Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kan het niet door de utro komen die gebruik jij toch? En zolang er geen krampen zijn en alleen bij het afvegen was,even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon de afdeling bellen hoor daar zijn ze voor.

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Bloed kan altijd, door de betere doorbloeding van je baarmoeder.
    Heb je gemeenschap gehad?
    Stolsels klinkt minder goed :s
    Ik zou even bellen.....succes

3. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Nee gaab geen gemeenschap gehad...

Char van de utro denk ik niet...

Zojuist gebelt (tranen met tuiten natuurlijk want emoties en ben me rot geschrokken zo vanuit het niets...) maar ze kunnen niks doen, het is te vroeg voor een echo. Het kan beide kanten op gaan... Het enige wat ik kan doen is afwachten en hopen dat het de baarmoedermond is wat dit veroorzaakt (zei de verpleegkundige dat het ook daarvan kan komen) en dat het stopt. Dus wachten tot 30 april hopelijk verder zonder bloed....

4. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Oh nee disi!!maar wat een onzin dat er niks te zien zou zijn!dr is al een vruchtzak en eind week vijf kan er zelfs al een hartje kloppen!vraag anders idd of je nu en over drie dagen bloed mag laten prikken...ik vind 30 april nog heel ver weg namelijk!

Duim voor je meis

5. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Roja lief van je maar ik kan er toch niks tegen doen, niks aan veranderen als het mis gaat...en er kán een hartje kloppen met deze termijn maar dat hoeft nog niet, toch? Dan heb ik aan een echo ook niks, maakt het alleen maar erger als het hartje nog niet zichtbaar klopt... Ik ga het eerst maar afwachten hoe verdrietig ik me er ook onder voel. De verpleegkundige was nog eerder positief dan negatief maar zelf zie ik het somber in, tenzij het bloedverlies stopt. Ik voel me nog gewoon misselijk zoals normaal en helemaal geen krampen ofzo, dat is dan het enige positieve...
    sorry hoor voor mijn gezeur maar het van me af typen lucht wel op!

6. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Gezeur?meid je moet je ei kwijt en dat mag hier zeker!!knap van je dat je kan wachten..ik hoop voor je dat alles goed zit!

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Is echt geen gezeur hoor!
    En indd een echo nu is erg vroeg en dan word je misschien nog onzekerder van.
    Maar bloedprikken is wel een idee.

Anders zit je wel lang in de onzekerheid tot 30 april.

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oh nee, Disi, wat naar! Hopelijk komt het idd door de betere doorbloeding en is het vals alarm.. *knuffel*

@bandenpijn: dat heb ik al sinds 3 weken ofzo. Echt vervelend, heb het vooral 's avond en 's ochtends, Vanochtend ook weer best erg. Wordt er soms wat bang van maar omdat ik niet bloed en wel redelijk wat zwangerschapskwaaltjes heb houd ik de moed er maar in. Lig bij ongi ook elke maand twee of drie dagen krom van de pijn dus heb blijkbaar gewoon een gemene baarmoeder ;)

9. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ow disi wat vervelend allemaal! Ik hoop echt voor je dat het vals alarm is! Het enige wat je nu kunt doen is afwachten inderdaad, al zou ik wel even vragen of je volgende week niet langs kunt komen voor een echo. Vind 30 april wel erg laat! Is het ondertussen al minder geworden?

10. Jonean

Jonean Niet meer actief

Vooral blijven zeuren als dat oplucht :). Hopelijk is er niets aan de hand. Ik duim voor je!

11. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik herken je gevoel ik had ook opeens bloedverlies toen belde ik zk en zei de assistent ja das in deze fase komt vaker voor gewoon afwachten tot je afspraak.

Helaas ging ik later op de dag erg bloedde en belde nog een keer huilend op en kon een uur later terecht!

Ik hoop voor je dat het goed afloopt

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Meh, net nog een leuk zwangerschapskadootje ontdekt: een enorme dikke pukkel op mijn rug. Ik heb nog nooit (NOOIT!) pukkels op mijn rug gehad.. (klaag klaag)

:) Nog 20 nachtjes tot de echo! :)

Vandaag de beurt aan Sarah0023 voor intake zie ik. Veel succes/plezier!

13. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Cupcakje dank je wel ;) slapen is mislukt zoonlief maakte er een feestje van :(

Luckystar je hebt een pb, dat laat ik me geen tweede keer zeggen ;) super leuk dat je dat wil doen. Neem de tijd ;)

26 mei ik ben ook van hebt plannen haha, maar weet nu niet wanneer ik het ga vertellen Hihi. Moet zeggen heeft wel alles met de mk te maken :(

Gaab haha dan ben ik volgends je dochtertje ook zwanger Hihi ;) dan valt het niet op dat scheelt weer.

Disi je mag altijd bellen als je het niet vertrouwd. Ik duim dat alles gewoon goed is! Misschien helpt het voor je eigen gemoedsrust om bloed te prikken, maar doe vooral wij jij je goed bij voelt! Enne je zeurt niet schrijf lekker van je af. Knuffel

Picasso ik ken het ik ben er ook ziek van als ik ongie ben :( nu heerlijk misselijk en af en toe ook al last van me banden.
    Fijn z'n pukkel, ik begin ze op mijn gezicht te krijgen :(

14. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Hier vanmorgen ook ineens bruine afscheiding, ben dan al weer gelijk in paniek.
    Hoop dat alles goed zit en het alleen een beetje oud bloed opruiming was.
    Nog een week tot de echo...... Duurt lang dat wachten. :(

Wel sinds 2 dagen weer onwijs misselijk

Slapen gaat ook slecht, kan bijna niet meer op me buik slapen door pijnlijke borsten en echt mega vroeg wakker.

Me stiefvader dacht een tweeling, me ma zei dat die meestal wel gelijk heeft :O

Gefeliciteerd voorde meiden met een mooie echo en kloppend hartje!!

@luckystar ik heb je een pb gestuurd :D

Zo ben het weer even kwijt

15. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Sterkte Disi. Altijd maar dat afwachten, zo vervelend.

@hier. M'n huid is juist een stuk beter sinds ik zwanger ben. altijd wel wat vettige huid, nu juist droog. Plekjes zijn weg en teint wordt egaler :) Ook ruim 3 kilo afgevallen. Raar wat die hormonen met me doen. I like it :p

16. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik(wij) heb alle pendel verzoeken (die tot nu toe gestuurd zijn)
    gedaan.

ben verrast dat er vaak jongen uit kwam! misschien word december 2014 een jongens maand want volgens mij heb ik vaker jongen gependeld dan meisje!:$

ben benieuwd of de pendels kloppen:D

17. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Dank je Lucky star..nu 1 x pendel meisje en 2x jongen ben benieuwd!! 21 juni weten we het ;)

18. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Thnx lucky star!
    Bij mij zegt de pendel een jongen... Spannend! Mijn voorgevoel zegt een meisje. Hihi
    Roja heb jij al een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling? Omdat je schrijft dat je het 21 juni weet.
    Ik weet nog steeds niet of ik het wil weten :p haha
    Pff ik ben moed aan het verzamelen voor de weekboodschappen ik haat dat... Maarja moet toch gebeuren er is niet veel meer in huis.

Edit: haha Roja ik zie net dat je je handtekening hebt aangepast! Leuk!!

19. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 1x jongen 3x meisje , me vriend pendelde meisje en dat denkt hij ook, maar ik denk echt dat het een jongen is. (en hij gaat steeds meer denken dat het een tweeling kan zijn... maarja waar dat vandaan komt weet ik niet het zit niet in de familie!)

voor de leuk ook die urine met zout test gedaan, Jongen (geloof ik)
    het werd troebeler en wolkjes erin.

achja als het maar gezond is toch:D

20. Jonean

Jonean Niet meer actief

Ik kon het toch ook niet laten en heb je een pb'tje gestuurd. :D:p

Deel Deze Pagina