Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    #4741 Judithvl, 28 jul 2014
    Laatst bewerkt: 28 jul 2014
    Picasso, veel plezier met je echo en je trip!!! Ogen dicht, dan ben je er zo:D

Ik geniet ook even van het afgekoelde weertje!fijne dag allemaal!

2. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Zoo ik ben ook weer een beetje bij :)..

Heb net alles bij gelezen, maar sorry lukt niet om overal op te reageren..

Picasso succes en veel plezier met je 20weken echo en fijne week!

Baby voelen..!! Jee nu voelt dus iedereen de baby?! Super:D

Hier is het nog steeds warm..valt hier geen drup regen..

Ml is samen met mij gestopt met roken.. Af en toe met een feestje rookt hij wel eens een sigaretje.. Vind ik ook niet erg..
    En ik was meestal al de Bob.. Lust op z'n tijd wel een wijntje maar hecht er niet veel waarde aan..

Verder weet ik het even niet zo goed meer :).. Vandaag nog maar even lekker bijkomen..poeh dagje uit is ook best wel zwaar :$:cool:;)
    Er was iig weer super veel gekletst! Wel leuk zo'n actieve groep! Gezellig!
    Ondertussen beweegt beeb nu heerlijk :D blijft zo geweldig!!!
    Fijne dag allemaal!

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Picasso dat voelt niet prettig! Veel plezier bij de echo en succes met de trein reis. Verder hele fijne week daar.

luclymartine zeg dat wel! Wat een regen bah :( verklaard wel mijn hoofdpijn zaterdag en zondag en nu weer ;) had me bloeddruk al gemeten maar die is perfect.

me84 ik ben ook nog kapot hopelijk slaapt zoonlief zijn normale middag slaapje kan ik ook tukken van 12.30 tot 15.30 of langer ;)

Beepje heeft het duidelijk uitgevonden is nu de hele tijd klop klop mama ik ben hier hahh en dan weer aan de andere kant van mijn buik *zwijnelt helemaal weg*

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Even snel ego berichtje, zit op bus te wachten.
    Echo was perfect. Alles tussen 20weken en 20w4d.
    Mooi profiel fotootje gekregen en hij(was nog steeds duidelijk jongen) zwaaide ook nog even.
    IMG-20140728-WA0000.jpg
    IMG-20140728-WA0002.jpg

5. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Zo hier na lange tijd weer kunnen schrijven moet nog even veel terug lezen dat ga ik vandaag doen. Was beetje hectisch geweest bij ons mijn excuses ervoor.

Vandaag echt geslachtsbepaling gehad omdat bij de 20 weken echo werd gezegd dat het een meisje zou zijn. Maar het is echt een knul. Hij doet het super en groeit heel goed. Alles op het gemiddelde zo blij
    20140728_095349.jpg

20140728_095414.jpg

6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Mooie echo's zie ik. Gefeliciteerd dames!

Bijzonder dat er weer een verkeerd geslacht is bepaalt. Ben nu erg benieuwt of onze meid nog steeds een meid is donderdag hahaha :p

Wat fijn dat bijna iedereen de kleine kan voelen. Idd net alsof ze soms even helpt herinneren van 'ik ben hier'.

Vl rookt hier ook. Vind het geen probleem zolang hij het niet bij mij in de buurt doet. Ook blowt hij wel eens. Hiervan ben ik echt niet gedient. Maar ja hoe harder ik mopper hoe minder hij het zal veranderen. Hebben afgesproken dat ik vanaf november geen wiet meer in huis wil hebben. Als hij wil blowen gaat hij maar een nachtje slapen (in overleg) bij een vriend (meestal doet hij het al daar) Drinken doet ie eigenlijk niet. Heel soms één biertje in de tuin bij de bbq ofzo.
    Moet toe geven dat een lekker biertje ik wel mis. Maarja daar kom ik wel overheen :)

7. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd Picasso! Nu extra genieten!

Geeft niets hoor famvdlaan..!
    Gefeliciteerd!!
    Heb je nu 2 weken gedacht dat het een meisje zou zijn?
    Maar dan toch niet helemaal gerust ivm deze geslachtsbepaling!?
    Maar iig nu heerlijk genieten van je gezonde knul :) fijn dat alles goed is, lekker van genieten!

