Snne grappig had er nog nooit van gehoord, ik hoefde hier ook van MvM niet perse ochtend urine te hebben. Swimming ook voor jou beterschap? Roja Hihi kan het me voorstellen, wat doe het ook eigenlijk met urine als je het in de koelkast zet? Smnee ik hoop dat je de uitslag nu wel hebt.... Zei ze verder nog iets? Gaab ik ken het ook erg onzeker na me mk, heb last van me rug maar gelukkig ook last van me lies Ik heb ook te hoge BMI maar kan gewoon bij vk komen? Krulletje ik heb al heerlijk een positie broek aan hoor Marjolein ik ben vooral heel moe nu en ook niet helemaal lekker Kellyk sterkte meid, erg moeilijk! Ik zo wel voor een echo gaan gewoon voor de zekerheid. Mijn cyclus is na de mk langer geworden.... Ik heb eerst een paar dagen gebloed toen een paar min heel hefig (vruchtje gleed er toen ook uit, sorry dames) daarna paar dagen minder. Precies hoe lang weet ik niet sorry. 3e ronde na mk weer zwanger (nu). Wat ik je verder wil zeggen onderschat een mk niet! Luister naar JOU gevoel meis. Xlns gefeliciteerd en welkom. Lavina dank je voel me nog behoorlijk belabberd! leuk op kraam bezoek mooie test! Luckystar als je het gewend bent om te eten kan je dat gewoon blijven doen (volgens mij) Picasso ik vind het ook lastig hoor wat mag wel en wat mag niet..... Judithvl zo had ik een vriendin die door rookte toen ze zwanger was. We waren te gelijk zwanger en vroeg ze wat ik er van vond dus ik zei ik vind het dom maar is jou zwangerschap en jou verantwoording gevolg zij was bevallen met 41 weken en ik met 37 weken, mijn kleine jonge was veel groter en zwaarder dan die van haar.... Pffff ben nog steeds niet lekker bah
Sterkte, kellyk. Heel vervelend voor je. Alle miskramen zijn anders, dus helaas moet je het zelf ondergaan. Echo's doen ze niet als je nog bloedt, dus dat moet even uitgesteld worden. Wat mamainthefuture zegt; onderschat het niet. Bij mij was het heel erg heftig omdat ik al wat verder was. Bij 4/5 weken is het zeker heftiger dan een normale menstruatie. Sterkte!
Bij mij is het nu zeker niet erger dan een menstruatie hoor erg appart. Bij mijn eerste mk goot het eruit....nu niet. Misschien gaat dat nog komen....heb geen idee. Ook geen stolsels of gekke dingen zoals zakje of vruchtje want moet dat wel? Graag advies van jullie want ik weet echt niet wat ik moet verwachten nu.
Niet om je te ontmoedigen maar tussen mijn eerste bloeding en de uiteindelijke miskraam zat ook erg veel tijd. Als het bloeden lang aan houd maar je nisk verlies gewoon een echo maken. Hebben ze bij mij ook gedaan terwijl ik nog wat bloedde. sterkte
@KellyK veel sterkte, ik heb geen idee hoe een mk verder verloopt, maar volgens mij is er een mk gedeelte op deze site, misschien daar even vragen? Wat schrijven jullie veeeeel! ik hou het niet meer bij haha! @Smnee weet je al iets meer? wachten duurt lang he? wat vervelend joh... @alle nieuwelingen; welkom en gefeliciteerd! @klachten: hier nog helemaal niets. Gelukkig was dit bij mijn andere kinderen ook zo anders zou ik me wel een beetje zorgen maken. Schijnbaar ben ik immuun voor hormonen ofzo, ik weet het niet. Hoewel, toen mijn jongste was geboren heb ik negen maand lang een grote portie hormonen gehad, jeetje wat had ik daar last van! Terwijl ik tijdens de zwangerschap geen centje pijn had. 24 april heb ik trouwens intake & echo, spannend!! Wat duurt dat wachten lang he?! ik probeer er maar niet teveel aan te denken. Twee weken duren verlopen alleen zo tergend langzaam als je ergens op wacht
Sterkte Kelly ik had bij mijn mk precies volgens cyclus 35 dagen later weer een menstruatie. Ik lag zondag op bed met koorts en rugpijn, maandag bloed en dinsdag echo en was al helemaal schoon. Ik vond het echt heftig.....sterkte. Mamainthe... Mijn bmi is boven de 40 dus dan loop je via de gyn. Ik heb trouwens 6 mei, intake, echo en voorlichting bij het zk. Het zk heeft een nieuwe poli genaamd opkomst voor vrouwen die Zwanger zijn ik ben benieuwd Mezelf ook maar aanmelden voor mvm
Nou ik heb de assistent zelf gebeld net. De arts is vrij en nu willen ze dus weer niks zeggen. Ik heb net bruinverlies en dat ook gezegd en ze laten het me allemaal maar bekijken. Ik voel me zo verdrietig.
