Thanks dames! Zal even wat uitgebreider typen, want net was vanaf mijn telefoon. We hebben eerst gekeken naar alle belangrijke punten van de baby en ze ging er telkens anders voor liggen, waardoor de gynaecoloog ook steeds een ander zicht had en dat hielp heel goed. Baby ligt ietsje voor op groei (wel allemaal gewoon normaal) en er is genoeg vruchtwater en de placenta ligt niet voor de uitgang. Het enige waar telkens geen zicht op kwam, was het geslacht! Baby ging alle kanten op, echt heel actief daarbinnen, maar steeds niks te zien, haha. Toen was de hele echo al klaar en wisten we het nog niet. Ik was al heel erg blij dat alles goed was, waardoor het me bijna niet eens kon schelen. Maar we wilden het natuurlijk wél weten en mijn man vroeg of we toch nog één keer konden kijken. Toen was het beeld ineens prachtig duidelijk.
Nouja, typ ik een hele lap tekst, alles in 1 keer weg!! Overnieuw, maar dan in het kort: Hoi dames, hier een teken leven van mij!! Ik heb bijna alles gelezen, maar ik heb het een beetje zwaar gehad de laatste weken.. Veel goede 20 wekenecho's! Gefeliciteerd, meiden! Hopen dat het zo door blijft gaan! Hier heb ik al wekenlang hoofdpijn met migraine tussendoor. Ik heb zelfs even in een ziekenhuisbed gelegen (eerste keer, wat vervelend is dat zeg) ivm hoge bloeddruk en mn migraine. Ik mocht van de gynaecoloog paracetamol met coffeïne (jeeeeuuhjj) slikken als medicijn. Helpt geen drol natuurlijk, maar goed. Het is in ieder geval iets. Het gaat deze week wel iets beter gelukkig. Ook omdat ik nu gerust ben dat het met de baby goed gaat. Ik heb al 3 20wekenecho's gehad omdat de kleine steeds verkeerd lag. Vandaag is het eindelijk gelukt en hij is helemaal goed gekeurd ik ben helemaal nog veel meer supererg enorm verliefder geworden! Ik probeer er een foto bij te voegen. Van z'n voet, arm en duimpje in z'n mond. Ook werk ik nu 24 uur in plaats van 32 uur, heerlijk! Hebben jullie het ook zo warm? Ben blij dat ik niet hoogzwanger ben! Het schijnt zaterdag iets van 33 graden te worden!! Ben blij dat ik vrij ben, kan ik de hele dag met mn voetjes in een kouwe teil Gelukkig wonen wij aan het water, dus op de steiger is het wel iets koeler. Morgen nog 1 middagje werken en dan lekker weekend! Sorry dat ik het zo over mezelf heb, maar het voelt wel lekker om het even van me af te schrijven. Fijne avond allemaal
Wow Luckymartine, dat is wel flink balen ja. Hopelijk blijft het nu beter gaan, want migraine lijkt me echt verschrikkelijk! In elk geval wel heel fijn dat je nu eindelijk weet dat alles goed gaat met je baby. Het is gewoon een eigenwijs jochie! Enne leuk is dat hè wat voor capriolen ze kunnen uithalen in je buik
Wat een goed nieuws allemaal Hier ook zwembadje opgezet. Man wat heb ik hete voeten. Dus stop ik ze maar in koud water
Judith lekker rustig aan doen dan. Ow pak dan maar goed je rust krulletje. Zonnebloem fijn dat alles gewoon goed is Elionorah gefeliciteerd een jongen Hihi... Waar blijven de meiden toch hier haha. Me84 geniet van je zwembad Gingerale jaaa gefeliciteerd een meisje! Ze wilde papa en mama gewoon wat langer in spanning houden Hihi Luckymartine balen zeg dat je bent opgenomen, wel al weer thuis? Fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat en ergens ook wel leuk 3 keer mogen spieken voor de 20 weken echo! Nog 1 week wachten en we weten wat de kleine spruit is ik zal het pas zaterdag hier neer zetten, ik weet niet of ik me lezers heb en ik ga een taart maken dus wil wel echt verassing
wat heerlijk dat wij allemaal een goede echo hadden vandaag! ben ook blij voor jullie !! onze kleine lag in stuit en wilde ook echt niet het geslacht laten zien, draakje ook pas helemaal aan het eind zagen we goed wat het word. Ik heb ook vreselijk last vd warmte, bah... maar veel binnen blijven dus alleen moet mn hond er wel uit dus af en toe Moet ik er wel ff uit.
even luisteren... en knuffelen hou van jullie♥ roze of blauw? via deze foto laten weten dat we morgen de 20 weken echo hebben met die tekst eronder ^^ hihi vrienden op dit moment 2x blauw 1x roze ben benieuwd morgen weten wij meer <3 mensen met de 20echo's gefeliciteerd met de goede uitslagen... mensen die morgen moeten ik moet om half 1 haha en jullie?
