Als ik m'n ipad schuin houd zie ik ook een licht streepje! Poeh, wat spannend! Morgen weer? Of wacht je nog een paar dagen af? Nog maar 5 dagen voor je nod
Snne wat hoop ik voor je dat je over 9 maanden een mooie beeb hebt. Lavina sterkte en ik duim voor je!!! Jakkes lavina zo te lezen is het erg stressvol!!!! X Ja gelukkig is het hier zo goed als klaar, op wat kleine dingen na, maar dat kan gemakkelijk op een vrije zondagmiddag . Begin er nu eindelijk van te genieten x
Ik ga morgen weer testen uiteraard Vind het erg spannend... mk staat natuurlijk nog op mn netvlies... Ik hou jullie op de hoogte.
Swimming je paste niet meer op de ovendeur maar mooie foto hoor Hihi 26mei zo zeker druk weekje voor jou, maar wel allemaal leuk Snap dat je werk steeds zwaarder wordt hoor. Ik heb het al met gewoon een kantoor baan! Haha dat die vriend van jou het ziet.... De mijn is geloof ik blind whahah die heeft het elke zwangerschap niet gezien (terwijl je een duidelijke streep zag kreeg ze zelfs duidelijk op de foto, maar hij zag het niet) dat ik elke keer uit frustratie gelijk de CB met indicator deed waar voor manlief duidelijk ZWANGER stond whahah. Snne heeeeeel spannend! Als we mee moeten turen moet je ff een gil geven hoor ik duim voor je meis! Je bent er wel vroeg bij met testen Hihi! Maar ja soms weet je het gewoon zeker toch? Maar ik zie ook een streepje hoor, dus toch voorzichtig al gefeliciteerd! Op Naar een mooi plakbeep! En ik weet er alles van zwanger na een mk is best zenuw slopend Lavina had al op fb gezegd heeeeel erg veel sterkte doe rustig aan! Aftellen naar zondag, nog "maar" 4 nachtjes slapen! Stffjuh heel herkenbaar had me eerste zoon ook last van! Hoop niet dat dat gelijk staat aan het hebben van zwsuiker ik had dat wel namelijk bij de eerste. Luckymartine het is echt heeeeeel gor! Succes maandag mocht ik het vergeten! Lentekind haha bij mij kriebelde het al vanaf 8 weken whahah. Maar veel plezier met het maken van de plannen is en blijft zooooo leuk! Me84 had de foto inmiddels gevonden Denk dat je een lichte harde buik heb, maar betekend wel dat je te veel doet, dus rustig aan meis Ow massage kan ik ook wel gebruiken.... Dathi ik had je nog een pb gestuurd voor die kinderwagen? Hoor heeeeeel graag nog van je @ Hier vandaag weer een echo gehad. Kleine is gelukkig goed gegroeid wat een opluchting was dat! Ipv 2 weken achter met beentjes een armpjes nu nog maar 1 week! Dus mooi aan het inlopen Dit staat niet op fb te lastig met telefoon tikken sorry :S Wel vorige week nog onverwachts een vruchtwater punctie laten doen aan gezien als we vandaag een slecht echo zouden hebben (lees geen of weinig groei) we eigenlijk al te laat zouden zijn aan gezien ik ruim 22 weken ben. Hier krijg ik deels vandaag nog uitslag van en deels volgende week pas... Maar de gyn gaf aan dat ik me niet druk moet maken en dat het zeeeeeeer onwaarschijnlijk is dat de kleine skeletdysplasie heeft.... Wat een opluchting allemaal zeg! Enne we weten EINDELIJK het geslacht! It's a BOY!
Ik ben al gebeld voor de vruchtwaterpunctie. Ze kunnen met zekerheid zeggen dat onze kleine GEEN chromosoomafwijking 21 (syndroom van down), 18 en 13 heeft. Verder is er nog wel een uitgebreid onderzoek bezig (was van te voren al bekend hoor van dat uitgebreide onderzoek) maar dat is naar skeletdysplasie waaronder ook dwerggroei en daar volgt de uitslag waarschijnlijk pas volgende week of die week daarna... Maar de gyn vanochtend gaf al aan dat hij niet verwacht dat daar iets uit gaat komen aangezien de groei heel goed ontwikkeld. Pfff ben zo opgelucht!
Ik ben verliefd op je echo foto mamainthefuture!! Wauwie! En haha die kleine voetjes van je zoontje geweldig!! Poeh hoop dat je nu volop kan gaan genieten!! Morgenmiddag naar fysio..rugpijn wordt er helaas niet beter op..
Jaaa lief hé! Lijkt heeeeeel erg op me zoontje... Zal zijn echo ook eens zoeken en op fb plaatsen Hij zat recht onder mijn buik Hihi zag er zo lief uit dat manlief me telefoon moest halen ik zeg dit is een leuke foto haha. Dat hoop ik ook, al merk ik dat er een behoorlijke last van me schouder valt! Balen meis, hoop dat de fysio je kan helpen!
hoi meiden! @snne: ik zie het streepje ook, wat spannend zeg!!! hopelijk blijft dit kleintje plakken!! @ swimming: wauw, mooie spullen! heel erg leuk dat donker blauwe! @MITF: wat een ontzettend goed nieuws! echt heel erg fijn dat het allemaal mee valt en dat het kleintje goed groeit! En die foto, hoe super schattig zeg!!! nu al een droppie Trouwens, jullie babykamer ziet er ook echt geweldig uit! ik vind die kleur grijs op de muren ook echt vet! het inspireert me wel weer, haha! @ Lavina: oh jee meid, wat een spanning voor jou.... ik hoop echt dat je baby nog heel lang blijft zitten! rot voor jou als je nog weken rust zou moeten houden, maar dat zou het allemaal zo waard zijn in the end! Heeel heeel heeeeeeel veel succes voor jullie!! @luiers: dat hebben wij ook nog allemaal niet (uiteraard, haha!) Misschien wel goed om vanavond even te gaan halen ja bij de kruidvat... maar ik heb nog steeds het gevoel dat het nog eeuwen duurt voor het zover is, whaha! De hormonen moeten nog hun werk gaan doen denk ik... Komt ook een beetje doordat we eind september op vakantie gaan en ik in mn hoofd heb om alles daarna te regelen... nou ja, we zullen zien!
