Wow ellie, khoor steeds om me heen dat mijn buik zo hard gaat, maar jij spant de kroon En dan moet je nog de helft hihi (Mijn buikomtrek zit nu op 100cm) mn sch.zusje is eind dec.uitgerekend, maar nog niks te zien. Dat is wel es vervelend voor haar dat mensen ons vergelijken als we indezelfde ruimte zijn.Tenminste, ik zou dat niet leuk vinden..
Oh ja dat lijkt me ook wel vervelend voor haar. Ik heb nooit de omtrek gemeten.. Wil ik denk ik niet weten ook haha. Maar vorige keer zag ik er zo uit toen ik ruim de 30 weken voorbij was. Alleen zat ie toen natuurlijk wat hoger. Ben benieuwd hoe het aan het einde is.
Hier weer wat nieuws gevonden voor in de babykamer Zo blij al tot nu toe!! Zo in volgende bericht maar even buikfoto want krijg via me tel maar 1 foto in een bericht
En daar is de buikfoto. Word even hoofd draaien zie ik nu Ja dat vergelijken is wel vervelend soms! Tante van me vriend moet nog 6 weken tot uitgerekende datum en die heeft minder buik als mij!! Daar zag je tot 4 weken geleden echt nog helemaal niks
Mooie buikjes! Ik ga morgen weer een foto maken, dag voor 20weken. Mooie kamer Stefjuhh en leuke kleertjes, Ellie, vooral die met beer erop! Man, man, het kan niet op met die weggeefhoek vandaag! Meestal geef ik alleen dingen weg en wordt ik niet geloot bij dingen waar meer mensen op reageren, maar deze keer had ik het geluk dat ik dezelfde naam had als het dochtertje van de weggeefster dus mocht ik zo een complete avent handkolfset komen halen! Die vrouw bleek super aardig, ging helemaal uitlegge hoe hij in elkaar moest enzo en had er zelfs wat bakjed, speentjes en flesjes bij! Toen ik wegging vroeg ze of ik nog belang had bij wat zwitsal dingetjes..topdag!
Woow wat is er al weer veel getypt @Mamainthefuture: Wat een mooie taart! Wij hebben vorige week met 2 gender reveal taarten en 20 cupcakes laten weten dat wij een meisje verwachten. Viel erg goed in de smaak en ondanks dat ik nu voor het eerst zonder hulp de taarten heb gemaakt, was ik er heel trots op! Ik denk dat 20 - 25 best een geschikte prijs is voor zo'n taart die je gemaakt hebt. @Me: Poeh ja dat klinkt inderdaad als behooriljk zware bevallingen... Hopelijk vergaat het jou beter! Wij wisten de naam voor een meisje al toen we 8 weken zwanger waren en eigenlijk nooit nagedacht over een jongensnaam. De kleine meid zal straks die naam krijgen. Een goede naam uitzoeken is inderdaad best lastig, maar het is vooral belangrijk dat jullie hem beiden mooi vinden. @Ellie: Wat een leuke kleertjes heb je nog liggen! En die schoentjes! Wat schattigg!!!! En wat een mooie buikfoto! @Luckymartine: Wat klinkt die app bekend Hier heeft mijn vriend google sketchup ofzo, op de computer gezet, zo kan hij de kamer helemaal indelen zodat hij kan zien waar welk meubel komt en wat het beste past (totdat wij groter gaan wonen zal de baby bij ons op de kamer slapen, met een soort afscheiding). Ik ben allang blij dat hij er mee bezig is haha! @Judithvl: Ahh die kleertjes! Ook al zo leuk! Dat blousje, super!! Zo'n schommelstoeltje is volgens mij ook retehandig! Die zet ik nog even op mijn lijstje erbij Hier word ook een keer per week mijn buik verplicht(!) opgemeten, eergister zat ik ook op 100cm. @Picasso: Wat heb jij een mazzel vandaag! Ontzettend aardig van die mevrouw! En heerlijk dat je nog even weggaat! @Stefjuh: Wat een leuke meubels! Leuk zo met die sterretjes! En jij hebt ook al zo'n mooi buikje! Hier vanmorgen erg veel last van mijn middenrif, beetje verkeerd geslapen ofzo. Slapen jullie al met een zwangerschapskussen?
