Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hier gaat alles verder goed, ik voel de kleine smurf wel maar helaas nog niet heel erg veel. Voel alleen af en toe of ik een duwtje van binnen krijg. Nu een paar dagen alweer niet. Stomme placenta :(

Morgenochtend om 7.04 :$ komt de babykamer, ben eerste op de rit geloof ik arghh. Wel super leuk!! Heb er zin in!

Vandaag ook mijn 3D/4D echo gepland, 3 september mogen we :D

Verder weinig nieuws geloof ik :D

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

28 november
    ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen

1 december
    ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen
    ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen
    ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Verrassing

2 december
    ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen
    ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen

3 december
    ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Meisje

4 december
    ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Meisje
    ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen
    ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing
    ♥ - Ikke31 | 31 jaar | 1e kindje | Meisje

5 december
    ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing

6 december
    ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing

7 december
    ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing

8 december
    ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje | Meisje
    ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje

9 december
    ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje

10 december
    ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje
    ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje

11 december
    ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje

12 december
    ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing
    ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen

13 december
    ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje
    ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje | Jongen

14 december
    ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen
    ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen

15 december
    ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen

19 december
    ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |
    Meisje
    ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje

21 december
    ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen

Totaal aantal zwangere dames: 31 | 13 Jongens | 12 Meisjes | 6 Verrassingen

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

-Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (8+1 weken)
    - Sarah0023 (10+2 weken)
    - Snne (9 weken)
    - Marjolein33 (10 weken)
    - Jonean (13+6 weken), trisomie 13

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥

29 juli
    - Pipelina | 20 weken echo
    - Mamainthefuture | 20 weken echo

30 juli
    - Swimming | 20 weken echo en controle gynaecoloog
    - Disi | controle verloskundige

31 juli
    - 26mei | 20 weken echo

4 augustus
    - Hbz | afspraak verloskundige

5 augustus
    - Lavina | afspraak verloskundige
    - Anne86 | afspraak verloskundige

6 augustus
    - SharJohn | controle verloskundige
    - Sem25 | 20 weken echo

11 augustus
    - Familievdlaan | controle verpleegkundige
    - Mamainthefuture | afspraak verloskundige
    - Me84 | afspraak verloskundige

12 augustus
    - Ikke31 | afspraak verloskundige

14 augustus
    - Ellie86 | 20 weken echo en controle gynaecoloog

15 augustus
    - Pindatjuh | controle verloskundige

21 augustus
    - Lentekind85 | afspraak verloskundige
    - GingerAle | controle verloskundige

3 september
    - Ellie86 | controle/echo gynaecoloog
    - Lavina | 3D/4D echo

10 september
    - Ellie86 | controle/echo gynaecoloog
    - Mamainthefuture | 3D echo

24 september
    - Luckymartine | groeiecho

25 september
    - SharJohn | 30 weken echo ivm ligging placenta

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Nog ff een buikfotootje en dan proberen te slapen, zenuwen :D

Bijgevoegde bestanden:

5. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Mooiiiiiii lavina!

6. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    hoi Dames!

daar ben ik dan weer... heb ook een beetje terug gelezen, maar jullie kletsen echt veel, haha!
    Probeer een beetje op alles te reageren:

@buiken: echt mooie buiken zie ik voorbij komen! Ik ben voor meer buikfoto's, super leuk! Over buiken met een rare vorm: daar heb ik geen ervaring mee (kan me ook nog niet helemaal voorstellen hoe dat er dan uit ziet), maar dat zal zeker goedkomen! Zou leuk zijn als iedereen een mooie ronde bol heeft!
    Mijn buik is trouwens aan een groeispurt bezig volgens mij... hij zit steeds meer in de weg, en dat met nog maar 22 weken! haha!

@kinderkamers: leuk dat jullie al zo bezig zijn! Ik zag mooie plaatjes voorbij komen, heerlijk echt al dat gefreubel. Wij komen er maar steeds niet aan toe... heb werkelijk nog geen idee. Maar zag ergens zo'n muurschildering voorbij komen met een uil op een takje, zoiets inspireert me wel! Weet niet meer wie dat was trouwens...
    Ik wil nog op zoek naar een mooie schommelstoel... las ergens dat ze die bij de Marskramer hebben voor een redelijke prijs, want tjee wat zijn die dingen duur! Verder zijn we nu bezig met onze oudste overdoen naar een peuterbed, dan kan het ledikant naar de babykamer. Dan moeten we alleen iets voor de muren verzinnen en nog een kommode en die stoel dan, en dan is het wel af...