Heerlijk mamainthefuture! Even een siësta houden :)! Ow en wat geweldig da ie zich nu zo laat zien en voelen! Geniet ervan :)

8. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Nee in de afgelopen 2 weken had ik nog steeds wel het is een jongetje maar om wel even de verwarring uit de wereld te hebben dachten we laten we maar even extra controleren voor dat we kleren gaan inslaan haha. Heb niet zoveel voor jongens, eerste was een meid haha.

Geniet er sowieso van deze druktemaker, man wat kan hij schoppen en is vaak op een dag bezig wel al redelijk vaste tijden.
    Maar hij doet het goed en is gezond en dat is het belangrijkste.

9. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met de goede echo's.

Bekijk bijlage 408911
    Hier vanmorgen even los gegaan bij de baby-dump :D
    Mooie wikkeldeken voor in de maxicosy gescoord van jolein en overtrekken voor aankleedkussenhoes en matrasje in kleur van de muur.

Ik mag morgen weer even luisteren naar de kleine man.
    Voel hem vooral steeds tegen me blaas aan maar nog niet heel duidelijk vanaf buiten, stopt steeds als ik me hand erop leg.

Vind het wel super jammer dat ik waarschijnlijk geen echo's meer krijg.

Fijne week voor de meiden die weg gaan deze week

10. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wehehehe! In Lelystad op rechtstreekse trein naar Middelburg gestapt maar in Rotterdam werd omgeroepen dat we niet verder ran Dordrecht konden en dat wr via Breda moesten. In r'dam nog snel uitgestapt, trein naar Breda gemist, volgende genomen, werd bij Dodrecht omgeroepen dat we konden overstappen op trein naar Middelburg maar na hoop rennen en traplopen bleej dat niet waar en moesten we weer in zelfde, nu vollere trein. Het is mega druk, heet en er is geeeeeen info. Ben er helemaal klaar mee! Nog onduidelijk of en hoe we op bestemming kunnen komen :-S

11. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Heb even een stukje teruggelezen en hierbij een tamelijk willekeurige reactie op e.e.a. Ik geloof niet dat ik alle onderwerpen behandel, er komen er ook zo veel voorbij!

Bloedgroep: mijn moeder had wat sommigen van jullie hebben. Zij heeft negatief, ikzelf positief (ik ben haar eerste kind). Je kunt daar inderdaad prima mee leven met prikken, maar prettig is dat natuurlijk niet.

Haha Pinda, ik herken het speuren naar babykamers niet, maar ik moest wel erg lachen om je redenering. Gewoon lekker doen toch! Met een bod zit je er niet meteen aan vast. Dan laat je het aan je vriend zien en kan hij altijd nog zeggen: néé!

Buik zien: tja, bij mij is het ook nog steeds niet heel veel. Het verschilt ook erg wat ik aanheb. Mijn buik is wel twee keer zo groot als normaal, maar omdat hij normaal toch ook al niet plat is, heb ik wat Luckymartine omschrijft: alles wat er normaal in zit is naar boven geduwd en de baby neemt de onderste helft. Inderdaad met zo'n fijne overdwarse scheidingslijn in het midden. Ik hoop dus met jullie mee dat het de komende weken 'strak' trekt!

@Ellie en mitf superleuk dat jullie je baby's (duidelijk) hebben gevoeld!

@Me84 hier valt ook geen regen; deze regio ontspringt elke keer de dans en dat terwijl ik juist wel toe ben aan wat verkoeling, en ik denk de grond en het groen ook. Het is hier nog steeds veel te droog.

@Picasso gefeliciteerd met je goede echo en veel plezier in Zeeland! Edit: oei, de NS maakt er een potje van. Nou jullie komen er heus wel toch! Al is het dat iemand jullie met de auto ophaalt uit Roosendaal of zo.

@Gaab jij ging ook een paar dagen weg, weet niet meer waarheen, maar veel plezier daar! :)

@Stefjuh mooie spulletjes hoor! Ik denk dat je nog wel een echo krijgt, volgens mij maken ze bij 30 weken of zo (ik weet niet precies) een groeiecho.

12. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    :xaaaah picasso!!!!!! Frustrerend!!!!

Nu ik het typ, weet ik niet meer wie, maar leuk al die spulletjes!

Wat n mooie echo fotos, en wat mooi he, zon duidelijk handje!

Tja, ongelofelijk dat de uitspraken over het geslacht nog steeds niet altijd kloppen....
    Het is hier in de buurt zo, dat ze op echo 3x moeten kunnen aantonen welk geslacht ze zien. Dat deden ze bij ons dmv 2d,3d en 4d beelden te laten zien waar het echt overduidelijk op was ( we hadden alleen voor 2d betaald) dat was wel heel erg prettig;)

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Stephj heb je een foto van je gekochte wikkel deken?

