Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83

Leuk!!! Straks een foto??? :D

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ga me best doen voor jullie :)

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Tadaa :D:D:D

Morgen schoonmaken en schap boven commode ophangen. Daarna kunnen we de tekst op de muur maken en aankleden.

En de kleertjes en spulletjes wassen en in de kast leggen :):):)

I'm happy

4. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Leuk swimming!!

5. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Swimming wat mooi! Het is nog heel basic maar toch al zo lief. Hier kun je met accessoires echt iets gaafs van maken.

@mitf... alles is al gezegd. Ook hier toch wel zorgen om je. Ik hoop echt dat het goed gaat.

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Heerlijk rommelende darmen en maag in de nacht en een ventje die de hele tijd schopjes aan het geven is. Nu maar even op de wc zitten en hopelijk kan ik zometeen nog even slapen.

@mitf hele dikke knuffel meid. We leven allemaal enorm met je mee.

@fb hebben we haar toevallig niet ook in de fb groep zitten? Weet iemand dat?

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Swimming leuk leuk leuk her kamertje!!!

Mitf we missen je!!!

Ik moet echt kleertjes gaan shoppen voor mijn zoon.
    Pas 2 boxpakjes :p ik wacht tot de verjaardag van mijn dochter voorbij is en me dan volledig richten op de kleine man.
    Merk wel al dat wennen is gaf eerst veel geld uit aan mijn dochter en die moet uiteraard ook nieuwe kleding voor de herfst/winter etc, maar mijn zoon ook.......moet mijn geld nu gaan verdelen hihi

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Wat een leuke kamer al Swimming! Ziet er echt al prachtig uit :) Wij moeten nog beginnen maar heb echt ontzettend veel zin om het in te richten. Misschien moeten we dit weekend maar eens een start gaan maken.

En ik kan me gewoon niet voorstellen dat het niet goed zal zijn bij MITF. Is ze niet stiekem een lang weekend weg gegaan??

@pinda, hoe gaat het met je??

9. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    #4849 mamainthefuture, 2 aug 2014
    Laatst bewerkt: 2 aug 2014
    Sorry sorry sorry dames! Ik wilde jullie niet ongerust maken :(
    Na de echo kreeg ik thuis alleen maar telefoon (familie) die natuurlijk wilde weten hoe het was dasrna was ik gebroken en ben ik vroeg gaan slapen.
    En gister wilde ik graag op mijn werk reageren maar daar was het gekke huis dus savonds thuis gelijk me bed in gedoken was kapot.....

Beepje heeft korte armpjes en beentjes, hoeft niks te betekenen kan gewoon klein zijn, maar kan ook skeletdysplasi zijn.... Maar over twee weken heb ik weer ene echo en kijken of de kleine gegroeid is. Als dat zo is is de kleine gewoon klein ;)
    Ik was gelijk bang voor dwerggroei maar daar hoef ik niet vanuit te gaan want is een milde vorm wat ik heb.... En dwerggroei zijn de mensen maximaal 150 anders mag je het geen dwerggroei noemen, dus vind ik het wel mee vallen.... Alleen stiekem wel meer de hoop op een meisje, omdat als meisje kleiner zijn is minder erg dan als jongen (vind ik).

Verder zijn er helemaal geen afwijkingen te vinden, schedel is heel erg mooi van vorm en goed qua groei en romp ook :) alle botte groeien mooi en zien er mooi recht uit, wat dus alleen maar positief is. Hierdoor is dwerggroei ook zeer onwaarschijnlijk, anders zou dit ook moeten afwijken gaven ze aan.

Geslacht onbekend, kon ook heel goed een meisje zijn.....
    De allereerste echo die ik hier ook plaatste is zeker niet het geslacht maar de navelstreng.....

Ik ga nu even terug lezen maar wilde ff snel wat plaatsen!

Dus sorry sorry sorry voor het jullie ongerust maken :( echt niet mijn bedoeling... Knuffel voor jullie allemaal omdat jullie zo lief mee zorgend zijn :)

10. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    26 mei fijn dat alles goed is en mooie echo's :)

Swimming ook erg mooie echo's!
    Mooie leuke kamer :) wij krijgen hem donderdag :) ben zo nieuwsgierig! Zal dan snel foto's plaatsen! (Wordt denk ik wel dat weekend pas ;))
    Nee zit niet op fb maar wil ik wel.... Kan iemand mij daarover pb sturen?