Me84 Hihi ja he oeps baby kwijt Namen hou op schei uit zeg, ik heb meiden namen klaar liggen maar jongens naam geen idee. Ik ga ook nog niet na denken wacht lekker dinsdag af tot ik het 100% zeker weet Me moeder zei vandaag nog huh een jongen dat kan niet je hebt z'n andere uit straling in je gezicht echt zwanger van een meisje, kijkt dof trekt vaak wit weg etc etc en ze is niet de eerst die dat tegen me heeft gezegt. Ze zei ook bij T straalde jij zo erg was zo duidelijk zwanger van een jongen echt geen twijfel over mogelijk....dussssss Sem haha ik zag jou bericht en dacht neeeeeee ow help nu twijfel ik weer helemaal, dus ik ga gewoon blanco de echo in heb zo iets heb gewoon nog steeds 50% kans op jongen en 50% kans meisje hahah. Ellie z'n jasje heb ik ook zelfs twee Hihi heerlijke jasjes En verder leuke kleren en slofjes/schoentjes Wow idd heerlijke buik! Luckymartine lief van je hij was ook nog eens erg lekker en helemaal op Zonnebloem dank je Judithvl haha wat leuk op vakantie in Houten, waar zaten jullie dan? Kan me zo niet voorstellen dat je hier heen komt op vakantie hahaha. Bedoel woon hier heerlijk hoor daar niet van Als je nog eens hier op vakantie komt roep je maar, maak ik taart voor je Ik weet niet of ze standaard in het assortiment zitten, maar heb ze vorig jaar gezien en nu weer dus wie weet wel. Ik heb ze alleen niet in het wit zien hangen toen ik ging Het vergelijken lijkt me ook vervelend voor haar Picasso fijn zeg dat dat allemaal zo goed geregeld is hopen dat de pillen snel zijn werk doen..... Leuk gratis spullen altijd fijn ow wat een top dag voor jou en wat een lieve vrouw! Leuke naam. Stefjuh wat een leuke kamer zeg! Mooie buik Pindatjuh ook leuk zeg dank je wel voor je reactie op mijn taart. Mij lukt dat niet met een zwangerschaps kussen geen idee waarom, maar gebruik een gewoon kussen Ben kapot, maar heb een top dag gehad, nadat we het hadden verteld bleven mijn zusje, zwager en nichtje hier heb me nichtje plat geknuffeld! (4 maanden oud) en zijn we weze zwemmen en daarna hier de bbq aan gedaan helemaal geslaagd maar ben kapot nu! Dus zo lekker plat
Mooie buiken hoor!! Ik ontplof ook al! Bij Eva begon ik eindelijk na de 30 weken te groeien en vlak voor verlof waren sommigen verbaasd dat ik zwanger was.. niet zo leuk. Maar nu!! Puf puf haha Dit is ook niet alles. Maar ik kan wel showen.
Ow ja, dat wilde ik ook nog vragen (ik en mijn vragen steeds ): Toen ik net zwanger was moest ik bloedprikken om te kijken naar mijn waardes. Uit de resultaten kwam dat ik bloedgroep A positief rhesus C negatief heb. Meerdere dames die dit hebben? Het schijnt dat er rond de 27 weken weer bloed geprikt moet worden en dan word er gekeken of er antistoffen aangemaakt worden. Zo en nu lekker slapen. Welterusten allemaal!
Phoe, moet ik aan mn ouders navragen hoe de camping heette Picasso, leuk, zulke dgn hahaha! Pindatjuh, kging toevallig vanmiddag de zolder rangschikken en heb heT voedingskussen nr beneden gehaald. Ik sliep n paar weken met een kussen tussen mn benen maar dat ding was zo log en lag meer naast mn bed dan tussen mn benen Alle buiken beginnen echt goed te groeien he! Wat n verschillen met n paar wkn terug( voor mn gevoel dan) Stond net naast mn sch.zusje, na 2 weken en ja hoor, eindelijk zie je een bolletje komen!meen vreemde ziet t niet maar wij wel omdat ze altijd zo topslank was. Ik merk dat ik extreem gefrustreerd raak om dingen; vl was zogenaamd ook gestopt met roken. Maar zogauw hij kan, bietst ie bij iemand. Daar kan ik dus al niet tegen, maar het feit dat ik al zoveel moet laten,en hij alles nog kan en mag zonder schuldgevoel, frustreert me zomaar enorm. Dit heb ik ook al eerder eerlijk uitgesproken naar m. Maar meneer staat net op n verjaardag voor mn neus te roken!!!!:x ik ben eigenlijk ( heel kinderachtig )in mn humeur omgeslagen en kortaf geweest en weggegaan( mn meiden moesten nr bed, dus ik ging zoiezo.) hij zei thuis nog dat ie gelijk met ons mee terug zou, en puntje bij paaltje blijft ie daar..het viel me allemaal koud op mn dak. En ik ben al huiverig hoe die thuis komt; stinkend naar rook en net n biertje te veel...ik zie er zo tegenop... Sinds de verbouwing is hij zo moe en zijn 4 biertjes al te veel...en dan moet ik me hormoontjes in bedwang houden om NIEt in discussie te gaan Argh.... Geloof me, ik heb het er voor over om dingen zoals roken en carpaccio eten te laten, maar ik kan het plotseling niet uitstaan dat hij alles maar doet dat word straks weer n huilbui als ie terug is..bleh..) Vet ego bericht, maar moet het echt ff kwijt...
