Heb al een paar flinke huilbuien gehad.. tis zo oneerlijk laatste keer dat ik keek weer bruin bij afvegen meende zelfs al wat roze te zien.. vriend heeft nog alle vertrouwen dat het goed zit.. ik weet het niet meer
Ahh, ik zou het zo erg voor jullie vinden Ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Mocht het misgaan dan is het een schrale troost dat het vroeg gaat gebeuren, maar dat maakt het er niet minder erg om. Sterkte, meid. Ik duim voor je! x
Dag dames, Ik merk echt dat ik zp verwaarloosd sinds we zo actief zijn op fb, mijn excuses!! @Snne hoe is je nacht geweest? Verder heb ik gisteren de suikertest gehad nuchter zat ik al op 6.2!!! Is nog binnen de waardes maar heb het nog nooit zo hoog gehad dus schrok wel. Volgende week donderdag controle en dan hoor ik het verdere beleid. Verder heeft vriend gisteren laminaat besteld, witte muurverf en rolgordijn. Hij noemt het zijn project waar ik me niet mee mag bemoeien Ik laat hem lekker klussen en zorg zelf voor de aankleding! Eind september komen de meubeltjes en mijn doel is voor eind oktober alles klaar ff hebben. Bij mijn dochter ging ik pas de kleertjes wassen tijdens mijn verlof..... Eindstand was onverwachts met 36+2 bevallen en kleertjes hingen nog aan drooghek dus hebben mijn moeder en tante ofzo kast ingericht en bedje opgemaakt. Door de hormonen was het in mijn ogen allemaal niet goed hoe ze dat hadden gedaan Vandaag ff shoppen probeer me alleen te richten op de baby. Merk dat ik veel meer leuke kleding voor mijn meisje zie dan voor jongens dus kom dan steeds met kleding voor haar thuis :-s Ik heb haar al duidelijk gemaakt we gaan shoppen voor je broertje Want mijn kleine diva vind alles mooi Oh ja en heb een mega mooie draagdoek van ByKay weer!!! Of ja megamooi hij is gewoon normaal hahahah maar ik ben verliefd op de tekst die erop staat.....ik draag je tegen me aan naar de maan en terug....zoiets ben het vergeten. Maar het raakte mijn hart
Ohh Snne ik hoop zo dat het goed zit... Ik denk aan je en duim voor je... Ik heb dat ook gaab.. Zelfs fb is soms niet bij te benen . Hopelijk valt het mee met je suikers.. Veel plezier met shoppen! Leuk dat hij er zijn project van maakt, weet niet of ik ml zo de vrije hand had gegeven haha.. Nog een dikke week en dan worden hier de meubeltjes bezorgd! Kan niet wachten! Verder weinig nieuws.. Pijnlijke heupen gelukkig weer over..! Last van de rug helaas nog niet..maar morgen weer naar fysio. Straks kijken of we nog btje kunnen onderhandelen voor 'nieuwe' auto!
Me84 fijn dat jullie snel uit een auto zullen zijn wat voor kijken jullie naar? Hoe is het nu met je heupen/benen? Fijn dat het een stuk beter gaat hopelijk ook snel geen last meer van je rug. 26mei leuk dat de box staat en ach wie weet kijken ze er ook niet naar om als de kleine erin ligt alleen maar fijn Snne zie je wel! Gefeliciteerd ben heeeeel blij voor je! Ik heb ook geen extra echo's gehad door mijn mk maar mocht wel ten alle tijden bellen als ik onzeker was Ik zou het gewoon vertellen op een mannier die jij wilt! Er is geen gepaste of ongepaste mannier ook deze zwangerschap is weer een wonder waar je heel blij mee mag zijn! Ik zie nu van je bruin verlies, ik snap heeeeeeel goed hoe je je voelt ik heb dat in deze zwangerschap ook gehad en zelfs helderrood, dat na een mk is gewoon zwaar K*T! En nu dus bijna 24 weken zwanger. Ik weet dat je je heeeeel erg onzeker voelt en dat ik vanillestokje kan zeggen maar dat dat de ongerustheid niet weg zal nemen. Kan je nu alleen een dikke knuffel geven! Elionorah vind het heerlijk hoe jij altijd de dingen benoemd zoals ze zijn mijn complimenten! Gaab leuk hoor, deze hoop ik te krijgen voor mijn 3 jarig huwelijk NatureBabies voor draagdoeken, ergonomische dragers, aanschuifbedjes en borstvoedingsproducten. Draagdoek Hoppediz Brest Ik heb me ziek gemeld voor deze week en volgende week sowieso even bij komen, merk dat het me toch allemaal beetje te veel is geworden en dat ik alles even een plek moet gaan geven... Gelukkig snapte mijn baas dit ook.