@kleding: heb twee pakjes gekregen sinds we weten dat het een jongen is. Ga zelf ook nog wel wat shoppen in mijn verlof. Niet al te klein, want ze gokken op een baby van 4kilo, dus maat 50 zal wel snel te klein zijn denk ik. Maar gewoon wel wat nieuwe dingen, toch leuk! Zal wel iets voor mijn verlof worden denk ik..

@ echo's: fijn dat er weer mooie echo's waren! Toch wonderlijk dat meisjes jongens blijken te zijn... gelukkig heb ik nu ook 2 keer bevestiging gehad, het is echt een jongetje bij ons, haha!

@kinderwagens: wij hebben er nog eentje, de Joolz. Was ook wel prijzig dacht ik, maar ik ben er super blij mee! Ik vind een kinderwagen echt we de investering waard, dat ding gebruik je zoveel!

@flesjes: vorige keer begonnen met bv, maar ik moest na een paar weken stoppen omdat ik te weinig bleek te hebben en de kleine niet goed aankwam (ook door reflux problemen etc). We hebben een heel assortiment flesjes geprobeerd toen, uiteindelijk in de eerste fase die van difrax gebruikt, dat dronk het beste voor hem. Daarna over op grote flessen van avent, omdat die minder lekken dan die difrax flessen. Weet eigenlijk niet of je die flessen nog kan gebruiken, we hebben ze in elk geval nog wel.
    Ik ga nu toch ook weer starten met bv, misschien lukt het deze keer wel!

@zw cursus: heb ik me nog niet op georienteerd... wilde eigenlijk wel iets gaan doen, maar ik heb echt weinig tijd door grote drukte op mn werk. Dus ik vraag me af of ik er aan toe ga komen...

@bevallen: ik had een ks bij de eerste, dus ga nu in het zkh bevallen. vind ik allemaal prima, wel fijn om op een plek te zijn waar ze snel kunnen ingrijpen. Hopelijk lukt het om normaal te bevallen dit keer, lijkt me toch prettiger... Maar ik heb vorige week gehoord dat de kans daarop weliswaar heel groot is, alleen dat ze bijvoorbeeld dan niet doen aan inleiden van bevalling en dat een groot kind ook nog wel eens roet in het eten kan gooien... Ach ja.. we zien wel hoe het loopt, ik ga het over me heen laten komen, minder kans op teleurstellingen. Als de baby er straks maar gezond en wel is!

Zo... meer onderwerpen kan ik me echt niet herinneren, haha!
    Bedankt allemaal nog voor de felicitaties trouwens! We hebben een super verjaardagsweekend gehad! Hij was helemaal in zijn nopjes met alle visite, activiteiten en cadeaus, leuk om te zien!

Heeft iemand van jullie toevallig ook last van jeuk? Ik heb echt ontzettende jeuk aan handen en polsen, kon er niet goed van slapen vannacht... op de binnenkant van mijn polsen zijn bij erge jeuk ook allemaal bultjes te zien... wat zou dat kunnen zijn? of beter nog, hebben jullie tips om er vanaf te komen? haha!

Verder ben ik vrij klachtloos, echt heerlijk! het enige dat niet meer zo goed lukt is in 1 dag mijn hele huis op de kop zetten en poetsen... dat moest ik bekopen met flinke pijn aan mijn onderrug, maar is ook alweer weg gelukkig :)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,

Hier mijn buikfoto van vandaag. :):):)

8. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Vanmiddag bij de Vk geweest en meneer zijn hartje weer even gehoord.

23 augustus controle Vk

Mag 11 augustus ook voor prikken zwangerschapssuiker!

En gelukkig met 30 weken nog een groei echo :D

Sorry even een echo berichtje hoor

9. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @lentekind, of door de warmte blaasjes gekregen, of allergische reactie op een stof, of je lever functioneert niet lekker.
    Maar dat laatste zie je dan meestal alleen aan t eind van de zwangerschap.
    In ieder geval balen!
    Hoop dat t snel over is.

@swimming, in de lift? :) een momentje voor jezelf Hihi.

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Haha ja idd momentje voor mezelf tijdens het werk :)

11. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Stefjuh, fijn dat ze jouw en de kleine extra controleren / testen!

Hihi swimming, jij was toch ook de gene met de fotos via de ovendeur? Hihi !

Jeuk....niet bekend mee...maar om het te stillen helpt mentholgel of koelzalf. Niet al te duur.
    Maar bultjes zijn vaak n reactie op vies zwemwater, warmte e.d.... Ik zou het even aankijken of het weggaat of erger word...

