Oh handig! Hoef je dat niet vooraf te betalen dan? En hoe gaat dat met terugsturen dan? Sorry ben niet zo bekend met bol.. of überhaupt online kopen alleen wehkamp
Wauw Anne wat een super knaller!!!!! Ik mag al beginnen terwijl die van mij niet zo knal is...toch raar zou betekenen dat je al genoeg hcg hebt
Wauw mooie knaller zeg! Maar idd wat gek dat je nog niet mag beginnen. Die van mij was veel minder donker en ik ben al sinds donderdag aan het sparen. Heb wel het idee dat ze wat verschillen aanhouden qua regeltjes.. apart.. En wat voor leuks heb jij gekregen?
Ik heb die van 'pauline' gehaald. Erg leuk en is een hele serie van. Ook oppas boek, 1e jaar boek etc. Kan hierna meteen met de serie doorgaan
ja geen idee...donderdag komen de flessen, Misschien dat ik nu niet meer mee kan voor aanstaande donderdag. Ik ben nu 4 weken. Google op mvm cadeau 2014. Zie je wen baby in een witte omslagdoek met grijze rand. Die heb ik
Eigenlijk hetzelfde als wehkamp, je kan gewoon achteraf betalen ook met een acceptgiro, boven de 20 euro geen verzendkosten, en wordt bezorgs via de post. Terugsturen kan je via website retour melden, krijg je een adres en retournummer, inleveren bij postkantoor voila Is allemaal best makkelijk hoor
Ik weet nog niks en ben geïrriteerd :x. Net zelf gebeld en de assistent vertelde me dat ze in het gebouw was niet wist waar. Ik moest tot vijf uur wachten en anders morgen ochtend zelf maar weer bellen. Snappen ze niet dat dit belangrijk voor me is?!?
Ik zag je naam denk ff snel kijken of er nieuws is en pfff lekker lullig zeg, voel je je niet echt serieus genomen ofzo, bel je lekker om 10 voor 5 nog een keertje hoor! Hebben ze maar pech.
Ik duim voor je kellyk!! Hoe gaat het nu? Wel fijn dat je morgen al terecht kan en elke week een echo krijgt! Smnee wat vervelend zeg... Hoop dat ze zo nog bellen..! Hier weinig nieuws .. Wat zere gespannen borsten.veel hoofdpijn en veel plassen.. Mag niet klagen..en dat doe ik ook zeker niet!! Wil alleen graag de tijd wat versnellen Wel verslavend hoor dit forum
Ja ik bel gewoon nog een keer en dan vraag ik om de waarde. Dan zegt de assistent het maar. Ik ben echt kwaad nu :x