Kijk dan zo'n verschil! Lijntje stond er wel binnen 5 min hoor maar hij wordt steeds donkerder nu! Ik ga zo idd gelijk rennen naar de winkel haha Smnee: heb je ook een foto dat we even kunnen vergelijken? Het zit vast wel goed!! Dat moet gewoon!
Ik zie de foto op nodforum.. Ik zie nog wel een lijntje, maar inderdaad wel licht wat vervelend, meis. Voel je krampen oid?
Ja, ik zie het verschil! Misschien kun je die andere van kv proberen, zo eentje waar een plus moet komen.
Ben je niet gewoon nog wat vroeg? Bij mij duurde het ook vrij lang voor ik positief testte en ze lopen nu langzaam op.
Ik heb alles doorgespoeld en de streep van vandaag is het hetzelfde als gister. Morgen test ik nog eens, als hij dan niet duidelijker word dan zit het niet goed. Voor nu ben ik gewoon 4w1d
Precies, houd dat maar gewoon ff in je koppie! Je bent niet ongesteld, dus niks aan de hand! Positief blijven x
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Elionorah, 32 jaar, 3e kindje J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december 5 december 6 december 7 december 8 december 9 december 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
Goedemorgen meiden, Vanmorgen heb ik weer een test gedaan. Samen met ML dit keer. En ja hoor hij loopt op!! Dus nu geloof ik echt dat ik zwanger ben!! Nu elke dag leven in het moment @smnee, hou je hoofd koel meis, het blijft een mysterie. Je bent nu zwanger en hoe de toekomst is, is voor iedereen niet zeker. Sterkte meis. Fijne dag!
Joehoeeee!! Nu geloof ik het echt!!! Haha We gaan zo eerst naar schoonouders en dan vanmiddag naar mijn ouders. Ik ben zo benieuwd wat ze zeggen haha ben best een beetje zenuwachtig ervoor hihi
Goedemorgen!! Ik heb niet meegedaan met afgelopen NoD forum, was de vorige keer wat vastgeplakt aan ipad volgens ml. Haha Gisteravond heb ik een test gedaan (kon niet meer wachten) 2 dagen voor nod en positief!! Geloof het nog niet helemaal, maar wilde het nieuws graag delen. Ml weet het uiteraard wel, die had meteen slapeloze nacht haha. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=385655&stc=1&d=1395909606
goedemorgen meiden 1 december is een drukke dag zeg! ik ga vandaag of zaterdag voor het laatst testen. hopelijk een knaller. en weet iemand hoelang het duurt voordat MoedersVoorMoeders contact opneemt voor een afspraak als je je via internet aanmeld?
zo hé, dat is een mooie test voor in de avond én twee dagen voor nod! gefeliciteerd en welkom in het begin december topic