Lavina, toi toi toi!!!!!!!!! Flink balen ,maar t komt goed!!!!!!!!! Mitf, wat een schattig jochie! Jij bent tot over je oren verliefd, dat kan niet anders! Mooie babykamers trouwens En die foto van zoon 1 ...hihi Ik was een paar dagen erg beroerd: zweet brak plotseling uit, versnelde hartslag, druk op mn hoofd,trekkende spanning in mn onderbuik. Gister ziek nr huis en hele dag op bed. Ik moest verschijnen bij de 1730 naar de vk, ze wilde mn bloeddruk meten. Deze was goed, maar toen ze aan mn buik voelde, zei ze; " alle rek is er uit, al je organen liggen 'los', alles beweegt mee, helmaal met zo'n druk kindje.. Ik draag m zo hoog als een zw.schap van 28 weken, en dat verklaart dat ik plots slecht kan bukken of naar voren kan, net als dat ik plotseling heel hard groei in buikomvang en kilo's. Morgen mn suiker testen op zw.schapsdiabetes. Dat zou verklaren waarom alles zo hard groeit. Gets, 2 uur lang in t zh zitten te zitten en vanf vanavond 22.00 tot morgen 10.00 niks meer mogen eten en drinken.... Echt... Ik hoopte zo dat ik van deze laatste zw.schap wat meer mocht gaan genieten, maar het word me niet makkelijk gemaakt.. Nu ik snachts zo in de weer ben met mn benen en nu ook overdag met mn lichaam loop te vechten word het wel lastig nog lekker te genieten. Ik kijk uit naar 26 sept....mn laatste werkdag! Dan hoef ik iig een stuk minder te doen alsof alles zooooooo goed gaat
Lentekind ja wat een schatje he die gaat veel vrouwen harten stelen netzoals mijn zoon eerste zoon nu al doet dat wordt nog wat met die twee achter de meiden aan haha! Dank je wel er komen ook nog blauwe letters op. Judith ik ben idd al helemaal verliefd om me kleine ventje straks heerlijk een huis vol mannen dus als deze mama niet in de watten wordt gelegd door haar mannen weet ik het ook niet meer hoor Ja zoon 1 lag helemaal dubbel zo verstopt onder mijn buik haha.... Ow jeetje meid, doe je rustig aan. Heel erg veel succes die test is niet niks is gewoon hartstikke goor en dat nuchter blijven is niet makkelijk. Drink wel nog ff lekker flink wat water voor het 22.00 is vult ook weer een beetje en ik mocht 1 glas water in de ochtend drinken. Ik heb hem al bij 19 weken gehad en mag nog een keer met z26 weken jakkes! Enne als het moet eerder stoppen met werken hoor, dit is echt niet goed meis!
Ook ik ben erg actief op fb en minder actief hier. Ook veel weer gebeurd. Ben ook 8 uur per week minder gaan werken ivm harde buiken en vele hoofdpijnen.... Die kleertjes vind ik idd ook erg klein in maat 50. Ik denk namelijk dat wij een enorm kind krijgen haha! Ik wil ook graag in een bad bevallen! 28 aug met de vk overleggen of dit mogelijk is. Ik heb evt al een speciaal bad hiervoor. Zie gelukkig niet op tegen de bevalling... Hopelijk kan de fysio je goed helpen me84 want die rugpijn is erg vervelend! Wat ontzettend balen Judith. Heel veel sterkte voor morgen. We hebben tegelijk verlof, kijk er ook erg naar uit!
Turen maar Zie het streepje in het echt best goed zonder te turen.. erg lastig om dat op de foto te krijgen.
He bah Judith nee hè wat naar dat je dit er nou bij hebt. Heel veel succes vandaag met de test... Maar uuuh je hoeft je toch niet altijd sterk te houden en te doen alsof alles goed gaat... Sommige dingen kun je eet beter uit gooien, dat scheelt spanning voor jou en je kindje...X Snne, ik zou ook zo graag zeggen dat ik het zie maar kan niet anders dan te zeggen, in tegenstelling tot de rest, dat ik het tweede streepje niet zie...ik hoop voor jou dat ie er in het echt gewoon staat en dat ie op de foto gewoon minder zichtbaar is! En dat ik zo kippig als de pest ben ik wíl hem wel voor je zien maar zie hey nu (nog) niet... Ik wens je heel veel succes en hoop dat er gauw en duidelijker knal streep staat! X Lavina, denk aan je! Hier alleen de luiers uit de dozen. Rest moet ik nog halen, later...
Op de bovenste foto zie ik echt wel een licht streepje! Op de onderste zie ik niets. Wat spannend zeg!! Gewoon morgen of over 2 dagen nog een keer testen.. Ik hoop echt dat hij snel duidelijker word. Ik had trouwens dat ik in de middag en avond duidelijker testte!
Ik zie net zoveel als je vorige foto, maar ik had hetzelfde met die kruidvat testen en het op de foto krijgen, lastig maar in het echt zie je het veel duidelijker! Zou zo leuk voor je zijn! Houd je ons op de hoogte hier? Succes!!