Jaaaaaa gefeliciteerd Snne!!!!!! Super! Wens je een super zwangerschap toe! Wat is nu ong je uitgerekende datum? Klinkt erg vervelend zonnebloem.. Zou wel gaan informeren bij je vk idd.. Ik heb sinds vannacht vreselijke pijn in mijn heupen, wat door straalt naar mijn bovenbenen.. Het is echt vanuit de onderrug naar de heupen ( vooral buitenkant en wat de achterkant en zo naar beneden naar de benen..kon niet meer op bed liggen vannacht.. Misselijk van de pijn en wist geen houding aan te nemen.. Met Paracetamol is het wat te doen zo..alleen heb ik er al 3 gehad en 6 is toch max op een dag? Vk is momenteel alleen bereikbaar voor spoed.. Zal morgen sowieso nog even bellen om te informeren... Herkent iemand dit als bi of groeipijn? Of juist als iets anders? Ik hoop dat het groeipijn is en morgen over is want zoiets is toch niet vol te houden?!
Thnx allemaal!! Het dringt nog steeds niet echt door hoor haha... Ik ben ong 26 april uitgerekend! Heb me vanmorgen wel gelijk maar aangemeld bij de vk. Ben benieuwd wat het beleid nu is qua echos.
Jaaaa snne! Gefeliciteerd! Gisteren was je nod toch? Bij mij werden de streepjes ook niets snel donkerder tot ik de cb had met 3+ weken. Ik maar testen en testen! Had het geld beter meteen uit kunnen geven zoals jullie nu doen! Slim superleuk voor jullie! Ik zou het normaal vinden dat je een vroege echo krijgt, met 7 weken ofzo. Gewoon vragen en zeggen dat je onzeker bent! Succes Logan, lief dat je om een hoekje komt kijken! Ik duim nog voor een plakkertje voor je. Gaat het goed met je?
Vk heeft net al gebeld. 11 sept heb ik de echo om 8.45 uur. Spannend! Heb ook gevraagd wat het beleid nu was qua echos omdat we het nu wel een stuk spannender vinden dan eerst. Zegt ze dat we eerst de 8 weken echo plannen en dan verder gaan kijken. In principe dan alleen nog met 10 weken en dan de 20 weken zoals normaal. Nouja we zien het wel. Kan wel eerder gaan maar dan valt er toch niks te zien. En 11 sept ben ik trouwens 7 weken dus ik ben al een weekje eerder vraag me af of ze dat wel in de gaten had.
Hoeraaa Snne! Precies zoals verwacht, maar toch super om de bevestiging te zien! Je bent uitgerekend rond mijn verjaardag. Heel leuke tijd hoor.
Smnee wat leuk dat je er weer ff bent!! Hoe gaat het met je? Zonnebloem ik ken het niet, maar misschien zit je beeb daar tegenaan te spartelen?? Me84, zou leuk zijn een gezinsauto, zo wordt het weer wat echter Snne gefeliciteerd!!!!!!! dan zijn die ongikrampen ws innesteling, ik heb er ongeveer 3 weken last van gehad, sterkte ermee en probeer zoveel mogelijk te genieten!!!! Me84 heb ergens gelezen dat het je bekken kan zijn :S Bandenpijn zit bij mij echt in de onderbuik en de onderrug.. Hier gaat alles z'n gangetje, merk wel dat ik veel meer mijn best moet doen als een dienst langer duurt (vragen ze eerst netjes ) xx
Ja, die echo's zijn wel de normale weken. Misschien kun je ter geruststelling vragen om een extra echo met 9 weken, omdat het daar toen fout is gegaan? Maarja, een echo is ook maar een momentopname. Je moet het hoe dan uook uitzingen de eerste weken. Ik wilde per sé met 15 weken een pretecho omdat mijn laatste ook met 10 weken was. De mk in december was met 12 weken, dus dat waren ook spannende tijden! Waarschijnlijk innesteling inderdaad. Ik had met beide zwangerschappen krampen van week 4 t/m 6. Begin je het al een beetje te beseffen?
