Jeetje Smnee, echt vervelend!! hier voor het eerst echt misselijk geweest vanmiddag. Nu is het weg maar zodra ik aan eten denk voel ik het weer een beetje dus ben benieuwd of ik wat naar binnen krijg rond zessen..
Nou ik heb mn zin. Ik ben heel hard in tranen uit gebarsten tijden het gesprek dus ik werd gebeld na tien minuten. Ik mocht van de dienstdoende gynaecoloog bloed prikken en dan wilde ze me vrijdag vertellen hoe het er voor stond. Ik ben net in tranen naar het ziekenhuis gereden en heb mijn moeder gebeld. Die werkt er ook en ging met me mee. Die heeft ook duidelijk gemaakt dat dit geen manier van omgang is maar ach, ze zijn allemaal zo stug als wat. Bloed geprikt en tijdens dat zei mijn moeder dat ze zelf ook kon kijken, dus stiekem heeft ze gekeken. Mijn waarde is ruim 500 en wat ik zo gekeken heb klopt dat met wat het moet zijn. Nu vrijdag afwachten of het gestegen is, hun weten natuurlijk niet dat ik de waarde van maandag al weet... Ik weet dat bruin verlies twee kanten op, de vorige keer begon het ook zo. Toen kwam wel echt direct erna bloed en nu is het schoon. Ik wacht vrijdag af en denk even of ik me morgen en vrijdag ziekmeld. Wat ze trouwens zeiden he, ik moet vrijdag wel de telefoon opnemen he? Ik werd me toch boos. Heb dinsdag er op gewacht en ze heeft dus gebeld wanneer het haar uit kwam. Zucht. Lief van jullie medeleven. Ik ga even douche enzo, ga vanavond op iedereen reageren zit nu nog op mn telefoon.
Pfff, wat een nummer kan je je dan voelen he? Goed gedaan, gewoon doorgaan en jezelf op 1 zetten. Dan bereik je het meest! Lief van je moeder. Als je je niet kunt concentreren op je werk zou ik nu al weekend nemen, aan de andere kant is thuiszitten ook niet alles, dus probeer wat afleiding te zoeken. Sterkte de komende dagen en hou ons op de hoogte! Ik duim voor je dat het niet doorzet!
Lkker doen waar je je goed bij voelt!!! (Misschien geeft je werk wel wat afleiding dat kan natuurlijk ook..)
Heel veel sterkte kellyk..!! Smnee nou jemig dat dat eerst moest gebeuren om actie van hun te krijgen! Nog paar daagjes geduld dus op de andere waarden.. Wel fijn dat deze er goed uitzien. Nu wel wat rustiger gevoel dan? Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom!!! Hier weinig nieuws en weinig te klagen..wat moe..veel plassen..steeds vroeg wakker en zere borsten.. En een onstilbare trek in kippensoep heel apart..!!
Ja..geen pijl op te trekken, t komt out of the blue... Geen honger,wel honger, misselijk vd honger, misselijk vh eten....grrrrrr. Helaas heb ik bij de andere 2 v.a wk 7 tm laatste perswee dagelijks gespuugd... Ik heb daarom altijd heeeeel erg tegen een nwe zw.schap opgezien. Het is mn grootste angst. Dus....ben ik nu blij met alleen maar 'vlagen' misselijkheid
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | ?? jaar | ?? kindje | |J|M|? 7 december - Jenna28 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Naadje11 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | ?? jaar | ?e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 10 april - Elionorah | 1e echo - Char1983 | Bloedtest zh 11 april - Smnee | Belafspraak voor bloeduitslagen 15 april - Roja | 1e echo - Tiara | gynaecoloog - Char1983 | Moeders voor Moeders 17 april - Swimming | Moeders voor Moeders - Smnee | Tweede echo bij gynaecoloog 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | intake verloskundige 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige - Medith | intake verloskundige en echo 25 april - Krulletje | 1e echo 28 april - Swimming | 1e echo 29 april - Lenaroos | 1e echo 30 april - Disi | 1e echo 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak vk intake+echo - 26mei | 1e echo vk 5 mei - Krulletje | intake vk 6 mei - Picasso91 | intake vk - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Smnee, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 wk) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Ik voel me nu goed. Het was ff lekker om duidelijk te maken wat ik nu precies er van vind, en nu kan ik alleen maar afwachten. Ik denk dat het best goed komt maar het blijft spannend. Nee, ik heb juist mega honger steeds. Ik weet het niet zo, maar ik denk er wel even over na. Eerst ontstressen.
