Het blijft spannend allemaal, maar je moet doen wat goed voelt voor jezelf hoor! Ik duik mn bedje in... Welterusten allemaal!
Pff weer een avond dienst erop zitten. Broeken zitten 's avonds echt niet meer lekker. Word er misselijk van. Dus net maar ff m'n eerste positiebroek ever besteld Vk zei trouwens dat ik mijn huisarts op de hoogte moet brengen van mijn zwangerschap. Nu heb ik dat de vorige keer niet gedaan en vraag ik me af hoe ik dat moet doen. Is het gebruikelijk dat je een afspraak maakt om dit te bespreken, of bel je gewoon even op om dit door te geven?? Misschien domme vraag maar wat is jullie ervaring hiermee?
Haha en die zitten toch lekker joh! Ik kreeg een kaart mee van de verloskundige waarop alles opstond en die heb ik daar door de bus gegooid. Je kan ze idd ook gewoon even bellen en het aan de assistent door geven. Ik hoefde er geen afspraak voor te maken.
Hier idd de dokter gewoon gebeld.Ben extra lang opgebleven zodat ik hopelijk morgen pas echt om 7:00 wakker ben...hoop dat ik morgen nog zo moe ben dat ik als de kinderen naar school zijn even kan slapen..des te eerder is het tijd om naar de gyn te gaan!!moet hier in huis nog veel doen,dus hopen dat de tijd vliegt morgen!!spanning stijgt!bij de vorige goede zwangerschappen had ik met 6 weken een hartje,dus ik ga hard duimen voor morgen!! Welterusten dames!
Doe morgen ff de lijst en reageer weer uitgebreid @Roja mocht ik je niet meer zien voor die tijd heel veel plezier meis, duim voor een goede echo!
Ellie ik sta ook onder de controle van de gyn en toen ik een afspraak maakte gaf ze aan dat ze het tegenwoordig rond de 8 a 9 weken doen omdat dan alles beter zichtbaar is. Bij mijn mk in september had ik de echo al bij 6 weken gepland staan maar dat is in dat zk dus dit jaar verandert. Misschien is het een nieuwe regeling ofzo van 2014 Ik zou proberen om te wachten de kans zit er natuurlijk in krijg je hem bij 6 weken en je eisprong was later ofzo dat ze nog weinig zien of er is nog geen hartactie, ik denk dat je dan ook niet echt gerustgesteld word. Krijg je de echo bij 8 weken dan is het sowieso aanwezig. Hier is gisteren mvm geweest was allemaal prima, mijn dochtertje druk aan het vertellen dat mama een baby in de buik heeft en zij mij gaat helpen. toen kregen we de wikkeldeken en zij trok die gelijk uit mijn handen want dat was voor de baby en niet voor mama hihi zijn er creatievelingen onder ons ik zoek een gedichtje voor op een moederdagkaart voor de oma's. op de voorkant staan 2 harten en in het ene hart foto van mijn dochter en in het andere hartje komt dan foto van de echo (als die goed is) maar wat zal ik er binnen in zetten ??
Zooo ik zal ook weer eens reageren heb wel steeds meegelezen maar drukdrukdruk geweest! @Roja en pianootje spannend jullie hebben vandaag een echo zag ik! Duim voor jullie op een mooie duidelijke echo Ik moet nog een week wachten... Ik ben de nachten al aan het aftellen. Hihi.. Vandaag alweer 7 weken! Ik vind de tijd eigenlijk behoorlijk snel gaan. De eerste twee maanden zitten er alweer bijna op. Ik heb hier nog steeds weinig klachten. Ik begin haast te twijfelen of ik wel zwanger ben. Ik ben alleen wel steeds erg moe. Vannacht werd zoontje wakker en was ontroostbaar. Waar hij nou last van had geen idee. Ik merk dat ik daar wel slecht tegen kan. Dat gebrul en dan vooral de sirene... (Lees: ik ben boos/verdrietig en niks helpt meeeeehhh... Snappie? ) Afijn... Mijn vriend is er uit gegaan vannacht en is met hem beneden gaan zitten. Super lief! Wat grappig van die thuistestjes met dat zout enzo. Dat wil ik ook eens gaan proberen. Zijn er al meer meiden geweest die het hebben geprobeerd? Nou verder weinig nieuws hier.. Vandaag ga ik lekker lanterfanten
Dank je wel dames!Hier poetsplunje aan top 40 op standje 36 en ff flink aan de gang!Gaat de tijd mooi snel!zit alleen nog te dubben wanneer ik ga douchen..of vanmorgen in alle rust aangezien mijn benen ook weer ff geschoren moeten worden of pas om half twee zodat ik geen tijd heb om na te denken en ik mij giga moet haasten...mmm lastig haha Eerst maar eens mijn ponskaartje gaan zoeken!!ik meld mij wel weer zodra het achter de rug is...hopelijk met een mooie echofoto!! Pianootje jij ook veel succes,hoe laat mag jij??
