Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Meiden ik ga mn bed opzoeken ben kapot haha.

slaap lekker iedereen voor straks.

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga ook slapen.

Welterusten allemaal

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Trusten voor de dames die gaan slapen :D

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Bedankt voor jullie warme welkom!

@ Lavina: Ellie86, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend 10 december. 28 april 1e echo gynaecoloog.

@mamainthefuture: Hij is idd geboren met 40,3 weken. Een echte oorzaak is er nooit gevonden, waarschijnlijk kon hij de stress van de weeën niet aan. Om 10.15 was alles nog oké en een paar uur later kon de verloskundige geen hartje meer vinden. We zijn toen snel naar het ziekenhuis gegaan en op de echo konden ze idd geen hartactiviteit meer zien. Vind het nu wel heel bijzonder dat ik weer in december ben uitgerekend, ook al gaat deze baby waarschijnlijk eerder gehaald worden.

Ik heb me trouwens gisteren aangemeld voor moeders voor moeders. Word je daar snel over terug gebeld?

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    echt heel heftig allemaal zeg :(, wel bijzonder nu weer december dan ja

ik werd dezelfde dag nog gebeld, alleen was de vervangster, en de week daarna maandags meteen gebeld door degene die het altijd doet.

6. @Lavina

28 jaar, 3e kindje geslacht nog onbekend.
    ik heb al2 jongens

7. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Jemig ellie86 wat een verdrietige gebeurtenis... Zal vast en enorme emotionele rollercoaster zijn nu en, hopelijk dat alles nu goed mag verlopen, straks. Welkom!

Smnee en kellyk, ik denk aan jullie... Ben zelf best onzeker geworden door jullie verdrietige nieuws... Ik hip voor jullie dat jullie snel positief nieuws zullen krijgen.

Pris127, je hebt 2 jongens zeg je, hoe zit dat dan met je onderschrift als ik vragen mag?

8. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Goede morgen

Half 5 gingen me ogen open :(

Nu op familie weekend met z'n 25e.
    Me tante zit de hele tijd te kijken en vragen of het goed gaat.
    Hoop niet dat het opvalt dat ik niet drink.....

Bedden zijn super hard en kan daardoor echt niet op me buik slapen. Pijnlijke borsten
    Sinds 2 dagen onwijze darmenbuik 's avonds.

Hoop nog even in slaap te vallen zo

Fijne dag alvast

9. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    @ellie86, wat een hartverscheurend verhaal zeg. Jullie zullen vast door een hel gegaan zijn. Maar o zo fijn dat je nu (al)weer zwanger bent! Gefeliciteerd. Ik zei het hier al eerder; onze december 2014 babies worden superbabies!! Of eind november want dat kan natuurlijk ook hahaha!

Ik werd net wakker in een nachtmerrie, de 3e al deze week. Ik zag in mn droom dat het weer mis ging.. Net gecheckt, niks aan de hand. En ik bedenk me net dat ik al bijna 7 weken ben! Gaat snel!

Fijne zaterdag allemaal!!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ellie wat een heftig verhaal zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Tis je gegunt!

11. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ellie gefeliciteerd en wat een heftig verhaal!!! Je bent thuis bevallen van je eerste?
    Nu je weer zwanger bent wil je nogmaals thuis bevallen of na deze ervaring gelijk zk?
    Mvm belde mij gelijk volgende dag terug.

Oh ja dames 6 mei is mijn echo en mijn uitgerekende datum van mijn mk, bijzonder hè :)

12. DaThi10

DaThi10 Lid

12 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil me ook aanmelden voor deze lijst

DaThi10, 26 jaar, 3e kindje, uitgerekende datum 10 dec.

14 Mei intake verloskundige + Termijnecho

Na 2 positieve clearbleu testen. Begint het nu te landen dat ik echt zwanger ben. Na 7 maanden geleden zijn te begonnen is het eindelijk raak. ( ik weet dat er hier zijn die dit misschien kort vinden en ik weet dat vele er langer over gedaan hebben) maar voor ons is dit erg lang. Ik was van onze tweeling vele malen sneller zwanger. Ik begon me echt zorgen te maken, omdat mijn man een paar jaar geleden een ongeval heeft gehad, waar door de kans bestond dat die onvruchtbaar is geworden. We hadden juist samen besloten als het deze maand niet raak zou zijn dat hij dan langs de huisarts zou gaan. Maar gelukkig was dit niet nodig.

Gelukkig heb ik niet veel last van zwangerschapkwaaltjes, ik heb wel ongelooflijk last van zere borsten en ben erg moe, ben snel buiten adem.
    Van de week tegen mijn ouders het goede nieuws verteld, reageerde erg leuk op de komst van een nieuw kleinkind. Nu van het weekend tegen mijn schoonouders vertellen.
    Ik ben bang dat ik het moeilijk kan verbergen,aangezien ik al een aardig buikje begin te krijgen na de echo van 14 mei gaan we op vakantie voor ruim 2 weken, daarna gaan we het nieuws aan de rest van de familie vertellen. Dus dat is wel een opluchting dat ik daar niemand die bekend is tegen kom. En niet me buik telkens hoef in te houden.

13. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Elie86 helaas hebben baby's het idd erg zwaar tijdens de weeën en bevalling :( mijn kleine man had het ook moeilijk tijdens de bevalling maar heb ik redelijk kunnen opvangen door weeën weg te moeten puffen en op mij zij te moeten liggen. (Ik lag ook wel constant aan ctg dus ze konden zijn hartslag constant zien, ik moest sowieso in het zh bevallen vandaag) idd wel mooi dat je weer in dec bent uitgerekend.
    Bij mij belde MvM de volgende dag. Nu heb ik nog geen afspraak wil eerst echo afwachten wil namelijk niet weer moeten stoppen.

Dist jij bent scherp met je onderschrift van pris haha was mij niet opgevallen terwijl ik er altijd eigenlijk wel oplet Hihi.

Pris jij hebt ook al het nodige mee gemaakt zeg!

Stefjjuh hoop dat je nog geslapen hebt? Fijn weekend in elk geval!
    Zeg desnoods dat je je wat grieperig voelt als ze er naar vragen waarom je niet drinkt.

Luckymartine dromen is ook een symptoom he ;)

Gaab heel bijzonder!

DaThi10 gefeliciteerd en welkom! Grappig hier precies andersom bij de eerste 9 maanden overgedaan. 2e juist in 1 keer werd alleen een mk en nu na de miskraam in ronde 2 (1e maand hebben we toen bewust overgeslagen ik wilde eerst dat me lichaam zelf weer opgang was gekomen en niet de kans hebben gelijk weer zwanger te zijn).

@hier ik ga een leuk weekend te gemoed! Ben nog een beetje ziekjes maar voel me al veel beter. Me zusje belde net of ze met me nichtje (8-3-2014 geboren) hier heen kon komen en hier kon blijven slapen. Haar man is een weekendje weg. Ben zo blij :) me zusje woont wat verder weg ik woon naast Utrecht en zij woont in Katwijk.
    Dus ik ga me zelf en me zoon even klaar maken en de logeerkamer ;)

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
  15. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom ellie en dathi ( en miss vergeet ik er nog n paar)
    Je word weer even met de neus op de feiten gedrukt als je de verhalen van esmnee en kelly leest maar nu ook die van ellie. Het kan werkelijk alle kanten op met eenzwangerschap...krijg er kippevel van..
    Ik moet er vandaag echt niet aan denken om n broek aan te doen. Ben continue misselijk. Loop nu in n zw.schaps jumpsuite...dat kan binnenshuis wel...maar moet ook nog de deur uit...bleh.....

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties en lieve reacties!

@gaab27: nee ben niet thuis bevallen en wilde dat ook niet. Toen ze geen hartje meer hoorde zijn we gelijk naar het ziekenhuis gereden. Bij deze zwangerschap ga ik ook in het ziekenhuis bevallen. Zal waarschijnlijk vanaf een week of 38 ingeleid worden, omdat je het mentaal dan vaak niet meer vol houd. Het hartje kan dan ook gelijk ik de gaten worden gehouden.

@mamainthefuture: wat is er bij jou gebeurt dan? Gezellig weekend met je zusje en kleine nichtje!

17. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Heftig Ellie, kun je nu wel een beetje genieten van het zwanger zijn?

@Raredromen: ik heb ze ook, gister over dode mensen, echt vreselijk!!!

@buikje: vooral in de avond heb ik zo'n buik, jeetje.. gisteravond ging ik naar de bios met een vriend, toen we weggingen trok ik mn jas strak dicht (met ceintuur) en vroeg hij ineens of ik zwanger was! OEPS! ik heb wat gestameld en één of ander excuus genoemd, volgens mij geloofde hij het wel. Ohhh... ik moet er dus echt mee gaan opletten want we willen het 't liefs wel geheim houden tot de termijnecho, hopelijk lukt dit!

Zijn er hier meer dames met kinderen die het nieuws op een leuke manier willen vertellen? Bv met een shirtje 'ik word grote broer/zus' ofzo? Ben op zoek naar ideéen :)

@kwaaltjes: still nothing... :)

Fijn weekend allemaal :)

18. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Misschien al een gekke vroege vraag hoor, maar willen jullie weten wat het wordt? Jongen, meisje?

Ik wel maar mijn vriend niet. Hij vindt het een mooi idee dat je dat nog niet hóéft te weten terwijl je bij al die echo's wel wilt weten in hoeverre het kindje gezond is etc. Ik geef hem ook wel weer gelijk, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik ben een nieuwsgierig aagje :)

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Jaaaaaa!!! :D

Nu helemaal, want ik heb nu een echte jongenskamer boven dus wil wel weten of ik die eventueel nog moet aanpassen haha.

20. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland

Wij willen het ook weten. En zullen het ook gewoon zeggen maar de naam blijft geheim tot de kleine is geboren.

Deel Deze Pagina