Hoe gaat het nu met je Snne? De laatste tijd heb ik heel erg last van harde buiken. Heb het een tijdje bijgehouden en het is echt te gek aan het worden. Daarbij ook veel pijn in mijn rug door het vele/lang staan op het werk, nog los van al het tilwerk etc. Vanmorgen heirover gesprek met mijn leidingevende. Ik ga per direct volleding in de ziektewet. Eigenlijk wou ik voor een gedeelte, maar dit leverde meer op voor de baas/team. Nu ga ik met terugwerkendekracht een collega ondersteunen met clientenplannen en nieuwe invalkrachten inwerken. Dus eigenlijk dien ik als extra paar handen en ogen op de groep waar nodig. Vind dit wel leuk, maar moet wennen aan het idee. i.i.g. geen zwaar tilwerk, verschonen en alleen staan meer. Morgen naar de vk. Even overleggen wat ik nog meer aan die harde buik kan doen. Zit nu rustig op de bank, benen omhoog, laptop op schoot en nog wordt het helemaal strak. Is dan ook gewoon pijnlijk en opstaan is er niet bij tot het over is. pff..
Even een update van Lavina in foto, krijg de tekst niet gekopieerd Heb er een lijstje omheen moeten doen ivm anders privé namen
Het gaat.. vanochtend even de vk gebeld. Ze kon er niets zinnigs over zeggen en dat wist ik ook wel maar vond het wel fijn haar er even over te spreken. Volgens haar zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik moet weer bellen als de bloeding heviger wordt. Echt rood bloed met evt stolsels.. op dit moment is het bruin/rood maar wel al in mijn maandverband dus niet meer alleen bij afvegen. Tis niet heel veel verder. We moeten gewoon afwachten meer kunnen we niet doen. Een echo heeft ook geen zin want daar voor ben ik nog te pril zwanger.. erg spannend allemaal..
Ahh, sterkte met deze vreselijke spanning! het is niet eerlijk dat het zo moet gaan. Innestelingsbloeding kan het absoluut zijn, houd hoop! *knuffel* Goed dat je gebeld hebt!!
Hoeveel is een innestellingsbloeding? Inmiddels ook al rood erbij kan dat ook bij een innesteling of verlies je dan alleen maar oud bloed
heb het zelf niet gehad Snne maar dit lees ik elders : Het varieert van een paar druppels tot een enkele inlegkruisjes vol. Maar meer dan dat zal het niet zijn. De kleur van het bloed kan ook heel verschillend zijn. Sommige vrouwen verliezen wat helderrood bloed of oud, bruin bloed. En anderen verliezen enkel wat roze of paarsachtig slijm. Als er al een innestelingsbloeding optreedt, is de duur en de kleur dus bij iedereen verschillend.
Innestel bleoding (of wat het dan ook was) bij mij, was het echt rood bloed. Dacht dat ongi gekomen was. 2 dagen dit gehad tot in het inlegkruisje. Daarna stopte het. Later in de zwangerschap nog een beetje bloedverlies gehad.
Hmz er is dus nog een sprankje hoop... er zit niks anders op dan af te wachten.. vreselijk. . Als het toch mis is wil ik dat liever nu weten.. iig bedankt voor jullie steun lieverds! Doet me echt goed ♡
Hoi Snne, ik begrijp jouw onrust heel goed, ik hoop echt dat het gewoon een innestelingsbloeding is! Ik heb van meer mensen gehoord dat het echt heel normaal is om in het begin nog wat bloed te verliezen. Als je de moed maar niet verliest.
