Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Aaaargh wat kl*ten zeg mamainthefuture.... Grrr:(
    Morgen beetje op tijd aan de beurt dan?
    Hopelijk heb je je zenuwen wat onder controle...!

Mooie echo foto's en mooie buik :)!

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Me84 nee pas om 15.00 dus kan de hele dag in de zenuwen zijn :(
    Dank je wel :)

3. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #4803 Hbz, 30 jul 2014
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
    Pindatjuh: Wat goed dat je al zo goed nagedacht hebt over je bevalling. Ik zelf wil graag thuis bevallen in een speciaal bad daarvoor.. Maar ook daar ben ik nog niet helemaal over uit. Over je flessenvraag kan ik je geen antwoord geven. Ik wil namelijk erg graag borstvoeding geven. Het lijkt mij een super idee, mits het lukt natuurlijk.
    Ik slaap nog niet met een voedingskussen. Kan tot nu toe nog wel op mijn buik liggen al draai ik ook vaak op mijn zij hoor.
    Veel sterkte voor jou de komende tijd!!!

Judithvl: Heerlijk dat vroege verlof he? Ik werk de 27e september mijn laatste dag... Leuke blousjes ook! Wij hebben ook zo'n heerlijke schommelstoel voor de kleine alleen lenen wij hem van een vriendin van mij :)
    Wat herkenbaar van je gefrustreerdheid. Mijn man rookt gelukkig nooit meer, zelfs niet als ik er niet bij ben. Hij vind het 'zielig' voor mij. Ik vind idd ook al dat ik zoveel moet laten en hij kan gewoon zijn gang blijven gaan. Het stoppen met roken waardeer ik dus extra veel!
    Ellie86: wat heftig zeg! Fijn dat het nu zo kan, met 38 weken worden ingeleid.

Gingerale: Wat een prachtige kleertjes! Haha waar je allemaal wel niet over kan nadenken tijdens je zwangerschap he?

Mamainthefuture: Tnx voor de tip! Dat ga ik in het vervolg zeker doen... Mooie taart heb je gemaakt zeg! Wat vonden ze er van? Was hij ook lekker? Poeh wat je voor zo'n taart moet vragen? Geen idee. Misschien een beetje kijken wat je concurenten zijn en wat deze vragen? Spannend van je echo. Hopelijk heb je vandaag goed nieuws gehoord? Meten ze dat altijd allemaal op, of alleen als er iets 'afwijkt'? (sorry voor het nare woord)
    Pfff wat stom dat de echo niet door kon gaan. Ik vind het zo vervelend dat hun niet snappen dat het zo spannend kan zijn.. Nu morgen maar afwachten...

Me84: Wij hebben de namen voor zowel een jongetje als een meisje... Alhoewel we laatste voor een meisje nog meer leuke namen tegen kwamen...

Picasso: Wat heerlijk dat je er nog ff tussenuit kon gaan. En een goede oplossing zo voor jullie huis. Altijd fijn. Wat kan zo'n weggeefhoek dan fijn zijn he!? Ook leuk dat je nog aardige mensen treft. Mooi buikje hoor! Ennuh mooie echo! Fijn om te horen dat alles goed was en dat hij nog steeds een jongetje is :D

Ellie86: Wauw wat een buik heb je al. Ik vind het prachtig!

Stefjuhh: Het kamertje ziet er leuk uit :) Ook al een mooi buikje. Ik vind dat ik best een bescheiden buikje hebt. Vorige week zei een 'collega'; 'zo, jij bent al ver, al bijna op het einde of niet'? Moest er errrug om lachen... Wat een leuke dingen heb je al geshopt zeg! Het is toch makkelijk als je al weet wat het word.

Luckymartine: Nu jij het over 31 december hebt begint het helemaal te kriebelen. Stiekem heb ik zo zin in een sigaret en een drankje met alcohol :D

Familievdlaan: Wat goed dat jullie dan ook nog een pretecho hebben gedaan. Anders zat je raar te kijken bij de bevalling....

Lavina: wat een onchristelijke tijden zeg om een babykamer te bezorgen! Tscheelt dat het wat leuks is, anders kwam ik er mijn bed niet voor uit :p Mooi buikje heb je :)

Lentekind85: Geen klachten van jeuk... Wel vervelend is het

Swimming: Ook jij hebt al een prachtige buik! Gefeliciteerd met het goede nieuws van de 20weken echo :D

Elionorah: Wat vervelend dat jij nu ook last hebt van die restless legs zeg. Dat inzwachtelen, doe je dat zelf? Ik moet toegeven dat de onrustigheid bij mij ook steeds vaker voorkomt, om gek van te worden!