Hier weinig nieuws en weinig te klagen..wat moe..veel plassen..steeds vroeg wakker en zere borsten.. En een onstilbare trek in kippensoep heel apart..!![/QUOTE] Hahaha kippesoep! Wel gezond!!! wij eten kippesoep als er iemand griepverschijnselen heeft helpt echt, dus jij gaat geen griep meer krijgn, no way
Hahaha kippesoep! Wel gezond!!! wij eten kippesoep als er iemand griepverschijnselen heeft helpt echt, dus jij gaat geen griep meer krijgn, no way [/QUOTE] Nu heb ik ook trek in kippensoep.... Haha
Gaab ik weet niet hoe hoog mijn BMI is Smnee niet normaal dat ze je zo in onzekerheid houden zeg bah! Je hebt toch inwendige echo gehad?. Daar kan het bruinverlies ook vandaan komen. Helaas kan bruin verlies beide kanten op gaan, houd moet meis. Fijn dat je nu iets van waarde weet maar de mannier waarop is echt ronduit schandalig! Familievdlaan gefeliciteerd en welkom! Misselijk ja ben al een keer naar de wc gerend vandaag, dan wel voor niks maar toch Ik ben wel erg grieperig en dat had ik bij Thomas ook. Nadeel dat ik overal spierpijn heb ook in me rug en dan denk ik weer ooooneee... Maar zal wel door me griep komen want ook mijn benen en armen doen pijn ben erg verkouden heb keelpijn en hoofdpijn, ik wil alleen niet te veel innemen nu..... Kellyk ik weet niet of jij nu ook stolsels moet hebben, ik had me mk rond de 7 a 8 weken dus had wel echt iets.
Ik heb trek in van alles en als ik dan in me kasten kijk in niks van alles wat ik in huis heb, heel irritant. Misselijk ben ik de laatste paar dagen niet meer. Alleen soms gespannen borsten. Sterkte voor alle meiden die wachten op uitslagen en erg in onzekere tijden zitten. Ik heb het een beetje naast me neergelegd en probeer positief te blijven denken en gewoon rustig af te wachten tot me echo. Veel gesprekken met me beste vriendinnetje en die zei dat zij helemaal geen kwaaltjes had tijdens haar zwangerschap, behalve moe zijn. Blijf allemaal positief!!
Ik heb steeds zin in zuivel. Misselijkheid vanmiddag voor het eerst iets langer, daarvoor alleen af en toe vlagen.. Wel over het geheel genomen minder trek in eten. Wel fijn want heb een veel te hoog BMI Mijn man was echt vet verbaasd dat ik zei dat ik niet zeker wist of ik bij vk of gyn moest omdat ik ernstig overgewicht had. Hij dacht dat ik niet zo dik was 9brave jongen) Ik zie er (volgens mij/hoop ik) ook niet heel dik uit, gewoon behoorlijk stevig (haha, lekker duidelijk). Ben 1.68 en weeg net geen 90kg. Ben sinds januari al 5kg kwijt. Was eerder altijd rond de 70kg maar na ons trouwen (bijna twee jaar geleden) enorm aangekomen
=Lavina;16862373]♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | ?? jaar | ?? kindje | |J|M|? 7 december - Jenna28 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Naadje11 | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | ?? jaar | ?e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 9 april - Lavina | Moeders voor Moeders 10 april - Elionorah | 1e echo - Char1983 | Bloedtest zh 15 april - Roja | 1e echo - Tiara | gynaecoloog - Char1983 | Moeders voor Moeders 17 april - Swimming | Moeders voor Moeders 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | intake verloskundige 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige - Lil | intake verloskundige +1e echo 25 april - Krulletje | 1e echo 28 april - Swimming | 1e echo 29 april - Lenaroos | 1e echo 30 april - Disi | 1e echo 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak vk intake+echo - 26mei | 1e echo vk 5 mei - Krulletje | intake vk 6 mei - Picasso91 | intake vk 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Smnee, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 wk) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD[/QUOTE]
Lil, jouw lijst klopt niet. Je moet de laatste pakken, ik heb je afspraak er bij gezet. Lijst staat op de volgende pagina