Deze auto is het geworden!! Dinsdag ga ik hem ophalen en kon me oude twingo inruilen en daar persen ze dan een blokje van (zielig me eerste autootje ) Fijn om wat te horen MITF! Benieuwd hoe je volgende echo is, of hij/zij het dan wel laat zien en goed is gegroeid!
Hbz het verschil is alleen dat ik het heel graag wil weten en dat jullie het een verassing willen houden, jullie beepje helpt jullie daar gewoon bij Hihi Me84 dank je heb haar een pb gestuurd Geniet lekker ff van je rust Hihi, maar snap wel dat het wennen is. Ml heeft vandaag vrijgezellenfeest dus is ook de hele dag weg en als hij thuis komt slaap ik al dus zie hem morgen ochtend pas. Ik heb hem ook verzocht dat als hij het op het zuipen wilde zetten hij in het logeerbed kon slapen zodat hij mij niet wakker maakt met zijn stank en gesnurk (niet dat hij heeeel veel drinkt ofzo eigenlijk nooit, maar vast voor de zekerheid gezegd haha) 26mei ja sorry... :-< zal de volgende keer snel kort berichtje plaatsen dat alles goed is en verslag later komt hihi.... Balen van het behang zeg, hopelijk is het snel binnen. Leuk dat ze dat kan maken, straks wel foto he Grrrr ik zou volgens mij ploffen hihihi, hopelijk is hij thuis zodat jullie nog wat aan jullie dag hebben. Stefjuh dat hoop ik ook, dus zit al elke keer groei maar goed kleintje tegen mijn buik te zeggen en krijg dan lieve trapjes zo van ja mama ik hoor je doe me best ofzo Hihi.... Leuke auto, wat voor type is het, zie ik niet zo goed. Arme twingo
Het is een chevrolet kalos Ja dat gaat wel goed komen, twingo is echt op op!! Ja ik kreeg net ook een mooi golfslagbad effect in me buik hihi Heerlijk gezicht en gevoel hè!!
Goh 26mei, ben benieuwd, klinkt idd druk, maar soms moet je het zien wil je het snappen voor n leek Mitf, eindelijk ben je er! Hihi grappig eigenlijk dat je nu nog steeds inspanning moet blijven over t geslacht Ik zag ook n mooi kamertje voorbij komen, ga je de wanden een kleur geven? Mooie auto!!!! Wij krijgen nog zo weinig voor onze seat, dat we er nog evn in blijven rijden....vorig jr voor 6500 gekocht,....nu inruilen voor 3500... Hier zijn er meerdee die de kleine gevoeld hebben: vl, kids, mn koeder en van,middag op t strand mn schoonzusje Oja, wat betreft die romper uitzet lijst.... Als je idd 3 van 50, 3x 56 hebt...schiet je al aardig op. Vergeet niet, dat de kraamverzorgster de 1e wk veel wast, en je kan dan altijd nog bekijken of je meer nodig hebt en zo (laten) kopen. Ik heb zoiezo 3 met lange mouw, omdat ik zulke leuke shirtjes heb, waar een lange romper onder moet. Maar ga je kind niet veel warmer kleden dan jezelf in de winter he.. Een romper met lange mouwen en daar over nog een truitje...tja, dan moet je je miss ook afvragen of dat wel comfortabel zit...
Dankje voor de tip over de rompers. Ik had al bedacht dat lange mouwen onder een truitje of vest heel warm gaat worden Ik zal ook vast veel leren van de kraamhulp inderdaad.
Hopelijk heb je een leuke dag gehad met vl 26mei.. Ik had dat ook niet leuk gevonden hoor! Leuke auto stefjuhhhh..! Ja dat blijft een dingetje eerste auto.. Een blokje is dan niet leuk nee Heb tijdje gehad dat ik mijn eerste auto nog zag rijden of staan.. Als ie ergens stond moest ik hem nog ff aanraken haha ... Inmiddels moet dat ook allang een blokje zijn nu... Dat is wel slim mamainthefuture... Een paar biertjes is al genoeg voor stank ... Haha ik heb ook nog veel uit te zoeken qua kleding, verzorging etc...!! Alles op z'n tijd Geboortekaartje begint nu samen het kamertje wel erg te kriebelen..!
Nou vl kwam om 1 uur aan sloffen. Heb hem wel eerst in 12 uur eindelijk wakker kunnen bellen. Grrr.. Was wel binnen 15 min gedoucht en klaar om te gaan. Hebben wel fijne dag gehad, lunchen en (baby)shoppen, maar toch wat minder ontspannen dan wanneer we de hele dag hadden gehad. Nu is ie voor me aan het koken Ik ga genieten van mijn avond. Fijne avond allemaal!
