Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog geen echo gepland (helaas:() intake is 22 april, denk dat ik de verloskundige maar ga proberen over te halen door te zeggen dat me testen lichter worden en dit mijn eerste zwangerschap is en ik gewoon heel erg onzeker ben!. hopelijk bedenken ze zich dan, ze doen de echo's via wereldkind, waar je opzich ook een echo kan "kopen" voor een bedrag (tot 50 euro) ofzo misschien doe ik dat wel voor me eigen geruststelling als ik vind dat de echo te laat pas is. misschien pas met 12 weken! die afspraak voor een echo word met de intake gemaakt..

ben wel benieuwd

zit bij verloskundige pratkijk Zwanger & zo. (rotterdam)

2. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik heb ook de 22ste intake en daarna wordt er pas een afspraak voor een termijn echo gemaakt rond de 12e week..
    Ik kan daar dus ook niet op wachten dus ik heb bij een echo bureau in de buurt een afspraak gemaakt zonder vergoeding buiten vk om.
    Ik weet dat het geen zekerheid bied maar anders duurt het nog wel heel lang..
    Nu denk ik ahh over paar weken echo :) ! Geeft mij in dat opzicht wel wat meer rust

3. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Dan heb ik wel weer mazzel dat ik een echo krijg door de mmm.
    Bij Eva kreeg ik daar met 7 wk en met 9wk. Omdat ze dat leuk vonden om het af te sluiten daar.
    Ik zou ook niet kunnen wachten op de 12wk hoor.

Vroeger kreeg je niet eens een echo. 9 mnd en dan pas het kadootje.

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Idd we zijn ook best verwend..
    Maarja met al die mogelijkheden tegenwoordig maak ik er ook maar graag gebruik van! :)

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    26mei dat 1 mei maar een hele mooie dag mag worden :)
    Leuk een dachtboek ik had er nog 1 in huis van Pauline.

Lavina goed bezig met de lijst!
    Vervelend he die schommelende symptomen :(

Disi die is duidelijk! Al vond ik de andere ook erg duidelijk hoor! Gefeliciteerd!

Lanaroos ik snap dat je er onzeker van wordt maar die andere twee zijn toch wel heel erg mooi!

Swinmming ook mooie test :)

Roja er wordt zeker veel gekletst!
    Moeten jullie urine in de koelkast zetten? Las het al vaker maar daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Wel al twee keer met mvm mee gedaan maar moest gewoon zorgen dat ik urine had.

Kellyk ik weet hoe je je nu voelt sterkte, ik hoor dat het niet door zet en het gewoon netzoals bij je dochter goed gaat.
    Fijn dat je zo snel terecht kan en dat je vaker mag komen.
    Hoe oud is je dochter?

Krulletje goed dat je de vk hebt gebeld fijn dat je je zo zwanger voelt zeg :)

Luckystar er zijn mensen die savonds beter testen dan in de ochtend dus misschien heb jij dat ook wel, gewoon niet meer testen (weet het makkelijker gezegd dan gedaan)
    Als je urine lichter is houd het in dat je veel gedronken hebt dus waarschijnlijk is daarom je test lichter echt!

Picasso hier ook grieperig :( bah je hebt idd minder weerstand nu..

Scart kan ook zijn dat er nog niks of weinig te zien is nu maar wel jammer dat je niet ff langs mocht komen.

Smnee vervelend he als ze zich niet aan afspraken houden....
    Ik zou ook mega kwaad zijn alsof je het voor de lol doet.... Ik zou ook een klacht in dienen

Ik heb een aantal mooie MvM testen voorbij zijn komen leuk!
    Z'n wikkeldoek had ik in 2013 ook Hihi...

Ik heb even hier en daar gereageerd, voel me niet lekker ben erg verkouden en denk dat ik een keelontsteking krijg :( echt goed balen. Ga nu ook me bed in om te slapen dus slaap lekker!

6. scrat

scrat Niet meer actief

Beterschap!

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mamainthefuture ik moest mijn urine wel in de koelkast zetten. De consulente van mvm kwam savonds half 9.

Smnee wat achterlijk zeg! Ik zou echt heel kwaad zijn. Ze snappen toch wel dat je daar de hele dag al op zit te wachten?!

Kellyk ik duim heeel hard voor je dat het allemaal toch meevalt!

8. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi dames,
    Ach ik heb de puf gewoon niet meer om op iedereen te reageren.
    Ben de laatste dagen zo moe! (Fijn symptoom)
    En sinds vandaag ook echt misselijk! (Fijn symptoom!)

Nog 2 nachtjes en dan heb ik de echo.
    Ik vind t heel spannend.
    Durf echt niet mee te kijken op t scherm.
    Pfff ik hoop zo dat alles goed zit en leeft.

Kelly, veel sterkte meid!! Ik las dat je een positieve instelling hebt,
    En door zou kunnen naar een nieuwe poging mocht t mis zijn.
    Dapper van je, goed dat je dat kan!

@smnee, je bent een week minder ver. Dat klinkt in dit stadium wel groot. Denk je dat t klopt met je eisprong? Of zou de ontwikkeling van de embryo een week achter lopen?
    Heb je hart actie gezien?
    Ik hoop dat t goed zit, En dat je morgen de bloeduitslag ontvangt.

Sterkte dames met symptomen en hormonen :)
    Slaap lekker

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geen week maar een dag of vier, vijf. Mijn banner gaat uit van een cyclus van 33 dagen. Het ziekenhuis rekent met een gemiddelde van 28. Daar zitten vijf dagen verschil in.. ik had al verwacht dat het zo zou lopen. Ik heb geen hart actie gezien aangezien je met 5 weken op een echo eigenlijk niks ziet.

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier ook keelpijn, stront verkouden en grieperig!

11. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    @smnee knuffel voor jou! Wat kun je je dan machteloos voelen als je weet dat de uitslag daar is maar je eet nu gewoon niet aan kunt komen... Kloten zeg! Ook stom om zo met mensen om te gaan...

@Swimming en Mamainthefuture, beterschap voor beide!

@kellyk sterkte! Hopelijk blijft het bij deze bloedingen, ik blijf voor je duimen! Hoe oud is je dochter?

@lucky star ik denk dat je urine gewoon de ene keer wat geconcentreerder was! Het zit vast goed meis! Knuf voor jou met je hormonen :)

12. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    @mamainthefuture de consulente heeft hard gelachen...was idd niet nodig om in de koelkast te zetten..

Hier klaarwakker...dit is dus iets dat ik echt niet gemist heb van mijn vorige zwangerschappen..
    Dus nu mijn programma's maar even kijken

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goedemorgen! :)
    Ik ga zo wederom het ziekenhuis weet proberen te bellen.

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Even alles bijgelegen en even reageren op wat ik heb onthouden.

Kelly sterkte en succes vandaag
    Smnee dat ze je vandaag maar bellen slechte zaak hoor en super spannend!!

Ik zie vele mooie testen voorbij komen en lees ook al dat vele vroeg eerste echo krijgen, beter hoor.

Ik heb in september een mk gehad dus vind het nu wel extra spannend. Ik heb wel veel lichte buik kraampjes.
    Maar bij mijn mk werd ik doodziek lag ik op bed met mega rugpijn en koorts :( dus zolang ik mijn rug niet voel blijf ik positief :)

Ik ga zo bloed prikken ter bevestiging is ie goed dan ziekenhuis bellen voor echo, ik sta onder controle van de gyn ivm te hoge BMI!
    En dan maak ik een afspraak bij mvm want vind ik wel erg belangrijk

15. krulletje

krulletje Lid

7 nov 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kelly veel succes vandaag!
    Smnee, hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid!
    Gaab, jij ook veel succes vandaag!
    Roja, dat herken ik wel, slechter slapen en vaker klaar wakker zijn.
    Swimming, beterschap!

Ik ben net wakker, deze nacht wel goed geslapen. Maar nog steeds zo moe. Ik sleep mezelf door de dag heen!
    Maar ik word wakker met misselijkheid en een gloeihoofd!
    En vooral die gloeihoofd herken ik erg van m'n zwangerschap van m'n zoontje.
    Zo irritant, ik heb het koud, maar m'n hoofd is knalrood en gloeid enorm en voelt ook warm aan, hoe zou dat komen?

