Nou het buikje begint wel te komen hoor zonnebloem! Je ziet wel iets. Wacht maar straks lopen wij te klagen over die grote toeter en loop jij met een perfect compacte buik rond Hier al wakker door de kiespijn. Pff. Best bijzonder dit aangezien ik gaan kiezen meer heb. Hoop dat het geen onderdeel van de zwangerschap is, maar gewoon domme pech. Zo maar proberen weer wat te slapen. Truste (voor nu ff)
@ zonnebloem: er komt straks vast nog een groeispurtje aan, dan ga je het echt wel zien! Maar snap wel dat je het leuk zou vinden als je wat meer zag al... geduld he... @26 mei: hoezo geen kiezen meer? Als het blijft aanhouden zou ik naar de tandarts gaan denk ik... het is wel bekend dat zwangerschap voor gebitsproblemen kan zorgen he... (en dat sommige gebitsproblemen invloed hebben op de zwangerschap ook) @hier: vannacht wakker geworden door de kleine voor het eerst! die was echt ontzettend fanatiek bezig, haha! Gister kreeg mijn man ook weer een flinke schop, grappig om te merken dat hij steeds sterker wordt. Overigens was ik het weekend weg en was de baby toen erg rustig en sinds ik thuis ben weer volop in beweging! Zou het nu al een huismusje zijn? hihi! (net als zijn vader)
Ik krijg ontzettende kriebels van alle kamertjes en kleertjes die voorbij komen! Ik geniet van de filmpjes op fb van de buiken en de afstandsbedieningen! Ik voel hier de kleine voornamelijk in de avond en hij protesteert als ik in de nacht op mijn buik wil slapen, vind hij niet leuk Vandaag heb ik een rustdag alleen even naar de winkel en stofzuigen. Morgen derde verjaardag van onze kleine meid die veels te snel groot word!
Ik heb vanaf mijn 17e al een kunstgebit. Kiespijn is dus erg bijzonder voor me. Maar i.i.g. geen gebitsproblemen tijdens de zwangerschap, dat scheelt
Oef Gaab ik ben blij dat mijn kleintje het niet erg vindt dat ik op mijn buik slaap! Ik wil dat zo lang mogelijk volhouden, haha. Het wordt wel een steeds groter obstakel, maar tot nu toe gaat het nog. Ben ik erg blij mee. Ik had eigenlijk verwacht dat ik al sneller 'last' zou hebben van mijn buik, dat hij zo groot zou worden dat hij in de weg zit. Dat is nu nog niet zo en ik hoop dat het pas in het laatste trimester komt. @Zonnebloem ik heb een collega die een paar weken verder is dan ik (eind november uitgerekend) en zij heeft net zo'n bescheiden buikje als jij. Ik vind het wel mooi hoor. @Lentekind wat leuk dat je bij je kindje nu al een voorkeur kunt merken! Mijn man is ook zo'n huismus als die van jou, maar de baby trekt zich er niks van aan waar ik ben. Ik merk alleen wel dat ze vaker in beweging is als ik zelf juist stilzit. Bijvoorbeeld in de trein, op de bank, of inderdaad in bed. @26mei dat is ook raar, kiespijn terwijl je geen kiezen hebt? Is het dan een soort kaakpijn of is het fantoompijn? Ik hoop in elk geval met je mee dat het gewoon toeval is en niet door de zwangerschap!
Ik zie wel hoe het met mijn buik gaat ben al lang blij dat alles goed gaat verder, en ach opzich is dit ook wel makkelijk, op veters strikken na kan ik eigenlijk alles verder nog en dat heeft ook wel wat!
@Zonnebloem, wat heb je juist een ontzettend handzaam bolletje. Al snap ik wel dat je op een gegeven moment wil gaan pronken met je buik. In het buikentopic zie je zo veel verschil tussen alle dames. Maar ook bij de dames die naar binnen dragen ga je het uiteindelijk toch zien. Je zal alleen toch iets langer moeten wachten. Maar gelukkig zie je al een praktisch voordeel! @26mei, wat rot dat je pijn aan je mond hebt. Kan het zijn dat je kaak wat aan het werken is waardoor het gebit pijn gaat doen? Of heb je het ook zonder?
Nee het is echt een fantoonpijn. Kan de 'kies' zelfs aanwijzen haha. Gaat gelukkig nu weer wat beter. Heb het eerder gehad maar dat is weer jaren geleden. Komt wel goed
Tnx mitf! Ga ff op Facebook kijken. Ml en ik zijn op zoek naar een goede camera. Heb nu een Nikon D3100 op het oog, via mp voor 225. Iemand een idee of dit een goede prijs is en/of een goede camera? 26mei: gelukkig is je kiespijn verminderd! Geen idee of dit bij de zw-schap kan horen. En idd wat een verschillen in buiken zeg. Ik vind het prachtig hoe elk lichaam zich op zijn eigen manier ontwikkeld!
