Jullie ook allemaal zo vaak en/of vroeg wakker.. Pff... Hier vannacht 2x eruit geweest om te plassen En mn boobies doen pijn! Hebben jullie daar ook last van? Heb nu maar een sportbh over mn gewone bh gedaan, haha nu kunnen ze geen kant op.
Ja ik herken het. Ook vanachter wakker geworden om te plassen. En last alle pijntjes die je kunt hebben volgens mij. Ben echt zoo sago wakker geworden. Blij dat ik zwanger ben. Echt waar! Maar kan me niet herinneren dat ik bij vorige zwangerschappen me zo slecht voelde. Zoveel last had van symptomen.
Dacht dat ik nog niet zoveel last had van veel plassen, maar blijkbaar vandaag wel. En laat dit nu net de enige dag zijn dat ik van 8-18u moet werken. Hoop echt dat ik het volhoudt, normaal werk ik nooit zo lang. Heb nu twee dagdelen achter elkaar omdat ik met iemand geruild heb. Werk normaal één dagdeel per week als receptioniste. Verder werk ik vrijdagen en zaterdag als PGB-oppas. Denk dat ik het morgen maar meteen aan mijn baas (de moeder van die oppaskindjes) ga vertellen, dan kan ze op tijd beginnen met zoeken naar een nieuwe oppas. Die kinderen hebben nogal een gebruiksaanwijzing namelijk. Jongste kind heeft ook woedeaanvallen waarbij ze heel agressief wordt en ik ben daardoor ook al twee keer in mijn buik getrapt. Dat willen we nu niet hebben natuurlijk. Ze is nog maar 10 jaar en vrij klein maar als ze kwaad is wordt ze best sterk.. zal dus best vroeg moeten stoppen met werken vrees ik. Zal financieel wel lastig worden want mijn man is nog student de komende 2,5 jaar
Picasso ik wordt juist misselijk van zuivel zit kokhalzend me ontbijt weg te werken Lastig z'n kindje maar idd kijk ermee uit, je zal idd eerder moeten stoppen met werken. Gaab wij vertellen het aan de opa's en oma's als we de eerst echo hebben gehad aangezien we eerder dit jaar een mk hebben gehad en ze het toen voor de echo wisten wil ik niet dat ze eventueel weer een teleurstelling hebben. We hadden toen een tshirt voor Thomas met de tekst omdat papa met mama wilde spelen moet ik straks alles delen, als Thomas die nog past doen we die weer aan haha. Wat is dat voor syndroom ik ken het niet? Ik zou me ook top fit voelen om te winkelen haha. Roja ik ken het door dat je andere hoort ga je er bij je zelf veeeeel meer op letten mede door mijn mk in jan ben ik af en toe ook bang. Gelukkig ben ik veel misselijk en heb ik witte afscheiding (had gegoogled komt veel voor bij zwanger vrouwen witte afscheiding niet bij iedereen natuurlijk, maar zolang het wit is is het goed ) Probeer wel rustig aan te doen meid Xlns er over praten veranderd dat idd niet, het gaat of goed of fout en laten we hopen dat het bij ons allen goed gaat Ik hoop dat je er geen last van krijgt! Elionorah suc6 vandaag met je echo! Ik sliep al toen je dat schreef haha. Snne ik heb ook al een beetje een buikje en ben ook benieuwd hoe ik het voel ga houden..... Ik hoop dat ik het in elk geval vol hou tot de eerste echo! Ik heb me positiebroek al aan zit veeeeel lekkerder. Krulletje fijn he die hormonen..... Ik ken het. Werd vanochtend al mega saggie van de weker van mijn man hahah dus hij ook goede morgen zonneschijn tja je kan rade hoe ik daar op reageerde Disi dat scheelt ik lus al de dingen niet die ik nu niet meer mag haha en zoals alcohol drink ik al niet sinds de vorige zwangerschap (en eigenlijk al daarvoor niet) tussen door dronk ik thuis af en toe iets maar ja me man weet het natuurlijk dus dat hoe ik niet te verbergen haha. Swimming mooie test! Smnee dat wordt zeker een lange dag! Goed dat je gewoon gaat werken, lekker afleiding! Cupcakeje ik heb als een roosje geslapen lag er om 19.30 in en werd pas om 5.55 wakker (van de wekker van mijn man grrrr) maar ik ben niet lekker ben erg grieperig @hier zoontje naar de gastouder gebracht om ff bij te slapen (ga ik dus ook nu doen) en dan straks weer ophalen. Ja bij slapen waarvan weet ik ook niet heb bijna klokje rond geslapen haha maar ben kapot ben ook mega verkouden
