Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Snne ik zie ook op de bovenste een licht streepje!!!
    Je zit nog voor je NOD toch? Zou geweldig zijn!!

@mamainthefuture
    Wat een mooie echo! En fijn dat hij tot nu gezond lijkt!

Ik zal later proberen verder terug te lezen. Lukte laatste tijd even niet meer. Ik las dat jullie inmiddels gezellig op facebook kletsen! Leuk! Alleen heb ik geen fb meer. Hopelijk kan ik jullie hier ook bij houden dan! ;)

2. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Het lijntje wordt al donkerder :) heb even op de foto die van 10 dpo en van vandaag 12 dpo. Dan kun je goed zien dat hij donkerder wordt. Hopelijk kunnen jullie het op de foto nu ook beter zien :) de foto zonder 12 dpo ernaast is met flits gemaakt en toen was ie echt net doorgelopen.

Bijgevoegde bestanden:

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Snnee jaaaa hij wordt idd donkerder meid. O wat spannend zeg. Ik duim voor je meid!

4. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Mamainthefuture een jongen leukleuk!!! Gefeliciteerd!! Spannend zeg van de onderzoeken, hoop dat je je niet te ongerust maakt en rust het bij wat de gyn zei.

Me84 succes en sterkte met je rug, hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen!!

Judithvl het zit je weer niet mee, bah! Sterkte ermee!

Spannend snnne ik zie een heel vaag streepje, hoop voor je dat die snel duidelijker wordt!!

Lavina hoe is het met jou en de beeb?? Ik duim zo hard voor je!!!!!

Hier gister de eerste late dienst ingekort gehad en vanavond weer, wat een verademing, heb zelfs nog iets energie over om te douchen (best belangrijk met het niet zo frisse werk ;)). Vanavond nog een avonddienst en dan ben ik daar ook uit. Nog mijn uren tellen om te zien dat ik niet met minuren het verlof inga.

Sterkte iedereen met alles wat er speelt!!

5. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Jahoor, meid! Ik zie het echt duidelijk :D super voor jullie! En nog steeds spannend!

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Jaaaa super Snne!!! voorzichtig gefeliciteerd!! :D :D

Gister lekker gemasseerd bij de fysio. Volgende week gaat ze beter naar mijn houding kijken en dan krijg ik ook oefeningen mee.

Denk dat het hier bijhouden alleen maar makkelijker word Lenaroos ;)!

Lekker dat vanavond je laatste avond dienst is dienb!

Nog 1 weekje en dan heerlijk 3 weken vakantie!! Zooo zin in!!!
    En daarna aftellen tot verlof :D:D kan niet wachten haha!

En morgen gaan we proefrit maken in andere auto! Vw golf station.
    Ml zijn auto gaat dan weg.. Hebben we iig 1 grote gezinsbak haha:)

7. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Snne, ik zie nu ook n heel licht streepje!!!!!

8. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lenaroos dank je wel, ik ben ook heel erg blij met de 3D foto :)
    Hier bij houden wordt makkelijker volgens mij aangezien iedereen op fb zit haha....
    ik heb überhaupt weinig energie om te reageren dus ben hier minder (is het gelijk rustiger whahahah)

Snne ik zie hem nu wel heeeeel ligt op die van 12dpo spannend meid!

Dienb natuurlijk vind ik de volledige uitslag nog wel wat spannend, al zie ik het wel heel positief te gemoed dus ben niet heel ongerust ofzo. Fijn dat het minder werken helpt :)

Me84 ow lijkt me zooooo lekker even goed gemasseerd worden ;) binnenkort maar een keer voor kijken ;)

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Snne ik zie een streepje en best duidelijk woehoe!

Lieve dames heb eigenlijk nog niks terug gelezen zag gelijk de test en wilde reageren :)
    Ik ben veel actiever op Facebook dan hier, het is voor mij makkelijker en overzichtelijk!
    Zp zou ook een app moeten maken dat je steeds meldingen ontvangt van een bericht waarop je een abbo hebt.

10. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Hier berichtje namens Lavina van fb gekopieerd

Ik heb 1e longrijping prik gehad, 2e komt morgen en mocht smurf dan toch te vroeg komen mag het vanaf zondag 17.30 uur
    We hebben wel een moeilijke beslissing moeten nemen over het verloop mocht het aankomende week zijn. Overlevingskansen zijn 50% bij natuurlijke bevalling, en slechter als ze het moeten halen met keizersnede.
    We hebben besloten geen keizersnede te willen voor beide, vanwege kans op complicaties voor mij en kans op ernstige handicaps bij smurf We willen dat het een eerlijke kans heeft op het leven.
    Dus als het na de geboorte goed met smurf gaat na de checks gaan we ervoor met behandeling, anders laten we smurf gaan.
    Hopelijk gebeurd dit allemaal niet en blijft het nog lekker zitten tot na iig 25 weken dan zijn kansen al veel beter
    Er blijven sowieso risico's op handicap enkel of meervoudig, maar dat risico maken we dan zo klein mogelijk
    Ik mag weer uit bed naar wc en douchen maar wel zoveel mogelijk rust. Af en toe over gang voor mijn benen. Mag ook naar buiten of in zh met rolstoel.

11. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Nu reactie op dingen die ik voorbij zag komen.

Box wij hierin alleen boxkleed en lag zacht genoeg om in te slapen, was bij mijn dochter toch een favoriete plek!

Hmm het andere waarop ik wilde reageren ben ik vergeten hihi
    Tis 4:23 misschien is het wijs als ik maar weer ga proberen te slapen :)

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat schrik ik van je bericht lavina! Wat heftig! :( hopelijk blijft je smurfje nog eventjes zitten. Ik duim voor jullie dat alles goed afloopt. Heel spannend.. dikke knuff en sterkte

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Voor Lavina heb ik al op fb gereageerd ;)

Gaab jeetje wat ben jij laat wakker! Ik lag er om half 10 al in en pas wakker om 8.30 :)

14. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @lavina, jee meis wat heftig een scheurtje in je vliezen. Hoe kan dat zo? En moet je nu op bed blijven of zelfs nog een tijd in het ziekenhuis?
    Ik lees net dat je zeker tot de 24 weken in het ziekenhuis moet blijven. Hoever ben je nu? Ach ik hoop zo dat het allemaal goed verloopt. Een vroeggeboorte is heftig en ik hoop dat het je bespaard zal blijven meid.
    Ik lees net je uitgebreide bericht over de mogelijke complicaties bij een vroeggeboorte. Jee meis wat bizar is deze situatie ineens. Sterkte!!

@snne, ik heb even op je NOD forum gespiekt en zag twee foto's van de 14e. Daar zie ik duidelijk een streep hoor!!! Wow zelfs ik voel de spanning voor je. Het zou echt gaaf zijn als je nu alweer zwanger zou mogen zijn he.
    Super veel sterkte! En wat een andere dame zei hier, zwanger zijn na een mk is soms pittig. Laat je niet beetnemen door angst hoor. Leef met de dag, want de feiten kan je niet veranderen. Het gaat goed of niet goed. Sterkte en ik hoop dat je er goed van kan genieten!

@me84, je omschrijving van harde buiken klinkt wel herkenbaar hoor.
    Het is een naar gevoel he. Zeker als het heel vaak gebeurd.
    Ik had t bij de vorige zwangerschap ook echt teveel. Zelfs dreigende weeën met 25 weken. Nu gaat t stukken beter! In de avond nog wel harde buiken, maar das oké. Overdag gaat t goed en kan ik lopen, fietsen, zorgen voor de kids en huishouden. Ik ben daar zo dankbaar voor. Bedrust vanaf 25 is echt niet leuk en zwaar.
    Sterkte bij je rugpijn meid. Fijn dat er fysio bestaat.

@mitf, goed zeg dat de kleine zo hard groeit!! Nu nog maar 1 weekje achterstand. Dat klinkt al minimaal toch. Fijn zeg een hele opluchting.
    En je krijgt een zoon! Leuk leuk!

@judithvl, jee wat naar die ervaringen! Ik hoop dat je toch nog rustigere dagen zult krijgen en je kan genieten van de mooie momenten in je zwangerschap. Wat heerlijk dat je tot 26 september hoeft, das nog maar 1 maandje.
    Ik heb misschien door hoe ik de onrustige benen voor kan zijn.
    In de vakantie zat ik vaak tot laat in de avond in een stoel en kon ik niet op een bank of lekker bed liggen. En als ik naar bed ging ging ik gelijk slapen. Dus Niet meer op m'n phone lezen/schrijven. En als ik dan binnen een half uur of 45 min in slaap viel had ik geen last van restless legs!
    Gisteravond probeerde ik dit voor t eerst thuis. En het werkte! Ik heb heel goed geslapen! En geen onrustige benen gehad. Dit in tegenstelling tot eergisteren. Toen tot 03.00 uur wakker gelegen in bed. Heel misschien heb je wat aan de tip?... Ik hoop het zo voor je.
    Jou baarmoeder is ook al zo groot, bij mij ook. 3e kindje he :)
    Mijn kleine jongen schopt soms al tegen m'n ribben aan! Baarmoeder zit al ruim 7cm boven m'n navel(!).
    Probeer je te laten verzorgen door je vriend/man. Af en toe een massage. En lekker douchen in de avond.
    Ach ik wow dat t met een paar acties allemaal weer rustig was voor je. Sterkte!

@hbz. Jij ook in bad bevallen, leuk en spannend. Ik wil dat ook graag. Wordt het bij een 1e kindje wel aangeraden vroeg ik me af. Ik dacht daar iets over gehoord te hebben. Meestal duurt een eerste bevalling wat langer en is minder makkelijk...
    Ik ga ook volgende week mijn bad bevalling wens neerleggen bij de vk.
    Ik ben benieuwd of ze het doen.
    Goed van je dat je iets minder bent gaan werken. Als het nodig is is het nodig.