Merk dat ik hier een beetje lui word met alle bedrijvigheid op fb..! Zonnebloem, er komt een tijd dan kun je er bij jou ook niet meer omheen ! Alvast gefeliciteerd een fijne dag morgen gaab! Buik slapen... Zou het graag willen maar ik durf het niet meer..ligt niet fijn.. Slaap nu met voedingskussen om toch wat op zij te kunnen hangen met buik richting matras.. Ben weer 'op' vandaag...pfff energie kom je ooit nog weer terug? :/ Haha lentekind dat zou grappig zijn, net zo'n huismus als papa
Volgens mij is dat een heel mooi prijsje, Hbz! Ik zou wel vragen of er ook een aankoopbewijs bij zit, voor als ie ooit stukgaat o.i.d. Vervelend, 26mei! Misschien een paracetamol als het vannacht weer zo naar voelt? Me84, dat heb ik ook. Ik slaap eigenlijk half op m'n zij, half op buik. Maar dat vind ik al eng worden. Ik ga vannacht ook het voedingskussen maar uitproberen. En facebookgroep is leuk inderdaad! Ik post liever daar foto's dan hier. Mijn buik begint nu ook pas te groeien. Je ziet het gewoon wat minder duidelijk omdat ik wat vetjes van mezelf heb ik ga morgen ook een mooie foto proberen te maken. Mijn moedertje is bijna klaar met behangen. Het is echt zooo leuk geworden! Morgen gaat ml met zwager de meubels van de garage naar de kamer slepen en dan kan ik gewoon de kledingkast al vullen blij blij! Fijne avond! Wij gaan weer verder met de serie Orange is the new Black. Zo leuk!
Zonnebloem aaaaah juist een lief buikje. De mijne zit soms al in de weg haha. Al snap ik ook wel dat je graag wilt showen! Lentekind ik heb gehad toen ik met me moeder en zusje weekje weg was, voelde me zoon amper ik was terug en hij was mega druk! Was toen 31 weken wilde gewoon zijn ouders bij elkaar hebben haha. Gaab ik vergeet het vast morgen dus nu maar alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Tijd gaat echt snel he! 26mei, hoezo een kunstgebit? Hbz het is idd een goede camera, maar volgens mij kan je hem voor ietsjes meer al nieuw kopen even googelen Me84 ja lastig he twee dingen bij houden ik ben vandaag ook erg moe. Heb erg hard door gewerkt maar nu 5 dagen vrij Luckymartine leuk hoor ik kan niet wachten tot donderdag! Fijne avond. Donderdag om 7 uur komt het kamertje :O hopen dat ze een beetje op tijd zijn heb om 9 uur een afspraak :S Hihi.....
Bedankt nog voor alle complimenten voor kamer/wagen/buik!! @Disi haha graag gedaan hoor mijn leidraad voor jouw reactie Vervelend dat je last hebt van de warmte ook en niet toe komt aan de klompjes. Leuk kindercorso en camping geniet ervan! @Stefjuh oh jee uitglijden klinkt eng, ben er ook telkens bang voor om te vallen ofzo @Judith echt klote die benen van jou, grappig dat sex wel helpt maar idd iedere avond pff moet er nu niet aan denken. @Lentekind niet prettig als ze vast komen te liggen in ledikant, snel een ander bed hopelijk! ja leuk he als je al die dingetjes weer ziet lijkt me, lastig dat je zo druk bent met werk maar kan je er straks extra van genieten. Bijzonder wakker worden van de kleine he. @Ellie ook mooi buikkie en lekker dat je de kleine iedere dag voelt @MITF hahaha ja vl was aan het werk en ik ben de handige van de twee vandaar dat ik het in elkaar liet zetten en zal het nog even veranderen op de lijst ff gemist dat het navelstreng was ipv piemeltje, wel slordig hoor. Ze mogen max 2 uur te laat komen, dus 9 uur uiterlijk dan, en tja bij mij hadden ze zich beide verslapen zal niet zo vaak gebeuren denk ik. Leuk leuk! @Zonnebloem begint toch ook echt te komen nu, en wie weet krijg jij ook ineens een groeispurt nog hoor! En ja je hebt er ook voordeel aan want hier zit ie echt wel al eens in de weg @26mei dat is wel heel apart kiespijn met kunstgebit, mss is het iets in je holtes? Daar heb ik nl ook weleens een onsteking gehad en straalde door naar kiezen. Ben ook wel benieuwd waarom je zo vroeg al kunstgebit had (mijn moeder had wolf ofzo iets en had het ook heel jong) @gaab kan jij nog op je buik slapen dan? hier wil dat niet echt meer helaas, en ook alvast van mij gefeliciteerd met je dochter want zal het anders ook wel vergeten @slapen slaap ook op zij, en probeer beetje buik mee te pakken als het nog eens lukt. mss toch ook maar voedingskussen proberen. @hbz geen idee van prijzen voor camera's sorry, maar idd zoals gezegd zou wel de bon erbij willen hebben @luckymartine ben heel benieuwd hoe het eruit ziet Vandaag controle gehad bij de vk, alles was wel goed maar bij de 20 weken echo (wordt gedaan in praktijk maar andere mensen speciaal voor die echo's), bleek de buikomtrek toch iets te groot te zijn, boven de bovenste groeilijn, 99 was ie voor degene die er bekend mee zijn. In principe hoef ik me niet druk te maken maar krijg toch een extra groeiecho nu bij 30 weken en over 2 weken moet ik de Glucosetolerantietest gaan doen. Ze willen wel zeker weten dat het geen zws diabetes is. Kan ook gewoon zijn dat het een groter kindje wordt, het is natuurlijk een moment opname. Vk vond het wel raar dat de echoscopiste nog niks gezegd had of vermeld had.