Pff praat me er niet van hier vannacht ook plassen. Toen serieus 2,5 uur wakker gelegen en half 9 was ik alweer wakker. Ik hoef gelukkig niet te werken vandaag. Ik heb er ook al over nagedacht hoe ik dat ga doen. Deed bij de eerste ook heel vaak een dutje smiddags.. zoontje slaapt nu nog wel smiddags maar ook niet altijd meer. Gelukkig heeft schoonmoeder al aangeboden om hem op te halen als ik me niet goed voel of even wil slapen. Super lief!! Wat vervelend dat je nu al last hebt van het carpaal tunnelsyndroom! Ik ben zelf bekend met quervain aan mijn linkerpols. Is begonnen paar maand na de zwangerschap. Ben er niet aan geopereerd, door de pols zoveel mogelijk rust te geven gaat het op moment redelijk! Ik moet er wel om denken. 1 verkeerde beweging of een dag te veel met die pols doen en ik krijg weer last. Heb ook een spalk maar gelukkig al een tijdje niet meer hoeven dragen. Is het carpaal tunnelsyndroom een beetje hetzelfde? Hopelijk blijf je er niet te veel last aan hebben. Ik zal voor je duimen dat je kunt afstuderen voordat je gaat bevallen! Dat zou super zijn natuurlijk
Totáál niet! Maar ik weet heel goed hoe het voelt. Zo kwam ik er bij mijn zoontje achter dat ik zwanger was. Je hoefde er maar naar te kijken en het deed al zeer!!! Haha nu helemaal geen last van mn boobies. Heel apart!
Mooie knaller!! Best verslavend he dat testen?! Ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe je dan dat lijntje ziet opkomen. Ik test nu niet meer, ik denk dat ik daar alleen maar onzeker van zou worden als er een lichter lijntje tussen zit. En het is ook wel beetje zonde van het geld om er nu nog meer te doen ga jij nu nog meer testen?
Poef, ik ben niet de enige met stemmingswisselingen.. 😁 zo vervelend, maar kan mij gewoon niet inhouden, met name tegenover ml... Haha. Ook hier in de nachten wakker en moeten plassen. Afgelopen twee dagen smiddags in slaap gevallen.. Eenmaal tijdens middaguren dat mijn zoon naar school was, gelukkig wekker gezet en gister van 17.00-17.30, even powernap. Lag er om 20.00 weer in. Bij mij vorige zwangerschap was ik ook moe, moe, moe. Bij mij is er s avonds ook een buikje te zien.. Normaal niets, zijn echt mijn darmen!! Vorige zwangerschap zag je bij 20 weken pas iets, dus dit is wel even wat anders haha. Zwangerschapskleding laat ik nog even op zolder liggen.. Wat vertellen betreft, mijn ouders en mijn oma weten het en drietal goede vriendinnen. Ga mijn broers het vertellen met Pasen en de rest na de echo! 30 april heb ik intake en echo!! Kan niet wachten..
Zo weer ff bij geslapen en gelezen Vannacht voor het eerst weer lekker door geslapen. Slaap nu met een voedingskussen Slaap altijd op m'n buik maar daar wordt ik nu misselijk van en m'n boobies doen daar te veel zeer door. Dit is voor mij echt DE oplossing Heb meteen het gevoel tonnen energie te hebben, al zal dat straks wel weer verdwijnen. Hier ook 's avonds een opgezette buik. Ben blij dat ik grotendeels alleen sta op de groep in de avonden anders zou ik zeker vragen krijgen hahah. De bewoners zullen me niet verraden.
26mei, heerlijk hè slapen met voedingskussen, 7 jaar geleden kwam ie in mijn bed en hij is er nooit meer uitgegaan hahaha. Ik herken het (nog) niet trouwens het wakker worden en liggen 's nachts.