Super goede echo foto's komen erg voorbij. super meiden. Hier as woensdag de 20 weken echo.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Picasso fijn dat alles goed is en dat het nog steeds een jongen is ;) jeetje wat balen van die treinen zeg, zal wel door het vreselijke weer komen :) succes nog even.

familievdlaan ow jeetje weer een waar het anders bij is.... volgens mij ga ik het pas geloven bij de geboorte..... haha..... f*ck.
    had je al veel gekocht?

26mei kan me goed voorstellen dat je geen wiet in huis wil vanaf oktober je moet er toch niet aan denken dat de kleine het vind......
    ik voelde de kleine al wel maar nu elke dag echt goed duidelijk :)

Me84 en wat voor een :) van 12.30 tot 15.45 geslapen :)

Stefjuh leuke spullen!

Gingeral het voelen is heeel fijn geeft me extra bevestiging van leven :)

Juditvl als het nu weer niet duidelijk is ga ik ook vragen naar 3d anders kan ik nog steeds niet kopen...

15. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Haha bij de pretecho hadden ze gelijk is echt een knul in zh met de 20 weken deden ze het even gauw hij lag er niet goed voor dus ze hebben gewoon gegokt.

16. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
  17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ziet er super leuk uit meis.

18. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Leuke wikkeldeken!! Heb je die bij baby-dump gekocht? Wil ik ook!!

Vandaag heb ik weer naar het hartje mogen luisteren, zo leuk! Hij groeit goed, nu ruim 2 cm boven mn navel.

Ik heb heel veel afspraken meegekregen omdat ik extra bloeddruk moet laten meten. Ook krijg ik over 3 weken een OGTT-test, dan prikken ze glucose nuchter en dan krijg een vies suikerdrankje, daarna moet ik 2 uur (ja, 2 uur!!) wachten in het ziekenhuis (ik denk dan meteen aan 2 uur lang bacillen inademen van andere mensen, blegh :() en daarna gaan ze weer suiker checken.. Ik vind het best, ik doe alles voor mijn kleine kruimel:)

24 september krijg ik ook een groei-echo. Dat maakt al die testen wel weer goed!

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Luckymartine die heb ik afgelopen week gehad en mag in week 26 nog een keer :( het is echt zoooooo ranzig ik ga elke keer weer over me nek.... Eigenlijk moet ik het dan weer opnieuw doen maar heeft geen zin want ik wordt elke keer weer niet goed, dus kan hem dan wel een miljoen keer doen.
    Vorige zwangerschap bleek uit de test dat ik zwangerschap suiker had, maar al me testen daarna was daar niks van te zien heb geen dieet gehad en heb niet hoeven spuiten had alleen achterlijk veel controles :(
    En was je bloeddruk niet goed dan?

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ff terugreageren van paar dagen dus kan oud zijn :p

@DaThi fijn iets te horen en jeej een meisje hoe leuk is dat na twee jongens :D

@muggen/neefjes, nog nooit van gehoord haha, gewoon muggen hier :p

@Picasso echte baaldag had jij zeg! leuk vestje! fijn dat bij controles alles ook weer goed was, grappig met het hartje. leuk zo het kamertje! dat was snel geregeld met de ijzermedicatie en heerlijk er nog even tussen uit. lekker bezig met de weggeefhoek ook :D Fijn dat alles goed was bij de echo en leuke fotootjes

@Pinda geen idee over plopnavels, maar mijn navel was een mooi gat, nu is het bijna weg haha. Heb onze babykamer, en bijna al het overige bij de BabyDump gekocht. Hier nog geen zws kussen. Ik ben Rhesus C positief, rhesus D positief en heb bloedgroep A+, dus geen problemen hier. Ik reageer ook vaak ergens op voordat vl het weet zodat ik het iig niet misloop.

@Me84 geen streep nog te bekennen hier op mijn buik, hier ook problemen met slapen, ook buikslaper maar dat gaat niet meer en niks ligt echt lekker. hier zijn we nog niet uit over de naam, vl komt met oubollige aan blegh, zal nog wel ff duren.

@26mei leuk dat je weet wanneer zws cursus begint, mijne op 16 of 23 september, jouwe is wel laat zeg, maar wrs ook door meerdere andere mensen die zich aangemeld hebben.

