Ik weet hoe ik hem hier kan plaatsen Net! Ik kan dus bellen met positief nieuws naar het ziekenhuis! Spannend... @26 mei joepie en datum om maar uit te kijken! @Smnee spannend vandaag! @luckystar sorry meid maar ik moest wel even om je verhaal lachen. Die hormonsters ook @Judithvl naar van je hartslag. Anders even aangeven bij je ha als je het niet vertrouwd.
Ik heb vanochtend de laatste twee testen gedaan. Ze zijn nu op gelukkig De onderste op de foto was die van gisteren. Die maakte me dus onzeker.
Mooi Disi! Echt wel zwanger hoor! Lenaroos misschien had je gister wat minder geconcentreerde urine? De testen van vandaag liegen er niet om.
Hallo meiden, Zo wat kletsen jullie veel,drie dagen geen internet en het ontzettend veel bij kunnen lezen.. Gaat mij eigenlijk te snel haha ik kan niet zoveel onthouden. Voor de nieuwe dames: van harte gefeliciteerd en welkom! Hier gaat het wel redelijk,veel moe ontzettende krampen en ik kon vandaag eindelijk weer eens naar de wc...Had ik de vorige keren ook zon last van.. Vanmiddag komt moeders voor moeders op bezoek,dus mijn urine staat al netjes in de koelkast haha...Staat toch best raar... @ smnee suuces vandaag hopen op een echo met een mooie groei!
Vervelend het die obstipatie. Had ik ook last van tot ik elke ochtend een bekertje met: 5 granen muslie, eetlepel lijnzaad, magere yoghert en theelepel honing (voor de smaak) ging eten. Nu kan ik weer gewoon gaan Misschien een idee?
Dankje Roja! Jij ook succes straks. Ben benieuwd naar je testje. Mooi swimming! Ik krijg testdrang van jullie haha. Tegen obstipatie helpt roosvicee laxo heel goed.
Nou hier is het goed mis! Gisteren ontzettend veel rug pijn en vanmorgen echt ongikramp bij mijn baarmoeder. Net op de wc bruinverlies wat nu overgaat in rood niet veel een veeg zeg maar. Heb voor de zekerheid ff een inlegkruisje ingedaan. Maar voor mijn gevoel gaat het mis vandaag of morgen hoor. Die rugpijn van gisteren was niet goed! Dat voelde ik wel dat was te erg aanwezig! Maar goed bij mijn dochter had ik ook bloedverlies en dat is goed gekomen maar toen had ik gen ongi kramp en nu wel dusss Ja erg kut natuurlijk maar als het zo is dan is het zo helaas. Ik kan niks anders doen dan afwachten want een echo is nog te vroeg.
Ik was druk aan het lijnen voordat ik zwanger werd,dus ik eet elke dag al yoghurt met lijnzaad,en heb er nu twee kiwi's bij gedaan...en kon zonet drie keer!!!!!! Ook niet fijn haha maar de krampen zijn nu weg.Heb bij alle zwangerschappen bloedverlies gehad rond de 6 weken en daarvan was het 1 keer foute boel...dus ergens in mijn hoofd is er telkens de angst dat ik begin te vloeien.. Vanmiddag Mvm spannend momentje...heb gister voor mijzelf nog een test gedaan,en die was knal!!Dus ik hoop dat de test van middag dat ook doet.. Nu FF in huis aan de gang,zit te veel op deze pagina en mijn huis verslonst haha.. @smnee hoe laat mag je?kom ik daarna FF je mooie echo bewonderen!
@kellyk Bah wat naar zeg..!! Het klinkt niet goed helaas... Ik duim voor je dat het toch goed gaat! @Roja Ik herken dat goed, dat gedoe met je darmen. De mijne zijn ook compleet van slag. Succes met MvM vanmiddag! Ik heb vanochtend toch al de vk gebeld. Het voelt dit keer echt goed. 25 april heb ik m'n eerste echo, ik zou dan minimaal 7,3 weken moeten zijn. Maar de echo moet dit echt uitsluiten ivm met m'n onregelmatige cyclus. Ik krijg een vroege echo ivm met m'n miskramen die ik gehad heb. En dan op 5 mei de intake bij de vk. Ik voel me op en top zwanger. Ik ben vaak misselijk, zo nu en dan duizelig. 's ochtends geen eetlust meer. redelijk wat buikpijn van m'n darmen. pijn in m'n liezen. Moe, val elke avond als m'n man en ik wat kijken ineens in slaap. Erg gezellig. haha En m'n hormonen... Ik hoorde zo'n mooi liedje.. huilen... snel geïrriteerd. extreem blij... het gaat alle kanten op!! Zooo'n mooi nummer!! Little Hands van de film Delivery Man. http://http://youtu.be/5vwd2pgSmQQ
@kellyk ik duim voor je. Hopelijk gaat het goed. 17april 11uur komt mvm thuis. En vanaf 17apr mag in plassen.
@kellyk nee hè... Ik duim voor je dat het dan zo gaat als bij je dochter, op een goede afloop. Knuffel van mij! @Roja gauw aan de poets haha @lenaroos en swimming, die van jullie zien er ook mooi uit! Ik heb zojuist gebelt en mag 30 april voor een echo komen, dan ben ik bijna 8 weken. Een datum om naar uit te kijken
@kellyk ohnee meis,hopen dat het niet doorzet..hier ook bij alle zwangerschappen rood bloed en krampen,dus ik duim voor je dat het goed zit!!! @smnee....schaam schaam...OK dan hoop ik op een mooie hcg productie me is!maar ik neem aan dat je binnenkort toch wel een extra echo krijgt?