Veranderen kan je het toch niet En daarbij houden we de naam tot de geboorte een verrassing, dat lijkt me al genoeg uitdaging.
Swimming wat leuk! Oefening baart kunst ik kon het eerst ook niet op telefoon of tablet nu niet meer op de computer haha. Picasso ik tik op de ipad of me telefoon, zit echt nooit meer op onze laptop eigenlijk.... jeetje wat veel bruiloften zeg, gelukkig is het vaak wel gezellig dat scheelt weer. Heerlijk even zo lekker rusten en met de hond wandelen is lekker ontspannen Hihi gelukkig maar, kan ook zo raar over komen he als ik het steeds over een meisje heb Gaab ik hoop ook dat je gewoon tot je verlof door kan. Wat voor werk doe je? Gingerale ik verwacht ook geen probleem En antwoord op je vraag, ik ben te nieuwsgierig en wil veel te graag het geslacht weten en om te voorkomen dat mensen op je gaan letten verspreet ze zich of zegt ze meer hij dan zij etc etc etc melden wij het gewoon aan iedereen. Plus zo kunnen mensen ook gericht een cadeautje voor de kleine kopen (die dat willen). En kan ik ook als ik met iemand in de stad loop en ik zie iets leuks het gewoon kopen. Lentekind dank je wel Wow alweer op de helft super! Manlief heeft vandaag toch nog vrij, zodat we samen de boodschappen konden doen zoonlief ligt nu op bed, ik ga weer gtst kijken en zoals ik al dacht kon manlief niet wachten en is de babykamer aan het schilderen de meeste muren en plafon moest maar 1 keer (is 5 jaar geleden gedaan maar dan is het gewoon weer even fris) dat is op 1 muur na klaar en nu met de groene muur eerst wit om vervolgens grijs te worden die is nu bijna wit! Hij gaat weer lekker snel dus Is het al half 5???? Dan kan ik naar de vk toe.
Je mag de mijne ook wel lenen Mijn moeder kan ongeveer alles haken (en breien, knutselen, naaien, kleien, whatever. Dit is haar blog mumsboven). Ze doet ook wel verzoekjes op bestelling. Ik heb dit uiltje (foto hieronder) vorig jaaraan vriendin gegeven als kraamkadootje en nu maakt mn moeder ook zoiets voor mij. Ook een leuk boxkleed staat nog op de planning dus wie interesse heeft moet geen haastwerk verwachten Bekijk bijlage 406578
Meg, Ellie en mitf: dank jullie wel! Ik vind het heel goede argumenten. Mijn schoonmoeder is ook zo'n handwerkwonder, zij wil héél graag weten of ze dingen mag maken voor een jongetje of meisje. Zelf vind ik het ook wel leuk (voor haar, en voor ons) om het gewoon te vertellen. Als mensen maar niet gaan vissen naar de naam, dat lijkt me erg irritant! @Picasso ohhh dat uiltje ziet er echt te schattig uit! Wij hebben al een set kip met kuikentjes van schoonmoeder gekregen, maar dat was nog vóór de baby (ze kunnen nu wel naar de babykamer). Ik vind alles met vleugels zo schattig.
@gingerale. Wij hebben het ook gewoon verteld. We waren zelf ook te nieuwsgierig. En de kans dat ik het per ongeluk vertel is nogal groot haha. En idd het shoppen....je hoeft niet op te letten of er bekenden zijn, en mijn schoonmoeder is meteen begonnen met het inslaan van meisjes dingen.. Goede reden toch
Leuk uiltje Picasso! Je moeder is erg creatief! Kan ze mooi losgaan nu ze oma wordt. @gingerale wij hebben het onze ouders inmiddels verteld en een paar vrienden. Misschien de rest na de 20wk echo. Maar ik vind het niet nodig. Laat iedereen maar lekker nieuwsgierig zijn en zeuren om het antwoord
Dat is natuurlijk ook een optie, een paar mensen wel en de rest niet. Mijn schoonmoeder is nogal een flapuit dus we moeten haar dan denk ik wel vastbinden of echt laten zweren, met bloed en spuug en alles, dat ze niemand iets vertelt. Maar je hebt wel gelijk dat niet iederéén het hoeft te weten.
Wij hebben het aan iedereen vertelt omdat... ..we het niet leuk vonden om geheim te houden en bang waren ons te verspreken (en ik zei dan maar 'ik ben toch geen surprise-ei') ...we geen fan zijn van unisex kleertjes ...we niet zo'n groot budget hebben en dus in vrienden/familiekring naar tweedehandskleertjes en spulletjes zoeken Mijn moeder kan nu idd helemaal los gaan wat creativiteit betreft ze heeft net op verzoek van kennis dit uiltje met belletje in het koppie gemaakt als rammelaar.
Alles was goed met onze knappe vent!! Placenta ligt aan de achterkant en voel hem daardoor nu ook steeds duidelijker!! Was salto's aan het maken, begin van de echo lag hij met zijn hoofd rechts in beeld en later ineens links hihi Vloer in kamertje ligt ook dus morgen de plinten erop en dan is dat klaar
Super stefjuhhhh!!! Wat fijn dat alles goed is en wat een mooie foto's wauw! Kamertje gaat snel dus nu, leuk! Gaab, denk goed om jezelf hè! Kalm aan! Vanaf vandaag is het aftellen lentekind ! Leuk zeg dat eigen crea spul! Mooi swimming en Picasso! Jullie krijgen vast veel leuke unieke dingen! Gingerale... Dat is ook een van de redenen waarom wij het geslacht niet gaan weten.. Kunnen we ons ook niet verpraten Wat een fijne man heb jij mamainthefuture! Ben je inmiddels al tot de zomercliff?! En hoe was het bij de vk!? Nog 1 week tot de echo.. Aftellen!!
