Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja hier niet veel goeds nieuws, bloedverlies helder met slijm maar wel ongi krampen. Het is nu een middag aan de gang dus betekend niet veel goeds!

Het zal wel doorzetten vanavond of morgen.
    Morgen 11.30 heb ik de echo dus dan weet ik meer.
    Kijk als het zo is dan is het zo en kan ik snel weer verder.
    Maar als het zo aan sukkelt daar heb ik ook geen zin in, vandaar dus ook de echo.

Hop en weer verder zo sta ik erin!
    Dochter moest wel hard huilen want nu werd ze niet grote zus:(
    Ja zo hard kan het leven zijn!
    Maar uitgelegd dat het niet voor niks is en dat papa en mama het gewoon opnieuw proberen.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte Kellyk!

Ik heb de assistent weer gebeld en die mogen niks zeggen. Ik ben zo kwaad want ze zei dat de arts naar huis is. Hoe kunnen ze dit maken? Ik ga een vette klacht indienen.

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

BELACHELIJK!!!!

Ja zou ook vet kwaad zijn, ja je bent dan gewoon een nummer!

Wat een k wijf zeg! Ja sorry hoor maar ze snapt het blijkbaar ff niet!

Een andere arts kan toch ook die uitslagen geven hop bel terug en eis het!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat heb ik dus net gedaan een nee dat mag niet. De arts moet zeggen dat ze door mogen geven. Verdomme dit ging om een bbz uit te sluiten. Dat zal het wel niet zijn zo makkelijk zijn ze! Ik ben zo kwaad en verdrietig :(

5. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja snap ik, maar als het echt niet goed zat hadden echt wel gebeld hoor! Dat doen ze dan zeker wel houd dat maar in je achterhoofd.

Ik ga ff rusten ben kapot van verdriet omdat mijn dochter verdrietig is....:(

Morgen middag weten jullie het ook...

Please iedereen duimen draaien voor ons!

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ga zeker duimen draaien voor jullie kellyk..! Sterkte!!!

Smnee. echt belachelijke gang van zaken zeg daar:$!!! Hebben ze als assistente of arts dan geen inlevingsvermogen en begrip?! Jemig...
    K*t dat je nu moet wachten tot morgenochtend.. En idd als wel zo was hadden ze wel gebeld toch zou je denken!?:( Vreselijk irritant..zou ook zeker een klacht indienen! :(

7. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Nou dat is echt geen stijl zeg!Je mag toch een beetje inlevingsvermogen verwachten!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben ook kwaad en verdrietig tegelijk. :(
    Manlief zei wacht nog maar even misschien belt ze vanuit huis.

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Dikke knuffel meis, kan het heel goed snappen ja, wat een rotstreek zeg!! Ja voor hun is het dan niet belangrijk voor jou wel :( Hoop dat ze alsnog belt vandaag en anders hoop ik morgen heel vroeg. Vind het echt belachelijk!

@Kellyk heel veel sterkte, hoop morgen op goed nieuws, dikke knuffel voor jou ook

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Balen zeg die onzekerheid meiden.

Ben vanmorgen gebeld dat onze lieve hoofdbehandelaar de eerste echo gaat doen. Ze zat de hele dag in vergaderingen, maar heeft speciaal voor ons een plekje vrij gemaakt.

De vrouw die ik aan de lijn had zei dat ik bij haar nog kon vragen of ik evt bij hun onder behandeling mag blijven. Ze maken wel eens een uitzondering. Het zijn zulke fijne mensen.

17april om 11uur komt mvm:):):)

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Kellyk sterkte meid! Wat verdrietig! Ook voor je dochter! Hoop dat het snel lukt en jullie een prachtig wondertje krijgen!

@smnee wat ontzettend stom!!! Grrrr

12. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Wat een nare berichten :( sterkte Kellyk en Smnee

13. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor je kellyk!

ik ben zo bang dat het mis gaat:(
    mijn vriend snapt het niet die zegt er staat toch duidelijk een streep je bent nogsteeds zwanger hoor, hij begrijpt niet dat lichtere testen fout af kunnen lopen, zegt ie neejoh die testen zijn gewoon kapot..

kan het dan echt zo zijn dat dezelfde merk testen (Action) met ochtend urine lichter uitslaan rond 6 weken dan de test met avond urine iets later dan 4 weken?

hij zegt dat ik het los moet laten en er niet bang over zijn omdat er een streep staat maar de streep is duidelijk iets lichter... en die van gister avond was nog iets donkerder dan die van vanmorgen..