Carpaal tunnelsyndroom is een zenuw die knel zit en komt voor bij zwangere, ik had het na mijn bevalling en voel het nu alweer. Dan heb je tintelingen en pijn in je hand en pols heeeeel irritant! Ik heb net de ha gebeld voor uitslag van mijn bloedtest maar kon beter vanmiddag terug bellen. Heb gelijk gevraagd of de assistente wel zelf de uitslag mag doorgeven of de ha dat zelf moet doen, maar ze mag het zelf doen. Mijn dochtertje zit nu op de psz heb net boodschappen gehaald en vitamientjes en nu ff met de dweil en stofzuiger door ons huisje zodat we kunnen gaan shoppen :-D
Meh, ben nog steeds erg verkouden en drink thee voor ijn keel. Net ook hoestaanval en beker water gedronken. Afgelopen 2 uur al 4 keer naar wc geweest en merk dat ik alweer btje moet, wat een feest Zaterdag hebben wij feest van mijn ouders (25jr getrouwd) en denk er toch wel heel sterk over om het hen zondag te vertellen. We hebben de komende weken niet echt reden bij hen langs te gaan (en ook niet echt gelegenheid aangezien mijn man doordeweek college heeft en ik in het weekend werk als oppas). Ben dan net 5 weken, wel erg vroeg maar heb btje gegoogled en lees veel dames die het meteen na positieve test al aan ouders vertellen. Als het misgaat kunnen ze je ook steunen.. Nu mijn man nog overhalen want die wil echt graag wachten met vertellen tot we meer zekerheid hebben. Maar als het misgaat wil ik het toch ook vertellen dus ik vind dat niet zo'n goed argument..
Mg zo herkenbaar dat moe zijn! Had ik bij de eerste ook en nu ook weer kan gewoon 24 uur slapen als het zou moeten Gaab ow oke dat lijkt mij idd ook heel erg vervelend zeg! Kunnen ze daar iets aan doen? Fijn dat je vanmiddag de uitslag hoort. Picasso denk er goed over na! Bij de eerst hebben we het na de eerste echo verteld en bij de tweede gelijk na het testen wat vervolgens mis ging. Ze wisten wanneer ik een echo had dus ik MOEST het gelijk vertellen wat ik eigenlijk helemaal niet wilde ik wilde het eerst zelf een beetje verwerken, maar dat kon niet. Daarbij weten ze nu dat we een tweede willen en wordt er mega op mijn gelet! Wordt er knetter gek van weet niet wat ik vervelender vind het feit dat het is mis gegaan of dat er nu zo mega op mij gelet wordt iedereen moet natuurlijk doen wat je zelf wil hoor maar zeg het meer dat je er even over na denkt. Wil je het wel gelijk moeten delen als het fout gaat? (Waar we natuurlijk niet van uit gaan )
Tja, ze weten wel dat we er mee bezig zijn dus dat is niet een reden om het niet te vertellen voor mij. Heb een hele goede band met mijn ouders dus wil dat wel delen, ook als het mis gaat. Als ik meer afstand wil dan geef ik dat aan. Bij mijn schoonouders vind ik dat anders, die weten ook niet dat we bezig zijn. Mijn schoonzusje (zus van man) wel trouwens, dat is de enige van de kinderen die ook al kinderen (tweeling van 1,5) heeft. Je kunt btw na een week of 7 het hartje horen bij een echo. Btje domme vraag maar zou je het heel miss ook btje kunnen horen als je met je hoofd op de buik ligt? (mijn man dan dus)
FF ego berichtje....yessss ik heb ineens pijnlijke borsten!!!nooit gedacht dat ik daar weer blij mee zou zijn
Voorzichtig ben ik heel blij met m'n echo! Dooierzak, check; embryo, check; hartactie, check! En alles IN m'n baarmoeder. M'n termijn was nog moeilijk vast te stellen, Omdat alles zo klein is. Maar ze zei dat ik ongeveer 6 weken ben. Nou dat klopt dus wel 25-04 weer een controle echo aangeboden gekregen! Das wel echt heel fijn!! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. M'n hoofd zit een beetje veel vol Ik zit op een emotionele wip lijkt wel. Oh en de foto is niet echt goed gelukt. Dus die plaats ik niet, valt nie zoveel te zien Op de echo zelf zagen we gelukkig wel een knipperlichtje
Picasso, nee dat lijkt mij echt onmogelijk. Heb het ooit met wc rolletje geprobeerd in vergevorderd zw.schap maar nee hoor..geen hartje te horen Ik heb teruggelezen en wat zijn we lekker zwanger,lekker klagen haha! Ik ben blij dat er meerdere met mij zijn Vanmorgen gooide ik het ontbijt eruit....mn meiden kwamen niet meer bij, het zag er, geloof ik,lachwekkend uit hoe het uit mn tenen moest komen en in de wasbak kwam! Ben zo bang dat het weeeeer 7 mndn lang dagelijks spugen word.....
Jaaaa elionorah wat fijn!!oh ik kijk de dagen ook echt weg nu...moet nog tot dinsdag wachten maar heb gewoon geen geduld meer!hier lekker lopen wroeten met potgrond en bloempjes enz.. Wel met 1 handschoen aan,maar zit helemaal onder...en toen kwam de angst voor die bacterie...Pfffff aff af en toe denk ik echt niet na