@zonnebloem wow das echt vaak plassen 's nachts, ik heb het in principe alleen overdags, drink totaal 2-3 liter per dag maar in de avond wat minder. als ik wakker wordt 's nachts moet ik gegarandeerd wel naar de wc hhahaha

@gaab wat leuk een schop :D

@Ellie vervelend dat je steeds wakker wordt van elk geluid, hier ook zo irritant, en idd met het mooie weer hoor je alles en iedereen. leuke kleertjes allemaal ook en die schoentjes, te schattig :D Fijn dat jij nu ook de kleine voelt! Hahaha goed voornemen over geen BOB xD

@buiken wat een mooie buiken allemaal al!

@judith ja leuke site is dat, enne west friesland, ben stiekem benieuwd waar :p kom er oorspronkelijk vandaan, mag ook in pm hoor. heerlijk zo lang verlof! wat een luxe schommelstoel/wipper is dat, wij doen gewoon zo'n simpele. lastig dat het zo vergeleken wordt lijkt me. Lastige situatie zo met het roken, en die hormonen erbij helpen echt niet nee. Hier drinkt vl bijna niet en roken doen we beide gelukkig niet. Fijn dat jullie erover kunnen praten.

@MITF toch een jongetje bij jou maakte me ook zorgen stiekem, was wel aan het meelezen alle dagen. fijn dat alles goed was en kleine T de reden was dat je niet meteen iets had gezegd. Ben toch benieuwd naar de 20 weken echo dan bij jou, wel jammer als je zo had gehoopt en ingesteld op een meisje. Mochten wij in de toekomst nog een kleine erbij krijgen dan zou ik wel nieuw pakje kopen idd als het zelfde geslacht is. Gave taart zeg!! Leuk leuk! Heb geen idee voor kosten voor die taarten sorry :( leuk teddypakje! Heerlijk dat je de kleine nu zo goed voelt, fijn! Nee helaas niet goed geslapen door het onweer en regen afgelopen nacht. Was er pas 11.30 uit geloof ik hihi

@Disi hahaha grappig dat je steeds dag korter bent, ben benieuwd

@Lenaroos fijn ook bij jou een goede 20 weken echo! ook netjes volgehouden vorige keer 10 maanden borstvoeding, idd 6 maanden klinkt goed.

@Lentekind nog gefeliciteerd met jullie zoontje

@vk bij ons zijn er ook meerdere vk in 1 praktijk, ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik niet bij een enkele persoon terecht wilde, stel dat ze niet beschikbaar is als ik haar nodig had xD zie ze wel allemaal dus ken ze ook gewoon

@bevallen ik wil graag poliklinisch bevallen, het geboortecentrum zit bij ons aan het zh vast, mocht het nodig zijn ben ik zo op de andere afdeling, en aangezien wij toch wel 20 minuten naar het zh moeten ben ik liever daar.

@Sem jeetje dat lijkt me even schrikken en omschakelen zeg, balen van de kleding ook die je al gekocht had ook. Moet er niet aan denken, heb ook al veel gekocht. Zou nu idd ook de 20 weken echo ff afwachten ja.

@Luckymartine mooi behang! jammer dat het er dan op de foto minder mooi uit ziet als in het echt. Hoop afspraken zeg, wel fijn dat nu alles goed was iig, dat is dat vieze drankje waar ik iedereen over hoor succes ermee. 2 uur wachten is wel lang dan pfff.

@Hbz fijn he als zp weer eens niet meewerkt als je veel getypt hebt.

@flessen ik wil borstvoeding gaan geven maar wil wel back up fles hebben, denk aan de avent maar weet nog niet zeker, komt nog wel, tijd zat xD Wil ook gaan kolven zodat vl de fles ook kan geven.

@GingerAle haha man met een dure smaak dus, Stokke is wel erg mooi ja, leuke kleertjes

@gaab ja die ken ik die site en heb er tijdje terug ook al hele leuke kleertjes gescoord :p veel plezier (je bent al weg maar toch :p)

@Stefjuh mooi!!! echt leuk gedaan het kamertje. Lekker geshopt weer! mooie wikkeldeken die had ik idd ook al gezien en wilde ik hebben haha.

@familievdlaan das ook wat dat ze bij 20 weken echo weer wat anders zeiden, kan me voorstellen dat je nog ff wilde checken, fijn dat het toch een jongen is.

Deel Deze Pagina