M'n normale broek krijg ik deze ochtend amper dicht. Zal wel door m'n darmen komen. Ik hoop dat dit toch wel wegtrekt! Nu al positiekleding aan vind ik toch wel wat te vroeg! :$

16. Marjolein33

Marjolein33 Actief lid

26 jan 2014
    112
    0
    0
    Verzorgende (ouderenzorg)
    #696 Marjolein33, 9 apr 2014
    Laatst bewerkt: 9 apr 2014
    @ Smnee Ik hoop dat ze je zometeen wat meer kunnen vertellen en ze goed nieuws voor je hebben. Ik zal voor je duimen!

@ KellyK Wat vervelend voor je zeg! Ik zou daar ook van schrikken maar het hoeft niet zo te zijn dat er iets mis is. Maar wat rot die onzekerheid.

@ Lucky Star, ik heb nooit met action zw testen getest. Maar toen ik ovu testen gebruikte van 123 geloof ik zag ik wel dat de ene test in het doosje veel minder gevoelig was dan de andere test.
    Zat toch wat kwaliteitsverschil in. Daarom ben ik toen ovu testen van KV gaan gebruiken.
    Misschien dat het met bepaalde merken zw testen ook zo is dat de een iets minder gevoelig is dan de andere.
    Het zou idd ook nog zo kunnen zijn dat het gewoon komt omdat je hcg op het moment nog flink schommelt.
    Als ik jou was zou ik of helemaal niet testen maar als je toch perse een test wil doen dan zou ik kiezen voor een test van CB die ook het aantal weken aangeeft.

@ Anne86 Zo, dat is nog eens een knaltest zeg!! :D

Pfffffff ik vind het echt moeilijk om alles van iedereen bij te houden maar ik doe mijn best! ;) Ik kan helaas niet zo vaak op de website kijken.

Maandag is iemand van Moeder voor Moeders langs geweest en ik mag op 15 april gaan beginnen met verzamelen.
    Gister heb ik de intake bij de vk al gehad. Het hield niet zoveel in hoor aangezien het nog heel pril is. Werden veel vragen gesteld en ik heb een tas met informatie meegekregen. Over 5 weken heb ik mijn eerste echo. Ook dan zal pas een afspraak worden gemaakt voor bloedonderzoek.

Hoe zit het bij jullie met de zwangerschapssymptomen?
    Hier valt het wel mee. Iets sneller moe. Ben ong 70 % van de tijd behoorlijk misselijk en ga bij het minste of geringste over mijn nek.
    Totaal geen trek in eten. Moet mezelf echt dwingen om te eten.
    En af en toe pijnlijke tepels. Ik merk ook goed dat de hormonen door mijn lichaam heen razen. Behoorlijk wat last van stemmingswisselingen. Het ene moment voel ik me rustig het andere moment hartsikke onrustig. En dan weer mega vrolijk en soms ineens heel even verdrietig.
    Ik ken dat niet zo van die stemmingswisselingen. Heb daar rond de menstruatie ook nooit last van dus het is geheel nieuw voor me.
    Ach komt allemaal goed! :D

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

#697 kellyk, 9 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2014
    Ff snel want voel me niet fijn.

Iemand vroeg hoe oud mijn dochter is....die is 7

Nog iemand zei zolang ik mijn rug niet voel is het goed toch?
    Nou die voel ik al 2 weken heel erg, z'n pijn bah.
    Nu weer veel krampen en rugklachten die zijn het ergst!
    Nu echt een tampon vol dus het is mis helaas, wat k*t

Ik twijfel of ik naar de echo wil dadelijk, misschien moet ik het maar verzetten naar volgende week kunnen ze ook zien of het schoon is.....want nu zien ze toch niks toch?
    Wat zouden jullie doen?

Ps; haal mij maar van de lijst af aub.

18. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha wat gek zeg! Ik vroeg mijn consulente hoe ik mijn urine moest bewaren en toen zei ze echt dat ik het in de koelkast moest bewaren. Was beter voor de test...
    Heel apart :p ach nouja maakt ook niet zoveel uit als het maar werkt toch? :p

19. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Pff jeetje kellyk ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Wat vreselijk zeg!
    Ik zou denk ik wel even gaan naar de echo. Dan weet je het maar toch? Ik durf niet te zeggen of ze nu wel of niet iets zien.
    Heel veel sterkte meis ook voor je dochtertje natuurlijk. Hopelijk kan ze alsnog snel een broertje of zusje vasthouden.

20. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat verdrietig Kellyk!
    Sterkte he! Ik hoop je snel in een ander topic te zien met een mooie gezonde zwangerschap!

Deel Deze Pagina