Ik ben kapot na een halve dag babypark/de bongert. We hielden ons keurig in en hebben voor de kleine alleen n lamp en een billendoekjesbewaarbox gekocht! Verder voor het huis nog keukenlampen, potten en voor onze sl.kamer een lamp en een poef.
    Toen een keuken definitief besteld, n gekeken voor een andere auto, maar het was te snel 18.00. Word vervolgt.
    Lekker uit eten geweest en nu echt kapot op de bank!!

12. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @judith, wowie dat is niet mis :) veel aankopen en investeringen.
    Zeg jij had toch ook zo'n last van restless leggs?
    Ik heb het de laatste twee weken steeds erger.
    Ik slaap steeds slechter in. Vaak pas na 02.00 uur.
    Ook de spanning door de vakantie voorbereidingen slaap ik slechter denk ik.
    Maar ik heb je advies opgevolgd. Ik heb m'n voeten ingezwachteld.
    Direct geeft die druk m'n voeten rust!!!
    Ik ga nu lekker proberen te slapen ben zo moe!
    Overmorgen gaan we op vakantie voor 2,5 week.
    Dus hopelijk is dit de oplossing. Want ik kan wel huilen van de moeheid en de rusteloze voeten en benen :(

13. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Whaha net bij de Miss etam outlet een positie broek gekocht voor €2,25
    Is nu al me lievelings broek :D

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hopelijk hebben jullie een goede 20 weken echo gehad Pipelina en MITF.

Zo Judith dat zijn een hoop (toekomstige) aankopen. Helemaal klaar aan het maken voor de kleine. Leuk!

Fijn dat je mogelijk een remedie tegen de restlesslegs hebt gevonden Elionorah. Lijkt me zo vervelend. Hopelijk helpt het.

Hier voel ik me super. Krijg veel complimentjes over mijn buikje en dat ik 'straal'. Hou helemaal niet van aandacht maar met deze rede vind ik het heerlijk :)

Zijn hier trouwens meer dames waar huisdieren (honden) een belangrijk deel van hun leven/gezin zijn? Krijg van veel mensen vragen hoe we het gaan doen met twee honden en een baby. Zie zelf niet zoveel problemen. Ook hebben we al besloten hoe we het rond de bevalling en het kennismaken tussen de honden/baby gaan doen. Zijn meer dames hiermee bezig?

15. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lavina hier komen ze ook zo vroeg met de babykamer :) en ik ben die dag vrij hihihi, hopen dat ik me kan inhouden om niet stiekem al te beginnen met in elkaar zetten :D (als me lichaam het überhaupt aan kan Hihi.

Lentekind vervelend van de jeuk. Let wel op mocht je er veel last van hebben meld dit aan je vk :) maar verder vet houden, komt vaak door dat je huid droog is en werkt het vet houden is er niks aan de hand anders ff melden, kunnen verschillende te korten zijn geloof ik ;)

Swimming leuke foto :) eens anders dan een oven deur ;)

Judithvl lekker rustig aan doen nu. Wel lekker productief dagje dus :)
    Hoe gaat het met de benen helpt het inzwachtelen?

Elionorah ben blij dat mijn tip van inzwachtelen meer mensen helpen :) hoop dat je wat meer goede nachtrust gaat hebben.

Hier vandaag 20 weken echo gehad en krijg morgen nog een medische 20 weken echo ons beepje is met buikje en beentje wat kleiner.... Verder zag alles er netjes en goed uit maar door dat lengte afwijkt heeft vk Protocol om ons door te moeten sturen, gelukkig kon ik gelijk al morgen terecht. Geslacht was niet te zien nu :( zal morgen foto's plaatsen ;) en misschien heb ik er gelijk meer :)
    Hoofd is 20+3 (gewoon goed) buikje 19+4 en beentjes 18+4 dus wordt vervolgd....
    Vk gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken kleine is goed actief, placenta zag er goed uit, navelstreng ook. Maagje, niertjes, blaasje, hartje en hersenen zagen er allemaal goed uit ;)
    Dus hopelijk weten we morgen nu wel het geslacht zeker..... En krijgen we goed nieuws :)

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Mei26 tegelijk gepost Hihi.....
    Zie dus hierboven voor 20 weken echo....
    Wij hebben twee poezen en ze zijn mijn alles! We hebben ze overal bij betrokken bij de baby (T) toen we aankwamen hebben we T in de maxicosi op de grond gezet en konden ze snuffelen (bij honden belangrijk de baby boven de honden te houden ivm onderdanigheid).
    En als wij een luier gingen verschonen mochten ze gewoon mee zijn kamer op gaf ik de fles lagen ze naast me etc ze mochten overal komen... Ok in zijn kamer als wij er in waren gingen wij eruit dan de poezen ook en dat is nog steeds zo. We hebben ze ook niet geprobeerd weg te houden of weg te duwen daar kunnen ze jaloers van worden.... Veranderingen in huis zijn we vroeg mee begonnen, met 20 weken stond de box al in de woonkamer zodat ze daar aan konden wennen etc etc etc.

17. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    #4777 Judithvl, 29 jul 2014
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
    Tja, helpt het inzwachtelen....of de venal beencreme...of de dr.sweeb restlessleggs spray...kweet t niet.... Het hele kleine verschil is er sinds ik vit.b12 slik.
    Met geluk kom ik nu iig af en toe een avond in slaap en word ik pas na 1.30 voor de eerste keer wakker...
    Maar de laatste dgn is het weer drama om in slaap te komen.
    Ventilator staat op mn voeten,want als die branderig heet zijn, is dat garantie voor rusteloze benen:x en als het in slaap komen dus niet gaat, na wat strek oefening, dan gaat er n paracetamol in. Dat werkt. Nu dus al weer n paar avonden achter elkaar..
    En dat is miss niet goed voor de kleine,maar n moeder die niet slaapt, emotioneel en prikkelbaar is, is ook niet goed.
    Ik weet dat ik dit niet volhou tot het eind, dus als het niet verbeterd ga ik achter accupunctuur aan. Zo'n btje mn laatste hoop.
    Maar dat probeer ik uit te stellen, want dat kost geld en op dit moment gaat al het geld in de verbouwing zoals jullie al haddn kunnen lezen:(

Tja, en n andere auto moet ons elke maand gaan opleveren, want we zoeken een kleinere, zuinigere. Mijn seat ibiza slurpt behoorlijk ...
    Noiu, ik ga nog even genieten onze enige dag,sinds tijden,met zn tweetjes:)

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    hahah MITF tegelijk! Leuk dat jullie de katten er zo bij betrekken.
    Onze honden zijn (al zeg ik het zelf) goed opgevoed. We kunnen de kleine best op de grond leggen zonder rang gedoe te krijgen. ze hoort bij ons, dus boven hun :)
    We zetten nu af en toe de kinderwagen in de woonkamer. Ze mogen kijken en snuffelen wat ze willen, maar er niet tegenop springen (natuurlijk) dit doen ze dus ook niet. Box gaan we ook ruim voor die tijd in de kamer zetten. Wordt een neus vrije zone (de box) Dit hebben we ook bij onze de keuken en ze blijven keurig op de drempel liggen :) Natuurlijk is vooral belangrijk altijd toezicht te houden, maar dat spreekt voor zich.
    Krijg er al helemaal zin in om met z'n allen, man en de kleine en de honden, op de hei te wandelen. Doen we nu ook elke dag dus gaan dat vooral voortzetten.

19. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 409263
    Ja hier ook 2 honden en mensen uit mijn omgeving zijn banger voor reactie van de honden dan ik zelf.

Ons teefje is erg druk maar erg onzeker bij kinderen.
    Als kindje van vriendinnetje hier is (15 maanden) en die loopt met een flesje in zijn hand, dan is ze 'bang' voor hem en loopt ze weg.
    Naar die komt maar af en toe.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen, ze gaan het tenslotte vanaf dag 1 dat hij thuis komt meemaken.

Staan bekend als gezins honden

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Judithvl helpt het ook niet om heeeeeeel koud te douche (alleen je benen zou ik doen Hihi) en dan inzwachtelen? Dan zijn je benen wel koud en daarna strak ingebonden.
    Lekker is anders dat snap ik ;)
    Ibiza is leuk maar idd niet zuinig ;) hopelijk lukt het vinden van een andere auto zodat je weer geld bespaart.

26mei het is geweldig hier de poezen en ons kind.... Ze dagen elkaar uit Hihi zo lachen :) en in de box mogen ze hier ook niet komen en doen ze gelukkig ook niet :D

Stefjuh waarschijnlijk reageren ze op jullie kleine heel anders, hadden we met de poezen ook. Dat is dan eigen en is anders. Van andere kinderen moeten ze nog steeds niks hebben en gaan ze naar. Boven maar onze zoon vinden ze leuk :)

Deel Deze Pagina