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Verrassing 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 3 december ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing ♥ - Ikke31 | 31 jaar | 1e kindje | Meisje 5 december ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje | Meisje ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje 9 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje 11 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 13 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje | Jongen| Meisje 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen Totaal aantal zwangere dames: 31 | 12 Jongens | 12 Meisjes | 6 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 6 augustus - SharJohn | controle verloskundige - Sem25 | 20 weken echo 7 augustus - DaThi10 | controle verloskundige 11 augustus - Familievdlaan | controle verpleegkundige - Mamainthefuture | afspraak verloskundige - Me84 | afspraak verloskundige 12 augustus - Ikke31 | afspraak verloskundige 14 augustus - Ellie86 | 20 weken echo en controle gynaecoloog 15 augustus - Pindatjuh | controle verloskundige 21 augustus - Lentekind85 | afspraak verloskundige - GingerAle | controle verloskundige 23 augustus - Stefjuhhhh | controle verloskundige 3 september - Ellie86 | controle/echo gynaecoloog - Lavina | 3D/4D echo 10 september - Mamainthefuture | 3D echo - Swimming | controle verloskundige 20 september - Swimming | 3D echo 24 september - Luckymartine | groeiecho 25 september - SharJohn | 30 weken echo ivm ligging placenta
Lavina ik hoop maar dat ze optijd zijn ik moet 8.45 uiterlijk de duur uit haha.... En idd twee keer verslapen zou wel heel toevallig zijn en eigenlijk ook wel erg slordig! Ik heb die suikertest toen ook gehad en daar kwam zws uit alleen om eerlijk te zijn klopte het voor geen meter alle testen daarna tot 37 weken waren goed heb geen dieet gedaan en geen insuline hoeven gebruiken.... Me zoon loopt nu nog steeds voor in lengte en gewicht etc haha..... En nu hebben we een kleinte Ja heel erg slordig een navelstreng voor een piemel aan zien :S dus nu wachten we in spanning, hopelijk weet ik het over een week en anders met de 26 weken 3D echo Gaab gefeliciteerd met je dochter!
Kiespijn is helemaal weg Jeej. Hopelijk blijft dat zo. Dat ik een gebit heb is helaas een familieding (hopelijk doet onze kleine meid niet mee) Heb vanaf dat mijn tanden doorkomen erg broze tanden. Braken spontaan af. Tandenpoetsen, fluoride behandelingen etc. niks had effect. Toen ik op mijn 17 bijna geen kiezen, kapotte voortanden en heel laag zelf beeld had (schaamte, had altijd een sjaal om voor mijn mond) is besloten alles eruit te halen. Beste beslissing van mijn leven. Expres hebben we gekozen voor een gebit dat de vorm van mijn eigen tanden heeft en niet de witste tint. Hierdoor is het nog nooit iemand opgevallen dat ik een gebit heb. Vanaf dat moment ben ik uit mijn schulp gekropen en sta weer lachend op foto's 3 jaar later heb ik implantaten onder gekregen. Dat zijn twee schoeven die in mijn kaak zitten met een balkje ertussen. Hier klikt mijn onder gebit nu op vast waardoor het stevig zit/aanvoelt als 'vaste' tanden. Verdenk die schroeven ervan soms fantoompijn op te roepen. Maar heb het er voor over.
Jippie we gaan week 24 in!! 11 augustus glucose tollerantietest Lig nog even heerlijk in bed, te genieten van de bewegingen van me kleine man
Merk dat ik hier helemaal niet meer actief reageer sinds het zo gezellig druk is op fb. Lees wel alles, maar heb zo'n hekel aan lange reacties tikken op mobiel.. Hier gaat alles nog goed. Nog steeds wel moe maar merk dat ijzermedicatie al ietsje begint te werken. Ben btw na weekje vakantie wel halve kilo ofzo aangekomen. Ga nu toch maar proberen wat gezonder te eten en meer te bewegen. Was juist zo blij dat ik met 20weken nog niks erbij had..
26mei he bah vervelend, maar gelukkig kan het door een gebit opgelost worden en tegenwoordig zien die er niet meer "nep" uit zoals vroeger Door dat je hem vast klikt hoef je hem dan ook niet uit snachts of dat wel? Stefjuh leuke foto Picasso is ook vervelend op je mobiel, ik weet er alles van haha.... maar ben te verslaafd aan zp dat ik toch maar met mijn mobiel reageer hihi.... een halve kilo tot 21 weken is natuurlijk ook niet verkeerd! He bah ben de laatste dagen weer best flauw maar ja doen we niks aan bloeddruk is gewoon laag. morgen komt de babykamer jippie