Zonnebloem, bij jou bleef het ook verder geheim toch? Of mogen wij het wel weten Ben benieuwd SharJohn! Zo ben er voor gaan zitten, heb de prenatal box besteld, die van de etos, de kruidvat weer aangemeld, babydump formulier gedownload en agenda besteld. Ik weet dat ik bij de Hoogvliet en de plus een geboorte kaart kan inleveren na geboorte wat is er nog meer dames?
Dames, wat fijn dat iedereen een goede echo heeft gehad! Ben blij dat bij iedereen de baby goed groeit en alles compleet is Ben benieuwd naar morgen!! Leuke foto shar!
Hoi hoi dames, Wat een hoop te lezen gezellig weer. Ik las wel mee maar was nogal druk met werk, school, klanten enz. Maandag is hussie begonnen met de babykamer (inbouwkast weg, muur geplaatst) en die is op het schilderwerk van de kozijnen klaar Ik ben beneden begonnen met afplakken en sauzen wat nu ook opschiet. Maar wat heeft een huis dan veel hoeken en deuren en ga maar door..... ben blij dat we het nu doen en niet over 10 weken hahaha dan had ik het geduld niet meer Nog een paar jongens erbij wat een gezelligheid!! En een meisje, nou die moeten blijven komen want een beetje evenwicht is wel zo prettig Wij hebben gisteren de 20 wekenecho gehad, alles zag er goed uit het lag eerst helemaal krom (extreme foetus) maar ja zo lig ik ook vaak, helemaal nu het nog kan Heb hussie aan laten geven dat we niet willen weten wat het wordt, want mezelf kennende had ik gezegd VERTEL VERTEL De echoscopiste zei niets en voor ons was het toch nog wel . onduidelijk. Wel denk ik een jongen gezien te hebben maar later leek het weer een meisje, dus we wachten nog rustig 20 weekjes af. De placenta ligt aan de achterkant wel laag maar niet voor de bm-mond. Foto volgt nog. Wat fijn dat er meer goede 20 wekenechos zijn !!!! Ik zag een paar mooie buikfoto's langs komen, ik maak er morgen weer een, elke 2 weken. Morgen ook weer even wegen. Maandag weer naar de vk, weer het hartje luisteren. Wat gaat het snel zeg, morgen alweer 20 weken en dan kunnen we aftellen. Lekker slapen voor iedereen. Als de rust weer een beetje meer terug is dan reageer ik weer meer. Dikke x
Thanks dames! Ja, ik heb 'm wel extra gezien, maar die onzekerheid is echt slopend. Allerlei dingen die ze niet konden zien werden opgenoemd en dan ga je je echt zorgen maken Wij hebben ook een zwembad gekocht, morgen lekker plonsen! Spannend, Sharjohn! Veel plezier! Slaap lekker!
Fijn alle goede 20 weken echo's, zal vanavond weer even uitgebreid reageren en de lijsten doen! Pfff zo heet
Bekijk bijlage 407317 Ledikantje is net binnen gekomen, ben helemaal verliefd. Kast en commode zijn ook zo goed als af, morgen komen de sterren stickers binnen voor op de deurtjes en nog even de knopjes op de lades zetten en dan is dat project ook af. Ohja mijn vader gaat alleen de commode nog 15cm ophogen door een stuk erop te maken want hij is super laag! Nou zeker een hitte, mag zo weer aan het werk helaas, op me fietsje langs me cliënten maar daarna gelukkig weekend!!! Fijn dat alle echo's goed zijn!! Rustig aan meiden en geniet toch een beetje van het mooie weer!