Nou ik ben er weer doorheen, alles gelezen.
    Ik lees dat veel van jullie allerlei inkopen gedaan hebben voor de kleine. Wat heerlijk.
    Ik heb in m'n vakantie 4 paar slofjes/schoentjes gekocht. Nou eigenlijk heeft ml ze gekocht. Die is gek op schoenen hah
    En we hebben een wiegje gekocht. Een die aan het plafond gehangen kan worden. Scheelt weer ruimte in m'n slaapkamer. Dus wel leuke dingen :)
    Verder nog niet echt iets. Maar dat komt. We hebben voor de andere twee kinderen veel gekocht en zijn druk met hun kamers bezig.

Ik ga ff brunchen. Fijne dag!

15. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Jeetje lavina, heel veel sterkte. Hoop dat de beeb er nog een flinke tijd in blijft zitten!! Wat hebben jullie over vreselijke dingen na moeten denken, wat knap en sterk dat jullie er zo in staan!!!! Heeeeeele dikke knuffel!!!

Ja mamainthefuture een massage is heerlijk, ik heb laatst een zwangerschapsmassage gedaan, wat ontspannen, was echt even weg van de irriterende buitenwereld ;). Heb er nu nog baat bij, omdat er toch wat spanning en stress weggemasseerd is.

Idd geen zware avonddiensten meer, gewoon een ritme voor mijn lijf en hoofd pakken en natuurlijk voor biebs.

x

16. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    @elionorah thanks voor je lieve berichtje!
    Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven dat ik weer zwanger ben. Het is heel anders dan de eerste keer en ook weer anders dan de tweede keer. Misschien een soort van zelf bescherming ofzo?
    Hopelijk is de test morgen nog weer donkerder geworden. Zag vandaag niet veel verschil met gister.
    Weet ook nog niet wanneer ik me weer ga melden bij de vk en wanneer we het onze ouders enzo gaan vertellen..

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Elionorah ja is zeker minimaal tenminste dat zei de gyn haha ;)
    Er zijn geen richtlijnen voor in bad bevallen bij eerste of derde kindje, mijn collega heeft geprobeerd om bij de eerste in bad te bevallen, maar puur niet gelukt door dat de kleine vast lag alleen kan dat bij een tweede weer net zo gebeuren ;)
    Lijkt me ook heerlijk misschien ga ik daar ook eens naar kijken, bij de eerste vond ik in bad zitten niet prettig kwam zelfs uit bad met harde buiken, de kleine werd zo druk! Is ook echt een waterrat en wordt heel wild en druk in water Hihi.
    Deze kleine wordt lekker rustig en ik ontspan dus volledig dus misschien nu wel een idee ;)
    Moet even na gaan of het kan in het ziekenhuis.

DienB heerlijk hoor ik ga er ook nog eens naar kijken, kan een massage wel gebruiken ;)

Snne ik weet dat ik vrij laat de vk heb gebeld na mijn mk, weet niet ook uit zelf bescherming denk ik. Sowieso wilde ik wachten tot ze echo hadden gehad met vertellen en zelfs tot na 10 weken gewacht omdat het bij 8 mis was gegaan... En met de rest echt na 12 weken pas verteld en pas toen we de uitslag van de combietest binnen hadden, was gewoon best zenuwslopend. En nog ben ik voor elke echo bang dat het hartje ineens gestopt is.... Volgens mij ben ik pas gerust als ik de baby in mijn armen heb...

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @snne, ik kan me voorstellen dat je het nog niet geloofd. Dat had ik ook een tijd. En gelukkig kreeg ik vanaf 6 weken elke 2 weken een echo. Dat gaf me zoveel rust! M'n schoonzus kreeg zelfs elke week een echo, om haar rust te geven. Dus als je dit nodig hebt, kan je dit echt aangeven hoor.
    Ik testte niet elke dag, omdat ik bang was geen dikkere lijn te zien. En toen ik om de dag testte zag ik echt resultaat.
    Elke dag is een dag meid. Het gaat zoals het gaat he. Je hebt er geen invloed op. Dus probeer het over te geven en toch te genieten van de kleine feiten die je ziet: positieve testen. :)

@mitf, ach en zo zie je maar dat elke bevalling anders is he.

19. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Snne, wat fijn om te lezen dat je (waarschijnlijk) weer zwanger bent! Ik moet zeggen dat ik het niet zie, maar ik heb ook vrij kleine plaatjes van je tests. Gewoon lekker blijven testen en als het raak is, hou dan hoop! Je vorige zwangerschap zegt niets over deze. :)

@harde buiken: hoe voel je nou precies of je een harde buik hebt? Wat voel je dan precies? Is het dat als je je handen erop legt, alles hard aanvoelt?

20. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    En, Snne? Wordt ie al duidelijker?

Harde buiken, heb ik niet echt. Af en toe bandenpijn maar ik weet ook niet echt hoe harde buiken aanvoelen. Dat houdt ik dat ik niet ALLE zeangerschapskwaaltjes heb gelukkig! Haha :)

Deel Deze Pagina