Wauw Stef, wat een mooie echo's. Maar het belangrijkste: wat geweldig dat jullie vent helemaal goed gekeurd is!
Mooi me84! Daar zat ik ook aan te denken! Mooie echo foto's. Lekker genieten. Ik ben nog steeds doodop. Ga lekker op tijd naar bed!
Geweldig mooie buiken! Vooral die van jou Me84, wat een topbuik heb je al. Stefjuhhh superleuk om deze echo te zien. Heel mooie foto's en natuurlijk te gek dat alles goed is!
mooi die buiken! ik ga morgen ook weer eens een foto maken, goed idee! Stefjuuh: fijn dat alles goed is! Gingerale: genoeg opties om over na te denken dus nog Wij hadden nog een variant: sommige mensen in onze omgeving wilden zelf niet weten wat het geslacht was de vorige keer, haha! Nou ja... uiteindelijk lukte dat dus niet, mensen verspreken zich toch... Bij ons dan @mitf: alles goed gegaan bij de vk?
Mooie buiken!! Ik wil natuurlijk niet achter blijven... dus heb er ook een geprobeerd te maken. Niet heel erg duidelijk Mensen beginnen nu ook te roepen dat mijn buik groot is haha. Al valt het me op de foto erg mee. Mitf, ben ook benieuwd naar je bezoek aan de VK.
Met welke app schrijven jullie in de foto? Lijkt mij ook handig en leuk om zo aantal weken erbij te zetten bij mij foto's ...
Gingerale wij hebben eigenlijk heel duidelijk gezegt tegen iedereen dat ze mogen weten of het een jongen of meisje is maar dat de naam geheim blijft tot na geboorte, eigenlijk heeft niemand dat ooit gevraagd. (Behalve vrienden uit Amerika omdat het daar gebruikelijk is als he geslacht weet je ook gelijk de naam verteld ) Picasso wat een leuke spullen die je moeder maakt zeg! Stefjuh mooie echo fijn dat alles goed is Me74 ja (soms) is me man helemaal top Hihi Ja heb het gekeken aaaarggg nu wachten tot 1 september, baal ik altijd zo van he! Mooie buik foto's! Hier alles goed ik zat en ze vroeg hoe het ging, dus ik zei dat ik wat zenuwachtiger was enzo toen zei ze gelijk ga maar liggen doen we eerst het hartje en dan de rest en alsof beepje weet dat mama het spannend vind liet hij/zij gelijk het hartje horen de doppler stond er op en hopa deze mama heel blij haha! Nu durf ik ook dus 100% zeker te zeggen dat het beepje is wat ik voel Bloeddruk was ook erg netjes en gewicht nog 0 kilo erbij, ook prima dus Volgende afspraken: 24 juli geslachtsbepaling (ja heb ik er toch maar tussen gepropt nu kunnen we het met een taart op 26 juli vertellen aan familie), 29 juli 20 weken echo, 11-8 controle vk, 10-9 3D echo Verder heb ik afgesproken dat ik gewoon mag bellen als ik bang ben dat iets fout is of als ik gewoon even de bevestiging wil dat het hartje nog klopt dan kan ik gewoon de zelfde dag nog langs komen of ze komen zelfs bij mij thuis indien nodig. (Als me zoontje bevoordeeld slaapt en de spoedvk niet op bezoek is of een bevalling begeleid op dat moment )
Kheb 3 paginas teruggelezen...maar eh...weet niet meer WAT ik hebgelezen Die uiltjes!!!!liefffff Prachtige buikjes!!! Wat n verschillen he. Merk het ook hier in de omgeving; ik heb n omtrek van 99cm en echt zichtbaar zwanger, maar n kennis, 4 wkn verder begint nu eindelijk n bolling te krijgen. Mn sch.zusje is altijd topslank geweest en er valt nog niets te zien(18wkn) Vandaag de 20wkn echo in het zh gehad. Meneer liet zovaak zien dat ie n slurfie heeft, dat de echoscopiste zei;" jaja nou weten we wel dat je een jongetje bent"! Zij is ook degene die m als eerste heeft gevoeld ze was aan het wroeten met het apparaat, en je zag op het scherm een schop, tegelijkertijd zei ik " au!" en zei de echoscopiste" jeetje die voelde ik zelfs" verdorie waarom zij wel en papa in spe nog niet.... Het was maar goed dat we het geslacht al wisten, want het was overduidelijk. Dat slurfje was erg gegroeid in 3 weken Maar goed, alleen nog maar t hartje bekijken dan waren we klaar..Ik werd door haar de gang gestuurd met de boodschap" ga maar bewegen, springen en je blaas legen, want hij moet keren anders kon ze niet het hartje bekijken. haha ik liep te hoppen als een kangaroe en ja hoor, meneer draaide!! Alles helemaal perfect