O hebben jullie dat ook.....last van branderig ongi gevoel in buik en rug? Pfffff ik heb vanmorgen ff de kinderkamer gepoest en het lijkt wel of ik de marathon heb gelopen!
Disi ik vind de streep heeeel erg duidelijk hoefde de foto niet eens te openen zo duidelijk! Zo duidelijk was de mijne niet hoor. Smnee spannend nu! Kellyk wat zo lastig is, is dat banden groeipijn heel erg te vergelijken is met ongie pijn waardoor je erg onzeker wordt. Tevens vind tussen de 4 en 6 weken de innesteling plaats wat weer lage rugpijn kan veroorzaken. Zo ingewikkeld allemaal. Ik heb net ook te veel getild en nu last van me onderrug, maar je wordt er wel heel onzeker van
Ja klopt, ik wist niet dat tussen de 4 en 6 weken de innesteling plaats vind dacht dat dat al geweest was hahaha Maar ongi gevoel en zeurderige onderrug pfff echt erg hoor!
Ja niet echt branderig maar ongi gevoel zeurderig en ook mijn rug heel erg pfff nu ff niet fijn hoor. Net of mijn rug overbelast is zeg maar.
Gaab27, 30 jaar, 2de kind Ik heb nog geen afspraken alleen woensdag ga ik bloed laten prikken ivm eerdere miskraam vind het toch extra spannend nu en daarna ga ik afspraak maken echo en MVM. Hebben jullie wikkeldeken gekregen?
Er was een mini puntje te zien maar ik ben toch korter zwanger waarschijnlijk. Ik heb bloed geprikt en ze belt me morgen over hoe de waarde is. Dan moet ik vrijdag of dinsdag terugkomen dan moet er wat te zien zijn. Waarschijnlijk is het nu 5 weken ipv 6 weken. Heb er nog steeds een goed gevoel over hoor.. was ook behoorlijk vroeg met testen.
Wat fijn, en lekker dat je zelf ook een goed gevoel hebt! Ben benieuwd naar de waarde morgen. Je testen waren aan het begin toch ook heel licht als ik me goed herinner?
Ja dus ik denk dat ik gewoon heel erg vroeg was begonnen. Dus de waarde zal morgen moeten uitwijzen dat ik gewoon 5 weken ben en dan komt alles goed. Voel me er zelf ook goed bij
Kellyk ik dacht dat ook hoor, tot me mk. Ik belde de vk voor bloedverlies en die gaf toen aan dat dat ook de innesteling kon zijn aangezien dat tussen week 4 en 6 kan.... Lullig is dat mijn eerste bloedverlies ook de innesteling was alleen werd het daarna toch een mk Smnee kan me ook herinneren dat je toch al dacht dat je een week korter zwanger was? Fijn dat ze bloed hebben afgenomen dan weet je het is zeker.
Smnee, korter zwanger dan...maar fijn dat ze bloed prikken en dat je alsnog het hartje gaat zien! En als jij een goed gevoel heb is het vaak ook zo! Jeetje wat is er weer veel geschreven! Welkom nieuwe zwangere mama's! Disi, zie je nou wel ik ben dus niet de enige die jou test erg duidelijk vind! Kelly, logisch hoor dat je die angst hebt dat herken ik wel. Vandaag hebben ze van mvm gebeld heb de 15e een afspraak.
Dat zit wel snor dus Nu ben je ook de onzekerheid kwijt over die lichtere testen zeker? Fijn die duidelijkheid.
Ja want dat klopt dus met de termijn. Het ziekenhuis rekent met een cyclus van 28 en de mijne was dus gewoon langer.
Oke duidelijk, ik krijg volgende week donderdag een echo zou dan als het goed is 6.2 moeten zijn....rete spannend vind ik het!