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ahhhh Kelly wat rot voor jullie dikke knuffel!

Smnee wat een belachelijke situatie dit kunnen ze toch niet maken!
    Kan hier zo boos om worden ze hebben met mensen te maken hoor grrrr.... Dien indd maar een klacht in.

Heb vandaag gewerkt pfff ben echt moe 10 uur lang op je nemen staan zonder pauze is toch wel zwaar dat word wat over een aantal maanden. Hoef gelukkig de lange nachtdiensten niet te werken is wel fijn.

15. Lenaroos

@luckystar,

Ik heb dit keer ook spanningen om de testen. Dat had ik bij Eva helemaal niet! Toen knalde ze. De actiontesten ken ik niet. Maar ik vind de KV veranderd en de test van testjezelf had gister een heel licht streepje. Paar blz terug heb ik die gepost.

vanochtend ineens weer een mooie test. Ik stop nu met testen!

Als ik jou was zou ik morgen even bellen en vertellen over de testen en je onzekerheid! Dan kunnen ze misschien even bloed prikken of zo.

Maar niet te druk maken. Je hebt geen gekke krampen of bloed toch?!

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Sterkte Kellyk!

Smnee wat een rot streek. idd gewoon een klacht indienen!

17. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee geen gekke krampen of pijn, ik voel me buik sinds paar dagen wel meer (me baarmoeder of darmen of zo) maar niet pijnlijk? ik ben wel droger geworden beneden terwijl dat eerst een zee aan afscheiding was.. me boobs doen nog zeer en me honger gevoel blijft als ik net wakker word (normaal had ik dat nooit) en moet ook steeds vaker plassen.

misschien kwam het wel omdat ik vannochtend een HELE grote plas heb gedaan waarmee ik testen? weet niet meer hoeveel ik gisterenavond gedronken had, maar had het halve/2derde kannetje van moedersvoormoeders vol (niet de pot maar dat witte kannetje)
    dat is voor mijn doen wel veel plas! had ik gister ochtend ook al maar toen niet getest. ik vind ook dat mijn urine lichter is en normaal is ie toch wel donker en nu is hij licht geel bijna waterig met een beetje gelige kleur.

sorry voor de details moet soms ff waar ik last van heb van me afschrijven sorry! mijn onzekerheden even delen want jullie steun is altijd fijn:) want vriendlief vind me maar een beetje overdreven geloof ik;)

18. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Lucky star, stoppen met testen!
    Streep is streep..!
    Zoals ik heb gelezen kan je hcg ook schommelen..
    En zoals je zelf al zegt dat je urine lichter van kleur was, dus ws minder geconcentreerd..!
    Ik heb helemaal weinig afscheiding sinds zwangerschap..
    Al je symptomen geven duidelijk aan: zwanger!!!
    Probeer een beetje te genieten!!
    Ik wil het liefst ook de tijd 6 weken vooruit laten gaan maarja elke dag is er weer één en komen we steeds dichterbij :)

19. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dankje ik kan jullie steun zo goed gebruiken, die mannen begrijpen het soms niet helemaal;)

voorlopig voel ik me ook echt zwanger en vriendlief heeft het voorgevoel dat het goed komt:) en zijn voorgevoel na de seks op de dag van eisprong (waarvan ik die dag nog niet wist dat me eisprong was) zij die , nu ben je zwanger van een meisje, en dat ik zwanger ben geraakt die dag klopt:D misschien moet ik hem maar een beetje vertrouwen zijn gevoel zit er niet vaak naast:)

20. Lenaroos

oooh lieve lucky star! Al die gedachtes..

maar je symptomen klinken heel goed voor een zwangerschap hoor!
    die stomme testen gooi je maar weg hoor! Je bent zwanger!
    Hadden we hier maar wat controle over he! Wanneer heb je de eerste echo?

Deel Deze Pagina