Het slaat gewoon nergens op! Ze laten je zo wachten terwijl je in onzekerheid zit. Zou gewoon terug bellen en vragen over de andere arts je de uitslag kan geven. Vind dit gewoon onacceptabel. Meiden las al mee maar mag ik ook op de lijst? familievdlaan, 28 jaar, zwanger van tweede kindje. Uitgerekend op 2 december volgens eigen berekening.
Smnee ik zou weer bellen!! Dit kan echt niet. Anders je man laten bellen? veel sterkte en hopelijk weet je gauw meer. En bruin verlies hoeft nog niets te betekenen hè? Maar begrijp je zorgen Welkom Angela
Ah nee smnee!!met je vuist op tafel slaan!wat een rotvolk zelfs ik word hier boos van!!!bruinverlies zegt niks maar snap je zorgen!!denk aan je..knuff
@smee dat kan niet hoor zo ga je niet met mensen om. En idd bruinverlies hoeft niks te zeggen maar zo begon het bij mij wel, sorry maar je met realistisch blijven helaas. Een andere arts kan toch ook die uitslag doorgeven. Echt hoor sla met je vuist op tafel! Meestal krijgt je ha ook de uitslag van het zh misschien die is bellen?
smnee, ik weet niet waar je loopt, maar wat een belachelijke gang van zaken hebben hun daar zeg! ze laten je toch niet zo verder lopen na wat je hebt meegemaakt, straks zit jij hierover in de stress en dat is juist slecht!! als ik jou was zal ik je vervolgecho's lekker ergens anders gaan doen (indien mogelijk...) dus wanneer weet je nu meer? heeft die assistente geen inlevingsvermogen ofzo. ik snap heel goed dat je nu verdrietig bent, ik heb nu eventjes last van plaatsvervangende boosheid, als ik jou was (maar dat is typisch mij) zou ik ze bellen tot ze het gewoon zeggen want ik vind het belachelijk! dinsdag zou je het krijgen en nu word het dus ook vandaag niet meer en morgen is het al donderdag, belachelijk zeg. ik zou zeggen Dikke-Vette klacht indienen, dat ze je 2 keer gewoon de rug toe keren zeg, belachelijk.. (ik zeg vaak belachelijk, maar dat is deze situatie ook!) heel veel sterkte smnee, ik hoop dat je snel meer weet, dikke Digi knuff voor jou en ik duim voor je dat het bruinverlies onschuldig is/was. ik heb het ook gehad en bij mij is het ook heel snel weer weggegaan en nu geen bloed meer, misschien gewoon iets teveel ingespannen of door de stress?
@Smnee, en dat hadden ze je gisteren niet kunnen vertellen dat de arts vrij is? Ik weet niet waar ze me bezig zijn maar dit vindt ik echt niet kunnen zeg! @familievdlaan en xlns welkom en gefeliciteerd! @gaab27 wat een rare lange naam voor een poli in het zh nu wachten tot 6 mei! @medith wat fijn dat je geen klachten hebt ik had vanmiddag last van een "hormoonbom" het duurt ook vast niet lang meer tot de misselijkheid om de hoek komt kijken... Dit heb ik bij alledrie gehad tot ver in de zwangerschap. @kellyk sterkte! Hopelijk kun je je bij januari/februari aansluiten!
jij ook al last van plaats vervangende boosheid?:x vind het echt belachelijk hoe ze smnee de rug toe keren in deze onzekere periode, echt het medeleven van mensen tegenwoordig....
Idd medeleven van lik me vestje. Heb net begrepen dat wachten op een mk wel 4 weken kan duren wtf dat wist ik niet, ik bloed nu ook bijna niks meer oooooo hier kan ik niet tegen hoor. pffff als het eraf komt dat graag ook nu meteen! Ze zeggen dat de derde dag het ergste is dus die wachten we maar af. Kan het ook zo zijn dat je gewoon geen stolsels enzo verliest?
Mijn mk leek op een menstruatie gewoon alleen daarvoor echt heftige pijn maar toen ik eenmaal bloedde was het gauw over. Heb misschien 1,5 dag gebloed maximaal 2 dagen
Smnee, kun je de huisarts bellen? Die kan eventueel ook bellen naar de gyn, gewoon als patientenoverleg. En ze krijgen ook meestal onderzoek uitslagen teruggekoppeld. Zou ik doen, want dit is wel heel erg slecht! Probeer rustig te blijven, knuffel!