Mooie buikfoto's heb ik voorbij zien komen ;)

Judithvl en snapt je buurvrouw het?

Zonnebloem nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag, lekker BBQen :) jammie!

Dathi heb je de donkey in tweeling uitvoering? Waar woon je en voor hoeveel verkoop je hem? (Mag in pb hoor :D)

Gaab dat geld verdelen ken ik.... Mijn zoontje heeft echt alles wat je maar kan bedenken, dat moet deze kleine natuurlijk ook wel krijgen!

Meg was ik maar stiekem een weekendje weg kan ik wel gebruiken!

Ow wat een lieve reacties allemaal *emo*

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mitf fijn dat je even wat laat weten. Jeetje wat waren wij ongerust meid. Hopelijk groeit de kleine gewoon lekker door en heb je over 2 weken een goed gegroeide beeb op de echo :):):)

Ik duim voor je.

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ow zie ook de lieve pb'tjes! Dank jullie dames! Reageer even alleen hier hoor haha want anders os het te veel op alle pb'tje te moeten reageren! :)

13. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hè wat fijn om van je te horen mamainthefuture!!!
    En goed dat het er toch wel goed uit ziet..! Hopelijk is uk lekker gegroeid voor de volgende echo.!
    En geslacht dus nog onbekend.. Wilde hij/zij het weer niet laten zien?

Wauw swimming dat ziet er heel mooi uit!
    Ik wil ook bezig met het kamertje ;)

Ik heb ook nog niks gekocht gaab ;).
    Wil eerst kamertje klaar.. Heb namelijk heel veel kleding gekregen van mijn zus, dus dat eerst maar uitzoeken voordat ik ga inslaan en straks veeeel te veel heb.. Nog even 4 weekjes wachten :$

Jaa Judith.. Hoevaak heb je de luchthoorn gebruikt? :D:D

14. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi meiden,

@Judith: Hoe is het gegaan met je luchthoorn? Lekker irritant wel, zo'n kraaiende haan!

@Stef: Veel plezier met de proefrit vandaag! Welke wil je graag?

@Zonnebloem: Veel plezier vandaag en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je man!

@Dathi: Lekker aan het shoppen! En wat een mooie buikfoto!

@Luckymartine: Succes met behangen! Wat voor behang komt er op de muur?

@swimming: Ook al van die leuke meubels! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

@mamainthefuture: Daar ben je ;) Ik kan me voorstellen dat je dan kapot bent! Dus over 2 weken weer een echo, de duimen draaien!

Hier gaat het redelijk, gister bij de verloskundige geweest en ik schijn last te hebben van chronische stress. Ook is mijn bloeddruk nog steeds aan de lage kant, waardoor ik vaak duizelig ben. De vermoeidheid zit er ook nog goed in helaas, dus is er besloten dat ik nog een week thuis blijf en daarna langzaam weer te beginnen met werken. Met de kleine meid gaat gelukkig alles goed, die trappelt vooral 's avonds een eind heen en het hartje was gister ook mooi :) Nog steeds niks gekocht en nog niet gekeken voor de babykamer helaas...

Groetjes Pindatjuh

15. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    MITF, Fijn dat alles zo goed als goed is! Maar toch wel weer spannend zo'n extra echo.

Me84, geniet je ern beetje van je vrije weekend zonder man? Of mis je hem toch wel? ;)

Over de extra groeiecho die ik krijg met 30 weken, de echoscopiste die vorige week onze GUO-echo deed zei dat ze niet snapte waarom de vk dat wilde omdat ons meestertje precies goed in de groeicurve staat. De enige reden zal mijn overgewicht wel zijn, maar dat vond ze een beetje overdreven. Dus ik heb liever geen groeiecho omdat het moet ivm mijn gewicht zegmaar.. Beetje moeilijk verhaal, haha. Maar natuurlijk is het leuk om hem weer te zien en vriend kan mee, want hij is niet bij de drie 20wekenecho's geweest.

Ohja, nog een vraagje: overal op internet staan die babyuitzetlijsten, maar daar staat vaak op 3 rompertjes in maat 50/56, 3 rompertjes in die maat etc. Maar is dat niet veeeel te weinig? Na twee ongelukjes heb je helemaal niks meer! En omdat het winterbaby's worden, is het dan ook handig om veel lange mouwen rompers te kopen?

16. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Mitf fijn om van je te horen.
    Spannend de echo we duimen voor je.
    Kan gewoon kleintje zijn, hoe lang zijn jullie zelf?
    Ik ben ook maar 1.55
    Probeer je niet te druk te maken.
    Knuffel

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Me84 nee beentjes lagen mooi over elkaar.... Ik heb elke kans benut om te kijken tussen de benen haha maar zag echt helemaal niks zitten dus we houden de spanning erin ;)

Pindaatje doe rustig aan meid, stress is niet goed voor jou en voor je kleintje. Goed dat je nog even thuis blijft.

Luckymartine ik heb extra groeiechos idd ivm met mijn gewicht.... Moet zeggen het interesseert me weinig, zie het gewoon als een leuke echo die ik gratis krijg aangezien ze wel vergoed worden :)
    Wat betreft kleertjes is lastig aangezien niet elke baby maat 50 zal dragen daarom geven ze zo weinig op. Als je bevallen bent en de kleine blijkt kleiner kan je altijd nog bij bestellen of man lief of oma's op pad sturen om meer te halen. Wij hadden uit eindelijk 5 lange mouwshirts maat 50 is genoeg want de wasmachine draait zeker in de kraamweek elke dag ;)

Gaab zelf 1.69,2 en manlief 1.80 dus niet heel klein ;) en mijn hele familie ook niet. Ik maak me ook niet druk zeker omdat hij eigenlijk dwerggroei al uitsluit en dat tot 1.50 gaat dus zal dit kleintje minimaal 1.51 zijn.... Al is het schatten vet lastig ik zou 1.80 moeten worden na bloed onderzoek etc etc ik mis toch echt 11 cm ;)

18. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn om wat van je te horen mitf! Ik ben benieuwd naar de volgende echo. Wat grappig dat het niet wilde laten zien wat het is. Die van ons is ook al zo eigenwijs :)

Haha Judith, wat een goed idee. Ben ook benieuwd hoevaak je hem hebt moeten gebruiken.

Wil ook wel bij die fb pagina. Waar moet ik dan zijn?

Zal een prachtig babykamertje voorbij komen.

Oef wat gaat de tijd toch snel... Al bijna 23 weken :d

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hbz en mamainthefuture als jullie disi een pb doen, zij kan jullie toevoegen bij de fb groep..

Doe kalm aan pindatjuh!! Denk goed aan jezelf..

Nou moest wel even wennen hoor om alleen te slapen luckymartine...
    Maar valt me niet tegen ;), maar ook fijn als hij morgen weer thuiskomt :)
    Ik vraag me ook af of rompers met lange mouw handig zijn... Ervaringen?

Vandaag 22weken :D!
    Het gaat idd hard!

20. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Fijn om van je te horen MITF. We weet iedereen wel inspanning te houden :p en die kleine jullie betreft geslacht hahah

Pindatjuh Wat goed dat je nog thuis blijft. pProbeer 'lekker' uit te rusten. Succes.

Mooi kamertje zag ik voorbij komen. Idd een mooie basis. Ben benieuwt naar het eindresultaat. Is nu al leuk.

Hier nog steeds het fotobehang niet binnen. Wat baal ik.. Oké we zouden het nog niet kunnen ophangen maar wil graag de preciese kleur paars zien omdat ik wol en verf in die kleur moet kopen. Zit nu te denken om de foto van de site af te drukken en daarmee de wol (nog geen verf) te kopen. Wordt zoiezo een gedoe om een kleur te vinden die er dicht bij zit.
    Wol is trouwens voor dekentje in het bedje en voor een kussen in de stoel. Mijn tante gaat die haken (klinkt ouderwets maar is echt mooi/vrolijk) met de 5 kleuren uit het behang: paars, blauw, groen, wit en geel.

Vandaag een dagje met vl...alleen is vl nergens te bekennen. Grrr.. Zou gister even naar een vriend en is nog niet thuis. Opzich daar slapen is geen probeleem maar kom dan optijd thuis als je zelf 'een dagje samen' heb voorgesteld. Probeer me rustig te houden maar ben wel een beetje boos. Benieuwt hoelaat hij aan komt klossen...

Deel Deze Pagina