Roja en pianootje, veel succes vandaag op naar een mooie echo. Laten jullie hem hier ook zien? Swimming ook goedemorgen Pff gisteravond de jongste de hele avond wakker geweest. Het enige wat hij wou was "boof op"; boven op mama liggen dus ik heb hem om 21.30 in zijn bed gelegd waar hij tot 22.00 heeft liggen protesteren (deur open, licht aan en steeds zeggen dat hij niet hoeft te huilen en lekker moet gaan liggen. Daarna heeft ie tot 23.30 liggen keten, zingen en kletsen tot het licht uitging en wij ook gingen slapen. Vanmorgen om 7.00 ging ie vrolijk verder... Waar haalt ie de energie vandaan haha Hopelijk slaapt ie vanmiddag nog even zodat ik ook nog even bij kan tanken.
Ik ben sinds een dag of 3 steeds wat duizelig bij het opstaan en deze ochtend blijft het hangen (zit al een tijdje rustig achter de laptop en heb ontbeten maar voel me nog steeds wiebelig. Moet ik de vk bellen om te checken op bloedarmoede of lage bloeddruk denken jullie?
Ik heb net de zouttest even gedaan. Daar komt uit een meisje. Voordat ik zwanger was dacht ik altijd dat de tweede ook een jongen zou zijn omdat ik mezelf meer een jongens mama vind. Maar sinds dat ik zwanger ben dromen over meisjes en ook gevoel zegt een meisje... We zijn er nog niet over uit of we het willen weten. Bij de eerste wisten we het ook niet. De verrassing is ook erg leuk! Maarja als je het weet kun je alvast wat kopen in de juiste kleur ik weet bet echt nog niet dus...
ha snne...wat grappig! ik vond mezelf ook meer een jongensmama...maar ik kreeg een meid! ha en een echt meisje-meisje ook nog hihi. is toch superleuk! roja en pianootje... succes vandaag! ik hoop op een mooie echo! volgens mij heeft echt iedereen hier een vroege echo behalve ik...haha...das ook wat! ik heb vanmorgen gebeld voor de echo maar die kan ik gewoon afspreken als ik mn intake heb... en dat moet lukken zei ze binnen 2 weken die afspraak te maken (en anders maken we gewoon tijd zegt ze) ha das lief natuurlijk!
ik heb ook geen vroege echo hoor die afspraak maken we pas bij de intake (22april) hopelijk volgt die echo snel na de intake ik ben ongeduldig en wij willen ons kindje zien de tijd gaat voor ons echt langzaam en snel tegelijk... heb het idee dat het zo langzaam gaat en verveel me steeds (ik werk niet fulltime) maar toch ben ik al weer 7+1. ik zit nu even op de bank met onze nieuwe huisdiertjes die over me toetsenbord lopen (lekker handig)
Hee meiden, wat lief dat jullie allemaal aan Roja en mij denken. Ik heb er echt zin in! Ik moet om 14:00, dus over een uurtje stappen we op de motor. Hopelijk blijft het droog. Ik laat jullie vanavond (als het lukt) de echo zien! Jij ook veel plezier Roja!
heel veel succes en hopelijk veel plezier ik duim voor een mooie echo voor jullie en voor Roja (ik ben stiekem een beetje jaloers)
@luckystar: oh toch niet de enige wachten duurt lang he... ik probeer er soms niet zoveel mee bezig te zijn, want anders word ik gek! Ik voel wel erg goed dat ik zwanger ben...pff... nu weer behoorlijke druk onderin mn buik... ik heb t idee dat ik bij deze zwangerschap veel eerder kwaaltjes heb dan bij de voeige... herkent iemand dat ook?
mijn dochtertje is al helemaal in de ban van de baby en roept het overal in de ronde :-S ze legt haar hoofd op mijn blote buik en zegt ze ik hoor de baby, wanneer komt de baby. ik heb gezegd de baby is nog heel heel klein en duurt nog lang pas met sinterklaas. dus nu roept ze sinterklaas en mama baby hahahahaha ze is pas 2,5 dus ze snapt er niet veel van, maar ze is stapel gek op baby's. in elke kinderwagen moet ze altijd even spieken naar de baby's