Zo heb even de lijst bijgewerkt als er nog iets mist, willen jullie dit dan aub in ROOD aangeven dat is nl een stuk makkelijker aanpassen en lees je er niet per ongeluk overheen Woensdagochtend om 11.15 uur een afspraak met MvM spannend Ff teruglezen en reageren nu haha
Woehoe ik ben ook zwanger eindelijk!! Bijna 1,5 jaar bezig voor een tweede en in september een miskraam gehad. Tis nu dus extra spannend. Ik ben 14 december uitgerekend. Gefeliciteerd allemaal dames
@Smnee nog 3 uurtjes en dan zie je je kleintje, duim heeeeeeeel hard voor jou meis Xxx @mamainthefuture heb je nog gebeld? ik heb die onzekerheid ook alleen heb ik zelf geen mk gehad, lijkt me verschrikkelijk en kan me voorstellen dat het je nog meer onzeker maakt, probeer ook te genieten @Pris127 nogmaals welkom en gefeliciteerd! ja eentje zal er de 1e moeten zijn om die lijst te maken jij bent er lekker vroeg bij. @kellyk ik heb de afsprakenlijst bijgewerkt maar is me niet echt heel duidelijk welke afspraken je nu wanneer hebt, misschien kan je even kijken en wijzigingen nog even duidelijk doorgeven. ik heb ook geen klachtjes meis en ben ook onzeker, maar probeer toch wat te genieten, anders heb je dat straks allemaal gemist. Knuff @Cupcakeje ook nogmaals welkom en gefeli! @Picasso welkom en gefeliciteerd! Mooie testjes! Na de echo, vertellen we het mijn schoonouders, mijn ene oma en mijn beste vriendin, met 12 weken de rest van de familie/kennissen. Mijn moeder en sz+broer weten het al vanwege de MMM. @Luckymartine spannend een dagje voor mij! en ja ze zeggen iedere zwangerschap is anders, bewijst het maar weer @Swimming jeej spannend @gaab27 welkom en gefeliciteerd, vul je nog even je gegevens aan zodat ik ze juist op de lijst kan zetten?
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | ?? jaar | ?? kindje | |J|M|? 7 december - Jenna28 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Kellyk | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Naadje11 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M| ? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | ?? jaar | ?e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 7 april - Smnee | Echo bij gynaecoloog (ivm uitsluiten bbz) 9 april - Lavina | Moeders voor Moeders 10 april - Elionorah | 1e echo - Char1983 | Bloedtest zh 15 april - Roja | 1e echo - Tiara | gynaecoloog 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | intake verloskundige 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Kellyk | 1e echo - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige 29 april - Lenaroos | 1e echo 2 mei - Kellyk | gynaecoloog 5 mei - Kellyk | afspraak vk ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Smnee, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
welkom iedereen ik heb de eerste kratten van moedersvoormoeders nu heb al bijna een fles/pot vol sinds vannochtend! lijkt wel of mijn lichaam meer wil plassen om meer bij te kunnen dragen (of me baarmoeder groeit gewoon haha) sinds zaterdag moet ik ook vaker naar de wc! het sparen voor MvM kan beginnen
Pris127, gefeliciteerd! Welkom sluit maar aan hoor. Kellyk, ik snap je hoor. Misschien stelt het je gerust dat ik vandaag een echo heb en zeker nog geen 6 weken ben. Dit doet ze niet voor de lol dus je ziet straks heus wel wat. Cupcakeje & Picasso91 & Gaab27 & Joneon welkom en gefeliciteerd! Luckystar, lekker piesen hoor hihi. Ik mag woensdag beginnen, heb er zin in . Ik plas ook veel trouwens, komt door de hormonen denk ik. Tik tak tik tak wachten duurt lang, ik zie zo onze baby en ik heb er zo'n zin
Welkom voor iedereen die er bij is gekomen Smnee hopelijk een goede echo straks, ik duim voor je! Toch spannend! Lucky star, flink aan het plassen haha Morgenvroeg ga ik nog een keer testen en dan hopelijk en positief telefoontje naar het ziekenhuis dan krijg ik vast ook gelijk en afspraak voor een echo dat was volgens mij de vorige keren ook zo Ik zou er raar van staan te kijken als morgen de test ineens toch niet positief zou zijn, dan houdt mijn lichaam me écht voor de gek! Ik voel me bij vlagen misselijk, heb een raar gevoel in mijn buik, mijn oren zitten af en toe dicht (dat vreselijke kwaaltje heb ik elke zwangerschap nog gehad) en voel me moe en wat buiten adem. Ik heb alleen nog niet zoveel vertrouwen in de test van gisterochtend ik kan niet wachten tot het morgenvroeg is haha
Smnee ik weet niet hoe ik dat hier kan laten zien, hij staat in mijn album maar die is privé haha als je even vriendjes wordt kun je hem wel zien, kijk maar...
26 mei ik mag 1 mei voor de eerste echo dus 3,5 week wachten moet lukken, hoop ik. Pris127 en cupcake gefeliciteerd en welkom. Kellyk is niet gek hoor, ik heb het zelfde ben elke keer bang dat het weer mis gaat! Me84 idd waren de eerste 12 weken maar voorbij! Picasso gefeliciteerd! Familie na eerste echo, en vrienden weet ik niet hangt ook van me buikgroei af.... Hoop het tot 12 weken stil te kunnen houden maar ben bang van niet. Beste vrienden weten het al Lavina goed bezig met die lijst. Ik zit op mijn telefoon nu kan je mijn afspraak erbij zetten? 1 mei 1e afspraak vk intake + echo en 15 mei 2e echo (termijn echo) Ik probeer ook te genieten, begin ook meer misselijk te worden en hoe gek het ook klinkt ben er blij mee (geeft me een zekerder gevoel) Gaab27 welkom en gefeliciteerd! Jonean welkom en gefeliciteerd! Luckystar goed bezig! Ik hoef gelukkig nog niet veel te plassen met nadruk op nog Hihi.... Snee wachten duurt lang he! Nog even en dan mag je.... Ik moet nog 3,5 week wachten. Disi waarom geen vertrouwen? Heb je een foto kunnen we misschien met je mee kijken? Al je wilt.
@Disi ik vind je test behoorlijk duidelijk hoor zeker voor op een foto! Morgen moet ie zeker nog donkerder zijn dan
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | ?? jaar | ?? kindje | |J|M|? 7 december - Jenna28 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Kellyk | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Naadje11 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M| ? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | ?? jaar | ?e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 7 april - Smnee | Echo bij gynaecoloog (ivm uitsluiten bbz) 9 april - Lavina | Moeders voor Moeders 10 april - Elionorah | 1e echo - Char1983 | Bloedtest zh 15 april - Roja | 1e echo - Tiara | gynaecoloog 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | intake verloskundige 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Kellyk | 1e echo - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige 29 april - Lenaroos | 1e echo 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak vk intake+echo 2 mei - Kellyk | gynaecoloog 5 mei - Kellyk | afspraak vk 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Smnee, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
@Lavina en mamainthefuture, op foto was hij juist duidelijker dan in het echt dat is het hem dat ik twijfel aan de test haha... En de foto is genomen na 9 minuten ik weet niet of dat invloed heeft morgen heb ik met zekerheid