Ik lees je berichtje judith, en ik kan alleen maar zeggen dat ik je totaal begrijp. Het zou mij door de hormonen nu ook rauw op mijn dak vallen. Ik zie het als een soort steun naar elkaar en dat je samen zwanger bent. Het wil niet zeggen dat mijn vriend alles moet laten hoor, maar hij houd er wel rekening mee. Een aantal weken geleden hadden wij ook zo'n soort discussie, waarbij hij ook later thuiskwam en het nodige op had. Ik bedenk me dan hoe dat soort avondjes straks gaan als de kleine er eenmaal is. Dan zal 1 van de 2 de baby naar huis moeten brengen en thuis moeten blijven en dan is het niet de bedoeling dat ik dat steeds ben. Het is goed om daar overdag in rust over te praten, want straks zal het eenmaal anders zijn en dan zal het ook met gunnen te maken hebben. Ik hoop dat je weer een beetje tot rust gekomen bent
Judith knap dat je jezelf kan bedwingen en snap je helemaal. Ik ga geregeld uit mijn plat huilend of schreeuwend ik kan me absoluut niet beheersen hahahaha
Pindatjuh ik heb B negatief en idd rond 27 weken weer bloed prikken. Vorige zwangerschap heb ik ook een spuit gekregen met anti stoffen en na mijn bevalling ook. Judithvl heel herkenbaar, ik had dat in mijn vorige zwangerschap ook heel erg dat ik ook zei is het nog echt zooooooo erg om 1 avond een biertje te laten staan en met mij mee te doen aan niet drinken? Ik mag 9 maanden lang niet hoor je mij ook niet over zeiken! En ik heb hem voor de laatste 1,5 maand een verbod op alcohol gelegd en als hij wil ging drinken kon hij bij zijn ouders slapen.... Als er dat wat gebeurde had ik toch niks aan hem... Dus hij heeft braaf niet gedronken en dronk ook de rest van de zwangerschap minder Nu vraagt hij het of hij een biertje mag Hihi.
Pindatje: ik heb dezelfde bloedgroep als jij. Hier is geen prik met antistoffen voor. De verloskundige vertelde dat we ons hier geen zorgen over hoeven te maken. Ze houden het goed onder controle mocht er iets uit de testen komen. Al is dat zeer onwaarschijnlijk. Ik snap de frustratie heel goed. Tot nu toe houd mijn vriend goed rekening met mij al heb ik er niet zo moeite mee. Maar dat kan later in de zwangerschap misschien nog komen. Alleen een bord carpaccio kan mijn humeur een beetje om laten slaan hahaha. Mitf: het pluspunt mocht het toch een meisje zijn is dat je nog zo'n lekkere taart kan maken maar dan roze
Ik heb bloedgroep O positief en resus c ++ en nog iets met grote c of kleine c dacht ik. Ik maak dus geen anti stoffen aan tegen de beeb. Hoef niet meer opnieuw te prikken. Al moet ik zeggen dat ik geen moeite heb met bloedprikken. Vandaag 20 weekjes zwanger. As woensdag 20 weken echo (zenuwen) en in de middag komt het kamertje. Kleine vent trappelt al aardig hard in me buikie
Ik had volgens mij een vrij standaard bloedgroep (weet niet eens meer welke) en rhesus c positief, dus was prima dacht ik. Oh, ik snap je helemaal Judith! Roken is bij ons ook een heikel punt. Ik heb nooit gerooktben heb hyperreactieve longen (word benauwd van rook, verfdampen en sterke geuren zoals ammoniak enzo. Als ik.in een kamer/café zit waar binnen gerookt wordt heb ik een week lang last van hoesten en slijm enzo). Ik heb dus echt een gruwelijke hekel aan roken, best lastig met een studentenvriendengroep waar redelijk veel mensen roken en er bij sommige gelegenheden zelfs door vrijwel iedereen een sigaar opgestoken wordt :-S Goed, mijn man rookte toen ik hem leerde kennen (gewoon dagelijks meerdere sigaretten, hij was ern roker) en is daar voor mij mee gestopt. Super mega lief natuurlijk, maar ik ben bang dat hij miss weer verslaafd raakt als hij er een paar rook op een feestje ofzo. Daar gaan dan ook veel van onze ruzies over... Kan soms (vooral als ik.ongesteld was en nu ik zwanger ben) mn hele.humeur laten verpesten als hij op feestjes weer steeds buiten staat of na een avond met vrienden stinkend thuis komt..
Sem nee we zullen het dan gewoon vertellen ik ga niet weer een taart maken onze aankomende weekenden zitten ook helemaal vol dus kan niet eens haha. Swimming zenuwen he ik heb die voor dinsdag Picasso vervelend zeg dat je daar zo benauwd van wordt en ook niet handig