26mei: Fijn al die complimentjes he? Ik heb tegenwoordig ook mooi haar, al zeg ik het zelf. Ben er trots op. Wat een zwangerschap toch alllemaal niet met je kan doen :)

Hier: Gisteren getennist, maar dat had ik beter niet meer kunnen doen. Poeh wat had ik last van harde buiken. Moet nog 3 weekjes en dan zijn mijn lessen afgelopen. Wil het zo graag volhouden, maar weet niet of dit gaat lukken.

Waren er meer mensen met redelijk snelle 20 weken echo's? Zoals ik bijv lees dat alles is opgemeten, dat is bij mij wel gedaan alleen noemde hij niet alle getallen op. Ik moet volgende week weer naar de vk, dan zal ik de brief ook wel krijgen van de 20 weken echo, want die heb ik niet gekregen. Daarnaast heb ik maar 2 foto's gekregen van de echo. Weliswaar 2d foto's, maar niet heel duidelijke.... Ons kindje wilde nu ook niet bepaald stil liggen en kon de arts maar moeilijk foto's maken. Misschien ligt het er ook aan dat wij in het ziekenhuis een 20 weken echo hadden? Pff wordt er een beetje onzeker van... Weet eigenlijk niet zo goed waarom omdat we wel alles voorbij hebben zien komen en alles er goed uitzag maar toch.. Snappen jullie het nog.....?

Ik ben nu aan het kijken naar draagdoeken. Jullie er verstand/ervaring mee? Ik wil wel graag een Bykay maar die dingen zijn best duur...

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Moet je tot zo laat wachten mitf. Dikke knuffel meid.

20 weken echo: hier hebben ze van top tot teen alles opgemeten.

5. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ze hebben ook wel gemeten hoor, maar hij heeft niet gezegd hoeveel alles was... haha. Hij deed geregeld met zijn muis van de ene naar de andere kant om, zo denk ik, het op te meten. Hij noemde echter niet de getallen.....

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Hbz hier meten ze dat altijd op dus ik weet niet beter ;) ja nog langer in spanning tot morgen we komen er door heen hoop ik ;)
    Dank je de taart was heeeel erg lekker :)
    Ik zit nu in mijn 20ste week dus heb hem niet vroeg gehad... Maar zover ik weet is het normaal dat ze juist alles opmeten dat hoort bij deze echo, net zoals alles doorlopen dat moet bij vk of ziekenhuis niet anders zijn. Morgen kan ik natuurlijk beter zeggen of het echt anders was dan heb ik beiden gehad.
    Vertrouw je het niet bel dan even met je vk ;).

En wat betreft dragen ik heb 1 doek de tricoslen, verder alleen niet veel verstand van. Er is wel een fb draagpraat waar je veel info kan vinden en vragen kan stellen. Zitten ook draag consulenten op :)

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Swimming dank je wel....

Hbz hier noemde zo geen getallen maar ik weet waar ik moet kijken om het te zien haha er staat hier onder aan het scherm de weken afgebeeld zodra ze gaan meten... Maar soms staan er allen milimeters. En misschien door dat het afweek dat ze het ook extra zei....

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Morgen (vandaag) 20 weken echo. En ja hoor....ik ben midden in de nacht klaar wakker. Zo duurt het nog langer voor het morgen is pfff... :)

Dames die vandaag (ook) mogen kijken naar de kleine succes en heel veel plezier!

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Succes 26 mei!

10. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Succes vandaag mith en 26mei wel laten weten he.

Hoe laat moet jij 26mei

11. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Veel succes 26mei!

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Succes vandaag mamainthefuture en 26mei..!!

13. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier een goede 20 weken echo gehad. Loopt mooi op schema en ze is nog steeds een meisje :p
    Hebben behoorlijk lopen porren en moest springen om de kleine goed te leggen. Hielp echter niet hahah. Nu al lekker eigenwijs en niet fotogeniek (netzo als haar ouders) We zijn helemaal gelukkig. Foto's volgen.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Gefeliciteerd 26mei. Ben benieuwd naar je foto's:):):)

15. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
  16. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goed om te horen 26mei! Mooie foto's!!!!

Hier nog een buikfoto van mij, gedraaid helaas. Weet niet hoe ik hem moet omdraaien :(

image.jpg

17. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd 26 mei! Vind de foto's wel duidelijk hoor.

Mooie buik hbz! Weet ook niet hoe je hem kan draaen...
    Maar hoofd ff scheef is niet erg hoor ;)

Hier vandaag de kledingkast aan het uitmesten..
    Dozen vol voorlopig naar zolder ;)...
    Kleine kamer aan het leegmaken zodat daar straks de was kan hangen en de toekomstige babykamer ook wat meer leeg komt.. :)

Mamainthefuture hopelijk houd je het nog wat met de zenuwen...
    Succes straks!

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
  19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363