Wat super allemaal goede 20weken echo's!!! Vandaag ook nog iemand geweest? Wij mogen maandagochtend...spannend!!! Poeh wat warm niet?! Net klaar met werken gelukkig.. Alleen daar was airco en thuis niet.. Thermostaat geeft 28 graden aan... Maar even pootje baden in zwembadje..! Wat een lieve foto sharjohn.. Hoe was de echo? Meer boxen zijn er volgens mij niet mamainthefuture! Haha dienb, dat laat ik ml ook meteen doen maandag..zeggen dat we het niet willen weten. Fijn dat alles goed is! Kan ik me voorstellen luckymartine..gelukkig is dat nu klaar! Lekker relaxen in je badje! Ziet er al erg mooi uit stefjuhhhh! Mooie meubels!
Stefj jij zet hier als eerste de eerste foto van de babykamer neer. Super leuk. Kom maar op met meer foto's. Ik vindt dat allemaal zo leuk. Hier nog 1,5 week wachten tot de 20 weken echo en de levering van het kamertje. Spannend.
Hahah over dat van 'vroeger': ik merk dat ook op mijn werk. Had laatst een beetje op de tocht gelegen en toen vertelde ik op mijn werk dat ik zo'n nekpijn had. Toen zei mijn collega;" nou, die zwangerschap zit je ook niet mee he'. Ik kaatste de bal terug dat dit helemaal niet van mijn zwangerschap hoeft te zijn, maar dat het komt door het op de tocht liggen.... Judith, Me84 en Meg: Wat betreft dat roken.. Ik mis het alleen op 'gezelligheidsdagen'. Wanneer we met, rokende, vrienden uit eten gaan. Tijdens de uber spannende wedstrijden van NL enz. Ik ben ook erg bang dat ik na de zwangerschap weer ga roken. Zeker niet mijn insteek! Wil het volhouden! Gaab: Wat fijn om te horen. Daar kunnen een hoop collega's/werknemers nog wat van leren... Lavina: fijn dat alles goed was! Ik ben niet zo goed in het 'lezen' van echo's, maar het is vast een prachtige foto Ellie: Jij hebt vanaf vandaag lekker vakantie. Ik ben een beetje jaloers.. Ik moet nog tot eind september wachten, maar dan heb ik ook direct 4,5 maand vrij Gefeliciteerd Sharjohn!! Super fijn nieuws Meg! Gevierd met een lekker alcohol vrij drankje? Elionorah! Gefeliciteerd. Weer een mannetje bij de club Zonnebloem22 ook voor jou dikke felicitaties Gingerale! Gefeliciteerd met jullie meid! Luckymartine: dat was vast even schrikken zeg. Wel fijn dat alles nu een stuk beter met je gaat. Ik merk bij mij dat het werk (36uur) ook best zwaar valt. Wil het eigenlijk zo lang mogelijk vol houden, maar soms heb ik er echt de pest in.... Mooie foto van jullie baby Gefeliciteerd dienb. Goed om te horen dat alles goed was! Mooie kamer Steffjuuhhh!! Ik ben weer eens aan het werk. Mag het hele weekend ook. Maar het is hier goed te doen. Lekker in de airco. Daarnaast is dit een van mijn laatste weekenden die ik ga werken, dus dat is ook wel fijn Pff ben nog steeds een beetje ontdaan van die vliegtuigramp. Lag gisteren al vroeg te slapen dus heb vanmorgen alles een beetje bijgekeken.... Wat afschuwelijk zeg..
Ja, erg he die ramp! En dat het eerst 280 mensen en 15 bemanningsleden waren en later 283 mensen omdat de drie baby's geen stoel hadden in het vliegtuig omdat ze op schoot zaten. Verschrikkelijk! Heerlijk hier meteen na het werk het zwembadje ingedoken! Superchill! Meisjes die moeten werken, sterkte! Morgen lekker allemaal barbecuen?
Meiden gefeliciteerd met de goede 20 weken echo's! Wat fijn dat alles zo goed gaat! Stef wat een leuk kamertje! Super kleur die je op de muur hebt! En die vliegtuigramp echt vreselijk! Ik heb nu heerlijk vakantie!!! Gelukkig maar.. Ik heb echt super veel last van de warmte terwijl ik er normaal wel goed tegen kan. Straks nog maar even lekker buiten een beetje afkoelen. Morgen maar even een lekker plekje met water opzoeken! Hbz voor je het weet is het alweer eind september en ben je heeeeel lang vrij! Ik heb vanaf 6 november alweer verlof, merkte vorige keer dat het na de zomervakantie erg snel ging dus hoop dat dat nu weer het geval zal zijn. En dan ook lekker 18 weken vrij! Heb dit jaar gewoon maar 6,5 maand gewerkt.. Is ook niet erg veel haha