Stefjuh na dat ik het had getypt kreeg ik een showtje die ik vanaf buiten kon bewonderen joehoe mama blij Judithvl zo grappig vind ik dat niet ik wil het zoooooo graag weten wordt aan de ene kant steeds nieuwsgieriger,maar ook makkelijker... Wil eerst weten dat alles echt goed is met ons kleintje. Luckymartine Hihi komt allemaal goed meid! En sommige kinderen hebben wel dubbele laag nodig maar kan je eerst gewoon kruisje gebruiken zijn ze ook warm maar ik vond het bij de eerste ook allemaal weinig hoor toen ik het de eerste keer las Hihi. Me84 manlief komt al maar huis, gaat niet mee stappen wat een schatje ook he! En volgens mij heeft hij ook nog eens niet gedronken. Me happy (al had ik een avond alleen overdwars in bed stiekem ook wel ff lekker gevonden haha) Ik breek me hoofd nog suf over een naam en moet nu en jongen en meisje bedenken HELP Kaart weet ik al voor zowel jongen als meisje kamer is bijna af Hihi dat dan weer wel 26mei jammer dat hij zo laat thuis was. Nog nieuwe babyspullen gekocht? Lief dat hij wel is gaan koken voor je
Mitf, ik zou knettergek worden als ik jou was, maar ik vind die kleine van jou gewoon ontzettend grappig, dat de beentjes bij elkaar blijven Kaartje hebben wij ook uitgezocht. Nu nog twijfel van zijn kant over de jongensnaam... En over die rompertjes he.... Mn moeder, zelf 3 kids, 6 kleinkids...trok eergister een romper met lange mouwen aan bij mn 6mndn oude nichtje en zou nog wel even een pyama er over aan trekken...
Ik heb sinds gister last van maag zuur. Wie hebben dat hier nog meer? Heb inmiddels de rennies in huis gehaald!
Judithvl en bedankt Dan krijgt ze het niet koud whahahahah... Swimming het komt en het gaat hier. Voor ik wist dat ik zwanger was heel erg last van toen ff niet meer. Rond 10 weken weer wel... Toen was het weer weg. Tussen 16 en 18 weken weer last van en nu weer weer maarre rennies hielpen hier heel erg goed
Helaas manlief 11 uur stinkend naar bier en zweet en rook thuis (rookt zelf niet maar andere wel) het stukje ik kom naar huis im 9 uur moest ik blijkbaar iets ruimer nemen
Zuur: ik heb de hele dag het zuur, krijg het van alles wat ik eet en drink. Rennies hielpen niet meer, antagel is een goede oplossing! Is een drankje en is vrij verkrijgbaar,zonder recept, bij de apotheek. Helaas werkte dat na een tijdje bij mij ook niet meer dus ik slik nu omeprazol via de ha
Oww mamainthefuture.. Dat is een beetje minder.. Als ie van te voren nou niks had gezegd, had je hem ook niet eerder thuis verwacht... Jullie zijn nog helemaal niet uit over een naam? Ik ben er ook nog veel mee bezig.. Meisjesnaam twijfelen we nu eigenlijk nog tussen 2... Beter gezegd, verschilt onze voorkeur Maar blijf ook zoeken naar andere namen, want wil wel goed alles hebben uitgezocht. Ik heb soms last van maagzuur, maar niet zo vaak gelukkig..
Hier ook heel soms last van maagzuur, maar wel heel sporadisch. Namen zijn we over uit, maar een kaartje voor een jongen kan ik niet vinden. Als het een meisje wordt dan is het kaartje al klaar. Naja hij moet nog gedrukt worden... Mitf: ja, zeker als je het geslacht wel wil weten is het vervelend. Over 2 wk weer een echo toch? Hopelijk mag je het dan weten
Oh bah, maagzuur. Ik heb er al de hele zwangerschap last van. Ik blijf ook maar boeren. Als ik iets mocht inruilen voor een ander kwaaltje dan is dat het wel! Ik heb ook al last van mijn rug als ik lang zit. Op m'n werk weet ik na 3/4 uur niet meer hoe ik moet zitten in de stoel. Een andere houding helpt vijf minuten maar dan voel ik mijn rug weer. Hopelijk gaat mijn lijf opnieuw balans vinden. Mijn rug is totaal niet mijn zwakke plek dus was ook erg verbaasd dat ik dit nu krijg. @stef, leuke auto! Doet toch pijn om je eerste auto in te ruilen he. Ik heb ook net een nieuwe. Niet echt een gezinsauto/mama auto maar het is de tweede auto. Een cabrio! Had ik hier voor ook al maar nu een nieuwer model. @mitf, vind het zo bizar dat ze het geslacht niet goed kunnen vaststellen. Ik zal gek worden! Maar belangrijker is natuurlijk de beentjes. Volgens mij gebeurt het wel vaker dat even een onderdeel achter blijft bij de rest. Hopelijk is dit over twee weken weer wat bijgetrokken. Ik denk ook niet dat het dwerggroei is. Onze baby gaat denk ik wel lang worden. Ik ben bijna 1.80 en op mijn moeder na, de kleinste thuis. ML 1.85. Dus denk dat onze baby later wel naar de 1.90 gaat. Gelukkig duurt het nog lang voordat hij mij gaat inhalen @namen, wij zijn eruit! We hebben nu al weken dezelfde naam en hij blijft helemaal top. Dus ik denk dat dit hem wel gaat worden. Naar kaartjes heb ik nog niet gekeken. Zo, nu m'n nest uit. Kan uren blijven liggen maar volgens mij is het lekker weer ☀️
Hier ook veel last van maagzuur. Idd rennies maar ook vanille vla en melk helpen. O ja ook geen/minder koolzuur drinken scheelt ook aan maagzuur klachten. Succes!