Besef is er nog niet echt.. tis zo anders dan de vorige keer. Je bent nu gewoon een stuk minder onbezonnen. Die ongi krampen had ik de vorige zw. Idd ook al dus ik herken het nog wel. Ik kijk wel even hoe ik me voel rond die tijd en hoe het met de eerste echo gaat. Anders vraag ik idd wel om een extra echo met 9 weken. Hebben jullie misschien een idee hoe we het nu aan onze ouders en zusjes en vrienden kunnen vertellen? Wil er best weer iets leuks mee doen maar aan de andere kant misschien is gewoon vertellen nu wel wat gepaster? Ik vind het zo lastig
Ik heb het vrijwel meteen weer verteld aan mijn ouders, broer en zus en zijn familie. Zonder iets verzonnen te hebben. Dat past niet zo bij me denk ik. En de tweede keer was het sowieso anders om het te vertellen. Maar alletwee de keren net zo bijzonder Aan mij heb je niet veel qua ideetjes, haha!
@snne, yay !!! wat ontzettend gaaf dat je weer zwanger bent en het nu zelfs digitaal kan zien haha. Met die strepen op je andere testen was het voor mij al wel duidelijk, maar nu met die digitale test nog meer, en zeker voor jou. 26 april uitgerekend, das ook wel een heerlijke tijd lijkt me. Lekker in de lente, als de bloemetjes weer gaan bloeien en de temperaturen weer oplopen. leuk leuk. En wat anderen ook al zeggen over de echo's, het zijn inderdaad maar momentopnames. De feiten kan je niet verdraaien. Het gaat goed of niet, en ik hoop dat het goed gaat natuurlijk!! Ben echt blij voor je. Nu is het toeleven naar de eerste echo, dan naar de termijn echo, en dan naar het eerste keer hartje luisteren met zo'n 12 weken. En dan weer een controle met 16 weken, en dan zal je de baby ook echt gaan voelen. Dus elke paar weken heb je een soort bewijs van hoe het gaat. Probeer te genieten, en te leven met de dag. Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen, in tegenstelling tot gisteren. Nu ga ik me gauw aankleden en zo naar werk. mn kleine jongen hier klets te oren van mn hoofd. Hij is momenteel echt de vreugde van mijn leven, zo lief en schattig en onschuldig. Hij heeft zoveel levenskracht die jongen... zucht, verliefd haha
Snne wat gaaf, gefeliciteerd!!! Op je laatste streepjes test zag ook ik nu de tweede streep staan ook al was ie nog licht en dun en moest ik hem wel vergroten met mijn telefoon () nu met de digitale heb je eindelijk duidelijkheid! Ik ben superblij voor je. Probeer vertrouwen te krijgen dat het goed komt. Een echo heeft geen invloed op een kloppend hartje, niet voor en niet na de echo...ik hoop en duim gewoon voor je dat je eind april (of begin mei ) een prachtige baby in je armen mag sluiten! Knuffel voor jou...
ik ben vanmorgen weer goedgekeurd door de vk alles was goed met mij & baby, fijn hoor ! die pijn bij mn ribben, rechts onder de borst was een veel gehoorde klacht, het kwam doordat je zwevende rib in de verdrukking kwam, die duwt dan de andere ribben wat in elkaar en dat gaat irriteren.. Geheel onschuldig alleen wel lastig zei ze. Vanaf nu om de 3 wkn controles. en Vanavond de Pretecho
Ben bang dat het weer mis gaat voel me echt kut... had net bruin bij het afvegen.. ik wil dit echt niet nog een keer... vriend is aan het werk en verder weet dus nog niemand het kan er met niemand nog over praten Het is zo oneerlijk!
Ach nee Snne... Hou nog moed! Hier ook wat bloed aan het begin van de zwangerschap, en na een eerder miskraam weet ik precies hoe je je moet voelen :s Succes! duim voor een goed verloop.
Vriend komt ong 18 uur thuis. Ik weet dat het niets hoeft te zeggen maar echt na de mk geloof ik daar niet zo goed meer in... heb ook nog steeds krampen in mijn onderbuik maar ja ook dat hoeft niks te zeggen.. pff als dit goed blijft gaan dan worden dit echt meeega lange weken iig tot 13 week ofzo vreselijk dit..