@26mei, ai ai wat vervelend al die harde buiken!! Ik weet echt precies hoe je je voelt. Ik had t bij de vorige twee ook. En zat rond de 25 weken ook thuis. Wat zou je eraan kunnen doen?... Wat ik merkte is dat een rustige ochtend start echt goed helpt. En zitten en fietsen is niet bevorderlijk vond ik. Oh ja, knellende kleding was echt funest. Dus net te strakke broekranden of te tralie bandjes over de buik heen etc. Deze zwangerschap heb ik dit allemaal vermeden en het voelt echt beter. Als je verder nog specifieke vragen hebt hoor ik het he Voor nu, goed rusten, op je zij liggen. Liever niet op je rug. Sterkte!! @mitf, wat een lief compliment dank je. @lavina, wat fijn dat je naar huis mag, echt geweldig!!! @ach snne, wat spannend is zo'n begin periode toch he! Hou hoop dat je lichaam dit kan hoor. En blijf je dagelijkse dingen doen, geniet van de kleine dingen op een dag. En leef leef. De dagen gaan dan iets sneller voorbij. Veel blijven drinken, op tijd naar bed. Veel sterkte snne!!! @groei. Ik ben gisteren weer bij vk geweest. Nu in totaal 10kg aangekomen. Wow das 5 kg in de afgelopen 5 weken, echt veel. Maar de vk zei ook dat door de rust in de vakantie periode een buik ook erg lekker kan groeien. En dat is ook gebeurd. Jee ik lijk wel 7,5 mnd zwager ineens. Maar wel een mooi strak buikje moet ik zeggen Verder gaat t allemaal wel oké. Het wordt iets zwaarder, en fietsen gaat langzamer. Ik moet de kracht dan uit m'n benen en armen halen ipv uit m'n buik. Zo gek. Nu ga ik weer even m'n zieke verkouden zoontje aandacht geven ---edit--- Ahhh so cute, ik voel voor het eerst dat de baby de hik heeft!! Elke 4 seconden onder in m'n buik een tikje
mag ik ff klagen.. sinds gistermorgen pijn in mn bekken met uitstraling naar onderrug/bovenbeen.. Volgens de vk kon er een zenuw bekneld zitten dus ga maar even naar de fysio! Baal ervan, het ging zo lekker allemaal..
Wat vervelend een beknelde zenuw Zonnebloem. Hopelijk kan je snel terecht bij de fysio! Bedankt voor je tips Elionorah. Nu doe ik eigenlijk alles al wat jij schrijft, dus helaas niet meer te doen dan rustig aan. Ben wel erg blij dat ik niet thuis kom te zitten maar toch nog van nut kan wezen op de groep. Beterschap voor je zoontje! Vanmorgen op controle geweest. Kleine ligt waarschijnlijk voor op groei zover vk kon voelen. Baarmoeder zit al erg hoog (27/28 weken). Niks om zorgen over te maken, maar krijgen volgende keer een extra echo voor de groei. Misschien dat de harde buiken er ook mee te maken heeft. Vk was blij met m'n aanpak op het werk. Moet helaas ook voor de suikertest met 27 weken. Familie heeft diabetes en nu ook een voorsprong kan wijzen op suiker. Al verwacht ze dat niet gezien de vorige goede test uitslagen (bloed) Gewicht een halve kilo erbij maar. Dus nog ruim onder start gewicht. Bloeddruk goed. Kleine ging steeds weg voor de dompler. Zo grappig. ook flink bewegen. Zijn weer helemaal blij!
Houd hoop Snne..!!! Ik hoop zo voor je dat alles goed is en gaat!! Elionorah, ik ben nu ook ong. 10 kilo aangekomen en caissière bij de hema dacht laats al dat ik op het eind liep haha ! Geniet lekker van je mooie strakke buik ! Ga ik ook doen en ga me niet meer zo bezig houden met de kilo's, dat komt later wel weer Oeh zonnebloem hopelijk is het gauw op te lossen bij de fysio..! En zijn het niet je bekken.. Ik mag zo ook weer naar fysio.. Ben benieuwd wat ze zegt van mijn klachten van afgelopen week.. Hoop ook echt niet dat het mijn bekken zijn... Verder echt rete moe vandaag...kom echt tot niks... Nog 1dagje werken en dan gelukkig vakantie!
Ik las trouwens dat er max 5000 berichten in een topic mogen.. Daarna wordt ie gesloten.. Aangezien we daar al overheen zitten wordt het tijd voor een deel 2!!! Jeeee Dit is de nieuwe: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/532180-uitgerekend-1-t-m-15-december-2014-deel2.html